Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

FROGY

Rookie
Jun 20, 2015
19
0
0
παιδια εχει κανεις εικονα για αυτο εδω?http://www.autospecialists.co.uk/Stage-2-AS-Performance-10L-Eco-Boost-100ps-125ps--new-140ps---free-flowing-induction-kit-Product-1582.html#
να φανταστω η οικονομικοτερη λυση ειναι πανελακι και μερικες τρυπες στο μαμα κουτι...
εχεται δει καποια διαφορα?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Αντιγραφή-απομίμηση του ΚΝ μου φαίνεται, και όπως και στο ΚΝ το heat-shield είναι λίγο της πλάκας, δεν φαίνεται να κάνει σοβαρή δουλειά.

Το (ξανα)γράφω και εδώ, το cold-air induction που έχουν από μαμά τα Fiesta και Focus είναι πολύ καλά, ανοίγοντας τρύπες ή αφήνοντας χύμα μια χοάνη μέσα στο χώρο του κινητήρα, απλά ο κινητήρας ρουφάει ζεστό αέρα, χάνοντας σε απόδοση.
 

FROGY

Rookie
Jun 20, 2015
19
0
0
Σε ευχαριστω πολυ για τη συμβουλη....
Θα ψαξω για πανελακι...
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
Να ρωτήσω κατι, πχ ξυλώνω το πάνελ, το κουτι  κλπ και αφηνώ το σωλήνα σκέτο και κουμπώνω μια φιλτροχοανη. Είναι τοσο απλο δηλαδη βαλε βγαλε ή θελει αλαγες στην ECU και μετατροπες για τον MAF κλπ κλπ. Συμφέρει αυτή η λύση (αν αλλαχτούν και κα τα κολάρα βέβαια) ή απλά παω στην κλασική εκδοχή k&n panel με κλειστα τα ματια?
 

tabas

Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Αν ξυλώσεις και βάλεις σκέτη την χοάνη πιθανώς να σου ρουφάει όλο τον ζεστό αέρα του μηχανοστασίου. Οπότε δλδ θα είναι χειρότερα. Θα πρέπει κάπως να την προφυλάξεις (heat shield) όπως αναφέρθηκε. Δες το post του The Ace πιο πάνω. Καλύτερα πανελ στο μαμά φιλτροκούτι και άνοιγμα τρύπες όπως έχει αναφερθεί.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Παιδες.Ειναι μεγιστη κοτσανα ,να αλλαζουμε τα δεδομενα της εισαγωγης.
Ελευθερο πανελ μεσα στο φιλτροκουτι,φιλτροχωανη,και ολα τα αλλα
παρτε το χαμπαρι .ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟς.
Ολες αυτες οι αλλαγες ,για να δουλεψουν σωστα θελουν αλλη χαρτογραφηση.
Ειναι πολυ απλο,ο περισσοτερος αερας χαλαει την αναλογια του μιγματος με αποτελεσμα
να ειναι φτωχοτερο.
Αφηστε την περιπτωση ,ΤΑ ΛΑΔΕΡΑ ΦΙΛΤΡΑ,τυφλωνουν μετα απο λιγο διαστημα τον
αισθητηρα οξυγονου ,MAF,ΑΥΤΟς ΜΕΤΑ ΤΗΓΑΝΙΖΕΤΑΙ και το αμαξακι κανει τα δικα του.
Οποιος θελει παραπανω δυναμη ,βαζει προγραμα ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΤΕΓΝΟ ΦΙΛΤΡΟ.
εΚΤΟς ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ.
Οσο γαι τις τρυπες στο κουτι.ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΑΛΑΤΕ --ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
Και μην μου πει καποιος οτι ο  MAF ΕΙΝΑΙ  WIDE BAND και θα δουλεψε με ελευθερο φιλτρο
γιατι και αυτο ειναι η κοτσανα αυτων που τα πουλανε.
Σωστες δουλειες λοιπον ,ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ.
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
Δηλαδή δεν γίνετε ο maf να διαβάσει οτι πλέον μπαίνει περισσότερο οξυγόνο και να διαμορφώσει ανάλογα την βενζίνη έτσι ώστε να αποδίδει καλύτερα? η αυτός είναι σκοπός της χαρτογράφησης?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Ο εγκεφαλος έχει ένα target AFR στο open loop, το οποιο δεν πολυεπηρεάζεται απο μικροάλλαγες όπως μια χοάνα ή ένα τελικό. Επίσης στο closed loop, παλι δεν επηρεάζεται γιατι διορθωνει ο λαμδα συνεχώς ούτως η άλλως.

Ο ζεστος αερας απο το μηχανοστάσιο,επίσης λίγα (χειροτερα) πράγματα κάνει σε σχέση με τον φρέσκο κρύο αέρα, αλλα φυσικά είναι καλύτερα αντι για heat shield να τοποθετείται φιλτρο κλειστό, τύπου BMC, ή να τοποθετείται σωλήνας με παροχή κρύου αέρα απο τη μετώπη στη χοάνα. Η πιο οικονομική λύση είναι να γίνεται εχτρα τρύπα στο φιλτροκούτι με παροχή αέρα απο τη μετώπη. Το κόστος της τρύπας είναι μηδαμινό και το κόστος μιας χαρτο/αλουμινοσωλήνας Φ40 επίσης αστείο. Βάζετε και ένα πανελ, για να μη χρειάζεται να αλλαζετε τα χαρτοφίλτρα.
Όμως πολύ σημαντκό για τα πανελ γαζας είναι μετα το πλύσιμο να μπάινει το προβλεπόμενο απο τον κατασκευαστη του φίλτρου σπρέυ λαδιού ή ένα μείγμα 50-50 βενζίνης και λαδιού ATF (κοκκινο υγρό για υδραυλικά τιμόνια)

αν δεν μπει το λάδι, το φιλτρο γινεται ΑΧΡΗΣΤΟ με αποτελεσμα οι επικαθίσεις στις βαλβίδες να κάνουν ΠΑΡΤΥ, ύστερα απο μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Και οι επικαθήσεις αυτες σιγα-σιγά έχουν σαν αποτέλεσμα, πτώση απόδοσης και άυξηση της κατανάλωσης.
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
Μιας και το αμάξι ετοιμάζεται για το 2ο σέρβις με ακριβώς το ίδιο φίλτρο άερος σκεφτόμουν μήπως το άλλαζα. Γενικά το έψαχνα απο καιρό όπως φαίνεται και στα προηγούμενα πόστ. Βρήκα μια φιλτροχοάνη 75mm εισαγωγής. ειναι υπερβολικο?

Με το φίλτρο αυτό μιας και θα μπαίνει πιο πολύ αέρας για καύση κατα μέσο όρο θα γίνει το μείγμα πιο φτωχό απο οτι καταλαβαίνω, άρα το αμάξι θα πάρει χαμηλά και θα χάσει στα ψηλά?

Και επειδή άκουσα οτι χρειάζεται remap για την χωάνη σημαίνει οτιθα πρεπει να παω για πρόγραμμα για να αποδώσει γραμμικά και για να φτιαχτει η πτώση δύναμης στις 3.300-3.900 που υπάρχει? θα μπορεί άραγε να το προγραμματίσει κανείς?

Επιπλεόν το αμάξι μέχρι τότε εκτός απο τελικό θα φοραέι και μεσαίο καζανάκι φ50
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
βαλε ενα πανελ, χειροτερα και απο μαμα θα ειναι με χοανη
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Αν και στο έχω ξαναπεί νομίζω, τσάμπα χαλάς τα λεφτά σου για ατμοσφαιρικό 1000κε. γιατί απλά θα καταλήξεις να σου κοστίσουν τα 5,6,7 άλογα που θα πάρεις μερικές εκατοντάδες ευρώ. Άρα θα έχεις "πληρώσει" το κάθε άλογα πάνω από 100€....

Χαμηλά δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ, αν γινόταν θα το είχε κάνει ήδη ο κατασκευαστής για λόγους ευκολίας, ευχρηστίας, "αρπάγματος", μείωσης κατανάλωσης κλπ. Οποιαδήποτε αλλαγή κάνεις -σαν αυτές που αναφέρεις- μετατοπίζει την καμπύλη απόδοσης προς τα δεξιά, δηλαδή προς υψηλές σαλ, και σου δίνει κάτι μικρό ως συνολική απόδοση.

Για αλλαγές φίλτρου, φιλτροχοάνης, τελικού δεν χρειάζεται επαναπρογραμματισμός, οι αλλαγές στον εισερχόμενο αέρα και άρα μείγματος είναι πολύ μικρές, και με ευκολία ανταπεξέρχεται το stock πρόγραμμα. Επαναπρογραμματισμό θα κάνεις αν θες να πειράξεις το stock πρόγραμμα, ανεξαρτήτως του τι φοράς.

Αναγκαίος επαναπρογραματισμός γίνεται σε turbo κινητήρες, όταν πειράξουμε βασικά στοιχεία, όπως downpipe και καταλύτη, IC, και προφανώς τουρμπίνα.
 

Pakwel

New member
Dec 30, 2016
74
0
0
31
Αθήνα
Χτες μπηκε ελευθερο φιλτρο της dtm (κατεληξα εκει λογο 1ον οτι δεν θελει λαδωμα γιατί φοβομουν τον μαφ 2ον το τσιμπησα σε τιμη καλη). Δεν ηθελα χοανες βαρελακια κλπ λογο θορυβου. Λοιπον σε μοα μερα με 180χλμ που εκανα παρατηρησα μια καλυτερη αποκριση γκαζιου στα χαμηλομεσαια. Το εντυπωσιακο που δεν ξερω αν θα ειναι μονιμο η παροδικο ειναι πως σε νορμαλ οδηγηση μεσα στην πολη ημουν στο 6,4. Τωρα ειμαι στο 5,9. Βεβαια σε σκίσιμο λιγακι ειδα και 7. Αλλα το εντος πολης μου κανει εντυπωση. Δεν νομοζω να ισχύει βεβαια αλλα ειδωμεν
 

DareDeviL

Rookie
Mar 16, 2017
13
0
1
Τελικά ρε παιδιά τι προτείνετε...Πλησιάζει το 2ο σέρβις για το φιεστα μου και επειδή (νομίζω;!) τώρα αλλάζουν και φίλτρο σκέφτομαι να βάλω ελεύθερο πάνελ, μην πληρώνω τσάμπα ξανά για εργοστασιακό. Αλλά τι μάρκα να κοιτάξω;; Έχω φοβηθεί και με αυτά που διαβάζω περί λαδώματος, ζημιές στον ΜΑΦ, αύξηση κατανάλωσης κτλ...Ποια είναι αυτά που δεν λαδώνονται και τι αρνητικό έχουν σε σχέση με K&N που λαδώνονται και βάζουν κ&n οι περισσότεροι;; Να κάνω τρύπες που λέτε μερικοί στο φιλτροκούτι;; Να μη κάνω τίποτα και απλά να πληρώσω για το εργοστασιακό ξανά...;! Για βοηθήστε...
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
DareDeviL said:
Έχω φοβηθεί και με αυτά που διαβάζω περί λαδώματος, ζημιές στον ΜΑΦ, αύξηση κατανάλωσης κτλ...Ποια είναι αυτά που δεν λαδώνονται και τι αρνητικό έχουν σε σχέση με K&N που λαδώνονται και βάζουν κ&n οι περισσότεροι;;

Οταν μιλουσα οτι μερικα μελη με τον τροπο που γραφουν και με αυτα που γραφουν ειναι τρομολαγνοι μου λεγατε να προσεχω τον τονο μου....

Φιλε μου προτεινω να βαλεις ενα πανελ k&n ή pipercross (μιας και ειναι απο τις πιο γνωστες στον χωρο) οπως φορανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΑΠΕΙΡΑ ΜΟΤΕΡ χωρις να υπαρχει κινδυνος ΝΑ ΑΝΑΤΙΝΑΧΤΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ή να δημιουργηθει αλλη βλαβη.

Εχει γινει προσεκτικη δουλεια στην πρωτη "λιπανση" αν θελεις απο το εργοστασιο οποτε δεν θα εχεις θεμα με maf. Ισως υπαρξει αν οταν σε δικο σου καθαρισμο και ανα λιπανση βαλεις παραπανω απο οσο πρεπει  ;)
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
DareDeviL said:
Τελικά ρε παιδιά τι προτείνετε...Πλησιάζει το 2ο σέρβις για το φιεστα μου και επειδή (νομίζω;!) τώρα αλλάζουν και φίλτρο σκέφτομαι να βάλω ελεύθερο πάνελ, μην πληρώνω τσάμπα ξανά για εργοστασιακό. Αλλά τι μάρκα να κοιτάξω;; Έχω φοβηθεί και με αυτά που διαβάζω περί λαδώματος, ζημιές στον ΜΑΦ, αύξηση κατανάλωσης κτλ...Ποια είναι αυτά που δεν λαδώνονται και τι αρνητικό έχουν σε σχέση με K&N που λαδώνονται και βάζουν κ&n οι περισσότεροι;; Να κάνω τρύπες που λέτε μερικοί στο φιλτροκούτι;; Να μη κάνω τίποτα και απλά να πληρώσω για το εργοστασιακό ξανά...;! Για βοηθήστε...

Τα "υγρά" (αυτά δηλαδή που έχουν λάδι) έχουν καλύτερη κατακράτηση και καλή ροή, αλλά θέλουν προσοχή στο λάδωμα μετά τον καθαρισμό (ανά 10Κ χλμ περίπου). Τα "στεγνά" (χάρτινα, foam ή mesh) δεν έχουν αυτό το κίνδυνο, αλλά φιλτράρουν κατά τι χειρότερα. Κοιτάς τι υπάρχει διαθέσιμο και αναλόγως τι θέλεις, επιλέγεις ανάλογα. Στα "υγρά" καλό θα ήταν το πρώτο καθαρισμό+λάδωμα να στο κάνει κάποιος στο μαγαζί που θα το πάρεις ή σε συνεργείο, για να δεις πως γίνεται (δεν είναι τίποτα τρομερό, απλά επειδή σε βλέπω λίγο αγχωμένο)....
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν είναι τόσο εύκολο να "ανατιναχτεί" ο κινητήρας με ένα ελεύθερο φίλτρο panel.
Mε μια φιλτροχοάνη θέλει παραπάνω προσοχή στην τοποθέτηση, για να μη ρουφήξει νερά σε ενδεχόμενη βροχή/κακοκαιρία/πλημμύρα. Γιατί τότε ναι, μπορεί να χαλάσει ο κινητήρας.

Οδηγίες για το πλύσιμο ενός συρμάτινου-υφασμάτινου φίλτρου:

https://youtu.be/z6yL7sR83B8
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
DimWhoo.
Εισαι εριστικος σε εναν τρομολαγνο.
Ευχαριστω φιλε μου για τους υπαινιγμους ,αλλωστε φαινεται οτι εψαχνες την ευκαιρια να δικαιωθεις ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙς ΤΡΙΠΟΝΤΟ.
Εγω ομως θα ηθελα ν α σε ειιχα μαζι μου σημερα στην Αττικη οδο με την νεροποντη να μιλησεις με το παλλικαρι με το seat leon που εψαχνε να βρει τροπο να βαλει μπρος το πλυμμηρισμενο
μοτερ του απο την φιλτροχοανη που πηρε τα νερακια μια χαρα.
Και φυσικα δεν τον αφησα γιατι η υδραυλικη ηταν προ πυλων για να κανει το μοτερ ΜΠΑΜ.
Εσυ φυσικα επιμενεις οτι το πανελ της k.N παιζει παγκοσμιως.
Ο.κ εχεις δικιο και η ασχετοσυνη παιζει παγκοσμιως ,οπως και τα συμφεροντα παιζουν παγκοσμιως.
Εκεινο που δεν παιζει παγκοσμιως ,ειναι η στεναχωρια που τρως οταν δεις το μοτερακι σοιυ να εχει τραβηξει το κοσμου το νερο,γιατι μερικοι ξυπνιοι ανοιγουν και τρυπες στο φιλτροκουτι για να παρει το ρημαδι 80 αλογα ακομη,και οταν ανακαλυψεις οτι η τουρμπινα ατσαλωσε απο αποτομη ψυξη με νερο απο την πλευρα της εισαγωγης και πλεον μουρμουραει το επιθανατιο
βρονχο λιγο πριν αρχισει να καιει λαδια απο την στεγανοποιηση της.
Αλλα ξερω-ξερω εγω ειμαι ασχετος τρομοκρατης και κανω ΤΖΙΧΑΝΤ ΣΤΙς ΜΕΤΑΤΡΟΠΕς
ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΝΝΙΒΑΛΟΥ.
The Ace.
Εσεις αγαπητε φαινεσθε πολυ σχετικοτερος και ποιο κατανοησιμος.
Μακαρι καποια στιγμη οταν βρεθουμε να σας εξηγησω απο κοντα οτι η αεροδυναμικη που εχουν τα φιλτρα πανελ λαδιου που ειναι επιπεδο πλεγμα ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ σε σχεση
με την μορφοποιηση του σχηματος του χαρτιου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ
ΕΠΑΛΛΗΛΕς ΛΟΝΧΕς που επιταχυνουν τον αερα στην εξοδο του απο την πλευρα του maf.
Τα φιλτρα λαδιου το μονο που δινουν ειναι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΓΚΟ ΟΧΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ γιαυτο ακουγονται και ποιο μπασα .
Και κλεινωντας ξερουμΕ ολοι οτι ο ιδανικος λογος αερα/καυσιμο ειναι 14/1.
Αρα το μιγμα γινεται ΑΚΤΑΡΜΑς.
Οι μυθοι περι wide band -mafs ειναι προχειρες δικαιολογιες για αυτους που τα πουλουν.
Οι wide -band mafs χρησιμοποιουνται αλλου για αλλου.
Γιαυτο οι κατασκευαστες επιμενουν να χρησιμοποιουν κουτια και plenum για να διαχειριζονται
σταθερα το αερα στην εισαγωγη.
Ακομα και το καινουριο focus rs εχει χοανη ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΜΕ PLENUM
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΝΟ.
ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Προσωπικά εδώ και 160.000 χλμ έχω ένα φιλτρο K&N το οποίο το καθαρίζω εγώ.

Κόστος κάτι σαν 40 ευρώ + τα καθαριστικά του που ακόμα κρατάνε, απόσβεση έχω κάνει προ πολλού και κανένα πρόβλημα δεν είχα ποτέ.

ΟΚ ειναι άλλο το αυτοκίνητό μου απο του θέματος, αλλά νομιζω δε θα έχεις κανένα θέμα κ το κυριότερο καμμία κύρωση κάποιας εγγύησης (όχι οτι θα είχα εγγύηση στα  220.000 χλμ που το έβαλα :p )

Τρύπες στο φιλτροκούτι, ναι θα απέφευγα.

Εκρήξεις μοτέρ, αν ακούσω το κρυφό μύνημα Αλλάχουάκμπαρ από το μοτέουρ, αφήνω γκάζι φρενάρω και εγκαταλείπω το όχημα το συντομότερο  AR15firing
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread