Μόλις απέκτησα ένα καινούργιο fiesta και νοιώθω ιδιαίτερα άβολα που θα πρέπει για 5 χρόνια να το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία για σέρβις καθώς το προηγούμενο επί σειρά 7 ετών (μετά το πέρας της εγγύησης) το πήγαινα σε έναν μηχανικό που μου είχαν συστήσει και ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα και φυσικά οι τιμές ήταν πολύ φυσιολογικές από ανταλλακτικά μέχρι το κλασσικό σέρβις.
Πριν πάω σε αυτόν (ιδιώτης), είχα κάτι θορύβους που ενώ το είχα πάει στην αντιπροσωπεία, δε μπορούσαν με ακρίβεια να μου πουν τι φταίει (μου έλεγαν από ρουλεμάν του τροχού μέχρι....) και φυσικά πλήρωσα για τον έλεγχο, αποχωρήστηκα το αυτοκίνητο για δύο ημέρες χωρίς να δω καν τι κάνουν και που δεν έκαναν.
Αφού το πήγα στον ιδιώτη και φυσικά ενώ άλλαζα τα πάντα στην ώρα τους, το μόνο θέμα που είχα μια φορά ήταν αυξημένη θερμοκρασία. Το σταμάτησα και η οδική βοήθεια το μετέφερε σε αυτόν.
Επικοινώνησα αργότερα μαζί του και μου είπε ότι είναι έτοιμο. Πάω από εκεί θεωρώντας ότι θα με σφάξει καθώς θα μπορούσε να είναι τα πάντα ή και να μου πει τα πάντα ότι φταίνε. Απεναντίας, μου λέει ότι το κόστος είναι μερικά ευρώ και του λέω "τι έφταιγε"? Και μου λέει η ασφάλεια έφταιγε. Πως μετά από κάτι τέτοιο να μην το ξαναπάω εκεί, ειδικά αφού για 7 χρόνια όλα ήταν λογικά και το αυτοκίνητο χωρίς θέματα? Και πως αγοράζοντας καινούργιο να μη σκεφτώ ότι έχασα αυτό το προνόμιο..