Λοιπον ακουστε κατι.
Επειδη το κυριως αυτοκινητο μου ειναι ενα leon CUPRA ΤΟ ΟΠΟΙΟ ειναι αμμεσου ψεκασμου για οσους δεν το γνωριζουν,εχω αποψη και εμπειρια για το θεμα.
Το αμαξι εχει κανει 87000χλμ. και μεχρι πριν 1 χρονο ειχα διαφορα προβληματα απο τις λεγομενες επικαθισεις.Απο το SEAT CLUB ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ οτι το catch can δεν δινει λυση απλα την καθυστερει.
Αποδειχθηκε επισης οτι ΠΑΙΖΕΙ μεγαλο ρολο τι λαδια χρησιμοποιουμε ,αν τα λαδια ειναι
συγκεκριμενων προδιαγραφων δεν εχουν πολλους ατμους και κατα συνεπεια πολλες επικαθυσεις στις βαλβιδες.
Αποδειχθηκε επισης οτι παιζει ρολο τι βενζινη χρησιμοποιουμε,εκτος απο την καθαροτητα της παιζει ρολο τελικα ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ γιατι απλα ο κινητηρας κανει καλυτερη καυση.
Τελος επειδη και εγω ειχα προβλημα γιατι χρησιμοποιουσα βενζινη 95 οκτανιων λογω τσιγκουνιας αλλα και λαδια ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΑΠΛΑ ΜΑΙΜΟΥ ενω δεν το ηξερα αυτο.
Αποτελεσμα και εγω ειχα καπνιλα και διαφορες ασχημε ς λειτουργιες με ενα μοτερ
ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΟΡΜΑΛ ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ.
Καποια στιγμη βρηκα απο φιλο στο εξωτερικο ενα μπουκαλακι προσθετο βενζινης ,οχι οκτανιων
Η AUDI ΤΟ ΕΔΙΝΕ μονο για καθαρισμο βαλβιδων αλλα και μπεκ.
Το δοκιμασα με πολυ επιφυλακτικοτητα για το αποτελεσμα ,γιατι και εγω ηξερα ,
αν δεν λυσεις κεφαλη ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙς.
Το μπουκαλακι ηταν για 60 λιτρα βενζινη και διευκρινιζε ΜΟΝΟ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ.
Στη διαρκεια που το χρησιμοποιησα γινανε τα οποια κουφα στο μοτερ.
Θορυβοι αρυθμιες ,σε σημειο που φοβηθηκα για το μελλον του.
Τελικα οταν τελειωσε αυτη η αγωνια το μοτερ απο τοτε δουλευει με 100 αρα ,με αλλαγη λαδιων με ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΑ ΛΑΔΙΑ ,ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΠΟ 750-7000 που εχει κοφτη
σαν ραπτομηχανη ,χωρις κανενα προβλημα πουθενα.
Στην Εθνικη ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΚΑΛΕς εποχες οταν με εβλεπαν με τα κυαλια αρκετα ισχυροτεροι
συνδιασμοι.
Για τα φιεστα μας πιστευω οτι αν τα προσεχουμε απο λαδια και βενζινη δεν θα εχουμε κανενα προβλημα.
Για οσους εχουν προβλημα θα ελεγα οτι ενα τετοιο καθαριστικο ΚΑΛΟ θα εκανε θαυματα,αλλωστε καποια απο αυτα σχεδιαστηκαν για αυτο το σκοπο και ειναι πολυ καλα.
Ο μηχανικος -φιλος που μου εδωσε το ζουμι αυτο μου ειπε οτι το BARTHAL ειναι ενα απο τα καλλιτερα σε αυτο το τομεα.
Το δικο μου Φιεστα ειναι ατμοσφαιρα το προσεχω πολυ απο λαδια και βενζινες ,με παντα 100 αρα
κοντευω τις 30000 και δεν εχει κανενα προβλημα ,ουτε αρυθμιες ουτε δισταγμους ουτε τιποτα.
Στην εθνικη σε ευθεια αδειο δειχνει και 190 αν αυτο λεει κατι.
Οσο για να λυσει καποιος μοτερ να το καθαρισει στην Ελλαδα
ΜΟΝΟ ΑΣΤΕΙΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
Επειδη το κυριως αυτοκινητο μου ειναι ενα leon CUPRA ΤΟ ΟΠΟΙΟ ειναι αμμεσου ψεκασμου για οσους δεν το γνωριζουν,εχω αποψη και εμπειρια για το θεμα.
Το αμαξι εχει κανει 87000χλμ. και μεχρι πριν 1 χρονο ειχα διαφορα προβληματα απο τις λεγομενες επικαθισεις.Απο το SEAT CLUB ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ οτι το catch can δεν δινει λυση απλα την καθυστερει.
Αποδειχθηκε επισης οτι ΠΑΙΖΕΙ μεγαλο ρολο τι λαδια χρησιμοποιουμε ,αν τα λαδια ειναι
συγκεκριμενων προδιαγραφων δεν εχουν πολλους ατμους και κατα συνεπεια πολλες επικαθυσεις στις βαλβιδες.
Αποδειχθηκε επισης οτι παιζει ρολο τι βενζινη χρησιμοποιουμε,εκτος απο την καθαροτητα της παιζει ρολο τελικα ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ γιατι απλα ο κινητηρας κανει καλυτερη καυση.
Τελος επειδη και εγω ειχα προβλημα γιατι χρησιμοποιουσα βενζινη 95 οκτανιων λογω τσιγκουνιας αλλα και λαδια ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΑΠΛΑ ΜΑΙΜΟΥ ενω δεν το ηξερα αυτο.
Αποτελεσμα και εγω ειχα καπνιλα και διαφορες ασχημε ς λειτουργιες με ενα μοτερ
ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΟΡΜΑΛ ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ.
Καποια στιγμη βρηκα απο φιλο στο εξωτερικο ενα μπουκαλακι προσθετο βενζινης ,οχι οκτανιων
Η AUDI ΤΟ ΕΔΙΝΕ μονο για καθαρισμο βαλβιδων αλλα και μπεκ.
Το δοκιμασα με πολυ επιφυλακτικοτητα για το αποτελεσμα ,γιατι και εγω ηξερα ,
αν δεν λυσεις κεφαλη ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙς.
Το μπουκαλακι ηταν για 60 λιτρα βενζινη και διευκρινιζε ΜΟΝΟ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ.
Στη διαρκεια που το χρησιμοποιησα γινανε τα οποια κουφα στο μοτερ.
Θορυβοι αρυθμιες ,σε σημειο που φοβηθηκα για το μελλον του.
Τελικα οταν τελειωσε αυτη η αγωνια το μοτερ απο τοτε δουλευει με 100 αρα ,με αλλαγη λαδιων με ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΑ ΛΑΔΙΑ ,ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΠΟ 750-7000 που εχει κοφτη
σαν ραπτομηχανη ,χωρις κανενα προβλημα πουθενα.
Στην Εθνικη ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΚΑΛΕς εποχες οταν με εβλεπαν με τα κυαλια αρκετα ισχυροτεροι
συνδιασμοι.
Για τα φιεστα μας πιστευω οτι αν τα προσεχουμε απο λαδια και βενζινη δεν θα εχουμε κανενα προβλημα.
Για οσους εχουν προβλημα θα ελεγα οτι ενα τετοιο καθαριστικο ΚΑΛΟ θα εκανε θαυματα,αλλωστε καποια απο αυτα σχεδιαστηκαν για αυτο το σκοπο και ειναι πολυ καλα.
Ο μηχανικος -φιλος που μου εδωσε το ζουμι αυτο μου ειπε οτι το BARTHAL ειναι ενα απο τα καλλιτερα σε αυτο το τομεα.
Το δικο μου Φιεστα ειναι ατμοσφαιρα το προσεχω πολυ απο λαδια και βενζινες ,με παντα 100 αρα
κοντευω τις 30000 και δεν εχει κανενα προβλημα ,ουτε αρυθμιες ουτε δισταγμους ουτε τιποτα.
Στην εθνικη σε ευθεια αδειο δειχνει και 190 αν αυτο λεει κατι.
Οσο για να λυσει καποιος μοτερ να το καθαρισει στην Ελλαδα
ΜΟΝΟ ΑΣΤΕΙΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.