Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Προσωπικά θα τις έβαφα ασημένιες (στο κανονικό τους χρώμα δηλαδή), πιο συγκεκριμένα καλό καθάρισμα από τις μαυρίλες που λογικά θα έχουν, 1-2 στρώματα χρώμα σε δαγκάνες και τις βάσεις τους και τέλος βερνίκι 1-2 στρώματα, για να μην σπάσει το χρώμα.
Για αναβάθμιση (σχετικά ανέξοδη) θα έκανα επίσκεψη σε μηχανουργείο για να ανοίξω τρύπες λίγο πιο έξω στις ήδη υπάρχουσες βάσεις των μπροστά δαγκανών τέτοιες ώστε να "χωρέσουν" οι δίσκοι του focus I st που είναι 300mm. Και φυσικά θα αγόραζα νέο σετάκι δισκόπλακες και τακάκια για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πρόβλημα με τις ζάντες δε θα έχεις κανένα, καθώς τα offset παραμένουν τα ίδια και οι νέοι δίσκοι χωράνε κανονικά ακόμα και σε 16" ζάντες.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Oι 300mm του Focus ST 1 είναι όμως πιο λεπτές από τις 280mm του Fiesta. Δεν ξέρω τελικά αν έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Σίγουρα σωληνάκια και ένα καλό τακάκι θα έχουν πιο εμφανή αποτελέσματα.
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Ναι αλλα το δικο μου ST εχει 17αρες επανω....Οποτεεεε παω για πιο πανω απο 300mm δισκους.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
CherokeeXj said:
Ναι αλλα το δικο μου ST εχει 17αρες επανω....Οποτεεεε παω για πιο πανω απο 300mm δισκους

Aν έχεις τις εργοστασιακές 17άρες, πρέπει να προσέξεις λιγάκι και τα offset, γιατί οι δαγκάνες μπροστά πλησιάζουν πολύ τις ακτίνες της ζάντας. Αν λοιπόν βάλεις aftermarket δαγκάνες (4 πίστονες κλπ), ίσως χρειαστείς και αποστάτες, ή άλλες ζάντες (με μικρότερο offset).

mpokwsths said:
Oι 300mm του Focus ST 1 είναι όμως πιο λεπτές από τις 280mm του Fiesta. Δεν ξέρω τελικά αν έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Σίγουρα σωληνάκια και ένα καλό τακάκι θα έχουν πιο εμφανή αποτελέσματα.

Ποιες είναι πιο λεπτές; Οι δισκόπλακες; Γιατί οι δαγκάνες και τα τακάκια είναι τα ίδια ακριβώς...
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
kostg said:
Aν έχεις τις εργοστασιακές 17άρες, πρέπει να προσέξεις λιγάκι και τα offset, γιατί οι δαγκάνες μπροστά πλησιάζουν πολύ τις ακτίνες της ζάντας. Αν λοιπόν βάλεις aftermarket δαγκάνες (4 πίστονες κλπ), ίσως χρειαστείς και αποστάτες, ή άλλες ζάντες (με μικρότερο offset).
Ειναι aftermarket ζαντες 17αρες τις AVA
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Ναι, οι 300αρες δισκοπλακες ειναι πιο λεπτες απο τις 280αρες.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
@ CherokeeXj

Δεν χρειαζεσαι μεγαλυτερο απο 300mm δισκο...Οπως σου ειπαν τα παιδια, σε συνδυασμο με σωληνακια υψηλης και καλυτερα τακακια, θα εισαι κομπλε...Μετα αν θες, πας και σε μεγαλυτερους (280mm) δισκους πισω...Υπαρχουν και ετοιμα κιτ...Την δαγκανα βαψε την ασημι, οπως σου ειπε και ο Kostg...Να υπαρχει ομοιομορφια αφου και το αμαξι ειναι full ασημι...
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Απ ότι καταλαβαίνω εκτός από το φρενάρισμα θέλεις να το βελτιώσεις και αισθητικά?!
Εγώ για μπροστά θα σου πρότεινα 330mm με τετραπίστονη δαγκάνα (όχι brembo μιας και είναι πανάκριβα και δεν σου προσφέρουν κάτι παραπάνω από τα άλλα). θα σου πρότεινα κάτι σε Galfer,Tarox μιας και είναι σχετικά ποιο προσιτά σε τιμή. Μετά υπάρχει και η λύσει με τα κινέζικα κιτ φρένων ΝEX, XYZ για τα οποία λένε ότι δεν υστερούν πουθενά σε σχέση με τα ποιο επώνυμα.
Υπάρχει και η λύση του Hercules Parts (Ελλάδα)  όπου ο ίδιος κατασκευάζει τις δαγκάνες και απ ότι γνωρίζω είναι μια αντιγραφή της ΑP racing galfer (τα έχω δει και από κοντά). τώρα για το πόσο καλά είναι δεν το ξέρω και δεν έχω ακούσει κάτι.
Τα επώνυμα κιτ φρένων τα περιλαμβάνουν όλα για το αμάξι σου (αρκεί να το βγάζουν για το μοντέλο σου)
Αν βάλεις πχ 330mm μπροστά καλό θα ήταν να κάνεις και μια βελτίωση και στα πίσω με λίγο μεγαλύτερο δίσκο 280mm κρατώντας την δική σου δαγκάνα βάζοντας  τους αποστάτες που σου δίνουν για αυτό το κιτ + τα σωληνάκια υψηλής για πίσω (μιας και μπροστά το περιλαμβάνει το κιτ)

Υ.ς θα σου πρότεινα κάτι σε κόκκινο για να σπάει και το πολύ ασημή που ήδη υπάρχει ([tt]την πίσω δαγκάνα αναγκαστικά την βάφεις[/tt]) ok234
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Μπαίνει φίλε… δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και μάλιστα παίρνει και την μεγάλη τετραπίστονη δαγκάνα (υπάρχουν δυο τύποι για αυτό το λέω) ;)
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Μπαινει μπαινει! Ολα θα γινουν και 4πιστονα μπροστα με ολο τον δισκο να γεμιζει την 17αρα!

Σε αυτο που ειπες πριν για την αισθητικη βελτιωση ναι σιγουρα θελω αλλα πανω απο ολα να ειναι ασφαλες και να σταματαει σαν ''αγκυρα''!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Σίγουρα.. πάνω απ όλα η ασφάλεια και μετά όλα τα άλλα.
Σε κάποια σημεία με τους δρόμους που έχουμε μπορεί να σου φανούν και κάπως υπερβολικά μιας και θα μπλοκάρει ποιο εύκολα με αποτέλεσμα να μπαίνει πιο συχνά στο ABS.
Θέμα συνήθειας είναι βέβαια. Κακό δεν κάνουν σε καμία περίπτωση.

Αν τελικά αποφασίσεις να βάλεις κάποιο επώνυμο κιτ κοίτα οι δίσκοι που θα βάλεις να είναι και διαιρούμενοι (είναι βέβαια και πιο ακριβοί) αλλά αξίζει μιας και θα κρατήσεις και την μη αναρτώμενη μάζα περιστροφής σε πιο χαμηλά επίπεδα.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
mpokwsths said:
Oι 300mm του Focus ST 1 είναι όμως πιο λεπτές από τις 280mm του Fiesta. Δεν ξέρω τελικά αν έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

Έψαξα λιγάκι τις προδιαγραφές των εμπρός δίσκων του Focus και του Fiesta ST και βρήκα ότι:

Focus ST170 - 300mm διάμετρος, 24mm πάχος (με 22mm ελάχιστο), αεριζόμενοι
Fiesta ST150 - 278mm διάμετρος, 25mm πάχος (με 23mm ελάχιστο), αεριζόμενοι

Επομένως οι δίσκοι του Focus παρόλο που έχουν μεγαλύτερη διάμετρο, είναι και 1 χιλιοστό πιο λεπτοί. Θεωρείτε ότι αυτό είναι πρόβλημα ή καλύτερα, έχει αντίκτυπο στην απόδοση πέδησης;
 

Geo

New member
May 28, 2010
92
0
6
Athens
Μια χαρα μπαινουν.
ιδου

c9a478a18bdbbd9f756c4ace6026ba99.jpg


abcd01.jpg
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
τουμπανο.....πρεπει να φρεναρει πολυ χαλια παντως...χεχεχε  ok234

εντυπωσεις?
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
kostg said:
Έψαξα λιγάκι τις προδιαγραφές των εμπρός δίσκων του Focus και του Fiesta ST και βρήκα ότι:

Focus ST170 - 300mm διάμετρος, 24mm πάχος (με 22mm ελάχιστο), αεριζόμενοι
Fiesta ST150 - 278mm διάμετρος, 25mm πάχος (με 23mm ελάχιστο), αεριζόμενοι

Επομένως οι δίσκοι του Focus παρόλο που έχουν μεγαλύτερη διάμετρο, είναι και 1 χιλιοστό πιο λεπτοί. Θεωρείτε ότι αυτό είναι πρόβλημα ή καλύτερα, έχει αντίκτυπο στην απόδοση πέδησης;
Το μεγαλύτερο πάχος δεν έχει επίδραση στη δύναμη ή την απόδοση αλλά μόνο στην αντοχή στη συνεχή χρήση.
Είναι ποιο αγώγιμος στην θερμότητα οπότε και ζεσταίνεται δυσκολότερα.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση παρόλο το λεπτότερο υλικό έχουμε πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια
οπότε και η απάντηση είναι ότι παρόλο που οι δίσκοι από ST170 είναι λίγο ποιο λεπτοί
είναι τελικά καλύτεροι από του ST150
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Τρώγομαι τελευταία να αντικαταστήσω τις χαρακτές δισκόπλακες που έχω (Fiesta ST150 - 278mm) με τις απλές εργοστασιακές. Ο βασικός λόγος δεν είναι τόσο η φθορά (είναι σχεδόν καινούριες) όσο ο θόρυβος κύλισης και φρεναρίσματος που προκαλούν. Εσείς τι προτείνετε;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread