Τα φρενα του st ειναι αυτα που εχεις γραψει Κωστα.
Συνοπτικα στον αισθητηρα του abs πρεπει η να μπουν ροδελες οπως στο βιντεακι της Wilwood η να φτιαξεις ενα πλακακι που να μπει αναμεσα στο ακρο και το μουαγιε οπως το παρακατω περιπου
Ειχα μετρησει την διαφορα offset πριν και μετα αλλα δυστυχως δεν θυμαμαι ποια ηταν,αλλα θυμαμαι οτι ειναι πολυ μικρη σχεδον αμελητεα.Εαν βρω χρονο θα το ξανακοιταξω και θα αναφερω ποια ειναι.Φιλε μου μην περιμενεις απο κανεναν να μπει στην διαδικασια να ξυλωνει για να παρεις μετρα,εχω κρατησει πατρον απο τα δικα μου μπρος-πισω
και τα εχω καπου στην δουλεια.Αν δεν τα εχουν πεταξει και τα βρω θα σε εξυπηρετησω.
Εδω και ενα τριμηνο προχωρησα σε ολικη αλλαγη του συστηματος πεδησης του αυτοκινητου.Οι λογοι ηταν για θεμα εμφανισης και για μελλοντικη πιθανη αναγκη που θα υπαρξει.
Επειτα απο αρκετη ερευνα εντος και εκτος κατεληξα να κανω την αγορα απο
εδω.Πολυ εμπιστος και με αμεση επικοινωνια,ηρθαμε γρηγορα σε μια αρκετα καλη συμφωνια κατα την γνωμη μου και εμεινα απολυτα ευχαριστημενος.
Η λυση που προσφερει ειναι η γνωστη.
Μπροστα δαγκανες απο mondeo,με τους καταλληλους ανταπτορες και με 300αριδες δισκους απο focus st 170 μαζι με τακακια brembo και σωληνακια υψηλης Hell.
Πισω δαγκανες απο focus st 170(ειναι ιδιες με του fiesta st150 απλα εχουν αλλη βαση λογο μεγαλυτερου δισκου) με αντιστοιχους δισκους 280mm και τακακια brembo,πλακακια αλουμινενια για τις δαγκανες,αποστατες για το abs,σωληνακια υψηλης πιεσης hell και καινουργια ντιζα χειροφρενου.Ολα ηταν καινουργια εκτος απο τις δαγκανες που τους κανουν ανακατασκευη,οι πισω ηταν σαν καινουργιες με καινουργια εμβολα και η μια ειχε καινουργιους πυρους και λαστιχακια βασης.
Οι δισκοι μπρος-πισω ειναι της Mtec τρυπητοι χαρακτοι,φαινονται αρκετα καλοι και απο σκληρο μεταλλο χωρις να κανουν καθολου θορυβο.Πιθανον να χρειαστουν σχετικα γρηγορα αλλαγη τα τακακια με καποια καλυτερα.Υγρα φρενων μπηκαν rbf 600.
Κοστος παραδοσης στην πορτα μου 900 ευρω,δυο μπουκαλακια υγρων φρενων 30 ευρω(χρησιμοποιηθηκε το ενα) και κοστος τοποθετησης 120 ευρω(φιλικη τιμη απο Καρανικολα μαζι με αλλαγη μπουζονια πιο μακρια και ενισχυμενα).
Χρειαστηκε βεβαια να τροχισουμε λιγο τα πλακακια αλλα κατι αλλο περιεργο η καποιο προβλημα δεν ειχαμε.
Οι εντυπωσεις απο θεμα εμφανισης οι καλυτερες,απο θεμα φρεναρισματος ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.Παντως το αμαξι φρεναρει πιο αμεσα με μικροτερη διαδρομη του πενταλ και το abs δεν επεμβαινει τοσο συχνα και σου δινει την σιγουρια οτι οταν χρειαστει θα σταματησει εκει που θελεις.