Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Αμα βαλω εγω δηλαδη την εισαγωγη του R2 θα παρω αλογα δηλαδη;  :D :D :D :D

Κοιταξε... οτι λες εσυ ειναι παντελως λαθος... Ναι, υπαρχουν τσαρλατανοι που θα σου πουλησουν οτι βρουνε για να βγαλουν κανα φραγκο. Ναι, υπαρχουν περιπτωσεις που βελτιωσεις θα γινουν λαθος και δεν θα υπαρχει το σωστο αποτελεσμα. Αλλα οχι να μας λες οτι ο μονος που μπορει να φτιαξει αμαξι ειναι η ιδια ford, αν ειναι δυνατον! Τουρμπο ειναι το ρημαδι δεν γινεται να μην καταφερεις να το φτιαξεις!

Αυτο εδω δεν ειναι μελετημενο δηλαδη; http://www.mountunestore.com/collections/mk7-fiesta-1-0t/products/fiesta-b299fox-induction-kit?variant=831268737

Ο panosd εχει βαλει μαρκετινιστικες χοανες εξατμισεις και ολα τα κακα του διαολου που αναφερεις εδω και στο ποστ με τα κουλερ και εχει το πιο γρηγορο ατμοσφαιρικο μκ7 στην ελλαδα και θα μας πεις να μην ασχολουμαστε; Εγω κουμπωσα προγραμμα και ενα πανελακι στο αμαξι και εχω κερδισει 4 αμαξια στο δρομο! Αν ειναι μαγκες και στο R2 έχουν κουμπωσει υβριδιο για να μην βγαζει 170 αλογα 1,65bar το αμαξι μπραβο τους. Αν εχουν κρατησει στοκ την τουρμπινα και το εχουν 170 αλογα μια παπατζα και μιση ειναι!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Κοιταξε να δεις.Ο τροπος που αναφερεσαι για ολο το θεμα ειναι λαθος.
Εγω απλα ειμαι μηχανολογος και μετα απο 13 αυτοκινητα ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ νομιζω οτι κατι εχω να πω σωστο.Αν βαλεις και τα 54 χρονια μου και 30 μεσα στην μηχανολΟΓΙΑ  μαλλον κατι ξερω παρα πανω.Αν λοιπον ειχες την ευτυχια να δεις το αμαξι που εξελιξε το εργοστασιο με το οποιο επισημα εκανε ντεπουτο στο ραλλυ Γερμανιας,ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕς ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙς ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΤΙς ΓΝΩΣΕΙς ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕς ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟς ΤΗΣ FORD.
Αν θελεις λοιπον κοιταξε και κανενα βιντεακι στο γιουτιουμπι για να πιστεις.
Οσο για τους Ελληνες τσαρλατανους που μονο ξερουν να τα παιρνουν ,ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΝΑΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑ.
Απο εξατμισαδες μεχρι μοτεραδες απο τον Θρυλικο ΜΠΟΥΜΠΗ που εσυ τοτε μαλλον δεν ησουν γεννημενος μεχρι τους νεοτερους ονομα και μη χωριο.
Γιατι τωρα τα λεω αυτα.ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΠΑΣ ΒΑΛΩ ΜΙΑΛΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΙΑ.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ.

Οσο για το φιλτρο κουτι του γνωστου οικου,ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟς.
Αυτο γιατι δεν διαθετη plenum αερα για ΕΙΣΡΟΗ ΠΑΝΙΚΟΥ και το πανελ που χρησιμοποιει ειναι λαδιου.
Αν λοιπον εσυ χρησιμοποιεις κατι παρομοιο οταν το πλυνεις μετα απο καποια χιλιομετρα και βαλεις εστω και λιγο παραπανω λαδι ,γιατι απλα δεν ξερεις ποσο,τοτε το λαδι που θα φυγει επανω στον MAF  ΘΑ ΤΟΝ ΤΗΓΑΝΙΣΕΙ
με αποτελεσμα να διαβαζει οτι γουσταρει και να εχεις αρυθμιες και να χασεις τις 4 καροτσες ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙς ΟΤΙ ΕΧΕΙς.Δεν ρωτησες ποτε ομως σε ποσο καιρο το μοτερ σου θα ειναι ΜΠΟΥΡΓΑΝΑ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΕς και θα καιει λαδια με το μπετονι του λιτρου ,και τοτε θα με θυμιθεις οτι θελεις και 5-30 sae και οτι δεν φταιει το κουλερ.
ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΙΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ .
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΑΛΩΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΙΕΣΤΑΚΙ------------- ΔΕΝ ΛΕΕΙ. ::)
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Χαζη η ford που ενεκρινε το φιλτροκουτι δηλαδη και δεν σε βγαζει απο την εγγυηση... σου ειπα δεν εχεις αδικο σε αρκετα απο οσα λες. Αλλα το παρακανεις και το δραματοποιεις μεχρι σκασμου. Ακου κει νομιζω οτι εχω παρει.  :D :D :D :D

Και οσο για τα λαδια εφοσον η ford ευρωπης δεν μου δινει εναλλακτικη δεν βαζω αλλα... μιας και μου τσαμπουνας οτι η ford ξερει τι κανει, Ο,ΤΙ κανει η ford απο δω και περα θα'ναι νομος και θα το ακους γιατι ξερουν παραπανω απο εσενα και απο μενα και απο ΟΛΟΥΣ οσους εχουν την τυχη να οδηγανε αμαξια σαν τα δικα μας.

Το αγωνιστικο τμημα στην ford δεν του καιγεται καρφι αν το αμαξι θα'ναι αξιοπιστο για 100000 χλμ... να βγαλει το ραλλυ ασπαστο το νοιαζει.
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
KARBY said:
ΜΠΑΣ ΒΑΛΩ ΜΙΑΛΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΙΑ.

και γιατί να το κάνεις αυτό; Είναι μέρος της μυσταγωγίας του έλληνα οδηγού. Μετα μεγαλώνει παντρεύεται, κάνει 2 παιδιά παίρνει ένα c -max και οδηγικό τέλος.

Συνεχίστε.  :D
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
jim clark
Εχεις απολυτο δικιο,γιαυτο και δεν το συνεχιζω γιατι τελικα δεν υπαρχει νοημα.
Απλα να πω για εμενα ,οτι παρ ολο που παντρευτηκα ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΓΟΡΙΑ και μεγαλωσα, εξακολουθω να κανω ταξιδια με την οικογενεια με καποιο γρηγορο εργαλειο με 270 αλογακια και ΜΑΜΑ.
Σημειωσε οτι τα χρησμοποιω και οχι μονο στις ευθειες ΑΛΛΑ και με την οικογενεια μεσα.
Γιαυτο αλλωστε ακομα γραφω και εδω.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
γνωριζει καποιος τι διαμετρο εχουν τα κολαρα της mountune ?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Φόρεσα και εγώ το Κ&Ν στο δικό μου Fiesta, έτσι για να κάνουμε σεφτέ στις μηχανικές βελτιώσεις (γιατί στις αισθητικές έχουμε ήδη ξεκινήσει) ;) Εκεί που είχε ησυχάσει με το καπάκι, τώρα ακούγεται πιο έντονα το μοτέρ,ακούγεται καθαρά το σφύριγμα της εισαγωγής/τουρμπίνας αλλά και η επιστροφή της σκάστρας, ενώ στο βαθύ πάτημα γκαζιού μουγκρίζει αρκετά πιο έντονα από πριν. Σίγουρα επίσης αναπνέει πιο άνετα, ειδικά στο άσε-πάτα, αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάνει καμία διαφορά στην απόδοση (όπως και είναι λογικό).
 

ikskarda

New member
Oct 17, 2013
51
0
0
Φιλε μου εβαλες μονο το φιλτρο το γνωστο ? Απο που το αγορασες και ποσο εκανε ?
Εδω και καιρο σκεφτομαι να το τοποθετησω μιας και εχω περασει και το προγραμμα της Rica πιστευοντας οτι θα εχω "ομορφοτερο" ηχο-σφυριγμα και ενδεχομενως και καλυτερη αποδοση.

aleks said:
γνωριζει καποιος τι διαμετρο εχουν τα κολαρα της mountune ?
και εγω το ψαχνω και δε μπορω να βρω πληροφοριες. Της Puma Speed γραφει στο site τους οτι ειναι 63αρια
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Ναι το γνωστό κλασσικό απλό Κ&Ν, από τον επίσης πολύ γνωστό εισαγωγέα ;) Αγορά απ'έξω ειδικά στα φίλτρα βγαίνει μία ή άλλη, οπότε δεν έχει νόημα να περιμένεις κιόλας. Τιμή 66€
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
αντι για το κ&Ν καντε μια ερευνα για της pipercross  το φιλτρο! λενε οτι ειναι ακομα ποιο ελευθερο! εγω προσωπικα φοραω φιλτροχοανη της Auto Specialist.
 

ikskarda

New member
Oct 17, 2013
51
0
0
aleks said:
αντι για το κ&Ν καντε μια ερευνα για της pipercross  το φιλτρο! λενε οτι ειναι ακομα ποιο ελευθερο! εγω προσωπικα φοραω φιλτροχοανη της Auto Specialist.

Αυτο εδω εννοεις φιλε μου ?

http://www.autospecialists.co.uk/Stage-2-AS-Performance-10L-Eco-Boost-100ps-125ps--new-140ps---free-flowing-induction-kit-Product-1582.html#
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
2-3 πραγματάκια για φίλτρα και φιλτροχοάνες:

1) Χωρίζονται σε dry/στεγνά και wet/υγρά, και ακόμα πιο κάτω τα "στεγνά" χωρίζονται σε γάζας, χάρτινα, foam/σφουγγάρια και πλέγματος/mesh. Τα wet (π.χ. Κ&Ν) έχουν το καλύτερο φιλτράρισμα μετά τα stock χάρτινα αλλά και την λιγότερο ελεύθερη ροή (λογικό), ενώ τα steel mesh (π.χ. Blitz) έχουν το χειρότερο φιλτράρισμα αλλά και την πιο ελεύθερη ροή

2) Οι χοάνες εν γένει χωρίζονται σε SRI (Short-ram intakes), CAI (Cold-air intakes) και RAI (ram-air intakes). Τα SRI έχουν το πλεονέκτημα της μικρής διαδρομής, και άρα της μικρότερης καθυστέρησης, αλλά το μεγάλο μειονέκτημα του heat soaking (τραβάνε ζεστό αέρα). Τα CAI από την άλλη τραβάνε μεν κρύο αέρα, αλλά έχουν μεγάλες διαδρομές σωληνώσεων και *πιθανή* εισροή νερού στην εισαγωγή. Τα RAI τραβάνε κρύο αέρα και λόγω velocity-stack προκαλούν μικρή υπερπίεση όσο αυξάνει η ταχύτητα, αλλά συνήθως έχουν το χειρότερο φιλτράρισμα συν ότι μπορεί και αυτά να οδηγήσουν σε hydro-lock, αν εισρεύσει νερό

3) Ο παραγόμενος θόρυβος συνήθως είναι ανάλογα του πόσο ελεύθερη είναι η εισαγωγή. Άρα το πιο restrictive φίλτρο θα παράγει τον λιγότερο -επιπλέον- θόρυβο, ενώ η πιο ελεύθερη φιλτροχοάνη θα παράγει τον περισσότερο.

Σημείωση για τα (1)-(2) σχετικά με το τι σημαίνει "ελεύθερη": οι παράμετροι που συνήθως κοιτάμε σε συστήματα εισαγωγής είναι η ταχύτητα και ο όγκος του εισερχόμενου αέρα, καθώς και η πτώση πίεσης πριν και μετά το φίλτρο. Όπως όμως συμβαίνει και με τα συστήματα μεταβλητών αυλών/εισαγωγής, το μικρότερο ή μεγαλύτερο μήκος, και η μικρότερη ή μεγαλύτερη ταχύτητα δεν είναι απαραίτητα καλά ή κακά, καθώς η απόδοση του κινητήρα εξαρτάται από αυτά αναλόγως των στροφών περιστροφής. Γι'αυτό άλλωστε δημιουργήθηκαν και τα συστήματα μεταβλητού μήκους αυλών εισαγωγής. Άρα σκεφτείτε ότι π.χ. μικρότερο ή μεγαλύτερο μήκος σωληνώσεων εισαγωγής μπορεί να είναι θετικό στη μια πλευρά της περιοχής σ.α.λ., αλλά να είναι αρνητικό στην άλλη πλευρά.

Βάσει αυτών, αλλά και του γεγονότος ότι το πλαστικό είναι κακός αγωγός της θερμότητας, και ότι αρκετά αυτοκίνητα πλέον έχουν κάποιου είδους cold-air induction σωληνώσεις, συνήθως ακούγεται ότι η καλύτερη -συνολικά- λύση είναι ένα πιο ελεύθερο φίλτρο μέσα στο stock φιλτροκούτι.
 

ikskarda

New member
Oct 17, 2013
51
0
0
Σημερα τοποθετηθηκε στο αμαξι ( 1.0L 125hp Titanium ) ελευθερο φιλτρο της Pipercross ...

Να υπενθυμισω οτι εχω περασμενο το προγραμμα της Rica και μια "μοντα" με τρυπα στο φιλτροκουτι για περισσοτερη εισαγωγη αερα ... Και τα δυο απο Car Center ...
Σε σχεση με μαμα ειχα μεγαλυτερη εισαγωγη αερα και περισσοτερη ηχο "σκασιματος"

Η τοποθετηση ηταν παρα πολυ ευκολη (ιδια διαδικασια για καφε φιλτρο ειτε μαμα ειτε πχ K&N) ... 4 βιδες υποθεση.

Αρχικα κανοντας καλα πατημενα μπορεσα να διακρινω μεγαλη διαφορα ξανα στο "σκασιμο" (και στην 1η που μου εκανε εντυπωση) και ωραιο ρουφημα αερα ... Ειδικα σε ανηφορα καθομουν και πατουσα γκαζι - αμπραγιαζ για να ακουω τα "ξεφουσκωματα"  AR15firing

Οσον αφορα βελτιωση σε αλογα και ροπη δε θα το ελεγα, αλλα ακομα και αν υπαρχει θα ειναι παρα πολυ μικρη που δεν γινεται αντιληπτη .

Μενει να τεσταρω αφου πια καθημερινα κανω την ιδια διαδρομη αν θα εχω καλυτερη καταναλωση ( που δε το νομιζω ) ... Προς τον παρον την αυξησα  giggle γιατι ξεσκιστηκα να παταω το γκαζι για να ακουω τα τσαφ-τσουφ ...

Δεν υπαρχει ιδιαιτερως λογος που προτιμησα Pipercross ... Στο νου μου ειχα μονο το αντιστοιχο της K&N αλλα επειδη αρκετοι το εχετε τοποθετησει ειπα ας δοκιμασω και αυτο που οπως ειπε ενα φιλος ακουγονται καλα λογια ...

ΥΓ: στην συσκευασια εχει αυτοκολλητακι για να τοποθετησεις στο καπακι του φιλτροκουτου ωστε να ξερουν στα service μην στο πεταξουν και αυτοκολλητακι ομορφο της PiperCross αν εισαι τυπος Need For Speed  :D

Οριστε και λινκ ---> http://autoplanet.gr/163-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82/11699-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CF%84%CF%81%CE%BF-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%82-pipercross-pp17243-ford.html#.Vrt2OHllOHt
 

ikskarda

New member
Oct 17, 2013
51
0
0
kostg said:
Ωραίο φαίνεται. Με γειες. Και σε αυτό βάζεις λάδι ή είναι στεγνό;

Ωπα με πιανεις αδιαβαστο ... Παιζει να του ριχνεις λαδι πριν το τοποθετησες ?
Επιπλεον εχει και ενα εγχειριδιο καθαρισμου το οποιο δεν εχω διαβασει ακομα. Οταν το τσεκαρω θα γραψω κιολας με πιο τροπο γινεται η συντηρηση του
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Εφόσον είναι foam, δεν λαδώνεται, αυτό είναι για τα τύπου-γάζας. Το καταλαβαίνεις και από το πως είναι μέσα στο κουτί/σακουλάκι του, αν δεν είναι λαδωμένο από το εργοστάσιο, δεν λαδώνεται κατά τη χρήση του.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Παλαιότερα που είχα Pipercross σε άλλο αυτοκίνητο ,ήταν foam και ήθελε λάδωμα. Το λάδωνες με spray και καθαρίζονταν με ειδικό καθαριστικό. Δεν ξέρω αν άλλαξε αυτό.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Και εγώ ότι λαδώνονται ξέρω για τα Pipercross. Μάλιστα στο κιτ καθαρισμού που δίνει η pipercross έχει ένα μπουκαλάκι που είναι λάδι: http://www.pipercross.net/75ml-aerosol-cleaning-kit-c9000_p24039181.htm
Επίσης ένα καινούργιο φίλτρο pipercross που είχε πέσει στα χέρια κάποτε, φαινόταν εμφανώς λαδωμένο από το εργοστάσιο.
Λογικά και οι οδηγίες καθαρισμού που έχει το φίλτρο θα πρέπει να το αναφέρουν. 
 

diam84

New member
Dec 7, 2013
69
0
0
Έβαλα και εγώ το Jr και θέλω τα φώτα σας. Μου είπαν να κάνω τρύπες στο φίλτροκουτι για περισσότερο αέρα.
1,να κάνω?
2,που ακριβώς και τι μέγεθος?
 

ikskarda

New member
Oct 17, 2013
51
0
0
Εχω κανει εγω τρυπες στο φιλτροκουτι. Απλα το ειπα στον Καρανικολα οταν πηγα για σερβις το αμαξι και ηξεραν τα παιδια στο συνεργειο απο μονα τους που να τις ανοιξουν ;)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread