Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

aleks

Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2020
http://www.sico-developments.co.uk/collections/2012-onwards-mk7-5-fiesta-zetec-s/products/mk7-fiesta-rear-disc-conversion

Λαχταριστα 600 ευρουλακια με τα μεταφορικα!
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2020
καμια 100€ το πολυ με τοποθετηση , δν νομιζω παραπανω!
 

kb88ford

Newbie
Oct 14, 2014
2
0
0
Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους,

Διαβάζοντας απο την αρχή έως το τέλος το θέμα και επειδή πιάνουν και λίγο τα χέρια μου μπορώ να πώ οτι κάταλαβα πώς ακριβώς γίνεται η μόντα με τα πίσω δισκόφρενα. Ωστόσο υπάρχούν ορισμένα πράγματα που δεν κατάφερα να ξεκαθαρίσω απο τα όσα διάβασα και θα ήθελα να σας τα εκθέσω, αν μη τι αλλο και για λόγους πληρότητας του θέματος.

Λοιπόν έχουμε και λέμε,

1) Ειπώθηκε οτι για την μετατροπή παίρνουμε δισκόπλακες και δαγκάνες απο Focus MK1 (1998-2004) ή απο Fiesta MK6 ST (2006). Εχω μερικές ερωτήσεις:
α) Τι διάμετρο έχουν οι μέν και τι διάμετρο οι δε δισκόπλακες;
β) Δαγκάνες μονοπίστονες έχουν και τα δύο;
γ) Τι διάμετρο δισκόπλακες φοράει το ΜΚ7 (2008-2012) μπροστά απο τη μάνα του; Ρωτάω για να προσδιορίσω το ανώτατο όριο για τις πίσω το οποίο κατα την γνώμη μου είναι να είναι μικρότερες απο τις μπροστά ή ίσες με τις μπροστα.
δ) Τι διάμετρο δισκόπλακες φοράει το ΜΚ7 ST (2014) μπροστά και τι διάμετρο πίσω απο τη μάνα του;

2) Σχετικά με το "πλακάκι", φαντάζομαι οτι ανάλογα την κατασκευή του κάθε μετατροπέα-τορναδόρου, η δαγκάνα κάθεται και σε άλλο σημείο, δηλαδή αν φανταστούμε τον τροχό σαν ενα ρολόι, το πλακάκι του (α) τορναδόρου μπορεί να τοποθετεί τη δαγκάνα στη θέση "10", το πλακάκι του (β) τορναδόρου στην "11", και του (γ) τορναδόρου στην "9". Επειδή σε ένα μέλος που είχε τοποθετήσει την δαγκάνα στην θέση "9", είπωθηκε οτι δεν είναι γεωμετρικά σωστή θέση απο άποψη μεταφοράς βάρους κατα το φρενάρισμα και ενδεχομένως ανασήκωμα τροχού, θα ηθελα να ξέρω ποια είναι η πιο σωστή θέση να τοποθετηθει και ποιά είναι η εργοστασιακή θέση τοποθέτησης στο ΜΚ7 ST (2014);

3) Είμαι υπέρ το πλακάκι να τοποθετείται πάνω απο τη βάση του μουαγιε και όχι ανάμεσα αυτής και του τελειώματος του άξονα, για λογους ελαχιστοποίησης διαφοράς offset και για να μην χρειάζεται να αφαιρεθεί ο αισθητήρας ABS ή να χρειάζεται νέα τρύπα για να περάσει. Η απορία μου είναι η εξής: Η θέση στην οποία τοποθετείται το πλακάκι (πάντα πανω απο τη βάση του μουαγιέ) δεν βρίσκει πάνω στον προεξέχοντα αισθητήρα ABS; Γιατί η Willwood δίνει αποστάτη για τον αισθητήρα για το λόγο αυτο! Δίαβασα απο μερικούς, οτι έκαναν την μετατροπή χωρίς να πειράξουν καθόλουν το αισθητήρα και απορώ αν αυτό είναι δυνατόν;

4) Τελικά μέτρησε κανείς διαφορά στο offset πριν και μετα; Σίγουρα θα έχει κάποια διαφορά γιατί το ολικό πάχος της δισκόπλακας είναι κατα τη γνώμη μου μικρότερο του ολικού πάχους του ταμπούρου και αφού ο τροχός βιδώνει πάνω σε αυτά, λογικό είναι να βιδώνει πιο μέσα μετά την μετατροπή. Ωστόσο απο όσα ειπώθηκαν και επειδή στο βίντεο της Willwood βλέπω να τοποθετεί έναν αποστάτη πριν βάλει την δισκόπλακα, υποθέτω οτι το κάνει για να φέρει το όλο σύστημα πιο έξω προκειμένου να διορθώσει τo offset. Αρα η όλη μετατροπή φέρνει του πίσω τροχούς πιο μέσα απο τις εργοστασιακές τους θέσεις αν δεν χρησιμοποιήσει κανείς αποστάτη όπως της Willwood;

5) Αν επιτέπεται απο τους κανονισμούς του forum θα μπορούσαμε να κάνουμε μια λίστα με τους εξακριβωμένους μετατροπείς; Λέγοντας εξακριβωμένους εννοώ όσους το έχουν ξανακάνει και έχουν έτοιμο πλάκακι και δεν θα πάνε ψάχνοντας να φτιάξουν απο την αρχή ένα και να σε έχουν να περιμένεις τεσσερις ημέρες με το αμάξι λυμένο.

6) Επειδή ενδιαφέρομαι σοβαρά να κάνω μόνος μου την εν λόγω μετατροπή, αλλα θέλω όσο γίνεται να αποφύγω να σκαλίζω μέρες το αμάξι μέχρι να πετύχω στο πλακάκι τις τρύπες που θα φέρνουν τη δαγκάνα στη σωστή θέση, θα παρακαλούσα όσους έχουν κάνει την εν λόγω μετατροπή και θέλουν να με βοηθήσουν, να πάμε μαζί σε συνεργείο φίλου να αφαιρέσουμε το πλακάκι τους και να το αποτυπώσουμε σε ένα μηχανολογικό σχέδιο έτσι ώστε να πάω να κόψω ένα ίδιο σε τορναδόρο. Το σχέδιο μπορεί να αναρτηθεί και στο forum για να το βρίσκουν όλοι όσοι θέλουν να κάνουν την εν λόγω μετατροπή και να τους δίνεται η δυνατότητα αν πιάνουν τα χέρια τους να μπορούν να κάνουν τη μετατροπή μόνοι τους. Δεν είναι δα κάτι το δύσκολο αν έχεις ολα τα υλικα, σαν να αλλάζεις τακάκια είναι με την μόνη δυσκολία να είναι η ντίζα του χειρόφρενου, που θέλει το αμάξι να σηκωθεί σε ράμπα. Κάτι τέτοιο θα έφερνε το forum πολύ "ψηλά" καθώς σε όσα forum και αν έψαξα (ελληνικά και ξένα) δεν κατάφερα να βρώ ούτε ένα σχέδιο. Και λογικό είναι αφού ο έχων κάτι τέτοιο κοιτάει πως μπορεί να το εμπορευτεί προς δικό του όφελος, παράδειγμα με συνεργείο που αναφέρατε που τα εμπορεύεται 170 ευρώ λές και είναι απο τιτάνιο!

Ελπίζω να μην κούρασα με το μήκος της ανάρτησης, αναμένω απαντήσεις σας!
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
1 α - είναι τα ίδια άκρα τα οποία η ford τα έχει βάλει σε αυτές τις εκδόσεις
1 β - μονοπίστονες είναι οι δαγκάνες
1 γ - το μκ7 φοράει 258mm
1 δ - το μκ7 st φοράει 278


2 - έτσι είναι η σωστή θέση


3 - τον αισθητήρα όλοι τον έχουν πειράξει,όχι όμως ότι του άλλαξαν θέση απλά τον βγάζουν λίγο πιο έξω γιατί βρίσκει και χαλάει το ρουλεμαν

4 - δεν νομίζω να το έχει κάνει κάποιος αυτό

5 - δεν επιτρέπεται για λόγους διαφήμισης.Αυτό μπορείς να ρωτήσεις μέσω πμ τα μέλη που το έκαναν
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δες μερικές φωτογραφίες που βρήκα στο διαδίκτυο:

http://www.wmvx.co.uk/forum/showthread.php/2872-Fiesta-ST500-Mountune-Edition?p=53058&viewfull=1#post53058

Πίσω


Εμπρός


http://www.autoblog.gr/2013/06/19/ford-fiesta-st-times/

Πίσω
S1-L-evaluation-dans-la-categorie-32-criteres-analyses-et-notes-288939.jpg


Πλάι
2014-ford-fiesta-st-03-1.jpg


Όσον αφορά τα ερωτήματά σου, θα συμφωνήσω με τον scorpion παραπάνω και θα συμπληρώσω:

1α. Είναι όλα ίδια (lucas) με διάμετρο δισκόπλακας 253mm και πάχος 10,1mm (συμπαγής)
1β. Συμφωνώ
1γ. Συμφωνώ, 258mm με πάχος δισκόπλακας 23mm (αεριζόμενη)
1δ. 278 εμπρός με πάχος 23mm (αεριζόμενη), για πίσω δε βρήκα κάτι online, αλλά αφού έχει το ίδιο τακάκι με το fiesta st 150, θεωρώ ότι θα έχει και την ίδια δισκόπλακα, δηλαδή 253mm συμπαγή.

Στα υπόλοιπα ερωτήματά σου, δεν έχω να συμπληρώσω κάτι.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Τα φρενα του st ειναι αυτα που εχεις γραψει Κωστα.
Συνοπτικα στον αισθητηρα του abs πρεπει η να μπουν ροδελες οπως στο βιντεακι της Wilwood η να φτιαξεις ενα πλακακι που να μπει αναμεσα στο ακρο και το μουαγιε οπως το παρακατω περιπου



Ειχα μετρησει την διαφορα offset πριν και μετα αλλα δυστυχως δεν θυμαμαι ποια ηταν,αλλα θυμαμαι οτι ειναι πολυ μικρη σχεδον αμελητεα.Εαν βρω χρονο θα το ξανακοιταξω και θα αναφερω ποια ειναι.Φιλε μου μην περιμενεις απο κανεναν να μπει στην διαδικασια να ξυλωνει για να παρεις μετρα,εχω κρατησει πατρον απο τα δικα μου μπρος-πισω
και τα εχω καπου στην δουλεια.Αν δεν τα εχουν πεταξει και τα βρω θα σε εξυπηρετησω.


Εδω και ενα τριμηνο προχωρησα σε ολικη αλλαγη του συστηματος πεδησης του αυτοκινητου.Οι λογοι ηταν για θεμα εμφανισης και για μελλοντικη πιθανη αναγκη που θα υπαρξει.
Επειτα απο αρκετη ερευνα εντος και εκτος κατεληξα να κανω την αγορα απο εδω.Πολυ εμπιστος και με αμεση επικοινωνια,ηρθαμε γρηγορα σε μια αρκετα καλη συμφωνια κατα την γνωμη μου και εμεινα απολυτα ευχαριστημενος.

Η λυση που προσφερει ειναι η γνωστη.
Μπροστα δαγκανες απο mondeo,με τους καταλληλους ανταπτορες και με 300αριδες δισκους απο focus st 170 μαζι με τακακια brembo και σωληνακια υψηλης Hell.
Πισω δαγκανες απο focus st 170(ειναι ιδιες με του fiesta st150 απλα εχουν αλλη βαση λογο μεγαλυτερου δισκου) με αντιστοιχους δισκους 280mm και τακακια brembo,πλακακια αλουμινενια για τις δαγκανες,αποστατες για το abs,σωληνακια υψηλης πιεσης hell και καινουργια ντιζα χειροφρενου.Ολα ηταν καινουργια εκτος απο τις δαγκανες που τους κανουν ανακατασκευη,οι πισω ηταν σαν καινουργιες με καινουργια εμβολα και η μια ειχε καινουργιους πυρους και λαστιχακια βασης.
Οι δισκοι μπρος-πισω ειναι της Mtec τρυπητοι χαρακτοι,φαινονται αρκετα καλοι και απο σκληρο μεταλλο χωρις να κανουν καθολου θορυβο.Πιθανον να χρειαστουν σχετικα γρηγορα αλλαγη τα τακακια με καποια καλυτερα.Υγρα φρενων μπηκαν rbf 600.

Κοστος παραδοσης στην πορτα μου 900 ευρω,δυο μπουκαλακια υγρων φρενων 30 ευρω(χρησιμοποιηθηκε το ενα) και κοστος τοποθετησης 120 ευρω(φιλικη τιμη απο Καρανικολα μαζι με αλλαγη μπουζονια πιο μακρια και ενισχυμενα).
Χρειαστηκε βεβαια να τροχισουμε λιγο τα πλακακια αλλα κατι αλλο περιεργο η καποιο προβλημα δεν ειχαμε.

Οι εντυπωσεις απο θεμα εμφανισης οι καλυτερες,απο θεμα φρεναρισματος ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.Παντως το αμαξι φρεναρει πιο αμεσα με μικροτερη διαδρομη του πενταλ και το abs δεν επεμβαινει τοσο συχνα και σου δινει την σιγουρια οτι οταν χρειαστει θα σταματησει εκει που θελεις.

     

   


   
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και η SiCo εξ Αγγλίας σου στέλνει το κιτ κομπλέ για τοποθέτηση χωρίς πατέντες. Αξίζει με 1000.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
aleks said:
http://www.sico-developments.co.uk/collections/2012-onwards-mk7-5-fiesta-zetec-s/products/mk7-fiesta-rear-disc-conversion

Λαχταριστα 600 ευρουλακια με τα μεταφορικα!

Για να πάρεις το πίσω κιτ με τα 600 ευρώ πρέπει να έχεις μπροστά 300mm δίσκο. Το δίνει ξεχωριστά η SiCο μαζί με δαγκάνες στα 400 ευρώ περίπου.  Σύνολο δηλαδή παίζεις λίγο πάνω από το χιλιάρικο μόνο τα υλικά.

http://www.sico-developments.co.uk/collections/2012-onwards-mk7-5-fiesta-zetec-s/products/300mm-front-brake-conversion-1?variant=381206964
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
akiz90 said:
Για να πάρεις το πίσω κιτ με τα 600 ευρώ πρέπει να έχεις μπροστά 300mm δίσκο. Το δίνει ξεχωριστά η SiCο μαζί με δαγκάνες στα 400 ευρώ περίπου.  Σύνολο δηλαδή παίζεις λίγο πάνω από το χιλιάρικο μόνο τα υλικά.

http://www.sico-developments.co.uk/collections/2012-onwards-mk7-5-fiesta-zetec-s/products/300mm-front-brake-conversion-1?variant=381206964

δεν είναι απαραίτητο να βάλεις 300mm μπροστά για να έχεις πίσω 252mm
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Μπορείς να έχεις δηλαδή 258 μπροστά και 252 πίσω?
 

dj lepe

Rookie
May 16, 2011
37
0
0
too much money για max 30% δυναμη πεδης που ασκειται πισω.. με τα μισα λεφτα γινεται εδω αυτο που θελεις.εκτος αν και μονο τα βαλεις για look .
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Αφού τελικά με τις ζάντες δεν βρήκα τίποτα...από βδομάδα θα κάνω την παραγγελία στη SiCo για μπρός-πίσω δισκόφρενα. Με την μαμά 16άρα ζάντα του fiesta θα χωρέσει η 300mm δισκόπλακα με την δαγκάνα μπροστά?
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
akiz90 said:
Αφού τελικά με τις ζάντες δεν βρήκα τίποτα...από βδομάδα θα κάνω την παραγγελία στη SiCo για μπρός-πίσω δισκόφρενα. Με την μαμά 16άρα ζάντα του fiesta θα χωρέσει η 300mm δισκόπλακα με την δαγκάνα μπροστά?
Χωράει κανονικά
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread