Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Επειδή είμαι λίγο άσχετος, ο Gemini θεωρείται καλής μάρκας συναγερμός όταν δίνεται μαζί?
 

nontas1966

Rookie
Jul 7, 2016
16
0
1
kostg said:
8 χρόνια; Η εργοστασιακή εγγύηση είναι 5 χρόνια πάντως. Οι αισθητήρες και τα φιμέ πίσω είναι με παραγγελία από το εργοστάσιο. Αν κάνεις παραγγελία όμως, θα περιμένεις 3-4 μήνες μέχρι να έρθει το αυτοκίνητό σου, αλλιώς στα ετοιμοπαράδοτα μάλλον θα είναι aftermarket αισθητήρες και φιμέ ζελατίνες. Συναγερμό καλύτερα aftermarket, ο εργοστασιακός δε λέει και πολλά, ρώτα όμως τι μάρκα θα είναι, γιατί υπάρχουν πολλές διαφορετικές ποιότητες, με canbus ή χωρίς κλπ...
  5 χρονια ειναι αλλα κανει δωρο επεκταση +3 . Οι αισθητηρες after market θα ειναι... Επειδη ειμαι ασχετος στο θεμα συναγρμου θες να μου εξηγησεις τι ειναι το canbus και τι θα μου προτεινες να ζητησω?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Όταν ο συναγερμός σου είναι canbus, συνεργάζεται με το εργοστασιακό κλειδί του αυτοκινήτου για την ενεργοποίηση-απενεργοποίησή του, ανοιγοκλείνει τα παράθυρα και γενικά συνεργάζεται με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Επίσης δεν μπαίνει "χοντρό" χέρι στις καλωδιώσεις του οχήματος, καθώς το μόνο που χρειάζεται για να λειτουργήσει είναι τάση από τη μπαταρία και σήμα από το canbus. Άλλου τύπου συναγερμοί χρειάζονται πολύ περισσότερα καλώδια για να λειτουργήσουν.
 

nontas1966

Rookie
Jul 7, 2016
16
0
1
kostg said: