Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
ειναι λιγο υποκειμενικό....το θέμα πιστευω είναι να μπορεις να ευχαριστηθεις το αμάξι μετα απο κάποιες βελτιωσεις σε συνδιασμο βεβαια κ με τα χρηματα(αναλογα την τσέπη του καθενος...)αυτη είναι κ η χαρα της βελτιωσης όπως λέει κ ο B-W σε αλλο thread.Πάντα θα υπαρχει κάποιος πιο γρηγορος.το αμάξι του VT  πάει πολυ καλά κ οικονομίκα για ατμοσφαιρα κ πιστευω ότι το ευχαριστιεται παρα πολυ...απλα ειμαι της γνωμης οτι δεν ειναι 15.000 μονο μηχανικες βελτιωσεις..ειναι συν αναρτησεις-φρένα-σασμαν-συντηρηση-να ειναι οδηγησιμο κλπ οποτε ξεφευγει αρκετα το πραγμα σε αυτες τις βελτιωσεις κ ωντος το κλειδι ειναι να ξέρεις που θέλεις να φτάσεις για να το ευχαριστιεσαι να συμπληρωσω!!
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
η βελτιωση ειναι αρρωστια.οπως και να το κανουμε εαν εχεις δεθει με ενα αμαξι θελεις οτι καλυτερο.οποτε αναλογα με την τσεπη του καθενος το βελτιωνεις αναλογα.αυτο που καταλαβα ειναι οτι να περασεις ενα αμαξι αναλογης δυναμης στην ευθεια δεν εχει νοημα.γιατι πολυ απλα δεν κρινεται ο οδηγος αλλα το αμαξι.οποτε οσοι εχουν στ το καλυτερο ειναι πιστευω να ριξουν μετρημενα λεφτα σε στανταρ λυσεις και εκει.το στ εχει χαρακτηρα.

τα γραφω σαν παθων και μαθων...
 

vagma

Hero Member
geo_nos said:
η βελτιωση ειναι αρρωστια.οπως και να το κανουμε εαν εχεις δεθει με ενα αμαξι θελεις οτι καλυτερο.οποτε αναλογα με την τσεπη του καθενος το βελτιωνεις αναλογα.αυτο που καταλαβα ειναι οτι να περασεις ενα αμαξι αναλογης δυναμης στην ευθεια δεν εχει νοημα.γιατι πολυ απλα δεν κρινεται ο οδηγος αλλα το αμαξι.οποτε οσοι εχουν στ το καλυτερο ειναι πιστευω να ριξουν μετρημενα λεφτα σε στανταρ λυσεις και εκει.το στ εχει χαρακτηρα.

τα γραφω σαν παθων και μαθων...

να ρε που καποιος με αντιγραφει σε αυτα που λεω για καλο..... :) :) :)......το st παιδια εχει χαρακτηρα στριφταδικου αμαξιου......δεν ειναι κοντραδικο...και οσο πιο γρηγορα το καταλαβουν καποιοι τοσο καλυτερα για την τσεπη τους!!!! :)
 

falcon

Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
οκ αν και ετσι οπως το εχω φτιαξει εγω μια χαρα στριφταδικο ειναι δεν εχει αλλαξει το αμαξι στις στροφες λιγο προσοχη θελει....με αυτα που λετε θα με κανετε να το πουλισω.....τσαμπα τα λεφτα που εδωσα... :D :D tease tease tease
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
νωντα εγω που αποπειραθηκα να μπω οπως εμπαινα με τα ταπεινα αλογακια του δεν μπορουσα με τπτ.πολλα μουτρα,πολυ σπινιαρισμα και δεν μαζευοτανε.και φορουσα πανω (μπλοκε,kw,μπαρες,γωνιες καμπερ και καστερ απολυτα για στροφες και ημισλικ) καποια πραγματα.
 

vouts

Hero Member
May 10, 2010
2,196
3
38
33
Peiraeus
δεν νομιζω οτι ειναι τσαμπα τα λεφτα οταν βρισκεσαι μπροστα απο πολλα sport αμαξια και οταν ριχνεις σε porsche κτλ...Αλλα οπως ειπατε και παραπανω ο καθενας με την τσεπη του...Ολοι αν θελαμε γκαζι θα μπορουσαμε να παρουμε ενα fiat uno και να το τουρμπισουμε...Προφανως ομως ψαχνουμε το κατι παραπανω απο το γκαζι...Δεν ειναι μονο οι ευθειες...ΕΙναι και οι στροφες οπως αναφερατε...Οποτε δεν ειναι αναγκη σε καθε στροφη να ανοιγουμε την καινη διαθηκη στην σελιδα 108.... ;)
 

falcon

Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
geo_nos said:
νωντα εγω που αποπειραθηκα να μπω οπως εμπαινα με τα ταπεινα αλογακια του δεν μπορουσα με τπτ.πολλα μουτρα,πολυ σπινιαρισμα και δεν μαζευοτανε.και φορουσα πανω (μπλοκε,kw,μπαρες,γωνιες καμπερ και καστερ απολυτα για στροφες και ημισλικ) καποια πραγματα.

γιαυτο ειπα οτι θελει λιγο προσοχη..... ;)
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
falcon said:
δεν μιλησα να τουρμπισω στ αλλα ενα καλο αμαξι που ειναι απο την μανα του τουρμπο....πχ s3...πιστευω με 5.000χιλιαρικα αντε και λιγο παραπανω  οχι τα 15.000 που εχω δωσει εγω θα ειμουν κοντα στα 500αλογα....αφου εσυ εισαι ευχαριστημενος οκ αλλα πιστευω πλεον οτι λιγα αυτοκινητα θα περνας σαν ατμοσφαιρικος....και ας το εχεις πειραξει το αμαξι....εμενα με πειραζε πολυ γιατι ετρωγα ξηλο απο πολλα αυτοκινητα με λιγοτερα κοιβικα...οποτε αφου το πειρα ειπα να το πειραξω αρκετα...οπως το βλεπει κανεις....

Nωντα μην ξεχνας οτι το ST190 της Pumaspeed που ειχες εσυ, δεν εχει καμια σχεση με το αμαξι του Βαγγελη...Το κιτακι της Pumaspeed ηταν κατα πολυ ακριβοτερο απο αυτο του SWR και το σημαντικοτερο ειναι, οτι οπως αποδειχθηκε, δεν πηγαινε καλα για τα λεφτα που σου ειχε κοστισει (5000 ευρω)...Το αμαξι του Βαγγελη ομως, αυτη την στιγμη, ειναι μπροστα απο ΟΛΑ τα μαμα (ή και σχεδον μαμα) ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας του...
 

falcon

Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
BLUE-WHITE said:
Nωντα μην ξεχνας οτι το ST190 της Pumaspeed που ειχες εσυ, δεν εχει καμια σχεση με το αμαξι του Βαγγελη...Το κιτακι της Pumaspeed ηταν κατα πολυ ακριβοτερο απο αυτο του SWR και το σημαντικοτερο ειναι, οτι οπως αποδειχθηκε, δεν πηγαινε καλα για τα λεφτα που σου ειχε κοστισει (5000 ευρω)...Το αμαξι του Βαγγελη ομως, αυτη την στιγμη, ειναι μπροστα απο ΟΛΑ τα μαμα (ή και σχεδον μαμα) ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας του...

μπραβο στο παιδι δεν ειπα εγω κατι για το αυτοκινητο του η την μετατροπη που εχει κανει..ισα ισα αυτο ειναι καλο που εχουμε δυνατα φιεστακια...απλα εμενα  δεν θα μου εφτανε  η μετατροπη αυτη....καθαρα προσωπικη αποψη... :)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
falcon said:
μπραβο στο παιδι δεν ειπα εγω κατι για το αυτοκινητο του η την μετατροπη που εχει κανει..ισα ισα αυτο ειναι καλο που εχουμε δυνατα φιεστακια...απλα εμενα  δεν θα μου εφτανε  η μετατροπη αυτη....καθαρα προσωπικη αποψη... :)

εγω συμφωνώ με τον νωντα. Στις στροφες, δεν αποτελει πρόβλημα η δύναμη, απλα συνηθίζεις στην έξοδο να μην πατας τέρμα το γκάζι. Ασε που μου έχει κανει εντύπωση στο φιέστα που ακόμα και τερμα γκάζι να δώσεις στην στροφή "ψευτο" ακολουθεί το αμάξι την πορεία που έχεις χαράξει, τηρουμένων των αναλογιών.
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Τοσο δυνατα ST δεν κανουν για στροφες...Τις ξεχνας επι της ουσιας και πηγαινεις μονο για ευθειες..Σε κλειστη διαδρομη, ακομα και ενα μαμα ST παιζει να ειναι μπροστα...
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
BLUE-WHITE said:
Τοσο δυνατα ST δεν κανουν για στροφες...Τις ξεχνας επι της ουσιας και πηγαινεις μονο για ευθειες..Σε κλειστη διαδρομη, ακομα και ενα μαμα ST παιζει να ειναι μπροστα...
Δεν μπορείς να πεις οτι δεν κάνουν...
Και εγώ πιστεύω ότι ένα απλο st μπορεί να είναι πιο γρήγορο σε ένα κλειστό κομμάτι.Το πιο σημμαντικό για μένα είναι οτι  με το πολύ δυνατό θα παλεύεις με γκαζι,τιμόνι όταν θες να πας τσίτα ενώ με το μαμά (η λίγο βελτιωμένο) θα το πηγαίνεις τέρμα και θα το εφχαριστιέσαι χωρις ξεσπάσματα και ταβήγματα που θα σε τρομοκρατούν...
 
Δεν εχει καμια σχεση η δυναμη του αυτοκινητου με το κράτημα του αυτοκινητου! Η δυναμη σε ενα αυτοκινητο είναι εργαλείο ..ενα εργαλείο που θα σε βάλει με ακόμα περισσότερη ασφάλεια σε μια στροφη κ με ακομα μεγαλύτερη ταχύτητα σε μια στροφη αρκεί να μπορείς να ζυγίσεις το αυτοκινητο!!
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Αυτο που μετραει ομως, ειναι ο τροπος που βγαινει η δυναμη...Σε ενα τοσο δυνατο ST, η δυναμη βγαινει πολυ πιο αγαρμπα απο οτι σε ενα μαμα ή 1ο, 2ο σταδιο....Αυτη την εκρηξη δυναμης (γιατι για τετοια μιλαμε, παρολο που ο κομπρεσσορας ειναι κατα βαση γραμμικος), δεν μπορεις να την διαχειριστεις ευκολα στην στροφη...
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Οχι Στελιο δεν ισχυει αυτο...Το ιδιο πολιτισμενο ειναι ενα Golf TSI και το ιδιο ενα Uno Turbo για παραδειγμα?Αν στο Uno δεν πατησεις το γκαζι βαθια, θα βρισκεσαι παντα 60-70 αλογα στον δρομο (βολτιτσα δηλαδη)...Θα αναγκαστεις να πατησεις.....και οταν πατησεις θα φας καταρχην μια σφαλιαρα και μετα θα ερθουν τα μουτρα...De Facto...
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
BLUE-WHITE said:
Αυτο που μετραει ομως, ειναι ο τροπος που βγαινει η δυναμη...Σε ενα τοσο δυνατο ST, η δυναμη βγαινει πολυ πιο αγαρμπα απο οτι σε ενα μαμα ή 1ο, 2ο σταδιο....Αυτη την εκρηξη δυναμης (γιατι για τετοια μιλαμε, παρολο που ο κομπρεσσορας ειναι κατα βαση γραμμικος), δεν μπορεις να την διαχειριστεις ευκολα στην στροφη...
Αυτό εννοώ και γω...Δε λέω οτι δεν θα έχει κρατήματα αν είναι πιο δυνατό!!Αλλά οτι ο τρόπος οδήγησης θα είναι διαφορετικός!
mk1 Stelios said:
ο τροπος που βγαινει η δυναμη σε ενα αμαξι εχει να κανει καθαρα με τον τροπο που παταμε το γκαζι!  ;)
Αυτό εννοώ οτι είναι το ενοχλτικό, που πιστεύω, οτι σε κάνει και πιο αργό στην στροφή...
Κάποια ξένη εκπομπή (στο you tube το είχα δει πιο παλιά) τέσταρε το focus rs mk2 και το rs500 mk2.Το αποτέλεσμα ήταν οτι το απλό ήταν μπροστά στην πίστα...

Εγώ πιστεύω οτι όσο και να ζυγίσεις και να παίξεις με το γκάζι σίγουρα θα έχεις το πρόβλημα Torque steering που παρουσιάζεται ακόμα και σε μαμά δυνατά μπροσθιοκινητα.
Δεν λέω οτι θα έιναι κακό το δυνατό st, απλά πιο δύστροπο...
 

falcon

Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
παιδια εγω παντος εχω δει το αμαξι μου να μπαινει μια χαρα σε στροφιλικια με την δυναμη που εχει τωρα....απλα πιστευω  θελει  καλα χερια και να το κατεχεις το θεμα(δεν το εβαλα εγω απλα ειμουν συνοδηγος).
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread