KARBY said:DimWhoo.
Εισαι εριστικος σε εναν τρομολαγνο.
Ευχαριστω φιλε μου για τους υπαινιγμους ,αλλωστε φαινεται οτι εψαχνες την ευκαιρια να δικαιωθεις ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙς ΤΡΙΠΟΝΤΟ.
Εγω ομως θα ηθελα ν α σε ειιχα μαζι μου σημερα στην Αττικη οδο με την νεροποντη να μιλησεις με το παλλικαρι με το seat leon που εψαχνε να βρει τροπο να βαλει μπρος το πλυμμηρισμενο
μοτερ του απο την φιλτροχοανη που πηρε τα νερακια μια χαρα.
Και φυσικα δεν τον αφησα γιατι η υδραυλικη ηταν προ πυλων για να κανει το μοτερ ΜΠΑΜ.
Εσυ φυσικα επιμενεις οτι το πανελ της k.N παιζει παγκοσμιως.
Ο.κ εχεις δικιο και η ασχετοσυνη παιζει παγκοσμιως ,οπως και τα συμφεροντα παιζουν παγκοσμιως.
Εκεινο που δεν παιζει παγκοσμιως ,ειναι η στεναχωρια που τρως οταν δεις το μοτερακι σοιυ να εχει τραβηξει το κοσμου το νερο,γιατι μερικοι ξυπνιοι ανοιγουν και τρυπες στο φιλτροκουτι για να παρει το ρημαδι 80 αλογα ακομη,και οταν ανακαλυψεις οτι η τουρμπινα ατσαλωσε απο αποτομη ψυξη με νερο απο την πλευρα της εισαγωγης και πλεον μουρμουραει το επιθανατιο
βρονχο λιγο πριν αρχισει να καιει λαδια απο την στεγανοποιηση της.
Αλλα ξερω-ξερω εγω ειμαι ασχετος τρομοκρατης και κανω ΤΖΙΧΑΝΤ ΣΤΙς ΜΕΤΑΤΡΟΠΕς
ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΝΝΙΒΑΛΟΥ.
The Ace.
Εσεις αγαπητε φαινεσθε πολυ σχετικοτερος και ποιο κατανοησιμος.
Μακαρι καποια στιγμη οταν βρεθουμε να σας εξηγησω απο κοντα οτι η αεροδυναμικη που εχουν τα φιλτρα πανελ λαδιου που ειναι επιπεδο πλεγμα ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ σε σχεση
με την μορφοποιηση του σχηματος του χαρτιου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ
ΕΠΑΛΛΗΛΕς ΛΟΝΧΕς που επιταχυνουν τον αερα στην εξοδο του απο την πλευρα του maf.
Τα φιλτρα λαδιου το μονο που δινουν ειναι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΓΚΟ ΟΧΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ γιαυτο ακουγονται και ποιο μπασα .
Και κλεινωντας ξερουμΕ ολοι οτι ο ιδανικος λογος αερα/καυσιμο ειναι 14/1.
Αρα το μιγμα γινεται ΑΚΤΑΡΜΑς.
Οι μυθοι περι wide band -mafs ειναι προχειρες δικαιολογιες για αυτους που τα πουλουν.
Οι wide -band mafs χρησιμοποιουνται αλλου για αλλου.
Γιαυτο οι κατασκευαστες επιμενουν να χρησιμοποιουν κουτια και plenum για να διαχειριζονται
σταθερα το αερα στην εισαγωγη.
Ακομα και το καινουριο focus rs εχει χοανη ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΜΕ PLENUM
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΝΟ.
ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
εχεις δικιο, ειμαι εριστικος....θα πω τα εξης λιγα και ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.
1) ειδες 1 leon στην ακρη του δρομου απο hydrolock το οποιο λες οτι προκληθηκε απο την χοανη. Δεν λες που ηταν η χοανη, αν τοποθετηθηκε σωστα, πως εγινε το περιστατικο, ποσα νερα υπηρχαν κλπ. Μπορω και εγω να σου εμφανισω περιστατικα που αυτοκινητα με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ φιλτρο μεσα στον παπα επαθαν κατι αντιστοιχο χωρις να σου πω περαιτερω λεπτομερειες. τι σημαινει αυτο? οτι δεν θα οδηγησουμε ποτε ξανα κανενα αυτοκινητο στην βροχη ? μαλλον οχι
2) ποιος μιλησε για τρυπες στο φιλτροκουτι? εγω? το αλλο μελος που ρωτησε τι φιλτρο να βαλει? εξηγησε μου
3)εξηγηστε μου τι σχεση εχει το 14.7 ΚΑΙ ΟΧΙ 14 / 1 με ενα απλο φιλτρο πανελ. Γνωριζετε οτι αυτη η αναλογια ισχυει μονο στο ρελαντι και σχεδον ΚΑΝΕΝΑ αμαξι δεν την πετυχαινει ακομα και εργοστασιακο γιατι μεταβαλονται απειροι παραγοντες? Γνωριζετε οτι στο τερμα του γκαζιου κανενα αυτοκινητο δεν ψαχνει κανενα 14.7 και καμια "τελεια αναλογια" αλλα παει στους χαρτες του προγραμματος για μεγιστη αποδοση? Για αυτο αλλωστε δεν βαζουμε τα πανελ? για λιγο πιο μεγαλη (μεγιστη) αποδοση?