Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Υποθέτω όχι καινούριο ανταλλακτικό, σωστά ? Άρα πως, πόσο και από που ? :)
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Μπα όχι, μεταχειρισμένο το βρήκα το τελικό. Αν θέλεις να ψάξεις για καινούργιο τελικό, ο κωδικός του είναι: 1841660 και έχει περί τα 360 ευρώ.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Ναι, δυστυχώς το έχω ψάξει το καινούριο και ξέρω τη τιμή του....γι'αυτό και υπέθεσα ότι βρήκες άκρη από αλλού ;)

Για το συγκεκριμένο, είναι plug'n'play, ξεβιδώνεις παλιό-βιδώνεις καινούριο ? Ή θέλει και σωληνώσεις ?
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Σχεδόν plug'n'play. Η μόνη διαφορά είναι ότι ο δικός μας μαμά σωλήνας είναι 45mm και του ST 55mm. Οπότε θα χρειαστεί ένα κομματάκι σωλήνα για να τα ενώσεις. Αλλά γενικά είναι πολύ εύκολη η τοποθέτηση.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Από τράβηγμα, εκτός αν έχω επηρεαστεί ψυχολογικά από τον ήχο,  μου φαίνεται ότι σπουλάρει καλύτερα το turbo και γενικά έχει ζωντανέψει λίγο, ιδίως όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Λογικά έχει ελαττωθεί λίγο το back pressure στο τελικό, και αυτό πρέπει να δίνει μια μικρή ώθηση στην τουρμπίνα. Ίσως επειδή εμένα φοράει και το πρόγραμμα, να το έχει βοηθήσει περισσότερο, σε σχέση με κάποιο μαμά χιλιάρι.
Εσένα Κώστα, στο ST, πως είναι ο ήχος της εξάτμισης σε σχέση με αυτό που άκουσες στο βίντεο?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Όπως έγραψα και στο άλλο thread (αλλά εδώ ταιριάζει καλύτερα), δυστυχώς οι δύο επιλογές είναι η μία ακριβότερη από την άλλη. Είτε δηλαδή η μαμά του ST180 είτε η πιο universal Milltek, αφού μπαίνει στο Sport, κάνουν 400€ η μαμά και 450€ (η απλή, γιατί η καλή πάει 650€ :eek: ) η Milltek.

Διαφορά στο backpressure μια ελεύθερης ροής θα έχει, αλλά τόσο μικρή που δεν θα κάνει αισθητή διαφορά, κυρίως ο ήχος αλλάζει. Αν πάμε βέβαια σε καταλύτες και downpipes, εκεί αλλάζει το πράγμα...
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ναι αυτό πιστεύω και εγώ όσον αφορά το back pressure. Νομίζω πάντως ότι για κάτι απλό, ένα μτχ τελικό από st, είναι μια λύση σχετικά φτηνή και καλή αισθητικά και ηχητικά. Ότι άλλο έχω ακούσει σε διάφορα video από milltek , scorpion , venom βγάζουν πολύ δυνατό ήχο για τα γούστα μου, και δεν μιλάω καν για τις μη resonated..
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Παιδια διαφορα καμια στο back pressure ,αυτο γιατι σκεφτειτε το,προηγουνται το μεσαιο καζανι,ο καταλυτης και ο προκαταλυτης,με αποτελεσμα η οποια διαφοροποιηση δεν καταφερνει να περνα πισω με την εννοια που το λετε.
Απλα το μεγαλυτερο καζανακι του st αφ ενος εχει αλλη χωρητικοτητα σε λιτρα αερα με αποτελεσμα να δημιουργει περισσοτερα στασιμα κυματα,και αφ εταιρου η μεγαλυτερη διαμετρος σωληνας αλλαζει την κυματομορφη η μαλλον την συχνοτητα του καυσαεριου,με αποτελεσμα
να εχουμε αλλον ηχο,διαφορετικο και ποιο μπασσο.
Τιποτε αλλο δεν συμβαινει.Αν καποια στιγμη αφαιρεσουμε το μεσσαιο καζανακι τοτε θα εχουμε να μιλαμε για αλλες παραμετρους λειτουργιας της εξατμισης συνολικα.
Αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
nexus said:
Από τράβηγμα, εκτός αν έχω επηρεαστεί ψυχολογικά από τον ήχο,  μου φαίνεται ότι σπουλάρει καλύτερα το turbo και γενικά έχει ζωντανέψει λίγο, ιδίως όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Λογικά έχει ελαττωθεί λίγο το back pressure στο τελικό, και αυτό πρέπει να δίνει μια μικρή ώθηση στην τουρμπίνα. Ίσως επειδή εμένα φοράει και το πρόγραμμα, να το έχει βοηθήσει περισσότερο, σε σχέση με κάποιο μαμά χιλιάρι.
Εσένα Κώστα, στο ST, πως είναι ο ήχος της εξάτμισης σε σχέση με αυτό που άκουσες στο βίντεο?

Έχω την αίσθηση ότι ο ήχος του ST είναι πιο ήρεμος, πιο μπουκωμένος σε σχέση με αυτό που ακούω στο video. Ακούγεται μεν πιο δυνατά απ' ότι ένα εργοστασιακό 1000άρι αλλά όχι όπως στο δικό σου.
Το δικό σου αυτοκίνητο (σύμφωνα με το video) θα το χαρακτήριζα ότι έχει πιο "αγωνιστικό" και μπάσο ήχο που όμως δε σε ξεκουφαίνει.
Μία μεγάλη, κατά τη γνώμη μου, διαφορά που παρατήρησα στο ST αμέσως μόλις ήρθε στα χέρια μου, είναι ότι η εξάτμισή του βγάζει αρκετό μπάσο σε χαμηλές στροφές που δημιουργεί κραδασμούς (και δεν είναι "πειραγμένο", μιλάμε για εργοστασιακό). Και αυτό το λέω με σιγουριά γιατί στο πάρκινγκ μου πολλές φορές χτυπούν οι συναγερμοί των δίπλα αυτοκινήτων ακόμα και το πρωί που είναι κρύο, ενώ πιο παλιά με το mk6 δεν είχε συμβεί ποτέ αυτό, ακόμα και αν το προσπάθησα...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Πιο πολλά κυβικά, πιο μεγάλος όγκος αέρα και άρα καυσαερίων, μεγαλύτερες δονήσεις, κάτι που καταλαβαίνουν οι συναγερμοί. Γι'αυτό και ένα μαρσάρισμα από μεσαίου/μεγάλου κυβισμού οχήματος αρκεί για να τους τρελάνει (τους συναγερμούς) ενώ π.χ. ένα 1000αρι ότι και να κάνει, δεν φτάνει :)

Αυτό άλλωστε είναι και το διαχρονικό "αστείο" στην Αμερική με τα rice-rockets και τη σύγκριση του ήχου των "μικρών" κινητήρων τους (μιλάμε για 1600αρια και δίλιτρα) με τα μεγάλα αμερικάνικα V8...
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
Χαχα εχει πλακα αυτο με τα rice rockets, τι να πουμε και εμεις οι ελληνες που βλεπεις ενα V8 ανα 1000 αυτοκινητα και αυτο ειναι κανα bmw tου 60 :p .

nexus πολυ ωραια ακουγεται η εξατμιση σου καλη επιλογη. Τι εχουν αυτα τα χιλιαρια μας και ακουγονται τοσο ωραια? (Three cylinders for the win )

The ace εγω που ειμαι χιλιαρης ατμοσφαιρικος με τελικο ελευθερας magnaflow 100αρι ακομα και σε ανοιχτους χωρους χτυπανε συναγερμοι πολλες φορες.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
ilias710 said:
...με τελικο ελευθερας magnaflow 100αρι...

Δεν θα το έλεγες και εργοστασιακό αυτό ε ?  :D

Και σε 900αράκι αν του βγάλεις εντελώς πολλαπλή, καταλύτη και αφήσεις μισό μέτρο εξάτμιση, θα σπάει τζάμια :D :D :D
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ο ηχος του st ειναι φτιαγμενος για να φτιαχνει.Και οχι μονο στο fiesta αλλα και σε αλλα μοντελα της ford.Η ford επειδη ειναι πονηρη και θελει να φτιαχνει τη διαθεση των οδηγων ,στα σπεσιαλ μοντελα της κατω απο τον καθρεφτη στο υψος του ταμπλο υπαρχει ενα λεγομενο
simposer το οποιο ειναι σε σειρα με την εξατμηση με ειδικα φλαπ που ανοιγουν με μοτερακι και δημιουργουν διαφοροποιηση τεχνιτη στον ηχο του μοτερ.
Το ιδιο εχουν κανει και στην εξατμηση του καινουριου focus rs.
Πολλοι στο εξωτερικο ειδικα αυτο ολο το σκηνικο με την εξατμηση το αφαιρουν γιατι το θεωρουν πολυ ψευτικο-φλωρε και φυσικα το αμαξι κερδιζει λιγο σε ιπποδυναμη και
αποκριση.
Βεβαια οι φορταιοι δεν φτανουν στα χαλια της renault με το καινουριο clio rs που φτιαχνεις οτι ηχο θελεις μεσα απο το ηχοσυστημα και ακους το μοτερ μεταποιημενο ηχητικα μεσα απο τα ηχεια.
Ημαρτον πραγματι αυτο ειναι καταντια για τον πραγματικο οδηγο.
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
The Ace said:
Δεν θα το έλεγες και εργοστασιακό αυτό ε ?  :D

Και σε 900αράκι αν του βγάλεις εντελώς πολλαπλή, καταλύτη και αφήσεις μισό μέτρο εξάτμιση, θα σπάει τζάμια :D :D :D

Μαμά δηλώνω εγώ δεν ξέρω εσείς τι λέτε  ::) giggle tease
Χαχα ισχυεί αυτό για την εξάτμιση, φοβάμαι να βάλω ενα μεσσαίο που έχω αγοράσει γτ θα ακούγεται σαν boeing που απογειώνεται, και όταν κάνει τα σκασίματα της η εξάτμιση θα ψάχνουν που έπεσε η βόμβα :D Το κρατάω καβάτζα βέβαια γτ στα μελλόντικά μου σχέδια είναι να του φορέσω το 125αρι μοτερ.


KARBY said:
Βεβαια οι φορταιοι δεν φτανουν στα χαλια της renault με το καινουριο clio rs που φτιαχνεις οτι ηχο θελεις μεσα απο το ηχοσυστημα και ακους το μοτερ μεταποιημενο ηχητικα μεσα απο τα ηχεια.
Ημαρτον πραγματι αυτο ειναι καταντια για τον πραγματικο οδηγο.

Αυτό το σύστημα της renault είναι τραγικό...
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
στα χαλια της renault με το καινουριο clio rs που φτιαχνεις οτι ηχο θελεις μεσα απο το ηχοσυστημα

Χαχα το είχα διαβάσει και εγώ αυτό αλλά το είχα ξεχάσει. Θυμάστε μικροί που βάζαμε ένα άδειο πλαστικό μπουκάλι στην πίσω ρόδα του ποδηλάτου και το παίζαμε μηχανόβιοι? Από εκεί παίζει να εμπνεύστηκαν στη Renault!

Εγώ αυτά τα έκανα στο πρώτο μου αμάξι με την παρέα μου για χαβαλέ. 75 άλογα και τέρμα ο ήχος φόρμουλας από το ηχοσύστημα!
 
Feb 19, 2018
7
0
1
Δηλαδη για να καταλαβω. Fiesta 1.0  100ps  μπορω να προμηθευτω απο καπου μονο τελικο της milltek η cobra; μονο τελικο ομως
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
George alex 101 said:
Δηλαδη για να καταλαβω. Fiesta 1.0  100ps  μπορω να προμηθευτω απο καπου μονο τελικο της milltek η cobra; μονο τελικο ομως

Μόνο τελικό σε τέτοιο επώνυμο δεν γίνεται, θέλει κόψιμο και να το βρεις μεταχειρισμένο. Όλοι το πουλάνε ως ολόκληρο σύστημα

Miltek

Remus

Scorpion
 
Feb 19, 2018
7
0
1
Ευχαριστω πολυ ACE  αν και μαρεσει πιο πολυ ο ηχος της milltek το scorpion ειναι πιο προσιτο
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Έβγαλε και η mountune cat-back για το 1.0 Fiesta : https://www.mountunestore.com/collections/mk7-fiesta-1-0t/products/fiesta-ecoboost-cat-back-exhaust

Χωρίς τον diffuser έρχεται 515 λίρες με τα μεταφορικά. Περίπου 589 ευρώ. Δεν νομίζω ότι είναι άσχημα. Φαίνεται καλή κατασκευή, και διατηρεί το εργοστασιακό μεσαίο από ότι κατάλαβα, άρα δεν είναι ακριβώς cat-back (εκτός αν στο site, δεν έχουν συμπεριλάβει το μεσαίο σωλήνα στις φώτο, οπότε μιλάμε για non resonated όπως του ST).
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread