Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

billz said:
Εδω Πατρα 3000 τ στοιχησε,εγω π ρωτησα τον μηχανικο μου μου ειπε περιπου τοσα χωρις να τ πω τι τιμη ειπε του παιδιου...ξαναλεω....light turbo...0.3-0.5 bar με στοκ μοτερ.Κ γω μεχρι να το δω δν πιστευα...ειδα,εμα8α,μην φανταστητε κανα τερας!στα Επιπεδα ST περιπου κ μαλον καλητερο.Αν θες ακομα παραπανω ξεφευγεις κ σε λεφτα κ σε αξιοπιστια...η αξιοπιστια ειναι το παν κ το light turbo oπως ειδα την εχει....τωρα αμα θες να περνας οτι κινηται επειδη εχεις turbo το εχασες το θεμα!
Που θα πάει κάποια στιγμή θα καταλάβετε πως τα 3000 χιλιάρικα για τούρμπο είναι πεταμένα χρήματα!  Πως αν μπεις στο τρυπάκι της κόντρας μάλλον το έχασες το παιχνίδι! Προγράμματα άγραφοι και ένα σωρό μπλιπμλίκια για να σκορπίσεις απλά τα χρήματά σου με αμφίβολα αποτελέσματα αξιοπιστίας! Πιο φθηνά θα σου πάει αν βάλεις μοτέρ ST επάνω.
Μην μπω μετά σε άλλο επίπεδο και μιλήσω για 77 άλογα που 0-100 πάνε ισάξια παρέα με μαμά ST  ..και εκεί είναι που διαπιστώνεις πως τα φιέστα 1250-1600 είναι καθαρόαιμα πολιτικά σπορ αυτοκίνητα με στιβαρό πλαίσιο , απίθανο κράτημα-οδηγική συμπεριφορά και τίποτα παραπάνω.
Είναι χαμένο παιχνίδι η κόντρα με τα μκ6 αφού το τσάι σε περιμένει ζεστό στην επόμενη γωνία!!
Να θυμίσω πως το 1984 το μκ2 φιεστα έβγαινε με 100 ίππους και 105+ ίππους έβγαλε το 2002-2008(μετά από 20 χρόνια  :-X)  με τα μκ6  
που αν τα βάλεις δίπλα δίπλα σε εκκίνηση μιλάμε για καρότσες πίσω το μκ6..
Τέλος αν πάω στο κομμάτι της βελτίωσης του τότε με το σήμερα θα μιλήσω π.χ. για 1000€ που στο μκ6 δεν θα πάρει ούτε 10 άλογα που ίσως φανούν στον δρόμο και σε ένα μκ2 μιλάμε για πάνω από 30άλογα που θα είναι η χαρά του κοντράκια (άσε που θα του μείνουν και τα ρέστα) !
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Μα εγω δν ειπα οπως σε προηγουμενο ποστ μ να περνας οποιον κινηται!Πανω απο ολα αξιοπιστια!+40 το πολυ αλογα και +5 ροπη σε ατμοσφαιρα ξεχαστετα στα δικα μας,ασε π σε σχεση με πριν θα σας φανει το φιεστα αεροπλανο.Αυτο παει στα μυαλα του κα8ενος βεβαια!Εγω προγραμμα εχω βαλει εδω κ 2 χρονια κ ακομα δν το εχω βαρεθει το γκαζι τ :p Και 8α συμφωνησω απολυτα με την τελευταια παραγραφο τ ποστ σ στελιου
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το θεμα light τturbo δεν το συνιστω. Δηλαδη δίνεις 3χιλιαρικα για 30 άλογα? Ποιο το νόημα? Για να γλυτωσεις μια φλαντζα κεφαλής που κάνει 130 ευρω και την εργασία βαλε-βγαλε κεφαλήπου κάνει 200? Με φλαντζα χοντρή δουλευεις άνετα 200 άλογα αξιοπιστα!!!

Αμα τουρμπίσεις χωρις ν αλλάξεις φλάντζα κεφαλής, είναι πεταμένα λεφτα, αφου ουτε αξιοπιστία έχεις, ούτε της προκοπής ιπποδύναμη.

Επισις να ξανατονισω οτι αν είσαι πυροβολημενος κοντρακιας δεν παιρνεις φιεστα 1.6 και το τουρμπίζεις. Βάζεις ένα μοτερ ST και τουρμπίζεις ή παίρνεις ενα honda και με τα ιδια λεφτα που θα τουρμπιζες το fiesta έχεις 400 άλογα....


Η απόδοση Καθε μετατροπής, έιτε ατμοσφαιρική ή τουρμπο εξαρτάται απο τον βελτιωτή και απο το που "πασχει" καθε αμάξι κατασκευαστικά.

Δεν μετρησα το αμαξι μου πριν το πουλήσω σε δυναμόμετρο, αλλα το μετρησα με ένα ST μαμα που χει εδω ο φιλος στο συνεργείο και ήμουνα μια καροτσα πίσω στα κουμπωματα 5ης (το δικο μου είχε πολλαπλή πούμα, ροικη, συμπίεση 11.2:1, εκκεντρα απο focus 1, χταπόδι απο focus 1. Αρα υποθέτω οτι παιρνει αρκετα και με σωστή ατμοσφαιρική μετατροπή.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Ή πολύ απλά παίρνεις αυτο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1541816/ και αν δεν σ'αρεσει το focus γενικά βάζεις το μοτερ στο φιεστα και τελειωσες  :D
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
και δεν ταιριαζει τιποτα στο φιεστα πλην του μοτερ. θες αλλη πολλαπλη αλλη εξατμιση αλλες σωληνωσεις και αλλα πολλα. το θεμα στο light turbo δεν ειναι τα 30 αλογα. ειναι και το θεμα της ροπης. ειναι πολλα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Riordian said:
Ή πολύ απλά παίρνεις αυτο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1541816/ και αν δεν σ'αρεσει το focus γενικά βάζεις το μοτερ στο φιεστα και τελειωσες  :D

το ξερω αυτο το αμαξι, έχει όσα άλογα υποσχεται...  Που να φόραγε και piper 2ο σταδιο...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Nα κάνω μια χαζή ερώτηση; Έχει νόημα να τοποθετήσεις σε ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο intercooler?

image.php
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
χαζή, όπως είπες.

μονο για ομορφια έχω δει καποια που φοράνε στην μετώπη, αλλα δεν είναι συνδεδεμένα με το κύκλωμα του αερα εισαγωγης (είναι μόνο χριστουγιεννιατικα στολίδια).

Αν συνδεσεις πριν την πεταλούδα ιντερκούλερ, θα περιορίσεις 10-20% την ροή αέρα στο μοτέρ... σίγουρα 5-10 άλογα κάτω δηλαδή.
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
δεν εχει κανενα νοημα!αν εχεις δει καποιο εξτρα ψυγειο τοτε ειναι ψυγειο λαδιου
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
και ομως υπαρχει φιλτρο που ειναι σαν intercooler....

https://www.google.gr/search?q=air+filter+intercooler&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XwuiUoWYI-jnygO7rYGgDA&ved=0CDMQsAQ&biw=1440&bih=750#q=arospeed+air+filter+intercooler&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=LOHhZmu2Upn1qM%3A%3Bp66C-pO9QLv3UM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.honda-acura.net%252Fforums%252Fattachments%252Fparts-classifieds%252F40989d1111256745-honda-civic-intercooler-style-cold-air-intake-chrome-img_2202.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.honda-acura.net%252Fforums%252Fparts-classifieds%252F180996-honda-civic-intercooler-style-cold-air-intake-chrome.html%3B1600%3B1200

το φοραει φιλος σε civic...με το πλαστικο μπροστα στο φιλτρο πανω στο dyno ειχε 5 αλογα κατω απο το να μην το εχει καθολου....

βεβαια το civic μοτερακι 18αρι με αρκετα περιφεριακα...σε ενα fiesta τωρα 14αρι η 16αρι δεν ξερω αν θα δουλευε...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
αμα ηταν γκρι συρματινο το φιλτρο, θαταν ακομη καλυτερη απομιμιση ιντερκουλερ
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εχω απο εναν που εχουμε κατι μικροδιαφορες και μετα απο μερικες τουμπες εβγαλε off το cooper.λογικα θελει βαση φτιαχτη ανταπτορες για εισαγωγη-εξαγωγη αερα ιντερκουλερ σωληνωσεις εξατμιση απο χταποδι και πισω φ55 και προγραμμα στον υπαρχων εγκεφαλο η 5μπεκ και εγκεφαλακι. κοστος κανα 1200 πανω κατω με κλειστο μοτερ και χαμηλη πιεση. χωρις αγορα κομπρεσορα
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Ξεχασες τις τροχαλιες που θα φτιαξεις για να πετυχεις την πιεση που θελεις και ποσες θα πεταξεις μεχρι να το πετυχεις!!!
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ενταξει μικρο το κακο οι τροχαλιες εχω μπλεξει με χειροτερα. που σε ρε turbomaniac να μας δωσεις τα φωτα σου????????
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ειδα πως είναι ο κομπρεσσορας απο το mini cooper. Δυστυχώς είναι αρκετά μεγάλος και η τοποθετηση του στο μκ7 φαίνεται δύσκολη υπόθεση. Θεωρητικά πρεπει να μπαίνει με κάποιες τροποποιήσεις, μεταξύ του δυναμό και του κομπρεσσερ του A/C, αλλα πιθανόν να χρειάζεται να μετακινηθεί το φίλτρο λαδιού.


θα χρειαστεί επίσις παροχή- επιστροφή λαδιού για τον κομπρεσσορα, νεο δείκτη σταθμης λαδιού κινητήρα (δεν νομίζω να χωραει ο υπάρχον), πλακάκι-ανταπτορας προσαρμογής του κομπρέσσορα πάνω στο μπλόκ, την μαμα τροχαλία του κομπρέσσορα (με κλειστο μοτερ η μαμα πίεση που έχει το mini είναι οκ), μεγαλύτερος ιμαντας δυναμού, εγκατασταση ιντερκούλερ και νέα εξατμιση τουλάχιστον 60 χλστ.

Εαν βρει καποιος φτηνά τον κομπρεσσορα απο το μινι κουπερ, πρεπει να μετρήσει τις διαστάσεις του (κυρίως το πλάτος) και να μετρησει την απόσταση μεταξύ δυναμού και κομπρεσσερ Α/C, έτσι ώστε να είναι σίγουρος οτι χωράει να "σφηνώσει" κάπου εκει μέσα.

Με την προυποθεση οτι θα βρεθει φτηνα ο κομπρεσσορας (και λαμβάνοντας υπ΄οψη οτι ένας καινούργιος rotrex κάνει 2 χιλιάρικα), νομίζω οτι αξίζει τον κόπο η μεταρτοπή, εφόσoν το κόστος δεν ξεπεράσει την τοποθετηση turbo
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread