Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
Αρχίζω τις απορίες...
1. γιατί να πάει ο 2ος λ στο τελικό;
2.  Γιατί να υπάρχουν αισθητηρες πάνω στην εισαγωγή για πίεση αέρα;
3. Σε τι χρησιμεύει αισθητηρας θερμοκρασίας αέρα σε τούρμπο κατάσταση;
4. τι ακριβώς κάνει το ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης;
5. πως μπορεί να ενισχυθεί ένα κάρτερ και το καβούκι του σασμαν;
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
geo_nos said:
Αρχίζω τις απορίες...
1. γιατί να πάει ο 2ος λ στο τελικό;
2.  Γιατί να υπάρχουν αισθητηρες πάνω στην εισαγωγή για πίεση αέρα;
3. Σε τι χρησιμεύει αισθητηρας θερμοκρασίας αέρα σε τούρμπο κατάσταση;
4. τι ακριβώς κάνει το ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης;
5. πως μπορεί να ενισχυθεί ένα κάρτερ και το καβούκι του σασμαν;

1. Ποιος το πε αυτο? Οποιος το ειπε απλα δεν εχει ΙΔΕΑ απο αυτοκινητα..
2. Αν εχει map sensor το αμαξι απο κει παιρνει μετρησεις για τον αερα.. Αλλες υποπιεσεις μπορει να πανε στο σερβοφρενο, στη σκαστρα, στο ρυθμιστη πιεσης βενζινης και αλλα εξαρτηματα που εξαρτωνται απο την πιεση του αερα στην εισαγωγη..
3. Οτι χρησιμευει και σε μη turbo.. Βασει αυτου καταλαβαινει ο εγκεφαλος την εξωτερικη θερμοκρασια και αναλογως ρυθμιζει το αβανς και το καυσιμο.. Ιδια ποσοτητα καυσιμου θες στους -10 και ιδια στους +40? Οσο αυξανεται η θερμοκρασια, μειωνεται η περιεκτικοτητα του αερα σε οξυγονο και αρα θες λιγοτερο καυσιμο για να διατηρησεις την ιδια αναλογια..
4. Δινει ρευμα στους πολλαπλασιαστες και αυτοι στα μπουζι και αυτα δημιουργουν το σπινθηρα μεσα στο θαλαμο καυσης.. Οι πολλαπλασιαστες ελεγχονται απο τον εγκεφαλο..
5. Γιατι να ενισχυσεις το καρτερ? Αμα δεν τρεχεις σε χωματινο αγωνα δεν εχει νοημα.. Αλλιως τι να σου πω, φτιαξε ενα ιδιο απο χαλυβα, αλλα αν τη φαει γερα και δεν την παθει αυτο, θα κοψεις βασεις που ειναι το επομενο.. Το καβουκι παλι γιατι να το ενισχυσεις? Να πω τα γραναζια ναι, το καβουκι γιατι? Ιδιος τροπος με πριν, φτιαχνεις ενα ιδιο απο καλυτερα υλικα..


Τωρα πες μου.. Γιατι τα ρωτας ολα αυτα? πως σου ηρθαν?
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
Για τον 2ο λ.έτσι μου έδωσε να καταλάβω.ποιόν άλλον αισθητηρα ενδεχομένως να βάλουμε στο τελικό;μήπως κατάλαβα λάθος.
Αυτα που έγραψα έγιναν στο φιέστα μου.και εχω απορουσα γιατί να γίνουν.
Οσο για την ανάφλεξη.πάντως δεν κατάλαβα ακόμα τι έβαλαν...
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ρε συ μηπως αλλα σου λενε κι αλλα καταλαβαινεις?

Σου ειπε ενισχυση στο καρτερ η ΤΡΥΠΑ στο καρτερ για να γυριζει το λαδι?

Για το τελικο ξερω τι θα κανανε, θα βαλανε τον wideband εκει για να μετρανε.. Οτι να ναι θα τους δειχνει εκει πισω μετα τον καταλυτη.. Σου ειπε οτι θα μπει μονιμα εκει?

Τωρα για το καβουκι ποιος ξερει.. Αλλαξες σασμαν? Μηπως βαλανε κανενα 6αρι και φτιαξανε καβουκι για να το προσαρμοσουν?

Στην αναφλεξη παιζει να αλλαξανε πολλαπλασιαστες για να ειναι συμβατοι με τον αγραφο..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Γιωργο πες μας πιο αναλυτικα τι εχεις κανει στο αμαξι,τι τουρμπινα ,τι προγραμμα κτλπ.Ειναι πολυ ενδιαφερον.
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
Έχει μπει gredy εγκέφαλος συνδεδεμένος πάντα με netbook (δεν ξέρω γιατί).
Και τουρμπίνα η garrett 2860.

Πριν λίγο που μίλησα...είναι έτοιμο και στρωνεται για τελικά ρυθμισματα.σε έναν μήνα το πολύ θα έχει έρθει ελλάδα.(επιτέλους μετά 3 μήνες)
Στο σασμαν μπήκαν γρανάζια από το focus rs mk1.
Τώρα τι ακριβώς κάνανε δεν ξέρω.όταν έρθει με το καλό θα ποσταρω αναλυτικά γιατί να τον περνω τηλ και να γράφω δεν γίνεται δουλειά.
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Ωραιος ο Γιωργος......Αντε να σου ερθει με το καλο να παμε και εμεις βολτα με κανα πραγματικα γρηγορο αμαξι!!!!!
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
greddy?? E-manage βαλανε? :eek: :eek:

Υποψιν ο emanage δεν ειναι αγραφος, ειναι παραλληλος και δε νομιζω να βγαζει η greddy τελειως αγραφο.. Και το emanage δεν παιζει με ευρωπαικα αμαξια.. Περιεργο, ενδιαφερον θα χει να το δουμε..
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
Εχουν βαλει προγραμμα στο netbook ωστε οι ρυθμισεις να γινονται και live.θα μπορω να παιζω απο 0.8 εως 1.9. απο αποδοση δεν ξερουμε ακομη γιατι δεν μπηκε δυναμομετρο.με προβληματιζει πολυ τι θα παιζει με θερμοκρασιες(αν και με βεβαιωσε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα).τον προγραμματισμο τον εχει αναλαβει εμπειρος προγραμματιστης ο οποιος βγαζει τα προγραμματα για ολα τα βελτιωμενα του οικου vag.
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Δηλαδη θα εχει μονιμα το netbook πανω?Αυτο καταλαβα?
Δεν πιστευω να το κανεις Pimp my ride?
Σε πειραζω,απο οτι φαινεται θα εχει πανω το αμαξι οτι καλυτερο,φτιαχνεται Γερμανια απο μαστορια πρωτης,φυσικα αναβαθμισες και το σασμαν κατι το οποιο δεν εχω ανακουσει και πιστευω θα ενδιαφερθουν και οι κομπρεσορατοι να ενισχυσουν και τα δικα τους.
Αναμενουμε με ανηπομονησια.
1.9 θα παιζει στα 400?Τουμπανο....
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Βάλε και καμμιά 20άρα ζάντα να πατάει και λίγο άσφαλτο...οχι μόνο αέρα...:p
Με το καλό να το πάρεις στα χέρια σου και να το ευχαριστηθείς απροβλημμάτιστο!
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
H 2860 τι κανει στο 1/9 ομως? Φυσαει ακομα καλα η το μετατρεπει ολο σε θερμοτητα?

Γιωργο με αλουμινενιο ψυγειο χοντρο δε θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα με θερμοκρασιες..

Πιστονια μπιελες ολα σφυρηλατα? Cosworth?
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
400;;;;
δεν νομιζω ειναι πολυ μεγαλο νουμερο και δεν θελω να το καταπονησω σε καμια περιπτωση το αμαξακι τοσο πολυ....
πανω απο 300 δεν θελω σε καμια περιπτωση.
ναι το Netbook θα ειναι μονιμα πανω.
καποια ηταν arrow και τα αλλα αλλη μαρκα.δεν μου ερχεται τωρα.ολα σφυρηλατα.
εχει μπει και το μπλοκε οποτε καπως θα παταει.

ευχαριστω πολυ Κωστα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Μαλιστα... αυτο ειναι τερας  !...  :p

όταν έρθει το αμάξι θα παρακαλούσα για περισσότερες πληροφορίες είδικα στο θεμα του προγράμματος.

Όταν οδηγάς να το χεις το νοτμπουκ συνεχεια να βλέπει τον λαμδα. 

Αν σου λεει ο γερμανός να δουλευεις 1.9 τότε να δουλευεις δεν υπαρχει πρόβλημα. Χμ στο 1.9 το βλέπω και για πάνω απο 400.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
H 2860 τι κανει στο 1/9 ομως? Φυσαει ακομα καλα η το μετατρεπει ολο σε θερμοτητα?

Γιωργο με αλουμινενιο ψυγειο χοντρο δε θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα με θερμοκρασιες..

Πιστονια μπιελες ολα σφυρηλατα? Cosworth?


Συμφωνα με το κομπρεσσορ μαπ της, η τουρμπίνα 2860 έχει μέγιστη απόδοση (ουσιαστικά μεγιστη ροη) περίπου στα 2 Μπαρ.
 

falcon

Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
geo_nos said:
400;;;;
δεν νομιζω ειναι πολυ μεγαλο νουμερο και δεν θελω να το καταπονησω σε καμια περιπτωση το αμαξακι τοσο πολυ....
πανω απο 300 δεν θελω σε καμια περιπτωση.
ναι το Netbook θα ειναι μονιμα πανω.
καποια ηταν arrow και τα αλλα αλλη μαρκα.δεν μου ερχεται τωρα.ολα σφυρηλατα.
εχει μπει και το μπλοκε οποτε καπως θα παταει.

ευχαριστω πολυ Κωστα.
αντε να αυξανονται τα θηρια στο club.....απροβληματιστο να ειναι φιλε μου....
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως το φιέστα γυρίζει πλέον στους δρόμους του κιλκίς.δουλεύει στα 312 άλογα με πίεση 1.3.το οδήγησε όλη η παρέα και άπαντες έχουν μείνει άφωνοι.ο πατέρας μου εντυπωσιάστηκε και ούτε το murano  δεν του κάνει αίσθηση.δεν έχει παρουσιασει
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
μπραβο γιωργη,να το χαιρεσαι φιλε...
και μετα μου λετε να κατσω εγω φρονιμος με αυτα που βλεπω και ακουω.....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread