Κάθε φορά που λόγω μικρότερου όφσετ ή αποστατών απομακρύνεται ο τροχός από την ανάρτηση, αυξάνεται το έργο που πρέπει να παραγάγει η ανάρτηση για το ίδιο αποτέλεσμα.
Πρέπει να δουλέψει δηλαδή, περισσότερο, για να ενεργοποιήσει τους τροχούς όπως πριν.
Αύξηση ροπής στρέψης ή roll couple, αλλά μην το γυρίσουμε σε κινηματική τώρα.
Εκείνο που εκλαμβάνει ο οδηγός ως αίσθηση, και που τελικά έχει σημασία, είναι μια νωθρότητα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου, ένα μαλάκωμα στην ανάρτηση, μια περαιτέρω ασάφεια στο τιμόνι.
Όταν λοιπόν, οι συνθήκες επιβάλλουν χώρο για φρένα, το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πάρουμε ζάντες με μικρότερο όφσετ μεν, ελαφρύτερες δε, ώστε με την μείωση της μη φερόμενης μάζας ν' αντισταθμίσουμε με κάποιον τρόπο τη μη επιθυμητή αύξηση του roll couple λόγω απομάκρυνσης τροχών από ανάρτηση.
Η γεωμετρία του αυτοκινήτου είναι μια. Είτε της αλλάξεις παραμέτρους της μέσω ανάρτησης, είτε μέσω ζαντολάστιχων, είτε μέσω επιβατών κι αποσκευών, είτε απ' όλα μαζί.