nexus said:Από τράβηγμα, εκτός αν έχω επηρεαστεί ψυχολογικά από τον ήχο, μου φαίνεται ότι σπουλάρει καλύτερα το turbo και γενικά έχει ζωντανέψει λίγο, ιδίως όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Λογικά έχει ελαττωθεί λίγο το back pressure στο τελικό, και αυτό πρέπει να δίνει μια μικρή ώθηση στην τουρμπίνα. Ίσως επειδή εμένα φοράει και το πρόγραμμα, να το έχει βοηθήσει περισσότερο, σε σχέση με κάποιο μαμά χιλιάρι.
Εσένα Κώστα, στο ST, πως είναι ο ήχος της εξάτμισης σε σχέση με αυτό που άκουσες στο βίντεο?
ilias710 said:...με τελικο ελευθερας magnaflow 100αρι...
The Ace said:Δεν θα το έλεγες και εργοστασιακό αυτό ε ?
Και σε 900αράκι αν του βγάλεις εντελώς πολλαπλή, καταλύτη και αφήσεις μισό μέτρο εξάτμιση, θα σπάει τζάμια
KARBY said:Βεβαια οι φορταιοι δεν φτανουν στα χαλια της renault με το καινουριο clio rs που φτιαχνεις οτι ηχο θελεις μεσα απο το ηχοσυστημα και ακους το μοτερ μεταποιημενο ηχητικα μεσα απο τα ηχεια.
Ημαρτον πραγματι αυτο ειναι καταντια για τον πραγματικο οδηγο.
στα χαλια της renault με το καινουριο clio rs που φτιαχνεις οτι ηχο θελεις μεσα απο το ηχοσυστημα