Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
stelios-x said:
Καλα αυτό εννοείται ακόμα και για λάδια να το πάς πρέπει να είσαι από πάνω,εγώ δεν τους εμπιστεύομαι και πάντα πάω πακέτο με το αμάξι :),τώρα αυτο που κάποιοι τα αφήνουν και φεύγουν ποτέ δεν το κατάλαβα με ποια σιγουριά η λογική τα αφήνουν…

Δεν ειναι οτι μπορει καποιος να εχει σιγουρια,να το αφησει και να φυγει....πλεον και οι αντιπροσωπιες δεν σε αφηνουν να εισαι κοντα και να βλεπεις τι γινεται στο αμαξι σου "για λογους ασφαλειας"...εγω προσοπικα εχω φυγει απο δυο συνεργεια που δεν με αφηναν να εχω ουτε καν οπτικη επαφη με το αμαξι!!!με υποχρεωναν να περιμενω στο δωματιο αναμονης....
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Το να είμαι δίπλα είναι προϋπόθεση, για να πάω σε ένα μαγαζί. Αλλιώς ούτε κουβέντα. Πάω και σε άλλο, έστω υποδεέστερο. Αρκεί να είμαι δίπλα.
 

konstakonm

Newbie
Aug 1, 2011
5
0
0
Ξέρετε κανένα καλό συνεργείο γιά Ford Fiesta στην θεσσαλονίκη (εκτός αντιπρ/ειας).Έχω το 1,4 gia από το 2003.Δεν έχω παράπονο απο αυτόν που το πάω αλλά δεν μπορώ να πώ και ότι ξέρει το αυτοκίνητο καλά.Τα προβλήματα που είχα ήταν λίγο πολλή κάποια από αυτά που είχαν οι περισότεροι (πλαστικά που ξεκολούσαν, πολλαπλασιαστής και το ελατήριο απο τον συμπλέκτη, αυτά όλα και όλα).Τελευταία όμως βλέπω την κατανάλωση βενζίνης να έχει αυξηθεί και δεν ξέρω τι να κάνω (όπως και ο τεχνικός που το πάω). Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη. Α είμαι ανατολική θεσσαλονίκη (καλαμαριά). Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

konstakonm

Newbie
Aug 1, 2011
5
0
0
Ναι σε αυτή πήγα για τα δύο πρώτα Service και καλύτερα να μην πώ την γνώμη μου για αυτούς.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
konstakonm said:
Ναι σε αυτή πήγα για τα δύο πρώτα Service και καλύτερα να μην πώ την γνώμη μου για αυτούς.
να την πεις την γνώμη σου για να βοηθήσεις και τους υπόλοιπους
 
Apr 8, 2015
5
0
1
33
χολαργος
καλησπερα παιδια. επειδη το αμαξι εχει θεμα με την πεταλουδα ή το ρελαντι (δεν ξερω τι ακριβως) ψαχνω ενα καλο μαστορα να με φτιαξει γτ δεν την παλευω αλλο...το εχω παει σε δυο αλλα και οι δυο αποδειχτηκαν λιγοι και το προβλημα συνεχιζεται...σκεφτομαι να το παω στον σφακιανακη αλλα εκει θα πεσει κλαμα με το χρημα.. οποτε οποιος εχει κατι καλο να προτεινει περιμενω παιδια...ειμαι δυτικα προαστια.αγια βαρβαρα. μου ειπαν για εναν κακλαμανο στο περιστερι και εναν κουτσο στο ιλιον.....οποιος μπορει να βοηθησει ας στειλει..ευχαριατω εκ των υστερων
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Γιατί δε δοκιμάζεις τον Κακλαμάνο; Λογικά κάτι με την πεταλούδα φταίει (καθαρισμός) ή με την πολλαπλή εισαγωγής (κάπου παίρνει αέρα).
 
Apr 28, 2015
1
0
0
Καλησπέρα,ψάχνω για σωστό συνεργείο ford στην Αθήνα (όχι αντιπροσωπεία)..
Οποίος γνωρίζει ας μου αναφέρει κάποιο..
Ευχαριστώ πολυ!!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
επειδη πολλές φορές εχω δει υπερογκες χρεωσεις σε εργασίες συντηρησης, του τύπου εργατικά όσο τα ανταλλακτικά και άλλες τετοιες λαλακίες, εχω να πω τα εξης που πρεπει να κανει ένα συνεργείο που σεβεται τον πελάτη αλλα και το μέλλον της επιχείρησής του:

Η αποζημώση ως γνωστόν αφορά τα ανταλλακτικά και την εργασία, συνεπώς ο πελατης πρέπει να πάρει 2 αποδείξεις.

Το καλό συνεργείο πριν κανει οποιαδήποτε εργασία πρέπει να πει στον πελάτη πόσο θα κοστίσει έστω και στο περίπου.

θα πρέπει να πάρει ένα ιστορικό με τις εργασίες συντήρησης και επισκευής που έχουν γίνει μέχρι τώρα (βιβλίο σερβις, προσωπική μαρτυρία του πελάτη, κλπ)

εφοσον προκύψει επιπλέον εργασία πλεον της συμφωνηθείσας πρέπει να ενημερώνει τον πελάτη πριν προχωρησει σε οποιαδήποτε περαιτερω εργασία

θα πρεπει να δηλωνει ποση είναι η ωριαία αποζημίωση για εργασία (αποδεκτή είναι μέχρι 40 ευρω την ώρα) και κυρίως να χρησιμοποιεί ένα τυποποιημενο σύστημα ευρεσης του χρόνου εργασίας και όχι να χρεώνει για όσο χασομεράει ο μαστορας μεχρι να κανει την εργασία. Ένα καλό τέτοιο σύστημα είναι το autodata, που παρέχει εργατοώρες για κάθε εργασία και για κάθε αμάξι. (πχ επισκευή κινητήρα (ελατηρια πιστόνια, καθάρισμα κεφαλής, κλπ) 10 ώρες.

Στο τέλος κάθε εργασίας πρέπει να δινει στον πελάτη όλα τα ανταλλακτικά που άλλαξε και εφοσον δεν τα θέλει ο πελάτης, τότε να τα δινει για ανακύκλωση κλπ.

Τέλος, την τιμή για ανταλλακτικά μπορεί να τα βρεί ο πελάτης απο διαφορα site όπως π.χ. το parts.gr, το οποίο έχει απο τις πίο χαμηλες τιμες στην ελλάδα και έχει πολλά επώνυμα ανταλλακτικά (bosch, brembo, delphi, bendix, valeo, sachs, κλπ.

τέλος, εφόσν μου στειλετε pm μπορώ να σας ενημερώσω πόσες εργατοώρες απαιτεί κάθε εργασία, βάση του autodata. Ή ακόμα καλύτερα μπρείτε να κατεβασετε μόνοι σας το autodata v3.24 και να υπολογίσετε μόνοι σας (προυποέτει καλή γνώση αγγλικής γλώσσας)
 

pirat

New member
Jun 13, 2015
70
1
8
Καλησπέρα σας

Θα ήθελα αν ξέρετε να μου προτείνετε ένα καλό συνεργείο κοντά στο Περιστέρι γιατί θέλω να ελέγξω ένα fiesta σε αυτήν την περιοχή.
σας ευχαριστώ 
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
Σίγουρα όλοι μας θα έχουμε θετικές και αρνητικές εικόνες σχετικά με το θέμα.

Δε το πάω στον Σφακιανάκη στο Περιστέρι, γιατί.

Το είχα πάρει απο εκεί το αμάξι αλλά στη παραλαβή δεν είχαν έρθει οι ανεμοθραύστες (δώρο).
Μου λέει ο πωλητής " κοίταξε δεν ήρθαν ακόμη...όταν είναι θα σου τηλεφωνήσω ". Πράγματι έτσι έγινε.

Πάω ο δικός σου να τους πάρω και κατεβαίνω κάτω στο χώρο του σέρβις.
" Ραντεβού έχετε ; "
Όχι παιδιά , τί ραντεβού, για τους ανεμοθραύστες ήρθα...
" Μη μπεί το αμάξι. Να δούμε πρώτα ποιά ώρα μπορούμε.."
Τί να μπορείτε ρε παιδιά ; Δύο λεπτά υπόθεση είναι. Κανονικά έπρεπε να το παραλάβω έτσι.
" Δε γίνεται φίλε. Χωρίς ραντεβού, κάτσε να δούμε που θα σε γράψουμε.."

Με τα πολλά , μου κάνουν τη χάρη και τα βάζουν. Aκούω ένα " να περάσετε με το τιμολόγιο στο ταμείο ".

Τους πήρε ο διάολος !

Πάω καπάκι στον πωλητή. Καλά ρε γ.νται κάτω οι δικοί σου ; Μου βάλανε εργατικά στη τοποθέτηση του δώρου ;! Πάτε καλά εδώ μέσα ;;
Ο πωλητής τα κανόνισε, δε πλήρωσα τίποτα αλλά δε ξαναπάτησα και ποτέ εκτός απο τη μέρα που ξόφλησα το αμάξι και πήρα ένα χαρτί που χρειαζόμουν.

Σταμάτησα να πηγαίνω ( απο το δεύτερο service και μετά ) στη Στακορ.

Άσχετα αν πιά έχει κλείσει. Ακριβό service σε σχέση με άλλο εξουσιοδοτημένο και ελλειπές.
Τα κολάρα είχαν διαρροή καραμπινάτη και δε πήραν χαμπάρι ;
Το είδαν με τη πρώτη επίσκεψη τα παιδιά που το πάω...

Τέλος πάντων. Μία μικρή ιστορία ακόμα.

Τις προάλλες μου καίγεται το πίσω αριστερό στοπ.
Πόσο μου πήρε ο εξουσιοδοτημένος να το φτιάξει, ξέρετε ; Δυόμιση ευρώ.
Άξιζε το κόπο να το ανοίξω μόνος, να πάρω τη λάμπα στο χέρι, να πάω να αγοράσω ίδια και μετά να γυρίσω να την βάλω ;
Δε νομίζω.

Το ίδιο και για τα γνήσια μάκτρα μπροστά που άλλαξα. Τιμή καλύτερη και απο τη προσφορά της Würth στο βενζινάδικο με το κοχύλι της Ferrari.
 

giorgosk

Rookie
Feb 28, 2015
26
0
0
athina
καλησπέρα εγώ είχα πολύ κακή εμπειρια απο υπηρεσίες φανοποιίας στο car center στην Αμφιθέας. Αρχικά εγινε λαθος εκτιμηση στη ζημιά κ από τα 900 ευρω πήγαμε στα 1700  γιατί οπως μου ειπαν οι τεχνικοί το πορτ μπαγκαζ δεν επαιρνε επισκευή κ επρεπε να αντικατασταθεί.Η τιμή ήταν πολύ υψηλή κ μου εκαναν την εκπτωση του 15% στα ανταλλακτικά λες κ μου καναν καμια προσφορά ενώ η (κ καλα) εκπτωση ειναι παντού στο 20%.Η αεροτομή αφέθηκε αβαφη (ειχε καποιες γρατζουνιές) ενώ  ειχε ειπωθει οτι ηταν μεσα στην επισκευη ,το σήμα της fiesta k της ford ηταν κολλημενο ερασιτεχνικά κ της ford χαραγμένο .Κ αυτά ειναι που φαινονται,δεν ειμαι φανοποιος αλλά προκυπτουν αμφιβολίες κ αναξιοπιστία για τη γενικοτερη δουλειά Το αμαξι παραδοθηκε απλυτο χωρις να μου δειξουν τα παλιά ανταλλακτικά ,ιδιαιτερα το εσωτερικό του προφυλαχτηρα οπως φαινεται από τη ρεζερβα οταν ανοιγεις το πορτ μπαγκαζ δεν εχει καμία σχεση με αυτό (εμφανιση ,υφη) που προυπήρχε κ εγώ πληρωσα γνησια φορντ  καινουρια ανταλλακτικά .
οχι τιποτε αλλο θα μπορούσα να επισκευάσω τον προφυλαχτήρα κ να ισιώσω ελαφρώς το πορτ μπαγκάζ μερεμετοδουλειά 400 ευρώ κ να μην ξεπενταριαστώ γι'αυτό το αποτέλεσμα
 

ianni79

Newbie
Nov 4, 2015
2
0
0
Αγαπητοί φίλοι την αυτοκίνησης και του φορουμ, σας γραφω την ιστορία μου, για την ακρίβεια την ιστορία της φίλης μου με την αγορα ενος fiesta απο την αντιπροσωπεία στην πατρα. Ας ξεκινήσουμε απο την τιμη, δεν είχαμε αποςυρςη οποτε παμε πρωτα στην πατρα και μας δίνουν τιμη 13750€ για την έκδοση 1.0 eco boost trend 5d λευκό με το κλειδι στο χερι.Επειδη μας φάνηκαν πολλά, σε μια βολτα που είχαμε παει στην Αθήνα ρωτάμε στην velmar και στην carcenter οι οποίες μας έδιναν την έκδοση titanium 13945€ & 13800€ αντίστοιχα με δώρο την απόσυρση και επιπλέον δώρο αισθητήρες βαμμένοι στο χρώμα του αυτοκινητου, επέκταση εγγύησης στα 5 χρονια,και συναγερμό Gemini. Γυρίζουμε στην πατρα και παμε παλι στην τοπική αντιπροσωπεία και μας δίνουν τιμη για την έκδοση titanium 15100€. Τους λεμε λοιπον οτι εχουμε αυτη την προσφορα και μετα απο ενα τηλεφώνημα η τιμη απο τα 15100€ πέφτει στα 13800€ με ολα τα δώρα και τις παροχές που μας δίνουν οι αθηναϊκές αντιπροσωπείες αλλα επειδη δεν υπαρχει διαθέσιμο λευκό επιλέγουμε μεταλλικό με επιβάρυνση αλλα 335€ και κλείνει η τιμη στα 14135€ και μας λένε οτι θα μας κάνουν και δώρο τα πατακια, τα αυθεντικά τα δικα του ειδικα για το fiesta. Το παραγγέλνουμε, ήθελαν ολα τα λεφτα στο χερι γιατι λένε οτι τα ζητάνε απο τη ford δεν φταίνε αυτοι( απαράδεκτο κατ´εμέ γιατι η εξόφληση θα επρεπε να γίνει κατα την παράδοση αλλα τέλος πάντων ). Σημερα λοιπον παμε να πάρουμε το αυτοκινητο.Εχουμε και λεμε:
1: το αυτοκινητο ηταν βρώμικο, πλυμένο αλλα κακοσκουπισμενο παντού σημάδια απο τα τζάμια, λαμαρίνα, πορτμπαγκάζ φανάρια, προφυλακτήρες. Η απαντηση ηταν εντάξει μωρε θα το ξαναπλυνουμε.
2: οι αισθητήρες ηταν μαύροι άβαφοι και οχι στο χρώμα του αυτοκινητου. Απαντηση εντάξει μωρε θα βάψουμε άλλους και ελάτε σε δυο ώρες να τους βάλουμε. Διερωτώμαι: ποτε θα προλάβουν να τους βάψουν και να στεγνώσει το χρώμα καλα ώστε μετα απο δυο-τρια πλυσίματα να μην ξεφλουδίσει;
3: τα πατακια ηταν δυο και οχι τέσσερα και στην ερωτηση γιατι;;;; Η απαντηση ηταν οτι αυτα στέλνει το εργοστάσιο μαζι με το αυτοκινητο. Διερωτώμαι παλι, τι μου έλεγες κυρία μου οτι μου κανεις δώρο τα πατακια απο τη στιγμη που τα στέλνει με το αυτοκινητο το εργοστάσιο;
4: συνεγερμος πουθενα ουτε για δείγμα, βεβαια μας ειχαν πει απο την αρχή οτι αυτοι δεν κόβουν τα καλώδια για να βαλουν το συναγερμό, αφου λοιπον δεν βαζετε κύριοι το συναγερμό δωστετον μου και ας τον εχω σπιτι μου.
5: η επέκταση της εγγύησης δεν υπαρχει, θα έρθει σε ενάμιση δυο μήνες μην ανησυχείτε! Τι λέτε ρε παιδια!!!! Θα έρθει σε ενάμιση δυο μήνες; Ποιος ο λόγος; Δεν την πλήρωσα; Δεν εχει σημασια αν μπορει να την χρειαστώ μετα τα δυο χρονια.
6: Μπαίνουμε να παμε μια βολτα και τι βλεπω; Εκει που τελειώνει το ταμπλό και πρεπει να εφάπτεται το παρμπρίζ νασου που φαινεται ένας πόντος απο το ηχομονωτικο που εχει το ταμπλό, πρωτη φορα το βλεπω σε αυτοκινητο αυτο. Ειναι πιο εμφανές προς το δεξί μερος του αυτοκινητου και λιγότερο εμφανές στο αριστερό, ειναι νορμαλ κατα τη γνωμη σας;Αυριο θα παω παλι γιατι θελω να δω και αλλο φιέστα να δω πως ειναι.Αν ειναι ετσι και το αλλο τοτε καλα να πάθουμε που επιλέξαμε παλι φορντ.
Η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας απαράδεκτη, αν πήγαινε η φίλη μου μονη της θα της πουλούσαν οτι ήθελαν οσο ήθελαν και θα τους ελεγε και ευχαριστώ, στράβωσαν που πήγα μαζι της και υπερασπίστηκα το συμφέρον της και οχι το δικο τους.
Υγ. Ειναι το δεύτερο φιέστα που πέρνει απο την τοπική συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και επειδη μεχρι πριν μερικό καιρο δεν γνωριζόμασταν, πήγαινε εκει τυφλά, και οταν πήγαινε για σερβις και για οτιδήποτε της έλεγαν ειναι τόσα και απλα πλήρωνε.
Καλο απογευμα σε ολους.
Υγ. Οι προσφορες που ειχα απο Αθήνα ηταν επίσημα γραμμένες απο τις δυο αντιπροσωπείες και σταλμένες και μέσω e-mail τις οποίες μου ζήτησαν να δουν για λόγους εμπιστοσύνης οτι ειναι αληθινές και αφου τις έλαβαν μετα μου έλεγαν οτι δεν γινεται να έδωσαν τετοια τιμη γιατι η προμήθεια ειναι πολυ μικρή και βάζουν απο τη τσέπη τους. Μετα απο επιμονή μου, η απαντηση αλλαξε και παραδέχτηκαν οτι μπορει να εχουν περιθώρια απο τον εισαγωγέα ενω η περιφέρεια δεν εχει τετοια αντιμετώπιση.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1452346565[/time]
Επειδη δεν κατάφερα να ανεβάσω φωτογραφίες, μπορει κάποιος να ρίξει μια ματιά και να μου πει οτι το ηχομωνοτικο που φαινεται μεταξυ παρμπρίζ και ταμπλό ειναι νορμαλ ή υπαρχει καποιο ελάττωμα;
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=8851&sid=2d17810ec37aae932fd5bd8e5e69fc38&start=3735
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread