mk1 Stelios
Hero Member
Που θα πάει κάποια στιγμή θα καταλάβετε πως τα 3000 χιλιάρικα για τούρμπο είναι πεταμένα χρήματα! Πως αν μπεις στο τρυπάκι της κόντρας μάλλον το έχασες το παιχνίδι! Προγράμματα άγραφοι και ένα σωρό μπλιπμλίκια για να σκορπίσεις απλά τα χρήματά σου με αμφίβολα αποτελέσματα αξιοπιστίας! Πιο φθηνά θα σου πάει αν βάλεις μοτέρ ST επάνω.billz said:Εδω Πατρα 3000 τ στοιχησε,εγω π ρωτησα τον μηχανικο μου μου ειπε περιπου τοσα χωρις να τ πω τι τιμη ειπε του παιδιου...ξαναλεω....light turbo...0.3-0.5 bar με στοκ μοτερ.Κ γω μεχρι να το δω δν πιστευα...ειδα,εμα8α,μην φανταστητε κανα τερας!στα Επιπεδα ST περιπου κ μαλον καλητερο.Αν θες ακομα παραπανω ξεφευγεις κ σε λεφτα κ σε αξιοπιστια...η αξιοπιστια ειναι το παν κ το light turbo oπως ειδα την εχει....τωρα αμα θες να περνας οτι κινηται επειδη εχεις turbo το εχασες το θεμα!
Μην μπω μετά σε άλλο επίπεδο και μιλήσω για 77 άλογα που 0-100 πάνε ισάξια παρέα με μαμά ST ..και εκεί είναι που διαπιστώνεις πως τα φιέστα 1250-1600 είναι καθαρόαιμα πολιτικά σπορ αυτοκίνητα με στιβαρό πλαίσιο , απίθανο κράτημα-οδηγική συμπεριφορά και τίποτα παραπάνω.
Είναι χαμένο παιχνίδι η κόντρα με τα μκ6 αφού το τσάι σε περιμένει ζεστό στην επόμενη γωνία!!
Να θυμίσω πως το 1984 το μκ2 φιεστα έβγαινε με 100 ίππους και 105+ ίππους έβγαλε το 2002-2008(μετά από 20 χρόνια :-X) με τα μκ6
που αν τα βάλεις δίπλα δίπλα σε εκκίνηση μιλάμε για καρότσες πίσω το μκ6..
Τέλος αν πάω στο κομμάτι της βελτίωσης του τότε με το σήμερα θα μιλήσω π.χ. για 1000€ που στο μκ6 δεν θα πάρει ούτε 10 άλογα που ίσως φανούν στον δρόμο και σε ένα μκ2 μιλάμε για πάνω από 30άλογα που θα είναι η χαρά του κοντράκια (άσε που θα του μείνουν και τα ρέστα) !