-
- Thread starter
- #1
8) Νομίζω οτι είναι η κατάλληλη στιγμή να πω μερικά πράγματα για το αυτοκίνητό μου.
Ειναι 1596 κυβικά εκατοστα, έχω ανοίξει λίγο τους αυλους εισαγωγής εξωτερικά, φορω εκκεντροφόρους focBP285 ( τεχνικά στοιχεία εδώhttp://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=FOC16BP285 , φοράω μια πολλπλή εισαγωγής που έφτιαξα μόνος μου με την ηλεκτροκόληση (με συγχωρειτε για την ποιοτητα των κολήσεων έιναι η πρώτη εισαγωγή που έφτιαξα).
Η τουρμπίνα TD04HL-15T (μαμα τουρμπίνα στο SAAB 9-5 2.3 turbo aero) που φοράω κάθεται σε μία πολλαπλή εξαγωγής "χταποδοειδή" την οποία επίσις έφτιαξα μόνος μου. Μετά την τουρμπίνα υπάρχει ένα down pipe 70 χιλιοστών ιδιοκατασκευής μεχρι τον καταλύτη (ο οποίος δυστυχώς ακόμα δεν υπάρχει, αλλα θα τοποθετηθεί λίαν συντόμως). Απο κει και πίσω τελείωσαν οι ιδιοκατασκευες και ανέλαβε ο Παπαδόπουλος την εξάτμιση με δυο καζάνια και 70 χιλ. σωλήνα (ο οποίος ομολογουμένος έχει κάνει πολύ καλή δουλεια). Ο συμπιεσμένος αέρας απο την τουρμπίνα περναέι μέσα απο σωλήνες αλουμινίου διαμέτρου 60 χιλιοστων, κατασκευής "ηρακλής" και διοχετευεται σε ένα μεγάλο ιντερκούλερ made in china. Μετά το ιντερκουλερ υπαρχει μια σκαστρα απο το παλιό fiat coupe και στην συνέχεια ένα μεγάλο μπέκ που έχει παροχή περίπου 600 cc/min. Το μπέκ ψεκάζει βενζίνα όπωτε του ρθει εντολή απο το εγκεφαλάκι του ανδριανάκη, το οποίο διαθέτει και ρυθμιστή σήματος αισθητήρα απόλυτης πίεσης (MAP sensor, βρίσκεται λίγο κάτω απο την πεταλούδα σας), για να μην παιρνει χαμπάρι ο νορμάλ εγκεφαλος οτι κάποιος συμπιέζει πολύ παραπανω αέρα στο μοτερ απ' οτι συνήθως. Φοράω παχια φλαντζα έτσι ωστε να πέσει η συμπίεση στο 9.3:1 και τετραφτερο δίσκο για να αντεξει την ροπή. Την φλαντζα, τον δίσκο, το λύσε δέσε του μοτερ ανέλαβε ο Βαγγέλης και Στρατος Μανούκης με ιδιαίτερη επιτυχία και τους ευχαριστώ πολύ.
Η απόδοση της παραπάνω μετατροπής θα υπολογιστεί σε μία εβδομάδα.
Παλαιότερα όμως με ίδιας παροχής τουρμπίνα, μικρότερο ιντερκούλερ, μαμα εκκεντροφόρους, πολλαπλή εισαγωγής απο πούμα 1.7 και μόνο 63 χιλ. εξάτμιση η μετατροπή είχε δείξει 193,4 άλογα και 27,7 κιλάροπής, μόλις με 0.6 μπαρ πίεσης. (Power technics τεύχος Μαι 2005)
Το αυτοκινητο άντεξε έτσι για 40000 χιλόμετρα με τα μαμα μέταλλα. Μετά τα έβγαλα όλα για να το πουλήσω (αλλα πού τετοια τύχη), και έτσι είπα να κανω μια μηχανολογική σπουδή ξαναφτιάχνοντας το.
Ειναι 1596 κυβικά εκατοστα, έχω ανοίξει λίγο τους αυλους εισαγωγής εξωτερικά, φορω εκκεντροφόρους focBP285 ( τεχνικά στοιχεία εδώhttp://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=FOC16BP285 , φοράω μια πολλπλή εισαγωγής που έφτιαξα μόνος μου με την ηλεκτροκόληση (με συγχωρειτε για την ποιοτητα των κολήσεων έιναι η πρώτη εισαγωγή που έφτιαξα).
Η τουρμπίνα TD04HL-15T (μαμα τουρμπίνα στο SAAB 9-5 2.3 turbo aero) που φοράω κάθεται σε μία πολλαπλή εξαγωγής "χταποδοειδή" την οποία επίσις έφτιαξα μόνος μου. Μετά την τουρμπίνα υπάρχει ένα down pipe 70 χιλιοστών ιδιοκατασκευής μεχρι τον καταλύτη (ο οποίος δυστυχώς ακόμα δεν υπάρχει, αλλα θα τοποθετηθεί λίαν συντόμως). Απο κει και πίσω τελείωσαν οι ιδιοκατασκευες και ανέλαβε ο Παπαδόπουλος την εξάτμιση με δυο καζάνια και 70 χιλ. σωλήνα (ο οποίος ομολογουμένος έχει κάνει πολύ καλή δουλεια). Ο συμπιεσμένος αέρας απο την τουρμπίνα περναέι μέσα απο σωλήνες αλουμινίου διαμέτρου 60 χιλιοστων, κατασκευής "ηρακλής" και διοχετευεται σε ένα μεγάλο ιντερκούλερ made in china. Μετά το ιντερκουλερ υπαρχει μια σκαστρα απο το παλιό fiat coupe και στην συνέχεια ένα μεγάλο μπέκ που έχει παροχή περίπου 600 cc/min. Το μπέκ ψεκάζει βενζίνα όπωτε του ρθει εντολή απο το εγκεφαλάκι του ανδριανάκη, το οποίο διαθέτει και ρυθμιστή σήματος αισθητήρα απόλυτης πίεσης (MAP sensor, βρίσκεται λίγο κάτω απο την πεταλούδα σας), για να μην παιρνει χαμπάρι ο νορμάλ εγκεφαλος οτι κάποιος συμπιέζει πολύ παραπανω αέρα στο μοτερ απ' οτι συνήθως. Φοράω παχια φλαντζα έτσι ωστε να πέσει η συμπίεση στο 9.3:1 και τετραφτερο δίσκο για να αντεξει την ροπή. Την φλαντζα, τον δίσκο, το λύσε δέσε του μοτερ ανέλαβε ο Βαγγέλης και Στρατος Μανούκης με ιδιαίτερη επιτυχία και τους ευχαριστώ πολύ.
Η απόδοση της παραπάνω μετατροπής θα υπολογιστεί σε μία εβδομάδα.
Παλαιότερα όμως με ίδιας παροχής τουρμπίνα, μικρότερο ιντερκούλερ, μαμα εκκεντροφόρους, πολλαπλή εισαγωγής απο πούμα 1.7 και μόνο 63 χιλ. εξάτμιση η μετατροπή είχε δείξει 193,4 άλογα και 27,7 κιλάροπής, μόλις με 0.6 μπαρ πίεσης. (Power technics τεύχος Μαι 2005)
Το αυτοκινητο άντεξε έτσι για 40000 χιλόμετρα με τα μαμα μέταλλα. Μετά τα έβγαλα όλα για να το πουλήσω (αλλα πού τετοια τύχη), και έτσι είπα να κανω μια μηχανολογική σπουδή ξαναφτιάχνοντας το.