geo_nos said:
Αρχίζω τις απορίες...
1. γιατί να πάει ο 2ος λ στο τελικό;
2. Γιατί να υπάρχουν αισθητηρες πάνω στην εισαγωγή για πίεση αέρα;
3. Σε τι χρησιμεύει αισθητηρας θερμοκρασίας αέρα σε τούρμπο κατάσταση;
4. τι ακριβώς κάνει το ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης;
5. πως μπορεί να ενισχυθεί ένα κάρτερ και το καβούκι του σασμαν;
1. Ποιος το πε αυτο? Οποιος το ειπε απλα δεν εχει ΙΔΕΑ απο αυτοκινητα..
2. Αν εχει map sensor το αμαξι απο κει παιρνει μετρησεις για τον αερα.. Αλλες υποπιεσεις μπορει να πανε στο σερβοφρενο, στη σκαστρα, στο ρυθμιστη πιεσης βενζινης και αλλα εξαρτηματα που εξαρτωνται απο την πιεση του αερα στην εισαγωγη..
3. Οτι χρησιμευει και σε μη turbo.. Βασει αυτου καταλαβαινει ο εγκεφαλος την εξωτερικη θερμοκρασια και αναλογως ρυθμιζει το αβανς και το καυσιμο.. Ιδια ποσοτητα καυσιμου θες στους -10 και ιδια στους +40? Οσο αυξανεται η θερμοκρασια, μειωνεται η περιεκτικοτητα του αερα σε οξυγονο και αρα θες λιγοτερο καυσιμο για να διατηρησεις την ιδια αναλογια..
4. Δινει ρευμα στους πολλαπλασιαστες και αυτοι στα μπουζι και αυτα δημιουργουν το σπινθηρα μεσα στο θαλαμο καυσης.. Οι πολλαπλασιαστες ελεγχονται απο τον εγκεφαλο..
5. Γιατι να ενισχυσεις το καρτερ? Αμα δεν τρεχεις σε χωματινο αγωνα δεν εχει νοημα.. Αλλιως τι να σου πω, φτιαξε ενα ιδιο απο χαλυβα, αλλα αν τη φαει γερα και δεν την παθει αυτο, θα κοψεις βασεις που ειναι το επομενο.. Το καβουκι παλι γιατι να το ενισχυσεις? Να πω τα γραναζια ναι, το καβουκι γιατι? Ιδιος τροπος με πριν, φτιαχνεις ενα ιδιο απο καλυτερα υλικα..
Τωρα πες μου.. Γιατι τα ρωτας ολα αυτα? πως σου ηρθαν?