Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Δεν λεω καλό το ST αλλά δεν πολυ παει για δίλιτρο μικρό αμάξι. Έχετε ακούσει τίποτα για τουρμπισμένο ST? Υπάρχει κανένα στην ελλάδα?
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
χλωμο για ελλαδα τουρμπισμενο στ,μονο κομπρεσορ υπαρχει ενα που ξερω και ετοιμαζεται και δευτερο να βγει
σε λιγες μερες
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Δυστηχως τα τουρμπατα ΣΤ στον κοσμο ειναι μετρημενα στα δαχτυλα και αυτο γιατι δεν υπαρχει χωρος για τοποθετηση τουρμπινας, και αν καταφερεις και την βολεψεις, στο σημειο οπου θα καθεται οι θερμοκρασιες θα ειναι τεραστιες.
Μια καλη λυση αλλα δυσκολη που εχω δει ειναι αλλαγη θεσης της μπαταριας και τοποθετηση εκει της τουρμπινας με οτι συνεπαγεται.
Ειναι ψιλομανικι.....
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Αντε ποιος τυχερος θα ξεκινησει το project να δουμε αν γίνεται? Θα παρασχω αμέριστη τεχνική βοήθεια. ;D
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Υπαρχει και ενα πολυ βασικο μειον......το σασμαν δεν αντεχει πανω απο 28-30 κιλα ροπης......και 2λιτρος duratec + turbo μιλαμε για πολλα κιλα ροπης......
Ειναι οντως πολυ ενδιαφερον αλλα σε τετοιες εποχες που ζουμε ειναι τεραστιο το κοστος....εκτως και αν πας σε λυσεις πχ τουρμπινα απο κανα βολβο η σααμπ, καμοια κινεζια ιντερκουλερ κτλπ,πρεπει να εχεις ακρες ομως για να τα βρεις αυτα σε καλη κατασταση και σχετικα φθηνα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Μπα, πρεπει να κραταει το σασμαν. Παντως το δικό μου αντεχε τα 28 κιλά στο 0.6 Μπαρ. Αλλα όλα τα φιλικά ανοιγματα τα χα κάνει με 0.9-1 Μπαρ. Λογικά εκεί πρέπει νά χε πάνω απο 33-34 κιλά.

Βεβαια το ST έχει άλλο μπλοκ, αλλα το μπλοκ του είναι μαζντα. Τι στο καλο δεν θα ναι λιγο πιο γερό?

Το ίδιο μπλόκ (και λογικά το ίδιο σασμαν) φορά το μαζντα 3  MPS που έχει 40 κιλά ροπής.

Άραγε να μπαίνει στο ST η πολλαπλή και η τουρμπίνα απο το MPS? Στις φλαντζες πάντως σίγουρα θα ταιριάζουν.

Πίσω μαλλον δεν θα χωραει...
 

vagma

Hero Member
fiestavt said:
Υπαρχει και ενα πολυ βασικο μειον......το σασμαν δεν αντεχει πανω απο 28-30 κιλα ροπης......και 2λιτρος duratec + turbo μιλαμε για πολλα κιλα ροπης......
Ειναι οντως πολυ ενδιαφερον αλλα σε τετοιες εποχες που ζουμε ειναι τεραστιο το κοστος....εκτως και αν πας σε λυσεις πχ τουρμπινα απο κανα βολβο η σααμπ, καμοια κινεζια ιντερκουλερ κτλπ,πρεπει να εχεις ακρες ομως για να τα βρεις αυτα σε καλη κατασταση και σχετικα φθηνα.

κατι DSG σαζμαν δεν αντεχουν αυτη την ροπη φιλε βαγγελη..........υπαρχει ηδη εδω και καιρο κιτ ενισχυσης σαζμαν απο την γνωστη miss st 190 εταιρεια....ξερετε ποια.....αυτη που εχει πιασει ολη την ευρωπη κωτσο!!!!!
βαγγελη φτιαξε ενα θεματακι ρε φιλε αναλυτικο για την ατμοσφαιρικη βελτιωση που χεις κανει αναλυτικα και με δυναμομετρηση παρακαλω για να ανοιξουν και τα δικα μας τα ματακια επιτελους !!!!!!!!! ;D δεν μας λυπασαι με ενα βαρελακι μειναμε!!!!!!!!! :D
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Το σασμαν του mazda δεν εχει σχεση με το δικο μας.Εμεις φοραμε ib5, το mazda φοραει καποιο 6αρι που μου διαφευγει η ονομασια του.
Vagma καποια στιγμη που θα βρω χρονο θα τα ποσταρω αναλυτικα  ;)
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
παιδια δεν θελω να εκθεσω κανεναν ουτε να ειρωνευτω αλλα η βελτιωση με κομπρεσορα για εμενα δεν ειναι και οτι καλυτερο σαν επδοσεις και νουμερα ειναι καλυτερο σαν θεμα αξιοπιστιας και θελει και πολυ περισοτερα χρηματα για να βγαλεις τα ιδια αλογα με κομπρεσορα και τουρμπισμα. ενα st εστω και με light turbo πιστευω οτι μπορει να γινει αξιοζηλευτο και δυνατο χωρις πολυ χρημα και κοπο και καθυστερησεις
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
yannis_s said:
παιδια δεν θελω να εκθεσω κανεναν ουτε να ειρωνευτω αλλα η βελτιωση με κομπρεσορα για εμενα δεν ειναι και οτι καλυτερο σαν επδοσεις και νουμερα ειναι καλυτερο σαν θεμα αξιοπιστιας και θελει και πολυ περισοτερα χρηματα για να βγαλεις τα ιδια αλογα με κομπρεσορα και τουρμπισμα. ενα st εστω και με light turbo πιστευω οτι μπορει να γινει αξιοζηλευτο και δυνατο χωρις πολυ χρημα και κοπο και καθυστερησεις

Συμφωνω και σου λεω οτι ΟΥΤΕ πιο αξιπιστο ειναι.. Ο λογος απλος, παντα δουλευει συμπιεσμενο το μοτερ ενω το τουρμπο μπαινει σε συκεκριμενες στροφες.. Και φυσικα ειναι και πιο οικονομικο αφου μπορεις να κινεισαι ξετουρμπιστος για οσο θες οποτε δεν πειραζεις καν το μαμα χαρτη ενω με τον κομπρεσσορα θες παντα παραπανω καυσιμο..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
FiestaSt150-spruitstuk.jpg


ο αγγλος πουλαει αυτην την πολλαπλή για το φιεστα ST 350 Λίρες. Τι να κουμπώνει άραγε επάνω? ;). Χμ σαν να χωράει η τουρμπίνα απο πίσω...

Αντε σας βρήκα και πολλαπλή! ποιος κύριος θα δοκιμάσει?

Δεν νομίζω να βγάλει πολλά όλογα, με καμια κομπακτ GT30 με μικρά αλουμίνια για να χωράει, ε πιστευω γυρω στα 280 αλογα στο 0.5 θα τα βγάλει.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ο σχεδιασμός της μου φαίνετε κόπος περίεργος,  θα δουλεύει άραγε σωστά σε όλο το φάσμα τον στροφών
Μου δίνει και την εντύπωση ότι μόλις πυρώσει μετά θα ξεφυσάει από παντού.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Και σαν ποιοτητα σκατενια φαινεται..

Επισης το θεωρω ψιλοαπιθανο στο 0.5 bar να βγαλει +130 το μοτερ του ST..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Και σαν ποιοτητα σκατενια φαινεται..

Επισης το θεωρω ψιλοαπιθανο στο 0.5 bar να βγαλει +130 το μοτερ του ST..

μιλαμε για τουρμπινα GT3071, με 71 χιλιοστα φτερωτή εισαγωγής...

Το θεμα δεν ειναι αν είναι καλή η πολλαπλή (δεν έχει και πολύ χώρο για να κάνεις και τρελα πράγματα), αλλα το γεγονός οτι την πουλάνε δείχνει οτι το αμάξι μια χαρά χώρο έχει για να τουρμπιστει. Σιγουρα ο ποπαυ μπορει να φτιαξει καλύτερη.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
μιλαμε για τουρμπινα GT3071, με 71 χιλιοστα φτερωτή εισαγωγής...

Ξερω για ποια τουρμπινα λες, αν ειναι να τη δουλεψεις ομως μονο 0.5 bar γιατι να ταλαπωρεις τοσο το μοτερ και μεχρι τις 3800-4000 να κοιμαται κιολας? Το χαρτη της τον ειδες? Τι αποδοση εχει στο 0.5? Αυτη ειναι τουρμπινα για να δουλευει σε μεγαλες πιεσεις..

Προσωπικα θα εβαζα GT2860RS για μηδαμινο lag και αποδοση 230-250..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Ξερω για ποια τουρμπινα λες, αν ειναι να τη δουλεψεις ομως μονο 0.5 bar γιατι να ταλαπωρεις τοσο το μοτερ και μεχρι τις 3800-4000 να κοιμαται κιολας? Το χαρτη της τον ειδες? Τι αποδοση εχει στο 0.5? Αυτη ειναι τουρμπινα για να δουλευει σε μεγαλες πιεσεις..

Προσωπικα θα εβαζα GT2860RS για μηδαμινο lag και αποδοση 230-250..

Εξαρτάται τι θελει να κάνει κάποιος. Το μοτερ είναι δίλιτρο και η τουρμπίνα είναι ρουλεμαν. Πιστευω οτι θα την γυρίζει απο τις 3000 καλά με μέγιστη πίεση στις 4000. Είμαι οπαδός των μεγάλων τουρμπίνων με λίγη πίεση για να έρχεται ομαλά η δύναμη, να μην καταπονείται πολύ το μοτερ και αν απαιτείται απο την περίσταση να ρισκάρεις για λίγο σηκώνοντας 0.8 Μπαρ, για να "ξεφυγεις" απο μια δύσκολη στιγμή. Ενω με την 2860 πόσο να σηκώσεις με νορμάλ μέταλλα? Βεβαια είναι στις προτιμήσεις του καθενός που θέλει να βγάζει την δύναμη το μοτερ. Εμένα για παράδειγμα δεν με ενδιαφέρει η δυναμη χαμηλα για να μην καιει κι ολας. 
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Σωστα το εθεσες, ειναι τι θελει ο καθενας.. Εγω βγαζω σπυρια με το πολυ lag, το σκαλοπατι στη δυναμη και τη λειτουργια του μοτερ για 2-2500 σαλ.. Θελω να τουρμπιζει οσο το δυνατον χαμηλοτερα και να μην εχει lag.. Ετσι κι αλλιως εκει ειναι το μελλον και φαινεται, ολα τα τουρμπακια ετσι ειναι πλεον.. ;)

Η 2860 στο 0.7 που λογικα ειναι ασφαλες πρεπει να δινει 260 τουλαχιστον.. Εννοειται με σωστα περιφερειακα (I/C, σωστα μπεκ κι οχι 5ο, σωστο προγραμμα με ρυθμιση αβανς κτλ)..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Καλα ολα αυτα αλλα για να πραγματοποιησεις το ολο project θελεις πανω απο 7-8κ......
Δεν θα του βαλεις σφυριλατα?εισαγωγη θα αφησεις την πλαστικη?πολλαπλη,εξατμηση,τουρμπινα ιντερκουλερ,μπεκακια,σωληνωσεις,ΑΓΡΑΦΟ,ενισχυση σασμαν ,μπλοκε ,φρενα ,εργατικα?!?!?!!?!?!?!!?
Ειναι πολλα τα λ7!!!!
Εκτως αν εχεις ακρες και βρεις αρκετα πραγματα used και βαλεις και αρκετη προσωπικη εργασια.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiestavt said:
Καλα ολα αυτα αλλα για να πραγματοποιησεις το ολο project θελεις πανω απο 7-8κ......
Δεν θα του βαλεις σφυριλατα?εισαγωγη θα αφησεις την πλαστικη?πολλαπλη,εξατμηση,τουρμπινα ιντερκουλερ,μπεκακια,σωληνωσεις,ΑΓΡΑΦΟ,ενισχυση σασμαν ,μπλοκε ,φρενα ,εργατικα?!?!?!!?!?!?!!?
Ειναι πολλα τα λ7!!!!
Εκτως αν εχεις ακρες και βρεις αρκετα πραγματα used και βαλεις και αρκετη προσωπικη εργασια.


δεν πειραζει η πολλαπλή που είναι πλαστικη. Μου χει πεί ανθρωπος που δουλευε στον σχεδιασμό των κινητήρων οτι οι πλαστικές πολλπλες της φορντ αντέχουν μεχρι 1.3 περίπου.

Ουτε αγραφο θελει, θα δουλεψει με εξτρα μπεκ, αλλα ουτε και αβανς. Κανα καλό μπουζί θέλει και να ξεγελασεις το ΜΑΡ/airflow (δεν ξερω τι φοραει).
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Δεν το πιστευω αυτο.. Ολο κι απο καπου θα χανει.. Ισως σου ειπε μεχρι 0.3 που ειναι λογικο νουμερο..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread