Καλημέρα παιδιά! Λοιπόν θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την πρώτη μου αγορά και να ακούσω μερικές γνώμες. Θα μακρυγορήσω και ζητάω συγνώμη προκαταβολικά. Οικογενειακώς έχουμε αλλάξει διάφορα αυτοκίνητα και ο πατέρας μου έχει κάνει πλέον μάστερ στην αντιμετώπιση αντιπροσωπειών - συνεργείων (τώρα έχει ένα Avensis), οπότε με αυτόν συμβουλάτορα βγήκα στην αγορά. Ήμουν μεταξύ yaris και fiesta, μέχρι που τα οδήγησα. Δε μου πήρε πάνω από 1 sec να καταλήξω.... Παραγγελία 1η Απριλίου από γνωστή αντιπροσωπεία στην Πειραιώς. Στη συμφωνία είχα δώρο: park assist, συναγερμό, πατάκια, φαρμακείο, πυροσβεστήρα κλπ και την extra χρέωση του hot magenta. Επειδή δεν είχα αμάξι για απόσυρση, μου είπαν θα κάνουν αυτοί για να επωφεληθώ τις έκπτωσης. 2 Απριλίου έδωσα την προκαταβολή (διπλάσια σχεδόν του ποσού που ζητάνε. Ο πωλητής μου είχε δώσει ημερομηνία παράδοσης μετά το Πάσχα (μέχρι τις 10 Μαίου). Γύρω στις 10 Απριλίου μου τηλεφωνεί και μου λέει ότι, υπάρχει καθυστέρηση στην παραγωγή της Ford και με ενημέρωσαν ότι το αμάξι θα είναι εδώ 20 Ιουνίου.... Τρώω το πρώτο εγκεφαλικό και αφού του γκρινιάζω για τα κλασικά μου λεει: "Υπάρχει όμως ένα αμάξι στο μπλέ το οποίο θα είναι έτοιμο τότε που συμφωνήσαμε, δεν ξέρω που βρέθηκε μη με ρωτήσετε πάντως βλέπω ότι υπάρχει και πείτε μου να το κλείσουμε". Ψάρωσα εγώ από την ανυπομονησία μου αλλά ευτυχώς η λογική με έκανε να πώ όχι και να συμφωνήσω με αυτό που είχαμε συμφωνήσει και ας αργήσει...Μόλις μπήκε ο Ιούνης πήρα τηλ να δώ σε τι στάδιο βρισκόμαστε. Μετά από πολλές προσπάθειες να τον βρώ (μου λεγε θα σας παρω σε 10 λεπτα και με επαιρνε μετα απο ωρες αφού είχα αφήσει 10 μυνήματα), μου λέει ότι ισχύουν οι ημερομηνίες που έχουμε πει και το αμαξι περιμένει για φόρτωση στο πλοίο. Φτάνουμε στις 17 Ιουνίου, ήρθε το αμάξι. Είναι τελωνείο, ελάτε να πάρετε 2 υπευθυνες δηλώσεις να τις φτιάξετε κλπ να εκτελωνηστεί το αμάξι. Η μία ήταν για την άδεια κυκλοφορίας και η άλλη για την απόσυρση. Μου λέει επίσης ο πωλητής "Όταν θα έρθετε μην τρομάξετε, μεταφερόμαστε στο Περιστερι, κλείνει το κατάστημα και το αμάξι θα το πάρετε από εκεί". Με ζώσανε λίγο τα φίδια αλλά οκ. Στις 18 είχα έτοιμες και τους πήγα τις δηλώσεις. Εκεί μου λέει ο πωλητης: "Εγω φεύγω από την αντιπροσωπεία....... θα σας αναλάβει ο τάδε, μην ανησυχείτε όμως ισχύει ότι συμφωνήσαμε". Αφού άλλαξα 10 χρώματα είπα οκ. Μέχρι λέει τις 23 λογικά το αμάξι θα είναι στην αντιπροσωπεία. Πάμε 22 μιλάω με τον καινούριο μου και λέει όλα καλά ξέρω το θέμα σας κλπ μιλαμε αύριο. Παίρνω τηλ στις 23 αφηνω μυνηματα να με πάρει. Ξαναπαίρνω... δε τον έβρισκα. Παίρνω το απόγευμα.... σχόλασε μου λένε!!! Λέω ρε παιδιά τι έγινε? Περιμένω όλη μέρα τηλ και σχόλασε? Τα μάσαγε ο άλλος πωλητής, δεν ήξερε να μου δώσει και πληροφορίες για το αμάξι. Όταν του είπα ότι το παράγγειλα απο 1η Απριλίου, η απαντηση ήταν "Γιατι? Ήταν ειδική παραγγελία?" Τα συμπεράσματα δικά σας.... Την επόμενη δεν επικοινωνούσε ο τύπος (του αφήσανε μύνημα να με καλέσει επειγόντως....) και αποφασίζει ο πατέρας μου να τους κάνει μια επίσκεψη, εγώ δούλευα. Πάει εκεί, άφαντος αυτός, του λέγανε ασάφειες για το πού είναι και γενικά επικρατούσε μια κατάσταση διάλυσης. Τελικά εμφανίζεται ο πωλητής με καλοπιάσματα κλπ και λέει πριν λίγο ήρθε το αμάξι! όντως το τσεκάρανε με αριθμό πλαισίου. Γενικά υπήρχε μια προσπάθεια κωλυσιεργίας σα να μη θέλανε να παραδώσουν, αλλά τελικά είπε ότι αν εξοφληθεί στις 27, στις 28 θα παραδοθεί κανονικά με άδειες κλπ. 27 πρωι πρωι γίνεται η εξόφληση. Εγώ δεν είχα ησυχάσει παρόλαυτα. Να σημειωθεί ότι μερικές μέρες πριν είχα διαβάσει τυχαία ότι η εταιρεία χρώσταγε καμια 300αριά εκατομύρια euro και μπήκε σε ρύθμιση των δανείων με τις τράπεζες.... Στις 28 πήραμε τηλ των πωλητή και άρχισε να τα μασάει, Ξερετε θα το πάρετε το αμάξι, αλλά χωρίς park assist και συναγερμό γιατι δεν προλαβαίνουμε..... και αλλα τετοια. Γίνεται άλλος ένας χαμός και άλλη μια επίσκεψη για φασαρία. Συγγνώμες από το διευθυντή που είπε στον πωλητή να γίνει ότι συμφωνήθηκε και να παραδοθεί το αμάξι στις 28 βράδυ. Ο πωλητής εμμέσως παραδέχτηκε ότι έδινε προτεραιότητα σε άλλους (λογικό αφου δεν ειμασταν πελατες του εξαρχης) αλλα κανεις δεν ήξερε τι πραγματικά έγινε και άλλαξε η αρχική ημερομηνία. Τελικα πάω να πάρω το αμάξι και είδα ένα γκαράζ με καμια 200αρια fiesta και focus του κουτιού. Υποψιάζομαι ότι λόγω των χρεών δεν εκτελώνιζαν και δεν παρέδιδαν χωρίς φασαρίες... και φτάνουμε στο σήμερα: Ο πωλητής με κάλεσε να με παρακαλέσει να του πάω μια υπευθυνη δήλωση που παρέλειψε (ο προηγούμενος πωλητης) να μου δώσει και του την ζητανε απο το υπουεγείο. Βλεπω το mail και είναι η δήλωση της αποσυρσης για το τελωνειο που την ειχα ξαναδωσει. Του εξηγω οτι την εχω δωσει και μου λεει γινονται λαθη και φερτε τη για να επωφεληθειτε και της εκπτωσης (!!!! εχω ξεχρεωσει
) τελος παντων λεω. Μετα το σκεφτομαι λιγο και του στέλνω mail ότι θα τη δωσω αν μου υπογραψει οτι αποτελεί αντικατασταση όμοιας απολεσθείσης, για να μη βρεθώ να έχω αποσύρει 2 αμαξια. Δεν απαντησε ποτε όμως. Μετα είδα την άδεια κυκλοφοριας και γράφει: αντικατασταση οχηματος απο απόσυρση! Είναι δυνατον να μην είχαν την δήλωση? Δεν πρόκειται να την πάω μια τετοια δηλωση μετα απο ενα μηνα. Γνώμες?
Υ.Γ. sorry Για το μακροσκελές
Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1374227714[/time]
Το όλο σκηνικό ήταν πολύ ψυχοφθόρο και δεν περίμενα να έχω τέτοια αντιμετώπιση. Στο κάτω κάτω εγώ ήμουνα εντάξει απέναντι τους και αυτοί με δούλευαν κανονικά. Και μιλάμε για αγορά αυτοκινήτου όχι για αγορά τοστιέρας. Είναι τυπικό σκηνικό στις Ελληνικές αντιπροσωπείες ή απλά μου έκατσε? Πώς θα πάω εγώ αύριο μεθαύριο το αμάξι μου εκεί για service (προφανώς και δε θα το πάω). Δεν καταλαβαίνουν ότι χάνουν πελάτες? Μετά κλαίγονται για πτώσεις στις πωλήσεις...