DarthFiesta
Pro Member
- Nov 29, 2010
- 723
- 0
- 0
- 41
πως παει εδω, τι εγινε τελικα, φωτο και βιντεο υπαρχουν?Simeonidhs RT said:Λοιπόν παιδιά έχει σχεδόν τελειώσει το μοτέρ....κάναμε τα εξείς... :Μηχανή pumma 1,7-πιστόνια JE-μπιέλες PEC-τριμεταλικά στροφάλου throsh κτλπ....-ελατήρια βαλβίδων σκληρότερα-εκκεντροφόροι piper full racing-συμπίεση 9,5:1-ροική εξέλιξη στη κεφαλή-τουρμπίνα GT2860RS ρουλεμανάτη με 3 κεραμικά ρουλεμάν-external tial-βαλβίδα εκτόνωσης(σκάστρα) hks -intercooler behr -δίσκο πλατό ap racing - σασμάν απο φιέστα πετρέλαιο(διαφορικό από escort rs turbo το xr3 μοντέλο,μπλοκέ)quick shift-μπέκ rc440-αντλία βενζίνης wallbro 250 - εγκεφαλος link - πεταλούδα θα μπεί από fiesta st mk6 - εισαγωγή plenum - δυναμό από focus rs mk1....
Τώρα θα είναι και άλλα που δεν τα θυμάμαι.... :/
Πιστεύω θα είναι έτοιμο μετά τις γιορτές....οπότε αναμένετε νεότερα....
Πιστεύω να δούμε 300 στο 1,4..... :/
billz said:https://www.youtube.com/watch?v=reg8ZMDy52g Ανοιγμα 4ης...θελει ρυθμησμα βεβαια αλλα αφου τα μηγματα ειναι οκ ενα ανοιγματακι δεν βλαπτει ;D
Simeonidhs RT said:Λοιπόν παιδιά έχει σχεδόν τελειώσει το μοτέρ....κάναμε τα εξείς... :Μηχανή pumma 1,7-πιστόνια JE-μπιέλες PEC-τριμεταλικά στροφάλου throsh κτλπ....-ελατήρια βαλβίδων σκληρότερα-εκκεντροφόροι piper full racing-συμπίεση 9,5:1-ροική εξέλιξη στη κεφαλή-τουρμπίνα GT2860RS ρουλεμανάτη με 3 κεραμικά ρουλεμάν-external tial-βαλβίδα εκτόνωσης(σκάστρα) hks -intercooler behr -δίσκο πλατό ap racing - σασμάν απο φιέστα πετρέλαιο(διαφορικό από escort rs turbo το xr3 μοντέλο,μπλοκέ)quick shift-μπέκ rc440-αντλία βενζίνης wallbro 250 - εγκεφαλος link - πεταλούδα θα μπεί από fiesta st mk6 - εισαγωγή plenum - δυναμό από focus rs mk1....
Τώρα θα είναι και άλλα που δεν τα θυμάμαι.... :/
Πιστεύω θα είναι έτοιμο μετά τις γιορτές....οπότε αναμένετε νεότερα....
Πιστεύω να δούμε 300 στο 1,4..... :/
mk6car said:καλησπέρα, παλιό τόπικ και μετά από 4 χρόνια το επαναφέρω,
κάτοχος μκ6 1.6 ενώ κοντεύουμε 2019 υπάρχει κάποιος που να αναλάβει μια light turbo μετατροπή?
όταν λέω light εννοώ να γίνει με όσο το δυνατόν γίνετε μαμα πράγματα της μηχανής τόσο για οικονομία όσο και για αξιοπιστία.
Με 140-150 hp θα ήμουν μια χαρά