Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
KARBY said:
DimWhoo.
Εισαι εριστικος σε εναν τρομολαγνο.
Ευχαριστω φιλε μου για τους υπαινιγμους ,αλλωστε φαινεται οτι εψαχνες την ευκαιρια να δικαιωθεις ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙς ΤΡΙΠΟΝΤΟ.
Εγω ομως θα ηθελα ν α σε ειιχα μαζι μου σημερα στην Αττικη οδο με την νεροποντη να μιλησεις με το παλλικαρι με το seat leon που εψαχνε να βρει τροπο να βαλει μπρος το πλυμμηρισμενο
μοτερ του απο την φιλτροχοανη που πηρε τα νερακια μια χαρα.
Και φυσικα δεν τον αφησα γιατι η υδραυλικη ηταν προ πυλων για να κανει το μοτερ ΜΠΑΜ.
Εσυ φυσικα επιμενεις οτι το πανελ της k.N παιζει παγκοσμιως.
Ο.κ εχεις δικιο και η ασχετοσυνη παιζει παγκοσμιως ,οπως και τα συμφεροντα παιζουν παγκοσμιως.
Εκεινο που δεν παιζει παγκοσμιως ,ειναι η στεναχωρια που τρως οταν δεις το μοτερακι σοιυ να εχει τραβηξει το κοσμου το νερο,γιατι μερικοι ξυπνιοι ανοιγουν και τρυπες στο φιλτροκουτι για να παρει το ρημαδι 80 αλογα ακομη,και οταν ανακαλυψεις οτι η τουρμπινα ατσαλωσε απο αποτομη ψυξη με νερο απο την πλευρα της εισαγωγης και πλεον μουρμουραει το επιθανατιο
βρονχο λιγο πριν αρχισει να καιει λαδια απο την στεγανοποιηση της.
Αλλα ξερω-ξερω εγω ειμαι ασχετος τρομοκρατης και κανω ΤΖΙΧΑΝΤ ΣΤΙς ΜΕΤΑΤΡΟΠΕς
ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΝΝΙΒΑΛΟΥ.
The Ace.
Εσεις αγαπητε φαινεσθε πολυ σχετικοτερος και ποιο κατανοησιμος.
Μακαρι καποια στιγμη οταν βρεθουμε να σας εξηγησω απο κοντα οτι η αεροδυναμικη που εχουν τα φιλτρα πανελ λαδιου που ειναι επιπεδο πλεγμα ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ σε σχεση
με την μορφοποιηση του σχηματος του χαρτιου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ
ΕΠΑΛΛΗΛΕς ΛΟΝΧΕς που επιταχυνουν τον αερα στην εξοδο του απο την πλευρα του maf.
Τα φιλτρα λαδιου το μονο που δινουν ειναι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΓΚΟ ΟΧΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ γιαυτο ακουγονται και ποιο μπασα .
Και κλεινωντας ξερουμΕ ολοι οτι ο ιδανικος λογος αερα/καυσιμο ειναι 14/1.
Αρα το μιγμα γινεται ΑΚΤΑΡΜΑς.
Οι μυθοι περι wide band -mafs ειναι προχειρες δικαιολογιες για αυτους που τα πουλουν.
Οι wide -band mafs χρησιμοποιουνται αλλου για αλλου.
Γιαυτο οι κατασκευαστες επιμενουν να χρησιμοποιουν κουτια και plenum για να διαχειριζονται
σταθερα το αερα στην εισαγωγη.
Ακομα και το καινουριο focus rs εχει χοανη ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΜΕ PLENUM
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΝΟ.
ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.



εχεις δικιο, ειμαι εριστικος....θα πω τα εξης λιγα και ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.

1) ειδες 1 leon στην ακρη του δρομου απο hydrolock το οποιο λες οτι προκληθηκε απο την χοανη. Δεν λες που ηταν η χοανη, αν τοποθετηθηκε σωστα, πως εγινε το περιστατικο, ποσα νερα υπηρχαν κλπ. Μπορω και εγω να σου εμφανισω περιστατικα που αυτοκινητα με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ φιλτρο μεσα στον παπα επαθαν κατι αντιστοιχο χωρις να σου πω περαιτερω λεπτομερειες. τι σημαινει αυτο? οτι δεν θα οδηγησουμε ποτε ξανα κανενα αυτοκινητο στην βροχη ? μαλλον οχι

2) ποιος μιλησε για τρυπες στο φιλτροκουτι? εγω? το αλλο μελος που ρωτησε τι φιλτρο να βαλει? εξηγησε μου

3)εξηγηστε μου τι σχεση εχει το 14.7 ΚΑΙ ΟΧΙ 14 / 1 με ενα απλο φιλτρο πανελ. Γνωριζετε οτι αυτη η αναλογια ισχυει μονο στο ρελαντι και σχεδον ΚΑΝΕΝΑ αμαξι δεν την πετυχαινει ακομα και εργοστασιακο γιατι μεταβαλονται απειροι παραγοντες? Γνωριζετε οτι στο τερμα του γκαζιου κανενα αυτοκινητο δεν ψαχνει κανενα 14.7 και καμια "τελεια αναλογια" αλλα παει στους χαρτες του προγραμματος για μεγιστη αποδοση? Για αυτο αλλωστε δεν βαζουμε τα πανελ? για λιγο πιο μεγαλη (μεγιστη) αποδοση?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
KARBY said:
The Ace.
Εσεις αγαπητε φαινεσθε πολυ σχετικοτερος και ποιο κατανοησιμος.
Μακαρι καποια στιγμη οταν βρεθουμε να σας εξηγησω απο κοντα οτι η αεροδυναμικη που εχουν τα φιλτρα πανελ λαδιου που ειναι επιπεδο πλεγμα ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ σε σχεση
με την μορφοποιηση του σχηματος του χαρτιου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ
ΕΠΑΛΛΗΛΕς ΛΟΝΧΕς που επιταχυνουν τον αερα στην εξοδο του απο την πλευρα του maf.
Τα φιλτρα λαδιου το μονο που δινουν ειναι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΓΚΟ ΟΧΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ γιαυτο ακουγονται και ποιο μπασα .
Και κλεινωντας ξερουμΕ ολοι οτι ο ιδανικος λογος αερα/καυσιμο ειναι 14/1.
Αρα το μιγμα γινεται ΑΚΤΑΡΜΑς.

Ευτυχώς έχουμε κάνει Ρευστά στο ΕΜΠ, οπότε κατέχω αρκετά :D Έχουν γίνει αρκετά πραγματικά tests με μετρήσεις για panel φίλτρα, και σε όλα έχει αποδειχθεί ότι τα aftermarket κερδίζουν σε ταχύτητα, όγκο και πτώση πίεσης σε σχέση με τα χάρτινα, και χάνουν προφανώς μόνο σε φιλτράρισμα. Αυτό που *ίσως* εννοείς είναι ότι οι χοάνες διπλής εισόδου δημιουργούν στροβιλισμούς λίγο μετά το σημείο συγκέντρωσης της ροής, δημιουργώντας έτσι προβλήματα στους MAF, γι'αυτό και όλες αυτές οι -καλές- χοάνες έρχονται με ειδικούς air-straighteners (αν δεν έχει ήδη το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο) για να εξομαλύνουν τη ροή. Για παράδειγμα το RX8 έχει δύο air-straighteners, τους οποίους η REVi (που έφτιαχνε βελτιωμένο φιλτροκούτι με χοάνη διπλής ροής) απαιτούσε να ξανατοποθετήσεις, ώστε να μην βγάζει CEL λόγω ροής αέρα (στροβιλισμών στο MAF).

H στοιχειομετρική αναλογία είναι 14,7:1, και την οποία στοχεύουν τα περισσότερα αυτοκίνητα σε closed-loop, δηλαδή κυρίως σε off- ή light-throttle καταστάσεις (βασικά στο cruising). Σε open-loop, δηλαδή wot (wide-open-throttle, δηλαδή σε επιτάχυνση) προφανέστατα δεν υπάρχει καμία στοιχειομετρική αναλογία, αναλόγως το είδος μοτέρ (ΝΑ, turbo κλπ) η ECU στοχεύει σε αναλογίες χοντρικά μεταξύ 10:1 και 12:1, τις οποίες και κοιτάει από τον αντίστοιχο wot χάρτη. Και μάλιστα πλέον η στοιχειομετρική δεν ισχύει για τα σύγχρονα αυτοκίνητα που δουλεύουν με εξαιρετικά φτωχά μείγματα ή/και με αρκετά υψηλότερες σχέσης συμπίεσης.

Όσον αφορά στο hydrolock που αναφέρεις, είναι 99% σίγουρο ότι το όχημα φορούσε χοάνη και μάλιστα την είχε κατεβάσει αρκετά χαμηλά, γι'αυτό και πήρε νερό. Πολύ συνηθισμένο πρόβλημα παλιότερα π.χ. στα VTEC, που μάλιστα αρκετές εταιρείες (όπως η ΑΕΜ) είχαν βγάλει ειδικά kit που έφερναν τη φιλτροχοάνη χαμηλά στο θόλο, πίσω από το προβολάκι, αλλά με την συγκεκριμένη σημείωση ότι πρόκειται για racing intake, το οποίο δεν έπρεπε επ'ουδενί να χρησιμοποιηθεί στο δρόμο.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
The Ace said:
Ευτυχώς έχουμε κάνει Ρευστά στο ΕΜΠ, οπότε κατέχω ......


tenor.gif
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
kostg said:
^^^^
| | | |

H άχρηστη πληροφορία της ημέρας;

οχι, αναφερομαι στο οτι η απαντηση του ηταν πληρης τεχνικη τεκμηριωμενη και λογικη
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
The Ace.
Ευχαριστω για την τεκμηριωμενη απαντηση,και το υφος σου.
Αλλωστε και εγω απο πολυτεχνειο του εξωτερικου προερχομαι.
Το leon την χοανη την ειχε ψηλα στο καπο ,αλλα δυστυχως ολα του συγκροτηματος βλεπουν
κατ ευθειαν μασκα ,και καταλαβαινεις οτι σε μια εντονη βροχη το νερο παει μεσα.
Δεν θα πλατιασω περαιτερω  γιατι αισθανομαι οτι γινομαι στοχος με τους υπολοιπους
που μαλλον αισθανομαι οτι εχουν προηγουμενα μαζι μου.
Οποτε τους αφηνω να ευχαριστηθουν με το video.
Κλεινωντας , δεν θα διαφωνησω με καποια που γραφεις γιατι αυτα πλεον δεν εχουν νοημα.
Ο καθε ενας ειναι υπευθυνος για τις γνωσεις του και τις επιλογες του και μακρια
απο κατι εξυπνακηδες ....σαν και εμενα.
Σε ευχαριστω.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
τελικα αποφασησα να παω να κανω το πρωτο service στο car center . σκεφτομαι επειδη εχω ακουσει οτι κραταει την εργοστασιακη εγγυηση να του εβαζα ενα ελευθερο φιλτο γνωστης μαρκας. θα δω καμια μικρη διαφορα?
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Δεν θα δεις καμιά διαφορά σε ταχύτητα αν εννοείς αυτό αλλά βελτιώνεις αρκετά την ροή του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα σου
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
αυτο το γνωριζω  tomas , απλα λεω απο εσας που φορατε ελευθερας φιλτο  αν ειδατε η ακουσατε διαφορες στο αμαξι. δηλαδη και οτι θα ακουγεται το σφυριγμα καλυτερα αλλα και θα αρπαζει λιγο καλυτερα χαμηλα. δεν νομιζω να βαζει κατι αλλο η car center εκτος ελευθερο φιλτο στο ηδη φιλτοκουτι που να κραταει και την εγγυση.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ελαχιστη διαφορά, ναι μπορει να δεις, αλλα είναι τοσο μικρή ωστε δε γινεται αντιληπτη στην οδήγηση, αλλα μόνο σε δυναμόμετρο (μιλάμε για 2-3 άλογα δηλαδή και αν)

Το σημαντικό είναι το φιλτρο που θα βάλεις να καθαρίζεται και να λιπαίνεται καλά μια φορά τα δυο χρόνια τουλάχιστον, συμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή του φίλτρου.

Πολύς κόσμος που δε λιπαίνει τα φίλτρα γαζας δεν κανει καλά γιατι τετοιου είδους φίλτρα χωρις το λάδι τους καθίστανται πραγματικά άχρηστα, ειναι σχεδόν το ίδιο σαν να μην έχεις καθόλου φίλτρο.

Και δυστυχώς η σκόνη και τα μικροσωματίδια προκαλούν σημαντική φθορά στο μοτέρ με πρώτο και κύριο τη φθορά των εδρών των βαλβίδων με αποτέλεσμα τα διακενα βαλβίδας εκκεντροφόρου να μειώνονται γρηγορότερα και να θελουν πολύ πιο συχνά ρύθμιση.

Η σκονη επίσης ευνοεί τη δημιουργία καρβουνίλας με τα γνωστα αποτελέσματα στην απόδοση, φθορά, λίπανση, κλπ.

Εγω γενικά είμαι υπερ των επαναχρησιμοποιούμενων φίλτρων λόγω κόστους, αλλα πάντα εφόσον τηρούνται ευλαβικά  οι οδηγίες του κατασκευαστη του φίλτρου.
 

Dimitris.sp

New member
Aug 16, 2016
92
0
6
31
ΠΑΤΡΑ
δε διαβασα το προηγουμενα μηνηματα και μπορει να επαναληφθω.. απο προσωπικη επειρια ξερω οτι οτιδηποτε σε φιτροχοανη, βαρελι bmc και μανιταρι για αυτοκινητα που δε σκοπευουνα να κανουν remap ειναι αχρηστα. Αυτο συμβαινει γιατι ο μαμα εγκεφαλος δεν μπορει να διαβασει με το υπαρχον maf τον αερα που μπαινει με αποτελεσμα να χανεις  δυναμη. Το πιο καταληλο ειναι κατι κοντα στο μαμα φιλτρο οπως φιλτροπανελ. Κ οσο πιο επονυμη επιλογη πχ KnN τοσο καλυτερο το αποτελεσμα.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Dimitris.sp said:
δε διαβασα το προηγουμενα μηνηματα και μπορει να επαναληφθω.. απο προσωπικη επειρια ξερω οτι οτιδηποτε σε φιτροχοανη, βαρελι bmc και μανιταρι για αυτοκινητα που δε σκοπευουνα να κανουν remap ειναι αχρηστα. Αυτο συμβαινει γιατι ο μαμα εγκεφαλος δεν μπορει να διαβασει με το υπαρχον maf τον αερα που μπαινει με αποτελεσμα να χανεις  δυναμη. Το πιο καταληλο ειναι κατι κοντα στο μαμα φιλτρο οπως φιλτροπανελ. Κ οσο πιο επονυμη επιλογη πχ KnN τοσο καλυτερο το αποτελεσμα.

Καθόλου άχρηστα και μια χαρά μπορεί να διαβάσει ο MAF τον -λίγο- παραπάνω αέρα. Γιατί και τι να τον εμποδίσει από το να διαβάσει τον αέρα ? Απλώς η επιπλέον ποσότητα είναι τόσο λίγη, που μόνο με μετρητικό όργανο μπορείς να αντιληφθείς την αύξηση της απόδοσης (π.χ. dyno).

Αυτό ισχύει γενικά για όλα τα μοτέρ, στα υπερτροφοδοτούμενα έχεις και ένα επιπλέον θετικό, ότι η μικρότερη αντίσταση στη ροή επιτρέπει στην τουρμπίνα να σπουλάρει πιο εύκολα και πιο γρήγορα από ότι με το stock χάρτινο φίλτρο. Και πάλι μιλάμε για μικρές διαφορές, και πάλι δηλαδή χρειάζεται μετρητικό όργανο.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Dimitris.sp said:
δε διαβασα το προηγουμενα μηνηματα και μπορει να επαναληφθω.. απο προσωπικη επειρια ξερω οτι οτιδηποτε σε φιτροχοανη, βαρελι bmc και μανιταρι για αυτοκινητα που δε σκοπευουνα να κανουν remap ειναι αχρηστα. Αυτο συμβαινει γιατι ο μαμα εγκεφαλος δεν μπορει να διαβασει με το υπαρχον maf τον αερα που μπαινει με αποτελεσμα να χανεις  δυναμη. Το πιο καταληλο ειναι κατι κοντα στο μαμα φιλτρο οπως φιλτροπανελ. Κ οσο πιο επονυμη επιλογη πχ KnN τοσο καλυτερο το αποτελεσμα.

εξαρταται απο το ευρος ρυθμισης του μειγματος (AFR) απο τον εγκέφαλο, τον εργοστασιακό στόχο μείγματος (target AFR) και το πόσο ελέυθερο είναι το φίλτρο σε σχέση με τη μαμα διάταξη.

Για παράδειγμα ενα αμάξι που έχει target AFR 12.5, αμα με το νεο φίλτρο παει στο 13 σε open loop (τερμα γκάζι) θα έχει οφελος απόδοσης. Αν όμως ήδη έχει ιδανικό AFR για ατμοσφαιρικό (13:1) με το μαμα φίλτρο και βάλουμε πολύ ελέυθερο, τότε ναι μπορει και να πάει και χειρότερα, ειδικά στις μεσαίες στροφές.
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
να ρωτήσω και γω κάτι.. μιας και στα 1000αρακια οι θερμοκρασίες του κινητήρα δεν είναι πάντα χαμηλές, τι ειναι καλύτερα; οι φιλτροχοάνες ή τα φιλτροκούτια; έχω δει ένα κιτ της forge με θερμοπροστασία μαζί με την φιλτροχοάνη για τα 1000αρια και σκέφτομουν μήπως το αντικαταστήσω από το ΚΝ φιλτροκούτι που έχω τώρα πάνω. πέρα από τον ήχο που σου προσφέρει η φιλτροχοάνη, σε απόδοση, θα υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα ή τα ιδια με το φιλτροκούτι;
 
Feb 4, 2016
12
0
0
το forge το φοραω κανα  χρονο τωρα ολα καλα πολυ ωραιο ηχο  η forge ισχυριζεται εως 8whp παραπανω  σε ενα βελτιωμενο σε σχεση με το μαμα φιλτροκουτι
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
http://www.pumaspeed.co.uk/product-ITG-Air-Filter-Fiesta-10-Ecoboost-Mk7-CAIS_16972.jsp  εχετε γνωμη για το συγκεκριμενο φιλτρο? ακουγετε οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα για το 1,0 ecoboost.
 

Deagiannis

Rookie
Jan 2, 2018
22
0
0
35
Πειραιας
Καλησπερα έχει βάλει κανεις πάνελ της kn στο φιλτροκουτι του μκ8 eco boost δεν μπορώ να βρω κατι...  Ευχαριστώ
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Για Forge, ITG και λοιπά SRI: αν δεν υπάρχει κανονικό cold-air box, το heat soak θα εμφανιστεί ότι "πατέντα" και αν λένε ότι εφαρμόζουν. Οπότε εν στάσει τα όποια θετικά φέρνει η χοάνη/φίλτρο, ακυρώνονται. Εν κινήσει και πάλι έχουμε ελαφρώς υψηλότερες IAT (και άρα ΒΑΤ), αλλά το heat-soak είναι σαφέστατα μικρότερος -αρνητικός- παράγοντας.

Σε κάθε περίπτωση 8WHP, δηλαδή ένα γεμάτο +10% βελτίωση μόνο με φίλτρο/χοάνη, είναι πολύ αισιόδοξο.

Στο MK8 από ότι έχω δει το φιλτροκούτι είναι πανομοιότυπο με το ΜΚ7.5 σε όλα τα μοντέλα Fiesta (μέχρι και το ST) και η Κ&Ν δίνει τον ίδιο ακριβώς κωδικό (33-2955), γιατί να αλλάξει τώρα ?
 

Deagiannis

Rookie
Jan 2, 2018
22
0
0
35
Πειραιας
Καλησπερα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Παράγγειλα τα κολαρα της airtec και όχι την φιτροχουανη..  Και θέλω να του βαλο φιτρο να είναι κοπλε από εισαγωγή αερα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread