Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
8) Νομίζω οτι είναι η κατάλληλη στιγμή να πω μερικά πράγματα για το αυτοκίνητό μου.

Ειναι 1596 κυβικά εκατοστα, έχω ανοίξει λίγο τους αυλους εισαγωγής εξωτερικά, φορω εκκεντροφόρους focBP285 ( τεχνικά στοιχεία εδώhttp://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=FOC16BP285 , φοράω μια πολλπλή εισαγωγής που έφτιαξα μόνος μου με την ηλεκτροκόληση (με συγχωρειτε για την ποιοτητα των κολήσεων έιναι η πρώτη εισαγωγή που έφτιαξα).

Η τουρμπίνα TD04HL-15T (μαμα τουρμπίνα στο SAAB 9-5 2.3 turbo aero) που φοράω κάθεται σε μία πολλαπλή εξαγωγής "χταποδοειδή" την οποία επίσις έφτιαξα μόνος μου. Μετά την τουρμπίνα υπάρχει ένα down pipe 70 χιλιοστών ιδιοκατασκευής μεχρι τον καταλύτη (ο οποίος δυστυχώς ακόμα δεν υπάρχει, αλλα θα τοποθετηθεί λίαν συντόμως). Απο κει και πίσω τελείωσαν οι ιδιοκατασκευες και ανέλαβε ο Παπαδόπουλος την εξάτμιση με δυο καζάνια και 70 χιλ. σωλήνα (ο οποίος ομολογουμένος έχει κάνει πολύ καλή δουλεια). Ο συμπιεσμένος αέρας απο την τουρμπίνα περναέι μέσα απο σωλήνες αλουμινίου διαμέτρου 60 χιλιοστων, κατασκευής "ηρακλής" και διοχετευεται σε ένα μεγάλο ιντερκούλερ made in china. Μετά το ιντερκουλερ υπαρχει μια σκαστρα απο το παλιό fiat coupe και στην συνέχεια ένα μεγάλο μπέκ που έχει παροχή περίπου 600 cc/min. Το μπέκ ψεκάζει βενζίνα όπωτε του ρθει εντολή απο το εγκεφαλάκι του ανδριανάκη, το οποίο διαθέτει και ρυθμιστή σήματος αισθητήρα απόλυτης πίεσης (MAP sensor, βρίσκεται λίγο κάτω απο την πεταλούδα σας), για να μην παιρνει χαμπάρι ο νορμάλ εγκεφαλος οτι κάποιος συμπιέζει πολύ παραπανω αέρα στο μοτερ απ' οτι συνήθως. Φοράω παχια φλαντζα έτσι ωστε να πέσει η συμπίεση στο 9.3:1 και τετραφτερο δίσκο για να αντεξει την ροπή. Την φλαντζα, τον δίσκο, το λύσε δέσε του μοτερ ανέλαβε ο Βαγγέλης και Στρατος Μανούκης με ιδιαίτερη επιτυχία και τους ευχαριστώ πολύ.


Η απόδοση της παραπάνω μετατροπής θα υπολογιστεί σε μία εβδομάδα.

Παλαιότερα όμως με ίδιας παροχής τουρμπίνα, μικρότερο ιντερκούλερ, μαμα εκκεντροφόρους, πολλαπλή εισαγωγής απο πούμα 1.7  και μόνο 63 χιλ. εξάτμιση η μετατροπή είχε δείξει 193,4 άλογα και 27,7 κιλάροπής, μόλις με 0.6 μπαρ πίεσης. (Power technics τεύχος Μαι 2005)

Το αυτοκινητο άντεξε έτσι για 40000 χιλόμετρα με τα μαμα μέταλλα. Μετά τα έβγαλα όλα για να το πουλήσω (αλλα πού τετοια τύχη), και έτσι είπα να κανω μια μηχανολογική σπουδή ξαναφτιάχνοντας το.


IMG_1599.jpg
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
αλεξη σε βλεπω πολυ ψαγμενο πανω στο θεμα,μπραβο σου,και εχεις και βγαλει και ωραια νουμερα απο οσα μας λες...
θα το πω...περιμενω βολτα.....
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ειχε σπασει το παλιο σεταπ?

Τελικα η συμπιεση ειναι 9.2 που εγραψες στο αλλο φορουμ η 9.3?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Οχι δεν είχε σπασει.

Το υπολογιστικό συστημα που έχω φτιαξει έδειχνε 9.3 αλλα το μπακάλικο συστημα με την κομπρεσιον (psi/19) έδειξε 9.2. Μαλλον 9.3 είναι το σωστό αλλα ποιός μπορει να ξέρει ακριβως. Ογκομέτρηση δεν έκανα ουτως η άλλως.

Εχω φτιαξει ενα πολυ ωραίο συστημα στο excel για να υπολογισω διαφορα πράγματα, όπως κλιμάλωση σασμαν, συμπίεση, δυναμική συμπίεση, ογκομετρική απόδωση, κυβισμό, κ.α.

Ελπίζω μόνο να δουλεψει η πολλαπλη εισαγωγής (υπαρχει φόβος να αρχίσει να χάνει απο παντού σαν σουρωτήρι), γιατι δεν έχω όρεξη να ξαναλλάζω με του πούμα, και ξανα δυναμόμετρο, κλπ.

Και γω παρακαλάω να πάνε όλα καλά να μην χρειαστεί να ξανασχοληθώ.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Να σε ρωτησω κατι πολυ βασικο? Εχω διαβασει προδιαγραφες τουρμπινων και λενε οτι θελουν μεχρι μια συγκεκριμενη πιεση λαδιου.. Οι περισσοτεροι λοιπον δεν το ξερουν αυτο και βαζουν οτι να ναι σωληνακια με αποτελεσμα πολλες φορες να την ακουει η τουρμπινα απο παραπανω πιεση λαδιου! Η λυση ειναι ειτε να βαλεις τη σωστη διατομη (δυσκολο γιατι πρεπει να ξερεις πιεση λαδιου συγκεκριμενου μοτερ και πιεση που θελει η συγκεκριμενη τουρμπινα - γινεται μονο σε τουρμπο κιτ φτιαγμενα ειδικα για το αμαξι σου), η να βαλεις ενα οτι να ναι και να βαλεις restrictor..

Εχεις κανει κατι απο αυτα? Πως αντιμετωπισες αυτο το θεμα?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Να σε ρωτησω κατι πολυ βασικο? Εχω διαβασει προδιαγραφες τουρμπινων και λενε οτι θελουν μεχρι μια συγκεκριμενη πιεση λαδιου.. Οι περισσοτεροι λοιπον δεν το ξερουν αυτο και βαζουν οτι να ναι σωληνακια με αποτελεσμα πολλες φορες να την ακουει η τουρμπινα απο παραπανω πιεση λαδιου! Η λυση ειναι ειτε να βαλεις τη σωστη διατομη (δυσκολο γιατι πρεπει να ξερεις πιεση λαδιου συγκεκριμενου μοτερ και πιεση που θελει η συγκεκριμενη τουρμπινα - γινεται μονο σε τουρμπο κιτ φτιαγμενα ειδικα για το αμαξι σου), η να βαλεις ενα οτι να ναι και να βαλεις restrictor..

Εχεις κανει κατι απο αυτα? Πως αντιμετωπισες αυτο το θεμα?

δεν το ξερω καλα το θεμα.. νομίζω ομως οτι όλες οι τουρμπίνες έχουν συγκεκριμένο στόμιο παροχής και επιστροφής λαδιού. Δηλαδή θεωρητικά όση πιεση λαδιου και να έχει το μοτερ, το συγκεκριμένης διατομής στόμιο παροχης λαδιού κάθε τουρμπίνας είναι μελετημένο απο τον κατασκευαστή για να πραγματοποιειται η ζητουμενη πιεση παροχής λαδιου στην τουρμπίνα.

Εμενα η τουρμπίνα ειχε ετοιμα τα ρακόρ παροχής και επιστροφής λαδιου απο το saab, και έτσι το μόνο που έκανα ήταν να παραγγείλω απο τον ρακορά της ίδιας διατομής σωληνάκια υψηλής πίεσης παροχής λαδιου της τουρμπίνας. Με τον ίδιο τροπο έφτιαξα και την επιστροφή του λαδιού στο κάρτερ (αλλα όχι με σωλήνα υψηλής πιεσης)

Για τα νερά δεν ξερω καθόλου, Αλλα μάλλον θα ισχύει και το αναλογο με τα λάδια.

Το μόνο που μπορω να σου πώ σίγουρα είναι οτι όταν η επιστροφή του λαδιού δεν είναι μεγάλης διατομής (ανάλογα με το υπολογισμένο απο τον κατασκευαστή της τουρμπίνας σωληνάκι), και δεν ειναι το δυνατόν κάθετα προς τα κάτω, τότε τα λαδια απο την τουρμπίνα περνάνε μέσα στα καυσαερια γιατι λογω υπερπίεσης του λαδιου δεν στεγανοποιεί καλά η τσιμούχα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Γεια σας φίλοι maniacs, έχω ήδη γράψει έναν οδηγό τουρμπίσματος για το ΜΚ7. Τα ίδια ισχύουν και για το Μκ6.

Θα ξεκινήσω πρώτα απο τον οδηγό για το 1.6. Για τα 1.4 και 1.25 κάνουμε ακριβώς το ίδιο πράγμα απλά αλλάζει το μέγεθος της τουρμπίνας και η διάμετρος των σωληνώσεων..

Υπάρχουν δύο τρόποι. Θα περιγράψω πρώτα ακριβώς πώς το έκανα εγώ και μετά πως μπορεί να γίνει απο κάποιον χωρίς να έχει καθόλου εξοπλισμό..

1. Κατ' αρχήν ξεσφίγγγουμε τις ρόδες, ενώ το αμάξι είναι ήδη κάτω.

2. Χρησιμοποιόντας απλό γρύλο και τρίποδα πτυσσόμενου ύψους σαν αυτά της φωτογραφίας:
e349335f.jpg

σηκώνουμε το αυτοκίνητο με την τεχνική λίγο απο την μία, στήριξη, λίγο απο την άλλη. Εκμεταλευόμαστε κοιλότητες του εδάφους ώστε να αυξηθεί ο οφέλιμος χώρος κάτω απο το αυτοκίνητο.

3. Λύνουμε τις ρόδες.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
4. Λύνουμε τον προφυλακτήρα. Πρώτα αφιαρούμε τις φισες απο τα προβολάκια, μετά λύνουμε το μπροστινό πλαστικό μέρος του θόλου μπροστά απο τις ρόδες (τρεισ τορκ βίδες). Στην συνέχεια ξεβιδώνουμε τις πλαστικές βίδες της ποδιάς. Αυτές αν θυμάμαι καλά τις στριβουμεμε, μετά τις τραβάμε προς τα πίσω και μετά ξεκολάει η ποδιά χωρίς να βγουν οι βίδες απο τις πλαστικές βάσεις τους. Στο κενό που δημιουγείται μεταξύ προφυλακτήρα και πλαστικού θόλου βλέπουμε εσωτερικά τρεις οκτάρες λαμαρινόβιδες, νομίζω με κεφάλι τορκ 12. Τις λυνουμε και αν έχουμε ξεβιδώσει και τις βίδες της ποδιάς αφιαρούμε προσεκτικά τον προφυλακτήρα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
5. Αφου έχουμε λύσει τον προφυλακτήρα και τις ρόδες ξεκινάμε να λύνουμε το μαμα χταπόδι.

Πρώτα ξεβιδώνουμε λίγο την κάτω βάση της μηχανής (μια χρυση βίδα με 13αρι παξιμάδι κεφαλι) και βάζουμε ένα μοχλό για να σπρώξουμε μπροστά τον κινητήρα όσο γίνεται για να κάνουμε χώρο.
Ξεβιδώνουμε τις βίδες απο την θερμική ασπίδα, κόβουμε με τον φορητό τροχό την σωλήνα στην βάση του χταποδιού κάτω χαμηλά μετά τον δευτερο λάμδα και λίγο πριν το ζουάν(σπιράλ).

Πολύ προσεκτικά ξεβιδώνουμε τις βίδες που συγκρατούν το χταπόδι στην κεφαλή. Νομίζω είναι 5 και με κεφάλι 13 παξιμάδι. Οι βίδες μπορεί να ναι πολύ σφιχτες γι αυτό χρησιμοποιούμε σπρέυ ταχείας ψύξης που είναι και λιπαντικό ταυτόχρονα. Αν πάλι είναι πολύ σφιχτές χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν μακρύτερη προέκταση. (ΠΡΟΣΟΧΗ, αν κοπεί η βίδα τότε έχουμε πρόβλημα καθως μετά πρέπει να κατέβει κάτω όλος ο κινητήρας! Επίσις πάντα πρέπει να μαστε σίγουροι οτι έχουμε το σωστό παξιμάδι γιατι άν κλωτσήσει.. τότε πάλι μάλλον πρέπει να κατέβει κάτω ο κινητήρας!)

Προσεκτικά και απο κάτω αφαιρούμε την πολλαπλή εξαγωγής με τον ενσωματωμένο καταλύτη..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
6. Στην συνέχεια ακολουθούμε τον οδηγό κατασκευής πολλαπλής εξαγωγής για τούρμπο. Κατασκευάζουμε την πολλαπλή εξαγωγής και μαρκάρουμε εκεί που πρέπει να τοποθετηθεί το πλακάκι. Οι παρακάτω φωτογραφίες θα σας βοηθήσουν. Το downpipe είναι 70 χιλιοστά.

fiesta002.jpg


fiesta009.jpg


Όπως βλέπετε, το πλακάκι της τουρμπίνας πρέπει να πάει αρκετά δεξιά όπως κοιτάμε τον κιντήρα απο πάνω, για να υπάρχει πολύς χώρος για να κάνει το downpipe το δυνατόν πιό ανοιχτή γωνία, όπως φαίνεται στην φωτό.

Η πολλαπλή εξαγωγης είναι απο πολύ χοντρες ατσάλινες σωλήνες οι οποίες δεν ήταν ανοξείδωτες, αλλα και τα μαμά τούρμπο δεν φοράνε ανοξείδωτες. Το downpipe είναι ανοξείδωτο με κόληση απο χοντρό ανοξέιδωτο ηλεκτρόδιο, αλλα επείδή η κόληση μου δεν ήταν πολύ καλή και ήμουν άπειρος, βγήκε αυτό το άθλιο αισθητικό αποτέλεσμα. Ομως δεν χάνει πουθενά και εσωτερικά είναι τέλειο ροϊκά, γυαλισμένο μέχρι την τελευταία λεπρομέρεια...   
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Μια παρατηρηση μονο, οταν σηκωνουμε το αμαξι τα τριποδακια πρεπει να ειναι στο ιδιο υψος για να μοιραζεται το βαρος ισοποσα και καλυτερα λειο εδαφος.. Ο τυπος στη φωτο με το Jimny ειναι απλα τραγικος.. Μα πανω σε σιδεροζαντες? Αμα λυγισει? Αμα γλυστρησει που ειναι πιο πιθανο και τον πλακωσει??

Safety first! Καμια φορα αμελουμε διαφορα αλλα το κακο παραμονευει, οσοι εχουν παθει επικινδυνα ατυχηματα το ξερουν καλυτερα..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Μια παρατηρηση μονο, οταν σηκωνουμε το αμαξι τα τριποδακια πρεπει να ειναι στο ιδιο υψος για να μοιραζεται το βαρος ισοποσα και καλυτερα λειο εδαφος.. Ο τυπος στη φωτο με το Jimny ειναι απλα τραγικος.. Μα πανω σε σιδεροζαντες? Αμα λυγισει? Αμα γλυστρησει που ειναι πιο πιθανο και τον πλακωσει??

Safety first! Καμια φορα αμελουμε διαφορα αλλα το κακο παραμονευει, οσοι εχουν παθει επικινδυνα ατυχηματα το ξερουν καλυτερα..

Πραγματι και το σερβις μάνιουαλ λέει οτι μπορείς μόνο απο συγκεκριμένα σημεία στήριξης να σηκώνεις το αμάξι...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
7. Προσοχή θέλει το πώς είναι "διατεταγμένη" η τουρμπίνα μας. Σε κάθε περίπτωση, η χοντρή επιστροφή του λαδίού πρέπει να ναι το δυνατόν κάθετη με το έδαφος όπως φαίνεται στην φωτό
oilreturn.jpg

Και η παροχή του συμπιεστή να "βλέπει" προς τα κάτω.

8. Ανοίγουμε σπείρωμα Μ8 ή Μ10 στο πλακάκι πολλαπλής-τουρμπίνας (αναλόγως της διαμέρου των τρυπών απο το πλακάκι του μαντεμιού της τουρμπίνας και με την μέθοδο κόντρα παξιμάδι, βιδώνουμε τα τέσσερα μπουζόνια (ή τελος πάντων όσες τρύπες έχει το πλακάκι της τουρμπίνας μας)."Τσιμπάμε" το πλακάκι μας επάνω στο λουκάνικο και χρησιμοποιώντας μόνο ένα παξιμάδι στερεώνουμε την τουρμπίνα για να δούμε αν μας βγάινει καλά η παροχή του αλουμινίου, η έξοδος για το downpipe και η παροχετευση του λαδιού της τουρμπίνας.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Εφόσον είμαστε σίγουροι οτι η τουρμπίνα έχει κάτσει όπως πρέπει, τελειώνουμε την κόλληση του πλακακιού τουρμπίνας πολλαπλής.

9. κατασκευάζουμε την περοχή λαδιού της τουρμπίνας.
Κάτω και αριστερά απο την πολλαπλή υπάρχει ο αιθητήρας πίεσης λαδιού, βιδωμένος με κωνικό σπείρωμα πάνω στο μπλόκ (είναι πράσινος). Βγάζουμε την φίσα του, τον ξεβιδώνουμε και με βάση το σπείρωμα του πάμε σε ένα μηχανουργό και μας φτιάχνει ένα μαστό με τρύπα στο πλάι και σπείρωμα για να προσαρμοστεί το σωληνάκι υψηλής πίεσης παροχής λαδιού στην τουρμπίνα, αλλακαι ίδιο σπείρωμα για να βιδώσει ο αισθητήρας πάλι επάνω στον μαστό όπως στην φωτό.

fiesta001.jpg


Παίρνουμε τον μαστό και την τουρμπίνα και πάμε στον ρακορά.. Του τα δείχνουμε και του λέμε να μας φτιάξει το σωληνάκι υψηλής πίεσης λαδιού απο τον μαστό στην τουρμπίνα. Ο ρακοράς θα μας πεί και ποιά τρύπα στον κορμό της τουρμπίνας είναι για την παροχή του λαδιού. Ήδη έχουμε μετρήσει την απόσταση μαστού - τουρμπίνας και έτσι μας φτιάχνει το σωληνάκι..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
10. Τώρα είμαστε έτοιμοι για την κατασκευή της παροχέτευσης της τουρμπίνας..

Ολες οι μεταχείρω τουρμπίνες είναι απο κάποιο αμάξι και άρα έχουν πάνω την επιστροφή του λαδιού όπως φαίνεται στην φωτό

4AGTE_actuatortightfit.jpg



Στην εικονιζόμενη τουρμπίνα λείπει ο αντάπτορας ο οποίος πρέπει να ναι κάπως έτσι

turbo_oil_line_feed.jpg


έτσι είναι στις περισσότερες τουρμπίνες. Αν δεν υπάρχει φλάντζα, φτιάχνετε μία απο περμανίτη πράσινο.

Σε κάθε περίπτωση ο ρακοράς θα σας κατατοπίσει κατάλληλα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
11. Αδειάζουμε τα λάδια μας και σιγά σιγά μία μία λύνουμε τις με παξιμάδι 10αρες βίδες απο το κάρτερ. Πρέπει να ναι πολλές πάνω απο 8-10. Υπάρχουν και δύο τρείς που πιάνουν στο πλάι πάνω στο σασμάν. Μόλις λύσουμε το κάρτερ μπορεί να μην βγαίνει αμέσως λόγω της σιλικόνης. Με ένα ψιλό μαχαιράκι σιγά σιγά δημιουργούμε κενό μεταξύ κάρτερ-κινητήρα. (ΠΡΟΣΟΧΗ!! Αν δεν αποκολάται το κάρτερ απο το μπλόκ μην τραβάτε άδικα, μάλλον δεν έχετε λύσει κάποια βίδα του.)

Καθαρίζουμε καλά το κάρτερ στα σημεία επαφής με το μπλόκ.

Επειδή το λάδι μας ξεπερνάει το ύψος του κάρτερ, δυστυχώς πρέπει να κάνουμε τρύπα στο μπλόκ για την επιστοφή των λαδιών της τουρμπίνας. Χρησιμοποιούμε τρυπάνι σιγάσιγά ξεκινόντας απο μικρό νούμερο και φτάνουμε στο 12. Στην 12 τρύπα με τον κολαούζο μας κάνουμε Μ12 σπείρωμα και εκεί βιδώνουμε αντίστοιχο αντάπτορα σαν της φωτό

imagesCAIPCTJV.jpg


Βιδώνουμε το παραπάνω μαρτζαφλάρι στο μπλοκ χρησιμοποιόντας πολύ σιλικόνη κάρτερ στο σπείρωμα για να μην έχουμε διαρροές
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τώρα πιά είμαστε έτοιμοι με μια μάυρη γωνία ανάλογης διαμέτρου και δύο κολιέδες να συνδέσουμε την παροχετευση της τουρμπίνας μας με το βιδωμένο στο μπλόκ μαρτζαφλάρι... Το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να ναι κάπως έτσι

oilreturn.jpg


ΠΡΟΣΟΧΗ 1!! Πουθενά δεν πρέπει να στενεύει η επιστροφή λαδιών της τουρμπίνας περισσότερο απο 1 τουλάχιστον εκατοστό!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ 2!!! Επειδή δεν έχει ο ρακοράς ολα τα σπειρώματα θα τον ρωτήσουμε πρώτα αν έχει το μαρτζαφλάρι με μετρικό σπείρωμα που είναι το πιο συνιθισμένο. Αν όχι πρεπει οποσδήπωτε η τρύπα στο μπλοκ να έχει ίδιο σπείρωμα με το μαρτζαφλάρι, γι αυτό πρώτα παίρνουμε το μαρτζαφλάρι και μετά κάνουμε το αντίστοιχο σπείρωμα στην τρύπα του μπλόκ
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Kαλα ρε τρυπησες το μπλοκ?? :eek: Γιατι?? Εχει κατι ιδαιτερο το fiesta?? Τα λαδια καταρχας δεν ειναι πανω απο το καρτερ, ειδικα οταν δουλευει το μοτερ! Ολες οι τουρμπο εφαρμογες που εχω δει απλα λενε να το εχεις οσο πιο ψηλα στο καρτερ γινεται..

Για το κλεισιμο μετα θελει φλατζοκολλα, οχι σιλικονη..
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
νικο οπως εχει πει και ο αλεξης η κατασκευη του ειναι custom!
Την εχει υλοποιηση οπως την φανταστηκε ο ιδιος.
καλο ειναι λοιπον να το αφησουμε να τελειωσει και μετα να ρωτησουμε οτι αποριες εχουμε
ετσι για να ειναι και πιο ευαναγνωστο στον καθε χρηστη!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Kαλα ρε τρυπησες το μπλοκ?? :eek: Γιατι?? Εχει κατι ιδαιτερο το fiesta?? Τα λαδια καταρχας δεν ειναι πανω απο το καρτερ, ειδικα οταν δουλευει το μοτερ! Ολες οι τουρμπο εφαρμογες που εχω δει απλα λενε να το εχεις οσο πιο ψηλα στο καρτερ γινεται..

Για το κλεισιμο μετα θελει φλατζοκολλα, οχι σιλικονη..
. Όχι. Με τρία λίτρα  φτάνει στο η στάθμη πάνω απο το ύψος του καρτερ. Δύο φόκους κάνανε δυο τρύπες για να το πάρουν χαμπάρι...

Δεν ξέρω πως το εννοείς εγω την λέω σιλικόνη κάρτερ..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread