Αν και στο έχω ξαναπεί νομίζω, τσάμπα χαλάς τα λεφτά σου για ατμοσφαιρικό 1000κε. γιατί απλά θα καταλήξεις να σου κοστίσουν τα 5,6,7 άλογα που θα πάρεις μερικές εκατοντάδες ευρώ. Άρα θα έχεις "πληρώσει" το κάθε άλογα πάνω από 100€....
Χαμηλά δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ, αν γινόταν θα το είχε κάνει ήδη ο κατασκευαστής για λόγους ευκολίας, ευχρηστίας, "αρπάγματος", μείωσης κατανάλωσης κλπ. Οποιαδήποτε αλλαγή κάνεις -σαν αυτές που αναφέρεις- μετατοπίζει την καμπύλη απόδοσης προς τα δεξιά, δηλαδή προς υψηλές σαλ, και σου δίνει κάτι μικρό ως συνολική απόδοση.
Για αλλαγές φίλτρου, φιλτροχοάνης, τελικού δεν χρειάζεται επαναπρογραμματισμός, οι αλλαγές στον εισερχόμενο αέρα και άρα μείγματος είναι πολύ μικρές, και με ευκολία ανταπεξέρχεται το stock πρόγραμμα. Επαναπρογραμματισμό θα κάνεις αν θες να πειράξεις το stock πρόγραμμα, ανεξαρτήτως του τι φοράς.
Αναγκαίος επαναπρογραματισμός γίνεται σε turbo κινητήρες, όταν πειράξουμε βασικά στοιχεία, όπως downpipe και καταλύτη, IC, και προφανώς τουρμπίνα.