Μπήκε όλο το catback του ST, χωρίς πολύ δυσκολία* τελικά, ήθελε κόψιμο στο πλακάκι μπροστά από το μεσαίο για να κουμπώσει κατευθείαν στο μαμά σωλήνα, με ένα διαστολέα 45χλστ->55χλστ, αλλά το υπόλοιπο κομμάτι έκατσε ακριβώς.
ΠΛΗΝ όμως:
*Το πολύ δύσκολο και τελικά ακριβό πρόβλημα αποδείχτηκαν οι μπούκες του ST, καθώς το diffuser του ST έχει το άνοιγμα πιο κοντά στο κέντρο, ενώ στο diffuser του Sport/ST-Line είναι πιο κοντά στο τροχό. Άρα οι stock μπούκες του ST ήταν και πιο κοντά στο κέντρο, και ήταν πολύ μακρυές για να κουμπώσουν με τις απαραίτητες κούρμπες που έπρεπε να γίνουν.
Άρα ή έπρεπε να το αφήσω έτσι μέχρι να βάλω το diffuser του ST (άρα χωρίς εξάτμιση για μέρες, κόστος αγοράς/βαψίματος, και μετά ξανά Θεόφιλο για εργασία), ή αυτό που τελικά έκανα, να βρω διπλές μπούκες στη διάμετρο του ST, αρκετά κοντές όμως για να μην εξέχουν, να γίνουν οι σωστές κούρμπες και να βγουν ωραία στο άνοιγμα του υπάρχοντος diffuser.
Δεν έχω κάνει παρά ελάχιστα μέτρα με το αυτοκίνητο, άρα δεν ξέρω ακόμα πως συμπεριφέρεται γενικά, αλλά το σίγουρο είναι ότι είναι πιο ήσυχο από αυτό που είχα (όχι και τόσο μεγάλη μείωση πάντως, ακούγεται αρκετά του ST), και ότι βγάζει μια πιο μεταλλική χροιά από το τελικό του GPExhaust, το οποίο ήταν και πιο βαρύτονο. Μόλις το τρέξω λιγάκι παραπάνω, θα ποστάρω άποψη και σχόλια επί του catback.
Σημειωτέον ότι όλο το μαμά catback με το τελικό του GPExhaust είναι προς διάθεση για να μην μου πιάνει χώρο, σε τιμή ελεύθερα διαπραγματεύσιμη, κοινώς προτείνετε ότι θέλετε
Οι μπούκες είναι όπως του ST, αλλά οι κούρμπες είναι έτσι ώστε να ταιριάζουν με το diffuser του Sport/ST-Line και όχι του ST.