Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
39
Εγώ πάντως θα συμφωνήσω με τον Nordvinden αν δεν χωράνε τα φρένα καλύτερα να αλλάξεις και ζάντες με λίγο μικρότερο offset παρά να βάλεις αποστάτες.
Κι εγώ σε λίγο καιρό αυτό θα κάνω. Θα βάλω φρένα από Focus St 170 (300 μπροστά και 280 πίσω) και πήρα μεγαλύτερες ζάντες με λίγο μικρότερο offset (40 από 47, 5) για να χωρέσουν χωρίς άλλη μετατροπή.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Θοδωρη θα σε στεναχωρησω γιατι αν αλλαξες ζαντες για να χωρεσουν τα φρενα, τοτε κακως το εκανες. Οι ζαντες του Focus ST εχουν offset 49.5 και χωρανε μια χαρα τα 300αρια φρενα του. Επισης τα ιδια φρενα χωρανε και σε 16αρα ζαντα Fiesta S με offset 52.5.
Aν τις αλλαξες και για ομορφια (βαρατε με κι ας κλαιω δηλαδη), τοτε καλως επραξες :) Φιλικα παντα.
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
39
Βασικά εγώ γι'αυτό τις άλλαξα, γιατί τώρα φοράω 15". Αλλά αν είχα προβλήματα με το offset θα άλλαζα ζάντες και δεν θα έβαζα αποστάτες. Συγγνώμη δεν το διατύπωσα σωστά.
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
57
Αθήνα
Ximiki Veltiosi said:
θα διαφωνησω διοτι οι δυναμεις αντιδρασεις ειναι καθετες, οσο και να ανοιξεις την επιφανεια στηριξης η καθετη δυναμη που μεταφραζεται σε bound & rebound θα ασκει το ιδιο εργο , αλλαγη εργου εχει οταν περασεις σε αλλαγη στηριξης της γωνιας της αναρτησης. αυτα..

Η ροπή (στρέψης) είναι δύναμη επί απόσταση (από το κέντρο βάρους της μάζας που θέλουμε να περιστρέψουμε).

Όταν θες να στρίψεις τους τροχούς δεξά-ζερβά με τη βοήθεια της ανάρτησης, συζητάμε για μια τέτοια ροπή.

Όταν λοιπόν οι τροχοί είναι μακριά από την ανάρτηση, αυξάνεται η ροπή που χρειάζεται η ανάρτηση, για να στρίψει δεξιά ή αριστερά το αυτοκίνητο, κάνοντας την αίσθησή της μουντή και τεμπέλικη.

Δοκίμασέ το στην πράξη, αν έχεις τη δυνατότητα, και θα το δεις.

NOs,  αυτό είναι θέμα ευαισθησίας του οδηγού. Άλλοι νιώθουν τα χιλιοστά, άλλοι δε νιώθουν ούτε το εκατοστό.

Ό,τι είναι κάτω από μισό εκατοστό πάντως, γενικά το θεωρούμε αποδεκτό.
Γενικά.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Eγώ πάντως θα συμφωνήσω με τον Nordvinden. Πιο παλιά μάλιστα είχα αλλάξει ζαντολάστιχα με ζάντες που είχαν offset 45. Τη διαφορά την κατάλαβα από την πρώτη βόλτα και μάλιστα με ενοχλούσε τόσο πολύ που μετά από λίγο καιρό τις ξανάλλαξα με τις εργοστασιακές.
Αυτά που παρατήρησα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ήταν αδικαιολόγητα κοπανήματα της ανάρτησης, "ψάρεμα" δεξιά αριστερά και το "μαλάκωμα" που αναφέρθηκε παραπάνω.
 

kouv

Member
Oct 3, 2013
134
0
16
32
Καλαματα
Πολύ ενδιαφέρον όλα αυτά για εμάς που δεν γνωρίζουμε τόσα πολλά πραγματα. Αλλά εγώ αυτό που παρατήρησα με τις καινούργιες ζάντες (Ford focus mk1 st), και με τα καινούργια λάστιχα (205/40/17 falken ziex 914), ότι το αμάξι κανει <<ψαρέματα>> δεξιά και αριστερά (βέβαια εχει βελτιωθεί το κράτημα του αυτοκίνητου). και όταν το αμάξι είναι σε ακινησία και κανοντας μικρες κινήσεις δεξιά αριστερά στο τιμόνι ακους κοπανηματα οπου πιθανον να χρειάζονται αλλαγη η φούσκες.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Μπα, μάλλον η κρεμαγιέρα σου κάνει νερά και ακούς κοπανήματα. Εκτός κι αν τα falken τελικά δεν είναι τόσο απροβλημάτιστα στο στρίψιμο του τιμονιού. Τι πιέσεις έχεις στα ελαστικά;
"Ψάρεμα" δεν έχω παρατηρήσει με τα ίδια 17άρια, αλλά έχω και λίγο χαμήλωμα  ;)
 

kouv

Member
Oct 3, 2013
134
0
16
32
Καλαματα
Το κράτημα εχει βελτιωθεί πάρα πολύ και αυτό που εχω παρατήρηση οτι δεν μαγουλιαζουν καθόλου που μου αρεσει. Η αναρτήσεις ελατήρια είναι μαμά και με 95.000 περίπου με αρκετά φορτώματα.  Μπορεί Να θέλουν  αλλαγή σιγά σιγά. Όσο για τους θορύβους τους παρατήρησα μετά απο αρκετό καιρό αφου είχα αλλάξει ζαντολαστιχα.
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
42
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Γρήγορη ερωτηση γρήγορη απάντηση.

Θέλω ν αλλλάξω τα μαμά φρένα του st. Για να βάλω τα φρένα του μαμά focus mk1 st τι θα χρειαστεί να κάνω; Μου τα δωρίζει γνωστός.
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
43
θεσσαλονικη
www.facebook.com
ευχαριστω ευχααριστω
βασικα αν εχεις και τις βασεις απο τις δαγκανες μπρος πισω βγαζει παλιο βαζει καινουριο
αυτο που σου εγραψα πιο πανω ειναι αν δεν εχεις τιποτα απο αυτα
 
arkas said:
πισω τις βασεις της δαγκανας απ το φοκους μπροστα καινουριες τρυπες πιο μπροστα στη βαση της δαγκανας

Για εμένα προσωπικά θα ήταν μεγάλο ρίσκο να τρυπήσω την βάση. Δεν θα έμπαινα καν σε τέτοια διαδικασία και θα έψαχνα την σωστή βάση.
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
43
θεσσαλονικη
www.facebook.com
ορθον
αν και η συγκεκριμενη μετατροπη πιο πολυ εξυπηρετει αισθητικους σκοπους (με λιγο πιο competition τακακια-σωληνακια πετυχαινεις αρκετα καλα αποτελεσματα στο φρεναρισμα), το πιο σωστο ειναι μπροστα δαγκανα απο mondeo
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
6
23
36
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
δεν θα τρυπήσεις τις βάσεις....

Θα ανοίξεις τις υπάρχων τρύπες του άκρου από 10mm σε 12mm και είσαι έτοιμος
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
42
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Και εγώ δε θα έμπαινα στο ρίσκο να τρυπήσω έξτρα τρύπες. Απλά το παιδί θα προχωρήσει σε μαζική αλλαγή διαστάσεων (π.χ. 6πιστονα μπροστα 4πίστονα πίσω) οπότε εικάζω ότι θα δώσει μαζί ΚΑΙ τις βάσεις (; )
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
43
θεσσαλονικη
www.facebook.com
ειχα μπει κι εγω σ αυτο το τριπακι καποια στιγμη αλλα ανακαλυψα οτι το κερδος ειναι μηδαμινο σε φρεναρισμα οποτε το παρατησα
γνωμη μου παντα
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
42
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Και εγώ για χάρη του να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ίσως, αποφασίσω να αλλάξω τα μαμά στα 350.000 ως έχουν στις μαμά διαστάσεις, με τα οποία είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος και κάνω την αναβάθμιση στα μεγαλύτερα κάπουα στα 600.000 χλμ ξέρω γω...

Για τα όσα δεινά τραβήξαν (από παγωμένο πίσω φρένο που κόλλησε και 12 χλμ σε παγωμένο τεραίν (δε γυρνούσε ο τροχός), σε τακάκι (πίσω πάλι) που έχασε την πλευστότητά του και είχε μείνει μισοδαγκωμένο για καμιά 3 4 χιλιάδες χιλιόμετρα, ως τα αλάτια που το φάγαν στην ακινησία) μια χαρά αντέξαν.  AR15firing
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
6
23
36
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
arkas said:
ειχα μπει κι εγω σ αυτο το τριπακι καποια στιγμη αλλα ανακαλυψα οτι το κερδος ειναι μηδαμινο σε φρεναρισμα οποτε το παρατησα
γνωμη μου παντα
Και εγώ θα το σκεφτόμουν...συμφωνώ μαζί σου


JimClark said:
Και εγώ δε θα έμπαινα στο ρίσκο να τρυπήσω έξτρα τρύπες. Απλά το παιδί θα προχωρήσει σε μαζική αλλαγή διαστάσεων (π.χ. 6πιστονα μπροστα 4πίστονα πίσω) οπότε εικάζω ότι θα δώσει μαζί ΚΑΙ τις βάσεις (; )
Αν δεν σου δώσει τις βάσεις άστες τις δαγκάνες...δεν θα βρεις ούτε μεταχειρισμένες...ούτε καινούργιες βάσεις....γιατί τις δίνει μαζί με την δαγκάνα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread