Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
45
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
Δεν εχει καμια σχεση η δυναμη του αυτοκινητου με το κράτημα του αυτοκινητου! Η δυναμη σε ενα αυτοκινητο είναι εργαλείο ..ενα εργαλείο που θα σε βάλει με ακόμα περισσότερη ασφάλεια σε μια στροφη κ με ακομα μεγαλύτερη ταχύτητα σε μια στροφη αρκεί να μπορείς να ζυγίσεις το αυτοκινητο!!
πες τα χρυσοστομε!!!!!!
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
1
0
42
εγω πιστευω οτι σε τετοιες μετατροπες(χωρις να τις σνομπαρω) καπου χάνεις (σε κρατηματα-δυστροπο κλπ) κ κάπου αλλου κερδιζεις(ευθεις κλπ)...το θεμα ειναι να τοση δυναμη να τοην υποστηριζει κ η καροτσα του αμαξιου (δεσιματα-βαρος-γεωμετρια κλπ)...π.χ βγαινει εργοστασιακο κάποιο αμάξι σε τετοια καροτσα με 300+ αλογα κ κινηση μόνο σε εναν άξονα?
 

king207

Member
Nov 29, 2010
101
0
16
38
DarthFiesta said:
εγω πιστευω οτι σε τετοιες μετατροπες(χωρις να τις σνομπαρω) καπου χάνεις (σε κρατηματα-δυστροπο κλπ) κ κάπου αλλου κερδιζεις(ευθεις κλπ)...το θεμα ειναι να τοση δυναμη να τοην υποστηριζει κ η καροτσα του αμαξιου (δεσιματα-βαρος-γεωμετρια κλπ)...π.χ βγαινει εργοστασιακο κάποιο αμάξι σε τετοια καροτσα με 300+ αλογα κ κινηση μόνο σε εναν άξονα?
το RS!
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Για μένα η δύναμη είναι εργαλείο όταν δεν ξεπερνά τις δυνατότητες του αυτοκινήρου (κ φυσικά του οδηγού)...Σαφώς και είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο αλλά αυτό μπορεί και να γυρίσει τούμπα αν έχουν ξεπεραστεί κάποια όρια!!Οπως και τα αδύναμα αυτοκίνητα μπορουν να κάνουν πράγματα μέχρι ένα σημείο έτσι και τα πολύ δυνατά έχουν κάποιους περιορισμούς!Ειδικά αν μιλάμε και για βελτιωμένο που σίγουρα δεν έχει την γραμμικότητα στον κινητήρα ενός εργοστασιακού!!
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
king207 said:
Στην ίδια καρότσα είπε ο Περικλής. Το RS όχι μόνο είναι βασισμένο στο μακρύτερο/φαρδύτερο Focus αλλά έχει και επιπλέον του νορμάλ Focus:
5cm φαρδύτερα μετατρόχια
Quaife μπλοκέ
Εξελιγμένη μπροστά ανάρτηση για να μην αλλάζει η γωνία κάμπερ υπό φορτίο.

Συμφωνώ με τον panos.l δε μπορούμε να βάλουμε όσα άλογα θέλουμε και να περιμένουμε ένα ήδη δυνατό αυτοκίνητο -για το πλαίσιο του- να στρίβει το ίδιο με μαμά. Πόσο μάλλον σε κάποιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που δε διαθέτει την απόκριση και ακρίβεια στο γκάζι που διαθέτει ένας ατμοσφαιρικός. Έχω 1-2 φίλους με Leon Cupra που τους αρέσει το στρίψιμο, έβαλαν πρόγραμμα πήγαν κοντά στα 300 άλογα και στη συνέχεια το έβγαλαν απογοητευμένοι γιατί πλέον δεν έστριβε όπως πριν το αυτοκίνητο.
 

vagma

Hero Member
mpokwsths said:
Στην ίδια καρότσα είπε ο Περικλής. Το RS όχι μόνο είναι βασισμένο στο μακρύτερο/φαρδύτερο Focus αλλά έχει και επιπλέον του νορμάλ Focus:
5cm φαρδύτερα μετατρόχια
Quaife μπλοκέ
Εξελιγμένη μπροστά ανάρτηση για να μην αλλάζει η γωνία κάμπερ υπό φορτίο.

Συμφωνώ με τον panos.l δε μπορούμε να βάλουμε όσα άλογα θέλουμε και να περιμένουμε ένα ήδη δυνατό αυτοκίνητο -για το πλαίσιο του- να στρίβει το ίδιο με μαμά. Πόσο μάλλον σε κάποιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που δε διαθέτει την απόκριση και ακρίβεια στο γκάζι που διαθέτει ένας ατμοσφαιρικός. Έχω 1-2 φίλους με Leon Cupra που τους αρέσει το στρίψιμο, έβαλαν πρόγραμμα πήγαν κοντά στα 300 άλογα και στη συνέχεια το έβγαλαν απογοητευμένοι γιατί πλέον δεν έστριβε όπως πριν το αυτοκίνητο.

+1000000000000000000000000 :)
 

akridas07

Pro Member
Jul 21, 2010
343
0
0
40
mpokwsths said:
Στην ίδια καρότσα είπε ο Περικλής. Το RS όχι μόνο είναι βασισμένο στο μακρύτερο/φαρδύτερο Focus αλλά έχει και επιπλέον του νορμάλ Focus:
5cm φαρδύτερα μετατρόχια
Quaife μπλοκέ
Εξελιγμένη μπροστά ανάρτηση για να μην αλλάζει η γωνία κάμπερ υπό φορτίο.

Συμφωνώ με τον panos.l δε μπορούμε να βάλουμε όσα άλογα θέλουμε και να περιμένουμε ένα ήδη δυνατό αυτοκίνητο -για το πλαίσιο του- να στρίβει το ίδιο με μαμά. Πόσο μάλλον σε κάποιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που δε διαθέτει την απόκριση και ακρίβεια στο γκάζι που διαθέτει ένας ατμοσφαιρικός. Έχω 1-2 φίλους με Leon Cupra που τους αρέσει το στρίψιμο, έβαλαν πρόγραμμα πήγαν κοντά στα 300 άλογα και στη συνέχεια το έβγαλαν απογοητευμένοι γιατί πλέον δεν έστριβε όπως πριν το αυτοκίνητο.

Ένα δέσιμο ήθελε το Cupra και έστρωνε.

επείσης μην ξεχνάτε ότι τα βελτιωμένα είναι πιο επιθετικά αυτοκίνητα, οπότε θέλουν και την απαραίτητη υπομονή να τα μάθουμε από την αρχή.
Και δεν βασίζοντε μόνο στο πρόγραμμα! Θέλουν και άλλα!
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Με λιγα λογια, ST με τοσα αλογα, δεν στριβει οπως το μαμα...Γινεται κοντραδικο πλεον...
 

akridas07

Pro Member
Jul 21, 2010
343
0
0
40
turbomaniac said:
μην επιμενετε... δεν εχει σχεση πόσα άλογα είναι ενα αμαξι για το αν μπορει να στριψει καλά...

Απλα για τον απειρο οδηγό είναι πιο ευκολο να στριψει με λίγα αλογα. Για τον εμπειρο είναι πιο ευκολο με πολλά αλογα!!!

Συνήθεια είναι όλα. Όταν μάθεις το αμάξι σου θα μπαίνεις με περισσότερα στη στροφή.Αλλά θέλει χρόνο, δεν γίνετε από τη μία στιγμή στην άλλη.
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
αν καποιος θελει τοσο πολυ να ριξει λεφτα στο φιεστα ας κοιταξει μονο για ατμοσφαιρικα ωστε να του παει κοντα στα 190-200 και να μεινει εκει.σαν παθων τρομαξα απο την δυναμη που ειχε το αμαξι.δυσκολο να το οδηγησεις νορμαλ και δεν ειναι οτι καλυτερο για καθημερινη οδηγηση.ηταν ΜΟΝΟ για γρηγορη βολτα και ξανα μεσα.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1298476496[/time]
ενημερωνω πως τα πραγματα μου ειναι αθηνα και ηδη τοποθετουνται σε φιλικο στ....
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Πολυ ωραια...Θα περιμενουμε να το γνωρισουμε και απο κοντα το παιδι...
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
geo_nos said:
αν καποιος θελει τοσο πολυ να ριξει λεφτα στο φιεστα ας κοιταξει μονο για ατμοσφαιρικα ωστε να του παει κοντα στα 190-200 και να μεινει εκει.σαν παθων τρομαξα απο την δυναμη που ειχε το αμαξι.δυσκολο να το οδηγησεις νορμαλ και δεν ειναι οτι καλυτερο για καθημερινη οδηγηση.ηταν ΜΟΝΟ για γρηγορη βολτα και ξανα μεσα.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]23, Φεβρουάριος, 2011, 17:54:56[/time]
ενημερωνω πως τα πραγματα μου ειναι αθηνα και ηδη τοποθετουνται σε φιλικο στ....
To είχες μετρήσει??Αν ναι, τι νούμερα σου είχε δείξει??Με το 2.0 μοτέρ το είχες??
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
στο 1.3 ειχα 312 στις 7200 και 29κιλα ροπη στις 4000.
στο 1.9 ειχα 390 στις 7600 και 37 κιλα στις 4300.
ηταν το μοτερ απο το rs mk1 με παντρεμενο σασμαν.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1298496338[/time]
προσπαθω να τον πεισω να ασχοληθει λιγο τα κλαμπ αλλα δεν ειναι του ιντερνετ καθολου.βριλησσια μενει και τον λενε δημητρη.γραφει σαν kaftis συνηθως σε καποια forum.
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Λιγη ροπη ειχες Γιωργο...Γιατι ετσι?Για το σασμαν?

*Α οποτε το εχω γνωρισει το παιδι απο κοντα, εστω και για λιγο...πριν πολυ καιρο στο ΣΕΦ...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
45
Ιωάννινα
BLUE-WHITE said:
Λιγη ροπη ειχες Γιωργο...Γιατι ετσι?Για το σασμαν?

*Α οποτε το εχω γνωρισει το παιδι απο κοντα, εστω και για λιγο...πριν πολυ καιρο στο ΣΕΦ...

δεν έβγαλε πολή ροπή μάλλον λόγω cosworth εισαγωγής, αλλα την έβγαλε ψηλά!!! έτσι πρέπει να είναι το σωστό τούρμπο, όχι πολυ μεγαλη ροπή και ομαλά κατανεμειμένη παντού και όσο ψηλότερα γίνεται. με τον τρόπο αυτό και δεν ξεσπαει το αμάξι και πάει καλά και δεν σπάει λόγω ροπής!!!!
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
turbomaniac said:
δεν έβγαλε πολή ροπή μάλλον λόγω cosworth εισαγωγής, αλλα την έβγαλε ψηλά!!! έτσι πρέπει να είναι το σωστό τούρμπο, όχι πολυ μεγαλη ροπή και ομαλά κατανεμειμένη παντού και όσο ψηλότερα γίνεται. με τον τρόπο αυτό και δεν ξεσπαει το αμάξι και πάει καλά και δεν σπάει λόγω ροπής!!!!

Ξερω πως πρεπει να ειναι ενα συγχρονο τουρμπο και συμφωνω με την λογικη αυτου του τροπου αποδοσης της δυναμης, ομως μου εκανε εντυπωση που στο 1.3 ειχε 312 αλογα και μονο 29 κιλα ροπη...Λιγοτερο και απο ενα μαμα Focus RS mk1 δηλαδη...
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
giannis_suzuki said:
θεσσαλονικη παντως μονο ενα ειναι το μαχιμο....ακομα και οταν δεν πηγαινε το παλυευε το παλικαρι....

τωρα αλλαξε κατηγορια ομως......
Έχουμε και ένα SΤ εδώ θεσσαλονίκη μπλέ χρώμα με μαύρες ζάντες και πρέπει να μένει Νικόπολη....και είναι τουρμπίσιο.....Αλλά ποιός..... δεν τον ξέρω....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread