Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Κεραυνός said:
Και κατά πόσο αυτό δύναται να αυξήσει την απόδοση; Πόσο το φίλτρο μόνο και πόσο με αυτή την ιδιοκατασκευή;

ολα τα καλά φίλτρα της αγοράς έχουν την ιδια σχεδίαση: Μια διαταξη ram-air για να φέρνει κρύο αέρα σε μια χοάνη που βρίσκεται σε κλειστό κουτί. Με αυτο που σου λεω μετατρέπεις το ram-air της μάνας του σε μεγαλύτερο, απλα διευρύνωντας τη σωλήνα τροφοδότησης του φίλτρου με κρύο αέρα. Ουσιαστικά παίρνεις το μέγιστο της απόδσης που μπορεις να παρεις απο μια διάταξη φίλτρου, μιας και το μοτερ ουτως η άλλως έχει ανάγκη συγκεκριμένο αέρα τον οποίο δε γίνεται να αυξησεις ότι και διάταξη φίλτρου έχεις. Απλά παρέχεις τη μέγιστη "ευκολία" στον κρύο αέρα και απο κει και περα αναλαμβάνει ο κινητήρας.

Αυτη τη μέγιστη "ευκολία" στον αέρα την έχεις και μεμια πανάκριβη διάταξη, αλλα και με μια πάμφθηνη όπως αυτη που περιγράφω, αρκει να ακολουθηθεί η ίδια αρχή λειτουργίας: Μέγιστη παροχή κρύου αέρα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (μέσω αυξησης της διατομής παροχής αέρα) και καλό φιλτρο γάζας που συντηρείται- λιπαίνεται τακτικά.

Τυχον διορθωσεις θα γίνουν μετά με την επαναχαρτογράφηση (chiptuning), αν και στις περισσότερες περιπτώσεις και για τετοιες μικρές μετατροπες (εξατμίσεις-μετατροπες στα φίλτρα) οι συγχρονοι εργοστασιακοί εγκέφαλοι θα ρυθμίσουν αρκετα καλά και τις νεες ανάγκες σε καυσιμο

Για το ποσο θα αυξήσει την απόδοση εξαρτάται απο το πόσο καλή ή κακή είναι η παροχή του άερα στο εργοστασιακό φίλτρο αλλα και πόσο μπορει ο εγκέφαλος να διαχειριστεί τη μετατροπή. Σε ορισμένα αμάξια που έχουν πολύ φιμωμένα φίλτρα και ο εγκέφαλος αναπροσαρμόζει το κάυσιμο καλά, μπορεις να δεις ακόμα και +7% σε ιπποδύναμη, ενω σε άλλα που ο εγκέφαλος δε μπορει να διαχειριστεί τον παραπάνω αέρα μπορει να μη δεις και τιποτα. Στα περισσότερα όμως μπορεις να δεις +3-4% παραπάνω.

Αξίζει για αυτο το 3-4% να δώσεις 200 ευρω για μια διαταξη φίλτρου after market? Μαλλον όχι θα έλεγα.

Τότε όλοι αυτοί που πουλάνε γιατι το πουλάνε?

Αυτο είναι (κυρίως) το εμπόριο. Στηρίζεται κυρίως στο να σε πείσει οτι έχεις κάτι ανάγκη, χωρις να ξέρει καλά-καλά ο ίδιος που το πολάει αν το χρειάζεσαι ή όχι. Είναι δηλαδή τις περισσότερες φορές μια διαδικασία εξαπατησης, που στηρίζεται στην άγνοια του καταναλωτή. 

Στην εξαπάτηση αυτη συμπεριλαμβάνεται και η υπεραξία που δίνεται σ΄ενα προϊον που και πάλι στηρίζεται στην άγνοια του καταναλωτή (άγνοια έρευνας αγοράς)
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
αυτό ειναι το πολυσυζητημένο φίλτρο για το ΜΚ6 της KN ?

https://www.summitracing.com/int/parts/knn-rc-8490/overview/
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
μπορείς καποιος να με βοηθήσει να βρουμε μια καλή χοάνη για το αμάξι μας μέσω skroutz? το θέλω μέσα στην επόμενη εβδομάδα για αυτό δεν κάνω την παραγγελία απέξω που κοιτούσα.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1556344514[/time]
α νομίζω την βρήκα ! αυτή είναι ??

https://vast.gr/k-n-universal-filtroxoani-60mm-flg-113mm-x-132mm-b-od-84mm-x-89mm-t-od-112mm-hgt

και αυτή εδώ

https://vast.gr/k-n-universal-filtroxoani-60mm-flg-x-132mm-b-x-89mm-t-x-110mm-h

διαφορες??
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
το πρώτο link είναι το σωστό πιστεύω
από τι βλέπω είναι πιο μικρή από την δεύτερη επιλογή
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Και οι δύο ταιριάζουν. Έχω τα part numbers πιο πάνω και ταιριάζουν αν το παρατηρήσετε.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
ξεθάβω ... λοιπόν εδώ και 1 χρόνο φοράω πλέον την RC-8490 αρκετά καλή μικρή για να χωράει ωραία , ήχος ωραίος και απόδοση ικανοποιητική.
Όμως ύστερα από την τελευταία μόντα μου με την εισαγωγή απο το Πούμα παρατηρώ μεγάλες θερμοκρασίες τόσο στο μηχανοστάσιο αλλά και στον αέρα της εισαγωγής που μετράει ο ΜΑΠ. Αρκετά λογικό καθώς η Πούμα είναι από αλουμίνιο και τραβάει την θερμοκρασία από το μοτέρ και λειτουργεί όπως η ψύκτρα στον επεξεργαστή στους υπολογιστές όσοι γνωρίζετε..

Αν και έχω βάλει την χοάνη στο καλύτερο μέρος όπου υπάρχει ο μαμά αυλός της μετώπης, μου μετράει περίπου 45-48 βαθμούς μέσο όρο όταν κινούμε με 60-70 χιλιομετρα πορεία με εξωτερική θερμοκρασία 23-25 βαθμους περίπου, σκέφτηκα 3 απλά πράγματα που λογικά θα βοηθήσουν την κατάσταση.

1) Ντύνω την εισαγωγή και το χταπόδι με το μωνοτικό της americat , κατα τα λεγόμενα τους συγκρατεί μέχρι και 70% την θερμοκρασία που εκπέμουν τα κομάτια που θα ντυθούν.
https://www.americat.gr/kalymma-monotiko-chtapodioy-mayro-5cm-x-15m.html

2) Φτιάχνω μια ασπίδα ώστε να απομονώσω κάπως τον χώρο της φιλτροχοάνης απο το χώρο της μηχανής για να μην παίρνει από τον ζεστό άερα που υπάρχει στο χώρο. σίγουρα θα είναι μπελαλίδικο καθώς δεν υπάρχει κάτι έτοιμο.

3) Ανοίγω τον μαμα αυλό της μετώπης μέχρι τέρμα καθώς ο μικρός αυλός αυτή τη στιγμή ήταν στα δεδομένα του μαμα φιλτροκουτιου. Υπολογίζω ότι ο χώρος θα είναι παραπάνω από διπλάσιος και αυτό θα συνεπάγετε με διπλάσια ποσότητα κρύου αέρα. Ίσως κάνω και στην άλλη μεριά το ίδιο και για την επιπλέον εισαγωγή αέρα αλλά και για αισθητικούς λόγους.

μερικές φωτός για το θέμα μου.







 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Προσωπικά απο τα λίγα που ξέρω/εχω διαβάσει, θεωρώ άσκοπο να έχει κάποιος μια φιλτροχοάνη χωρίς καμία προστασία.
Οταν ανοίγω το καπό τουλάχιστον στο 1000άρι μου, τα πάντα μέσα βράζουν. Το να έχεις μια φιλτροχοάνη εκτεθειμένη σε τέτοιες θερμοκρασίες το θεωρώ ανούσιο καθώς ίσως χάνεις περισσότερα απο όσα κερδίζεις.
Εχω δει καλές δουλειές απο τον Θεόφιλο στην μεταμόρφωση απο τον "ψηλό", σε θερμοπροστασίες σε οποιοδήποτε αμάξι. Το υλικό γύρω γύρω το διαλέγεις εσύ, οσο πιο καλό μέταλλο πάντως τόσο πιο ακριβή η δουλειά. Μερικές δουλειές που έχω ακούσει πάνε στα 50-60 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα δν ξέρω.
Ύστερα αν θες έξτρα θερμομόνωση, πας την θερμοπροστασία για βάψιμο με κεραμική επίστρωση.
Προσωπικά οταν έρθει η στιγμή να πάω σε φιλτροχοάνη, θα ξεκινήσω σίγουρα απο μια καλη θερμοπροστασία.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Σωστός φιλε μου αλλά μην ξεχνάς ότι η διάταξη του δικού σου μοτερ , οι χώροι , η τεχνολογία , τα υλικά της μηχανής έχουν 17 χρόνια διαφοράς από το δικό μου άρα.. συμπάθειο :) όμως παρόλα αυτα είναι σωστες οι παρατηρήσεις σου και καθώς μιλάω με νούμερα θα κάνω αυτά που πιστεύω ότι θα αποδώσουν (μόντες) και θα επανέλθω !
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
mk6car said:
Σωστός φιλε μου αλλά μην ξεχνάς ότι η διάταξη του δικού σου μοτερ , οι χώροι , η τεχνολογία , τα υλικά της μηχανής έχουν 17 χρόνια διαφοράς από το δικό μου άρα.. συμπάθειο :) όμως παρόλα αυτα είναι σωστες οι παρατηρήσεις σου και καθώς μιλάω με νούμερα θα κάνω αυτά που πιστεύω ότι θα αποδώσουν (μόντες) και θα επανέλθω !

Nαι δεν διαφωνώ, ωστόσο για κάθε μοτέρ ο ζεστός-καυτός αέρας δεν βοηθάει την κατάσταση.
Κάτι άκυρο, το μοτέρ που φοράει το mk6 σου, το φοράνε και κάποια mk7 που βγήκαν αργότερα;
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
έτσι είναι φίλε μου ! ο καυτός αέρας είναι ότι χειρότερο για αυτο και θα προσπαθήσω με όλα αυτά να ρίξω τις θερμοκρασίες όσο πάει !
Δεν νομίζω τα ΜΚ7 έχουν άλλο μοτέρ με μεταβλητό χρονισμό αν δεν κάνω λάθος.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Η μόντα για το ανοιγμα της μετώπης για καλύτερη εισροή αέρα ολοκληρώθηκε !

κοιτώντας τον μαμά σχεδιασμό παρατήρησα ότι δεν κάλυπτε τις δικές μου ανάγκες πια για φρέσκο αέρα λόγο της χοανης και λόγο της πολλαπλής αλουμινίου. Επίσης επιπλέον φρέσκος αέρας στο μηχανοστασιο τώρα το καλοκαίρι είναι ότι καλύτερο για την λειτουργία του μοτέρ.

Ετσι αποφάσισα να εκμεταλλευτώ πλήρως τον ωφέλιμο χώρο της μετοπης από το 1/4 του χώρου που αρχικά είχε προβλέψει ο κατασκευαστής ισα ισα για το αρχικό φίλτρο αέρα στα 4/4. Σχετικά εύκολη μετατροπή εφόσον υπάρχουν τα σωστά εργαλεία. Επίσης τοποθετήθηκε και μια σιτα κυρίως για αισθητικούς λόγους .

212972392_10159943685666410_8886797174695187594_n.jpg213885582_10159943685881410_7682962059474118108_n.jpg211508163_10159943686016410_5635565579170858835_n.jpg214142125_10159943686211410_5806929980305468689_n.jpg
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Εγινε παλι καθαρισμος και λιπανση του φιλτρου αερος k&n.
Απο οσο φανηκε δεν εισρεει σκονη και ακαθαρσια μεσα, φιλτραρεται ενταξει.
 

Attachments

  • IMG_20230722_181221.jpg
    IMG_20230722_181221.jpg
    3.9 MB · Προβολές: 4
  • IMG_20230722_181238.jpg
    IMG_20230722_181238.jpg
    2 MB · Προβολές: 4
  • IMG_20230722_181321.jpg
    IMG_20230722_181321.jpg
    1.1 MB · Προβολές: 4
  • IMG_20230722_181331.jpg
    IMG_20230722_181331.jpg
    1.4 MB · Προβολές: 4

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread