Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πρόσφατη παραλαβή από το "μεγάλο" νησί...

     

Άντε να δούμε τι ρόλο παίζουν  ::)
 

kouv

Member
Oct 3, 2013
134
0
16
33
Καλαματα
Καλησπέρα χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα, έχω βρει κάτι δαγκάνες τετραπιστονες brembo μαζί με δίσκους απο focus rs mk1. Εγω φοραω 17 ζαντα του focus mk1 st  και δεν ξέρω άμα χωράνε; την εχει κανει κανεις αυτη την μοντα;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Αλέξη δεν ξέρω κάποιον να το έχει κάνει αυτό
Ο δίσκος είναι 324mm και σε 16ρα ζάντα μπαίνει μέχρι 312 δοκιμασμένο αυτό.
Εγώ είμαι λίγο επιφυλακτικός
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Σε 17άρα ζάντα χωράει 100%. Μέχρι 330 χωράνε οι 17άρες. Δεν ξέρω αν χωράνε λόγω offset ή αν θα βρίσκει η ζάντα στην δαγκάνα. Νομίζω όμως πως δεν θα έχεις πρόβλημα.
Που τις βρήκες τις δαγκάνες? Έψαχνα κι εγώ αλλά δεν βρήκα κάπου.
Προσθέτω ότι η tarox στις μαμά ζάντες του fiesta st2 βγάζει κιτ με 325 δίσκους και στου focus St 170 βγάζει κιτ με 340 δίσκους.
Άρα ξεκίνα.
 

kouv

Member
Oct 3, 2013
134
0
16
33
Καλαματα
Κάποιοι λένε οτι δεν χωράει λόγο offset. Πουλάει ένας στην Θεσσαλονίκη και εγώ τις εχω βρει απο Αγγλία.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Αναλογα το ποσο μεγαλοι θα ειναι οι αποστατες και φυσικα εαν ειναι το ιδιο εμπρως και πισω δεν αλλαζεις την γεωμετρια!! Εαν βαλεις μονο πισω ή μονο μπρωστα τοτε φυσικα και αλλαζεις γεωμετριες :)
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Η γεωμετρια του αμαξιου οχι κωστα...η γεωμετρια τις αναρτησης που γραφει ο kouv (και δεν το ειχα δει ) ναι αλλαζει..αλλα αμα βαλει π.χ αποστατη μισο ποντο για να μπει η δαγκανα δεν νομιζω να την αλλαζει τοοοοσο πολυ την γεωμετρια της αναρτησης ωστε να προκαλεσει στην αναρτηση ζημια ποιο συντομα !!!
 

kouv

Member
Oct 3, 2013
134
0
16
33
Καλαματα
Εγώ είμαι κατά να βάλει κάποιος αποστάτες. Και δεν ξέρω αμα αξίζει να βάλει κάποιος τετραπιστονες σε ένα αμάξι 1600 με λιγα άλογα. Αλλα λόγο ομορφιάς που θα γεμίσει ολη η ζάντα και θα φαίνεται πολύ πιο ωραία απο τις 300 του focus mk1 st αλλα και λόγο χαμηλού κόστους μήπως αξίζει;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
αξίζει Αλέξανδρε μόνο αν βρεις το σετ τσάμπα,αν είναι να δώσεις 500E για την αγορά μόνο,δεν αξίζει
Οι 300mm είναι τούμπανοι...
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
φιλε μου δεν ειναι μονο η ομορφια με τις τετραπιστονες διοτι αν το ζυγισεις καλα και μπορεις να βαλεις και καμπανατους δισκους αλλαζεις πολυ την αναρτωμενη μαζα των ακρων το οποιο εχει αρκετα benefits που πολυ αγνοουν. αν ειναι υπερβολη η οχι αυτο το ζυγιζεις με το ποσο το "πας" στις στροφες και που εχεις τα ορια οταν σου "τελειωνουν" τα φρενα..που προσωπικα με το δικο μου 2 φορες εχω παει να πω το δεσποτη παναγιωτη... Αλλα παλι με τα 300 και ενα πολυ δυνατο upgrade με καμπανατους, σωληνακια υψηλης μπρος πισω , καλα υγρα φρενων(οχι ΟΕΜ!!!) και ενα semi αγωνιστικο τακακι(pagid, ferodo 2500,etc) θα εισαι ετη φωτος μπροστα σε αποδοση και διαρκεια.
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Κάθε φορά που λόγω μικρότερου όφσετ ή αποστατών απομακρύνεται ο τροχός από την ανάρτηση, αυξάνεται το έργο που πρέπει να παραγάγει η ανάρτηση για το ίδιο αποτέλεσμα.

Πρέπει να δουλέψει δηλαδή, περισσότερο, για να ενεργοποιήσει τους τροχούς όπως πριν.
Αύξηση ροπής στρέψης ή roll couple, αλλά μην το γυρίσουμε σε κινηματική τώρα.

Εκείνο που εκλαμβάνει ο οδηγός ως αίσθηση, και που τελικά έχει σημασία, είναι μια νωθρότητα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου, ένα μαλάκωμα στην ανάρτηση, μια περαιτέρω ασάφεια στο τιμόνι.

Όταν λοιπόν, οι συνθήκες επιβάλλουν χώρο για φρένα, το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πάρουμε ζάντες με μικρότερο όφσετ μεν, ελαφρύτερες δε, ώστε με την μείωση της μη φερόμενης μάζας ν' αντισταθμίσουμε με κάποιον τρόπο τη μη επιθυμητή αύξηση του roll couple λόγω απομάκρυνσης τροχών από ανάρτηση.

Η γεωμετρία του αυτοκινήτου είναι μια. Είτε της αλλάξεις παραμέτρους της μέσω ανάρτησης, είτε μέσω ζαντολάστιχων, είτε μέσω επιβατών κι αποσκευών, είτε απ' όλα μαζί.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Μην με παρεξηγησεις,που θα επιμεινω απλα ρωταω για να μαθω...αυτα που εγραψες ειναι αισθητα στο τιμονη και στον οδηγο ακομα και εαν μιλαμε για χιλιοστα ή μαξ για ποντο;
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Nordvinden said:
Κάθε φορά που λόγω μικρότερου όφσετ ή αποστατών απομακρύνεται ο τροχός από την ανάρτηση, αυξάνεται το έργο που πρέπει να παραγάγει η ανάρτηση για το ίδιο αποτέλεσμα.

θα διαφωνησω διοτι οι δυναμεις αντιδρασεις ειναι καθετες, οσο και να ανοιξεις την επιφανεια στηριξης η καθετη δυναμη που μεταφραζεται σε bound & rebound θα ασκει το ιδιο εργο , αλλαγη εργου εχει οταν περασεις σε αλλαγη στηριξης της γωνιας της αναρτησης. αυτα..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread