Όταν είχα πάει για την αλλαγή του τελικού, μου είπαν να αλλάζω τον χταποδοκαταλύτη και να βάλω χταπόδι σκέτο και να βγει ο καταλύτης και το μεσαίο καζανάκι μετα, να γίνει δηλαδή όλη ελευθέρας, και με παραξένευσε γτ η φορντ να βαλει χταποδοκαταλύτη, τι κερδίζει δηλαδη, αν σου βγάλει πρόβλημα ο καταλύτης πρέπει να πληρώσεις και το χταπόδι? :O
Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1474832243[/time]
O συγκεκριμένος εξατμισάς μου πρότεινε όπως είπα να κάνω όλη την εξάτμιση ελευθέρας ή έστω ελευθέρας με αγωνιστικό καταλύτη, μου φαίνεται κάπως υπερβολικό για χιλιάρι και ατμοσφαιρικό μια τέτοια αλλαγή, (δεν θα με χάλαγε βέβαια αν πέταγε φλόγες χαχαχαχα ) πάντως, δεν ξέρω ο συγκεκριμένος εξατμισάς δεν μου φαινόταν πολύ γνώστης καθώς όταν άλλαξα τελικό δεν μου ανέφερε τίποτα για διαστάσεις, κλπ, ουτε είδα κάποια μέθοδο υπολογισμού της ιδανικής διαμέτρου του σωλήνα της εξάτμισης. Και η πρόταση του αυτή μου φαίνεται άκρως κερδοσκοπική καθώς δεν μου ανέφερε πως θα βοηθήσει, πόσο ελευθέρα θα ειναι (δλδ διαμετρους, χταποδι,καταλυτες) κλπ κλπ, και με παραξένευσε οτι οταν τον ρώτησα μου είπε αα θα είναι ελευθέρας και θα πάρεις άλογα, (πιστευώ δεν ήξερε καν τι μοτερ φοραεί το φιεστα) και οτι πολλοι fiestamaniacs πανε εκεί για αλλαγή εξάτμισης