mexico said:λοιπον η φιλτροχοανι μπηκε με το κλασικο τροπο αλλα την εβαλα προχειρα εγιναν κ δοκιμες αμεσως μετα με το lancia ypsilon με τα 95 αλογα κ η διαφορα μας ηταν καπου στο 1 με μισο αυτοκινητο αναλογα το πως ανοιγαμε .γενικα σε σχεση με αλλα πατηματα που ξανακαναμε αυτη τη φορα καθομαι διπλα του απο χαμηλες στροφες που δεν υπηρχε περιπτωση, πριν επρεπε να ειχα 4000 στροφες για να κατσω διπλα του .
στα αρνητικα ο θορυβος που βγαζει κ δεν ξερω αν θα τη κρατησω για αυτο το λογο ισως αν ασχοληθω να βαλω τη φιλτροχοανι μεσα σε φιλτροκουτι κ κοψει ο θορυβος τοτε να τη κρατησω
συμφωνω πατριωτηfiestaki 1.6 said:περίμενε να κάνεις μερικά χλμ για να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος ώστε να κρίνεις σωστά την απόδοσή της. εγώ είδα μεγάλη διαφορά μετά από 80-100 χλμ, στην αρχή μου φαινόταν λίγο ''άδειο" στις περισσότερες στροφές.