Ο κινητήρας ο οποίος έβγαλα την πολλαπλή εισαγωγής ήταν μεταβλητού χρονισμού...... :/ :/mexico said:μηπως το c-max εβγαζε κ κινητήρα με τα 100 αλογα? αλλη εξηγηση δεν υπαρχει
Dante! said:Σήμερα το πρωί μιας και είχε καθαριότητα το πρόγραμμα tease είπα ν΄ανοίξω το εργοστασιακό φιλτροκούτι,το καθάρισα καλά,έσπασα τους πνίχτες,καθάρισα το φίλτρο (αν και δεν ηταν πολυδουλεμένο) και το έβαλα πάνω...λοιπόν!!!
συμπεράσματα μετά από αρκετές βόλτες....
το αμάξι δουλεύει πολύ καλύτερα παιδιά...σε ΟΛΟ το φάσμα στροφών!!
ή η φιλτροχοάνη μου ήταν μάπα ή η ιστορία της φιλτροχοάνης για επιδόσεις και βελτίωση είναι μόνο στον ήχο και στα δυναμόμετρα για να μας πέρνουν τα λεφτα!!!
πόσο σου κόστισε το φίλτρο panel KN φίλε σπίθα??spithas said:και σε μενα φιλε dante.το φιλτροκουτι με κν μεσα με καποια ροικη βελτιωση του , ειχα πολυ καλητερα αποτελεσματα απο οποιαδήποτε χοανη χρησιμοποίησα (και ηταν πολλες, ανοικτου -κλειστου τυπου) σε ολο το φασμα στροφων και ιδιαιτερα στις υψηλες.το καλοκαιρι βεβαια η διαφορα ηταν πιο εντονη ,φυσικα υπερ του φιλτροκουτιου.
μόνο φίλτρο-ολόσωμη-καλό πρόγραμμα βλέπεις κατι σε βελτίωση γιαννάκι!! αν δε τα χεις και τα 3 τουλάχιστον ΔΕΝ ΚΆΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!yannis_s said:βαλε ολοσωμη εξατμιση και μετα θα καταλαβεις τη διαφορα της φιλτροχοανης και του μαμα φιλτρου.