Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
κατσε ρε βαγγο.......ποιος σου πε ρε φιλε οτι εδω θα πουμε την βλακεια μας ???ξεκιναμε μια νεα προσπαθεια εδω χωρις μεμψιμοιριες χωρις τσακωμους του πληκτρολογιου και να δωσουμε φως σε αυτους που δεν ξερουν!!!!!!!! εννοω οταν κανεις μετατροπη ατμοσφαιρικου σε τουρμπο η την κανεις σωστα η οχι!!!!!!!! δεν υπαρχει αλλος δρομος.......εχω δει τετοιες μετατροπες να σπανε και με λιγοτερο απο 0.5 bar πιεση.............εγω θελω ενα αμαξι οδηγησιμο για καθε μερα ασφαλες...με την αναρτηση του τις φρενουμπες του και το γκαζακι του σε λογικα πλαισια........ουτε τον εξυπνο κανω σχεδον ολοι με ξερουν προσωπικα.........και ξερουν τι χαβαλεδιαρη ατομο ειμαι................δεν την λεω σε κανενα...αλλα να μην γραφουμε κατι ετσι για να πουμε οτι γραψαμε!!!!!!!!!!!! νιτρο και το πυρομετρο βοηθα και το afr....συμφωνω....και συμφωνω το οτι δεν τα ξερω ολα.........ειμαι εντελως εκτος θεματος!!!!!!!!!!!!!

αααααααα και κατι τελευταιο βαγγελη..........και για τον φιλο σου τον δημητρη το λεω αυτο.......εδω δεν ειναι DSG CLUB .......εδω αγαπαμε μεχρι μανιας τα φιεστα μας..........εδω ειναι αλλη και καλυτερη παραλια!!!!!!!!!! ;D

turbomaniac θελω να μου τουρμπισεις το φιεστα μου με το ζορι........οχι το st το μκ2 μου!!!!!!!!!! :eek:
ΑΑΑΑΑΑ βαγγελη βγαλε το γαιδαρο απο avatar....βαλε το στο dsg club ..........βαλε την αμαξαρα σου!!!!!!!!!! ειρηνη.......... :D

Αστο μου ενα μηνα με 2000 και ελα παρτο έτοιμο... Σε κανα μηνα που θα τελειωσω την πτυχιακή μου... ;D ;D
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Λοιπον βρηκα αγγελια απο ενα Αγγλακι 1700 λιρες τουρμπο κιτ για το στ
Τα πραγματα ειναι οπως τα αναφερει ο αγγλος:
Since 5 guys asking lot of questions, how many hp what this and that
i was running 360+ on forged internals, it can go to 400hp+
anyone who buy this can run 250hp on stock engine, and that was the point to get kit that is bolt on.
Custom stainless steel 304, 2mm thick tubular turbo manifold wrapped, with T25 flange and screw for EGT sensor!
turbo Garrett GT2871 with custom welded actuator and custom made and welded carrier for actuator
turbo have less than 1500 miles - like new
this is turbo: http://www.turbobyga...1R_743347_2.htm

oil feed lines
oil return line with oil elbow that should install on to block!
water feed and return lines
all gaskets and clamps


Custom stainless steel 304, 3" downpipe , with stainless flex pipe 80mm, and custom flange on backside, thread for lambda or wbo sensor


Custom aluminum intake pipe 3" for turbo (no air filter)
includes, custom welded two aluminum pipes into one
3" blue silicone coupler on turbo side and 2 t-bolt clamps
3 to 4" blue silicone elbow reducer to air filter with 2 t-bolts

Custom IC pipes includes
Custom welded aluminum pipes from couple pipes and elbows to one pipe - 2"
2" blue silicone coupler on turbo side with 2 ss t-bolts
2" to 2.36" (51 to 60mm) blue silicone elbow reducer to intercooler side , 2 t-bolts

2.36" to 3" (60mm to 76mm) blue silicone elbow reducer from intercooler side, 2 t-bolts
Custom welded aluminum 3" pipes to one with pipe, with T-piece for blow off valve
3" blue silicone elbow from ic pipe to throttle body, 2 t-bolts

1.38" blue silicone coupler for bov, 2 ss clamps (not t-bolts)
1 aluminum bow with regulator

Intercooler
dimensions 700x180x70mm with 60mm in/out
SS nuts and bolts for IC

890ccm injectors (80lbh), good up to 500hp+, BRAND NEW!


KIT IS PLUG AND PLAY TO FIESTA ST 150, UK or non UK market!

PRICE 1700GBP + shipping

http://img41.imageshack.us/i/p1010318a.jpg/
http://img39.imageshack.us/i/p1010282v.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/p1010278.jpg/
http://img15.imageshack.us/i/p1010276m.jpg/
http://img41.imageshack.us/i/p1010300w.jpg/
Για πειτε καμια γνωμη το κιτ ειναι plug n play.....Μονο προγραμμα θελει.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Καταρχας δεν ειναι Αγγλος, τα αγγλικα του ειναι κουκουρουκοΥ, δεν ξερω αν εχει σημασια αλλα γενικα σε θεματα δουλειας τους Αγγλους τους εμπιστευομαι..

Να δω με τι προγραμμα θα ρυθμισεις αυτες τις βρυσες μπεκ.. Εγω θα το σκεφτομουν για 8μπεκο καλυτερα..

Το downpipe ειναι gtp.. Πες του υπαρχουν και γωνιες φιλαρακι.. Μ'αρεσει που τα χει τυλιξει παντως,ειναι βασικο εκει που ειναι.. Το I/C δεν ειδαμε..

Αυτος το ειχε βαλει κι επαιζε? Με τι το ρυθμισε? Γιατι το εβγαλε? 1500 μιλια χωρις φιλτρο ηταν η τουρμπινα? Αυτο δεν ειναι και τοσο καλο αν και στην Αγγλια δεν υπαρχει ιχνος σκονης!

Συνοψιζοντας, αν θες να τουρμπισεις, θεωρω οτι αυτο το κιτακι εχει τα βασικοτερα πραγματα (πχ πολλαπλη με EGR) και ενα βασικο downpipe και θα σε γλυτωσει απο ταλαιπωρια.. Πες θες 1000 ακομα για μαζεματα και εισαι οκ θεωρητικα.. Με το ds που εχεις τι ακριβως μπορεις να κανεις? Μπορεις να πειραξεις αβανς και καυσιμο ΟΣΟ θες? Η εχεις ορια? Αν μπορεις ειμαστε κομπλε..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Για την τιμη του ειναι ενταξει το κιτ. Πραγματι θελει λίγο φτιαξιμο το down pipe αλλα αυτο ειναι ευκολο και σχετικά ανέξοδο. Η τουρμπίνα φαίνεται σε καλή κατάσταση αλλα αν δεν ειναι, τοτε δεν φτιαχνεται γιατι είναι ρουλεμαν. Η συγκεκριμένη είναι ψιλοτερατώδης, σίγουρα βγαζει 250 στο μισό μπαρ. το χταπόδι αυτο κατα πάσα πιθανότητα σε καποια στιγμή θα σπάσει.

Ότι και να έχουν τα πραγματα απο ζημιες επισκευάζονται, σχετικά ανέξοδα, εκτός απο την τουρμπίνα.

Καλο είναι να πάει καποιος γνωστός εκει που είναι το κιτ, να ξετυλίξει τις ταινίες, να δει και το ιντερκούλερ, να βαλει όλα τα πραγματα διπλα δίπλα, να βγάλει καλύτερες φωτογραφίες και να κοιταξει αν έχει καθόλου τζόγο στο μέσα-εξω το αξονάκι της τουρμπίνας (Δεξια-αριστερα αν έχει λίγο δεν πειράζει).

Δεν ξερω τι ειναι το  D S, ας μου εξηγήσει κάποιος, αν ειναι ο dastek unichip, μπορει να εξυπηρετήσει την μετατροπή είτε με οκτάμπεκο, είτε με  τετράμπεκο με μεγαλύτερα μπεκ ή ακόμα και 4 + 1 μεγάλο.

Αν δεν έχεις dastek unichip θα βάλουμε εγκεφαλάκι και ένα μεγάλο μπεκ για να δουλεψει προσωρινά.

Γενικά αν αγορασεις  όλα αυτά τα πράγματα καινούργια που έχει το κίτ δεν σε φτάνουν 4000
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Το καλό είναι οτι έχει τα πάντα (ακόμα και το μαστό για την παροχή του λαδιου στην τουρμπίνα) Το μόνο που θα χρειαστεις ακόμα είναι:
1. εξάτμιση 70-80 χιλιοστα απο το downpipe και πίσω (κανα 500αρικο),
2.λίγο να διορθωθεί το downpipe (κανα 50αρικο, γιατι η γωνία 70 κάνει γύρω στα 25 ευρώ),
3. κανά κομάτι σωλήνα, κανα κολάρο σιλικόνης για τις σωληνώσεις απο και προς το ιντερκουλερ.
4. Φλαντζα κεφαλής (150 ευρω)
5. Προγράμματα-ρυθμίσματα εγκεφάλου, κλπ
6. Ψυγείο λαδιού (κανα 150 ευρω τοποθετημενο)
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ψυγειο λαδιου καλυτερα να μη βαλει.. Πεφτει η πιεση του λαδιου με δαυτα και ζοριζει και πιο πολυ την τουρμπινα.. Αμα χρειαστει βαζει μετα.. Το downpipe ισως να μη χωραει και να το εκανε ετσι..

Επισης κατι που δε μου αρεσε στο κιτ ειναι οτι επιστρεφει το λαδι στο μπλοκ, καλυτερα ειναι να το επιστρεφει στο καρτερ αλλα κι αυτο διορθωνεται ευκολα, κανεις μια τρυπα, ανοιγεις σπειρωμα και εισαι οκ..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Ψυγειο λαδιου καλυτερα να μη βαλει.. Πεφτει η πιεση του λαδιου με δαυτα και ζοριζει και πιο πολυ την τουρμπινα.. Αμα χρειαστει βαζει μετα.. Το downpipe ισως να μη χωραει και να το εκανε ετσι..

Επισης κατι που δε μου αρεσε στο κιτ ειναι οτι επιστρεφει το λαδι στο μπλοκ, καλυτερα ειναι να το επιστρεφει στο καρτερ αλλα κι αυτο διορθωνεται ευκολα, κανεις μια τρυπα, ανοιγεις σπειρωμα και εισαι οκ..

Μετα όμως πρέπει να αλλάζει λάδια καθε 3000 χιλιόμετρα...


Κατα τα άλλα νομίζω οτι συμφωνούμε οτι το κιτ είναι καλή περίπτωση αν είναι εντάξει η τουρμπίνα...

Το DS τι είναι?
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Φυσικα και συμφωνουμε, σε γλυτωνει απο πολλη αγγαρεια νομιζω.. Τωρα το χταποδι δεν ειναι απαραιτητο να σπασει, ειδικα αν το δουλευεις χαλαρα..

Το DS ειναι Dream Science, διαβασε το θεμα στο cf και θα σου λυθουν ολες οι αποριες.. ;)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Φυσικα και συμφωνουμε, σε γλυτωνει απο πολλη αγγαρεια νομιζω.. Τωρα το χταποδι δεν ειναι απαραιτητο να σπασει, ειδικα αν το δουλευεις χαλαρα..

Το DS ειναι Dream Science, διαβασε το θεμα στο cf και θα σου λυθουν ολες οι αποριες.. ;)

Δεν μπορει αυτο το πραγμα να υποστηρίξει μετατροπες τουρμπο.

Νομίζω μόνο κατι που έχει δικό του αισθητήρα πίεσης μπορεί να "τρεξει" τα μεγαλύτερα μπεκ.

Διαβασα απο εδώ http://www.unichipeurope.co.uk/4/Unichip_features/
oti to dastek έχει την δυνατότητα να υποστηρίξει τετοιες μετατροπες αν δεν θελει να καταφύγει στην λύση εγκεφαλάκι + 5ο μπεκ  


Βεβαια δεν ξερω ποιος μπορει να κάνει αυτή τη δουλειά εδω στην ελλαδα.

λογικά πρεπει να ναι πολύ πιο δύσκολο απο ρύθμιση greddy emanage
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Καλη η τουρμπινα ,πολλα τα αλογα ,τρελο γκαζι,αλλα ΠΟΛΛΑ παρα Πολλα τα λ7......
Το εψαξα λιγο καλυτερα και θελεις μια μινι περιουσια να πεις οτι εφτιαξες ενα ολοκληρομενο σωστο αμαξι.
Δυστηχως απαγορευτικο στις εποχες που ζουμε...

Οσο για προγραμμα,πριν φοραγα dastek unichip Q+ αλλα το αμαξι δουλευε αρκετα πλουσιο και κανεις στην ελλαδα δεν μπορουσε να μου το προγραμματισει,ετσι φορεσα DS.

Καλη λυση και πιο οικονομικη ειναι και το 4πεταλουδο......σε αλλο τοπικ αυτο.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Οπα... τι το εκανες το dastek?

Κοιτα να δεις επειδή με ενδιαφέρει και μένα να βάλω dastek και τεσσερα μεγάλα μπεκ, μπορω αν καποιος μου δώσει το software του και όλο το hardware σιγά-σιγά να ψάξω πως γίνεται να δουλεψει... 
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Το προβλημα με το dastek ειναι οτι δεν εχουμε το software.. Το εχουν μονο οι αντιπροσωποι.. Στον maikon η οπως λεγεται πηγες? Παλια ηταν ο Θεμης στον Αλιμο, ειχα ρυθμισει ενα τετραπεταλουδο 20v φιλου εκει αλλα εκλεισε..

E-manage δεν παιζει απο οσο ξερω, αν επαιζε ωραια θα ηταν.. Ισως μπορει να παιξει μονο για να διαχειριστει το 8μπεκο..

Το DS γιατι να μην μπορει? Αν σου δινει με το Advantage πληρη δικαιωματα επαναχαρτογραφησης ειναι μια χαρα..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
γιατι ο νορμάλ εγκεφαλος δεν έχει χάρτες υπερπίεσης. Πως θα ρυθμιστεί το κάυσιμο? για το DS είτε δουλευεις 0 μπαρ ( Ακριβώς μία ατμόσφαιρα στο τέρμα γκάζι), ή 0.5 (1.5 Μπαρ απολυτη πίεση), πάντα θα διαβάζει φορτίο απόλυτης πίεσης 1 Μπαρ. Στο τερμα γκάζι μπορεις να ρυθμίσεις στο περίπου αλλα στο μισό θα ψεκάζει πολύ ή λίγο και θα σβήνει. Και αυτό γιατι τα τουρμπάτα μπορούν να δουλέψουν με μισά γκάζια απόλυτη πίεση 1 Μπαρ (η και παραπάνω)    

Εφόσον είναι αγορασμένο νόμιμα το dastek μπορεί να σταλθεί με καλή συννενόηση το software απο την εταιρεία έξω.

Bitas Brothers Athens [30] 13468760. Αυτον δίνει για αντιπροσωπο το εργοστασιο της Ν. Αφρικής. Πηγες εκει και δεν μπορεσαν να στο ρυθμίσουν?
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Mα υποτιθεται αυτη τη δυνατοτητα σου δινει το advantage.. Να γραψεις το χαρτη και για παραπανω τιμες.. Δεν εχει τιμες εκει πανω και τις δημιουργεις εσυ.. Εκτος αν δε σου δινει τετοιο feature το advantage.. Ο Geo που εχει τουρμπισει τι εχει κανει? Δε νομιζω οτι εχει αλλαξει εγκεφαλο..

Κατι αλλο, ξερει κανεις αν μπαινει Megasquirt? Ειναι και γαμω τις λυσεις και ξερω ατομο που τον κατεχει πραγματικα..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Mα υποτιθεται αυτη τη δυνατοτητα σου δινει το advantage.. Να γραψεις το χαρτη και για παραπανω τιμες.. Δεν εχει τιμες εκει πανω και τις δημιουργεις εσυ.. Εκτος αν δε σου δινει τετοιο feature το advantage.. Ο Geo που εχει τουρμπισει τι εχει κανει? Δε νομιζω οτι εχει αλλαξει εγκεφαλο..

Κατι αλλο, ξερει κανεις αν μπαινει Megasquirt? Ειναι και γαμω τις λυσεις και ξερω ατομο που τον κατεχει πραγματικα..

πωπω τι ειναι αυτό?  κορυφαίο! και απιστευτο site!

Δεν νομίζω να σου δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσεις χάρτες απο το μηδέν. Δεν το ξερω... Χμ απο την άλλη παλιά πως τα κάνανε?


Απο οτι διάβασα αυτό ειναι εγκεφαλάκι το οποιο στο μελλον θα το βγάλουνε σε έκδοση που να μπορει να κάνει sequential ψεκασμό με πολλά μπεκ. (Καλο αυτό για να δουλέψεις οκτάμπεκο με ωραία λειτουργία). Όπως είναιτώρα μοιάζει απλως με ένα εγκεφαλάκι.
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
turbomaniac said:
Οπα... τι το εκανες το dastek?

Κοιτα να δεις επειδή με ενδιαφέρει και μένα να βάλω dastek και τεσσερα μεγάλα μπεκ, μπορω αν καποιος μου δώσει το software του και όλο το hardware σιγά-σιγά να ψάξω πως γίνεται να δουλεψει... 
Το εδωσα σε ενα παλικαρι απο Λαρισα,νομιζω 150 ευρω,μπορω να βρω ομως οτι θελεις σε αυτη την τιμη απο Αφρικη.....εχω κονε ;)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiestavt said:
Το εδωσα σε ενα παλικαρι απο Λαρισα,νομιζω 150 ευρω,μπορω να βρω ομως οτι θελεις σε αυτη την τιμη απο Αφρικη.....εχω κονε ;)

χμ ενδιαφερον... Ασε με να ψαξω λιγο για το αν μου κάνει και άν ναι και μπορεσω να το ρυθμίσω τότε θα μπορώ και για άλλα αμάξια... Παρεπιπτώντος, αυτός ο GEO f1 τι έκανε με πρόγραμμα? 
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
πωπω τι ειναι αυτό?  κορυφαίο! και απιστευτο site!

Απο οτι διάβασα αυτό ειναι εγκεφαλάκι το οποιο στο μελλον θα το βγάλουνε σε έκδοση που να μπορει να κάνει sequential ψεκασμό με πολλά μπεκ. (Καλο αυτό για να δουλέψεις οκτάμπεκο με ωραία λειτουργία). Όπως είναιτώρα μοιάζει απλως με ένα εγκεφαλάκι.

Για το megasquirt λες?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread