Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Λοιπον ακουστε κατι.
Επειδη το κυριως αυτοκινητο μου ειναι ενα leon CUPRA ΤΟ ΟΠΟΙΟ ειναι αμμεσου ψεκασμου για οσους δεν το γνωριζουν,εχω αποψη και εμπειρια για το θεμα.
Το αμαξι εχει κανει 87000χλμ. και μεχρι πριν 1 χρονο ειχα διαφορα προβληματα απο τις λεγομενες επικαθισεις.Απο το SEAT CLUB ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ οτι το catch can δεν δινει λυση απλα την καθυστερει.
Αποδειχθηκε επισης οτι ΠΑΙΖΕΙ μεγαλο ρολο τι λαδια χρησιμοποιουμε ,αν τα λαδια ειναι
συγκεκριμενων προδιαγραφων δεν εχουν πολλους ατμους και κατα συνεπεια πολλες επικαθυσεις στις βαλβιδες.
Αποδειχθηκε επισης οτι παιζει ρολο τι βενζινη χρησιμοποιουμε,εκτος απο την καθαροτητα της παιζει ρολο τελικα ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ γιατι απλα ο κινητηρας κανει καλυτερη καυση.
Τελος επειδη και εγω ειχα προβλημα γιατι χρησιμοποιουσα βενζινη 95 οκτανιων λογω τσιγκουνιας αλλα και λαδια ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΑΠΛΑ ΜΑΙΜΟΥ ενω δεν το ηξερα αυτο.
Αποτελεσμα και εγω ειχα καπνιλα και διαφορες ασχημε ς λειτουργιες με ενα μοτερ
ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΟΡΜΑΛ ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ.
Καποια στιγμη βρηκα απο φιλο στο εξωτερικο ενα μπουκαλακι προσθετο βενζινης ,οχι οκτανιων
Η AUDI ΤΟ ΕΔΙΝΕ μονο για καθαρισμο βαλβιδων αλλα και μπεκ.
Το δοκιμασα με πολυ επιφυλακτικοτητα για το αποτελεσμα ,γιατι και εγω ηξερα ,
αν δεν λυσεις κεφαλη ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙς.
Το μπουκαλακι ηταν για 60 λιτρα βενζινη και διευκρινιζε ΜΟΝΟ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ.
Στη διαρκεια που το χρησιμοποιησα γινανε τα οποια κουφα στο μοτερ.
Θορυβοι αρυθμιες ,σε σημειο που φοβηθηκα για το μελλον του.
Τελικα οταν τελειωσε αυτη η αγωνια το μοτερ απο τοτε δουλευει με 100 αρα ,με αλλαγη λαδιων με ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΑ ΛΑΔΙΑ ,ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΠΟ 750-7000 που εχει κοφτη
σαν ραπτομηχανη ,χωρις κανενα προβλημα πουθενα.
Στην Εθνικη ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΚΑΛΕς εποχες οταν με εβλεπαν με τα κυαλια αρκετα ισχυροτεροι
συνδιασμοι.
Για τα φιεστα μας πιστευω οτι αν τα προσεχουμε απο λαδια και βενζινη δεν θα εχουμε κανενα προβλημα.
Για οσους εχουν προβλημα θα ελεγα οτι ενα τετοιο καθαριστικο ΚΑΛΟ θα εκανε θαυματα,αλλωστε καποια απο αυτα σχεδιαστηκαν για αυτο το σκοπο και ειναι πολυ καλα.
Ο μηχανικος -φιλος που μου εδωσε το ζουμι αυτο μου ειπε οτι το BARTHAL ειναι ενα απο τα καλλιτερα σε αυτο το τομεα.
Το δικο μου Φιεστα ειναι ατμοσφαιρα το προσεχω πολυ απο λαδια και βενζινες ,με παντα 100 αρα
κοντευω τις 30000 και δεν εχει κανενα προβλημα ,ουτε αρυθμιες ουτε δισταγμους ουτε τιποτα.
Στην εθνικη σε ευθεια αδειο δειχνει και 190 αν αυτο λεει κατι.
Οσο για να λυσει καποιος μοτερ να το καθαρισει στην Ελλαδα
ΜΟΝΟ ΑΣΤΕΙΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
fiesta77, εσύ έχεις κάποιο πρόβλημα αυτή την στιγμή όπως αρρυθμίες ή κάποια αισθητή πτώση στην απόδοση? Έτσι όπως βλέπω τις βαλβίδες σου, δεν νομίζω ότι είναι σε τραγική κατάσταση.

Στο audi που έχω, έκανα καθαρισμό, με αφαίρεση της πολλαπλής,  στις 48,000 χλμ και είχε ήδη μαζέψει πολύ περισσότερα από αυτό που βλέπω στο δικό σου. Είχα και θέμα με κάτι ψιλοαρρυθμίες, οι οποίες εξαφανίστηκαν μετά τον καθαρισμό.

Στο fiesta, που έχει γύρω στα 58,000χλμ, δεν έχω κανένα θέμα προς το παρόν. Χρησιμοποιώ αποκλειστικά 100αρα, από την πρώτη μέρα που το πήρα και μια φορά το χρόνο βάζω και ένα καθαριστικό, το BG44K, το οποίο είχα διαβάσει ότι κάνει γενικά καλή δουλειά στο καθάρισμα κυρίως των μπεκ. Επίσης, το οδηγώ σχετικά γρήγορα τις περισσότερες φορές.

Είχα σκοπό να δοκιμάσω, έναν καθαρισμό σε αυτούς εδώ https://www.carbonoff.gr/index.php/engine-carbon-cleaning-2/2013-05-24-10-56-46 , αλλά δεν είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα. Δεν ξέρω αν έχει κάποιος εμπειρία από τους συγκεκριμένους.

Πιστεύω ότι όταν αρχίσει και επηρεάζεται σε αισθητό βαθμό η απόδοση του κινητήρα από τις επικαθίσεις, τότε μόνο με αφαίρεση της πολλαπλής εισαγωγής και καθάρισμα των βαλβίδων με το χεράκι γίνεται δουλειά.

Για πες μας και λίγο για το πως δουλεύεις εσύ γενικά το μοτέρ και τι λάδια χρησιμοποιείς.  
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Να επαναλάβω κάποια θέματα και να δώσω ωρισμένα πρόσθετα στοιχεία.
1. Το θέμα της βενζίνης η τα πρόσθετα δεν έχουν  να κάνουν κάτι στις βαλβίδες εισαγωγής  διότι το πάνω μέρος τους δεν έρχεται σε επαφή με βενζίνη. Αυτό συμβαίνει μόνο σε κινητήρες έμμεσου ψεκασμού. Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα δεν θα υπήρχε θέμα.
2. Λάδι που να μην δημιουργεί επικαθίσεις δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμη. Οποιος το εντοπίσει να μας ενημερώσει.
3. Oι επικαθίσεις στις βαλβίδες δεν δημιουργούν αρρυθμίες, αυτό συμβαίνει όταν φράζουν την πεταλούδα. Η επικάθιση στις βαλβίδες δημιουργεί σταδιακό πνίξιμο της εισαγωγής με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναπνεύσει ο κινητήρας. Είναι ειρωνία να μιλάμε γιά αυξήσεις ιπποδύναμης, προγράμματα κ.τ.λ ὀταν το τούρμπο προσπαθεί με το ζόρι να συμπιέσει αέρα μέσα από "πνιγμένη"εισαγωγή. Εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι ιδιαίτερο εκτός από μία μικρή υστέρηση στις χαμηλομεσαίες στροφές. Πόσους ίππους έχω χάσει δεν ξέρω γιατί δεν έχω κάνει δυναμομέτρηση.
4. Λαδια χρησιμοποιώ τα γνωστα Castrol 5-20.
5. To μοτερ το χρησιμοποιώ φυσιολογικά , δεν το σκίζω ούτε οδηγώ σαν ταξιτζής. Αυτό όμως δεν επιρεάζει σε κάτι .  
6. Συμφωνώ ότι εμείς δεν έχουμε τόσο σοβαρό πρόβλημα όσο τα VW, Audi και Peugeot (κινητηρας BMW).
7. Οταν ανακαλύψω αξιόπιστω συνεργείο που να έχει κάνει καθαρισμό και να έχει λύσει την εισαγωγή του ecoboost θα σας ενημερώσω.  Μέχρι τότε το ψάχνω μόνος μου.

Aυτήν την εταιρεία που προτείνεις nexus θα την επισκευτώ γιά να ρωτήσω. Θα τους επισημάνω βέβαια ότι έχω κάμερα ενδοσκοπική και θα ελέγξω μόνος μου τα αποτελέσματα. Δυστυχώς δεν νομίζω να κάνουν κάτι. Μηχανικοί που τα έχουν δοκιμάσει όλα τα ματζούνια μου λένε ότι αν δεν καθαρισθούν με μηχανικά μέσα (συρματόβουρτσα, αμμοβολή) δεν γίνεται τίποτα.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Μερικά γρήγορα γιατί τα έχω πει τόσες φορές (εδώ και σε άλλα fora) που πλέον μου έρχονται αυτόματα :D

- Στους κινητήρες DI, σε ότι αφορά τις επικαθήσεις στην εισαγωγή, αυλούς και βαλβίδες, δεν έχει καμία απολύτως σημασία τι είδους βενζίνης, λάδι, πρόσθετα, καθαριστικά χρησιμοποιούμε, ή πως οδηγούμε. Γιατί απλά το θέμα είναι σχεδιαστικό/κατασκευαστικό, καθώς η επανακυκλοφορία των αναθυμιάσεων λαδιού δεν συνδυάζεται με τον έμμεσο ψεκασμό -και άρα καθαρισμό- βενζίνης. Αν ο κατασκευαστής δεν έχει προβλέψει κάποιου είδους "προστασίας", οι επικαθήσεις θα δημιουργηθούν, ότι και αν βάλουμε. Σημειωτέον ότι και στους έμμεσου ψεκασμού σχηματίζονται επικαθήσεις, απλώς στους άμεσου γίνεται πολύ πιο γρήγορα και έντονα.

- Οι επικαθήσεις αυτές δημιουργούν διάφορα προβλήματα, από απλές αρρυθμίες (λόγω διαταραχής της ροής) μέχρι πτώση απόδοσης (που φτάνει μέχρι και κωδικούς σφάλματος, safe mode κλπ). Οι απλές αρρυθμίες είναι μια ένδειξη, και μπορεί ένα καθαριστικό να βοηθήσει, αν όμως φτάσουμε σε πτώση απόδοσης και CELs, τότε μόνο ένας καθαρισμός βοηθάει. Τα διάφορα καθαριστικά που προτείνουν ακόμα και οι ίδιοι οι κατασκευαστές είναι ημίμετρα για συντήρηση ή πρόληψη. Αν φτάσουμε στο σημείο να δημιουργηθούν επικαθήσεις (τύπου κρούστας) τότε μόνο με blasting ή χειρωνακτικό καθαρισμό/τρίψιμο γίνεται δουλειά

- Το blasting έχει το ίδιο καθαριστικό αποτέλεσμα με το τρίψιμο, απλώς δεν φτάνει παντού, δηλαδή δεν καθαρίζει σε όλα τα σημεία που ρέει αέρας, παρά μόνο όπου φτάνει το ακροφύσιο. Γι'αυτό π.χ. αν έχουν πρόβλημα οι έδρες, πρέπει ο μάστορας (α) να χρησιμοποιήσει καθαριστικό που να μην δημιουργεί πρόβλημα καύσης, και (β) να γυρνάει το μοτέρ ώστε οι βαλβίδες να αλλάζουν θέση.

- Το blasting είναι αρκετά πιο γρήγορο και φθηνό (αρκεί να μην κάνουμε αυτό που περιγράφω αμέσως πιο πριν), ενώ το άνοιγμα, λύσιμο, τρίψιμο, δέσιμο είναι η βέλτιστη λύση, αλλά και η πιο ακριβή και χρονοβόρα. Στην πρώτη περίπτωση συνήθως αρκεί το λύσιμο εισαγωγής και πολλαπλής (ώστε να μπορούμε να φτάσουμε τις βαλβίδες), στην δεύτερη περίπτωση λύνουμε όλο το καπάκι, βγαίνουν όλα τα εξαρτήματα, και συνήθως χρειαζόμαστε και καινούριο σετ φλάντζες όταν το ξαναδέσουμε.

Για το θέμα του Γιάννη (fiesta77) θα έλεγα ότι οι επικαθήσεις *μοιάζουν* με αυτές ενός κανονικού μοτέρ, δηλαδή το OCC έχει περιορίσει το πρόβλημα στα επίπεδα ενός κινητήρα έμμεσου ψεκασμού. Θα ήθελα να έχω και καμιά photo πως φαίνονται οι βαλβίδες όταν είναι καθαρές, θα τις έλεγα σχετικά καλούτσικες. Σε κάθε περίπτωση όμως, κρίνοντας και από τις δικές μου εμπειρίες, θα έλεγα ότι ένας καθαρισμός με blasting θα επαναφέρει τον κινητήρα στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή θα βοηθήσει αρκετά. Και ο χρόνος/κόστος είναι αστείο, μπροστά στα ωφέλη.

Μαγαζιά που κάνουν καθαρισμό (blasting και πλήρη) υπάρχουν 4-5 στην Αθήνα, με λογικό κόστος, όποιος έχει DI μοτέρ και έχει ξεπεράσει τα 50-60Κ χλμ, ας κάνει πρώτα έναν έλεγχο και μετά ρωτάει σε κάποιο από αυτά.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Να συμπληρώσω κάτι ακόμα που ξέχασα στο προηγούμενο ποστ. Με την ευκαιρία της αλλαγής μπουζί που έκανα (2 φορές μέχρι τώρα) έκανα και ένα έλεγχο στον χώρο καύσης και συγκεκριμένα στο πάνω μέρος του πιστονιού το οποίο ήταν πεντακάθαρο σαν καινούριο. Το αναφέρω γιά να τονίσω αυτό που προανέφερα και επιβεβαίωσε και ο Αντώνης πιό πάνω ότι στο συγκεκριμένο πρόβλημα δεν έχουν σχέση οι βενζίνες και τα πρόσθετα. 
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Εγω παντως θα επιμεινω οσον αφορα την ποιοτητα των λαδιων ,τομεας πολυ καθοριστικος οσον αφορα τους ατμους ελαιου που εισπαιονται στην εισαγωγη και υγροποιουνται λιγο πριν τις βαλβιδες.
Εχει γινει και παροιμοια συζητηση με τον τεχνικο προισταμενο της castrol για την Ελλαδα.
Οσον αφορα οτι το γεγονος οτι ειναι αμμεσου ψεκασμου το μοτερ και δεν μπορουν να καθαριστουν οι βαλβιδες απο την επανω πλευρα ,ειναι λογικο και στεκει.
Αλλα το ζουμι που πηρα στα χερια απο την AUDI τονιζε οτι ειναι για κινητηρες αμμεσου
ψεκασμου,και μαλλον προφανως δεν πρεπει ολοκληρη εταιρεια να λεει βλακειες.
Τελος το ζουμι ΕΚΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ τουλαχιστον στο δικο μου αυτοκινητο.
Αυτο το λεω μετα λογου γνωση και οχι απο εγωισμο η καπριτσιο.
Και κλεινωντας εκανα μια απλη σκεψη σαν μηχανολογος.
Ποιος ειναι ο καθοριστικος λογος που δημιουργουνται αυτες οι επικαθησεις?
Αν υποθεσουμε οτι εχουμε ενα καθαρο κινητηρα που δουλευει με εργοστασιακες
παραμετρους,εννοω ,εισαγωγη , φιλτρο αερα χαρτινο,νορμαλ φιλτροκουτι,τι θα μπορουσε
να δημιουργησει τις επικαθησεις εφ οσον ολα ελενχονται?
Μονο οι ατμοι του ελαιου που πεφτουν στην εισαγωγη μετα τον maf.
Αρα κυριως υπευθυνα για τις επικαθισεις ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ.
αΝ ΕΙΧΑΜΕ ΛΑΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΤΜΟΥς ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΚΑΘΗΣΕΙς.
Οι ατμοι απο που προερχονται?
Απο το σημειο ζεσης των λαδιων που πιστεψτε με εχουν μεγαλες διαφορες απο λαδι σε λαδι.
Δειτε αν θελετε τα τεχνικα ενχειρηδεια λαδιων τι ιξωδες εχουν στους 100 βαθμους.
Τεραστιες διαφορες μεταξυ τους.
Η γνωμη μου παντα ,οτι τα μοντερνα λαδια εχουν τοσα πολλα προσθετα για διαφορετικους λογους το καθενα αλλα και για να ανεβαζουν το σημειο ζεσης αλλα και αντοχης πιεσης
ανα τετραγωνικο χιλιοστο,που πλεον δεν αφηνουν εκεινη την κλασσικη μουργα στο κινητηρα
η που εν τελει δεν καπνιζουν με το φαινομενο της φριτεζας οταν υπερθερμανθουν.
Ταπεινης αποψης λοιπον ,ΤΟ ΝΟΥ ΣΑς ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ.
Και για την ευκαιρεια ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ 5-20 .
εΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟς ΚΑΥΓΑς για το γεγονος οτι ειναι λιγο σε αντοχη για την Ελλαδα.
Εχω ποσταρει παρα πολλες φορες την περιπετεια μου με την εδω αντιπροσωπεια και την καταληξη οτι στην Ελλαδα πρεπει να χρησιμοποιουμε το 5-30.
Αληθεια ποσο λαδι καιει το εργαλειο σας στα 1000?Το εχετε σκεφτει οτι μπορει να ειναι λαθος?
Το δικο μου αν και το σκιζω γιατι δεν εχει δυναμη απο αλλαγη σε αλλαγη
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ.
Αρα δεν κανει ΑΤΜΟΥς η κανει ελαχιστους.
Εκει ηθελα να καταληξω.
Αρκετα ομως γιατι ισως σας ζαλισα.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Νομίζω ότι είναι κατανοητό πλέον, ότι όταν μιλάμε για επικαθίσεις σε DI κινητήρες, ότι ξεκινάμε κάνοντας την παραδοχή ότι δεν υπάρχει τρόπος να το σταματήσει κάποιος από το να συμβεί. Ούτε το OCC κάνει κάτι ουσιαστικό προς αυτήν την κατεύθυνση.
Το φαινόμενο, κάτι που ανέφερε και ο Ace, δεν ξεκίνησε με τον άμεσο ψεκασμό, απλά ο έμμεσος ψεκασμός βοηθούσε να μην λάβει διαστάσεις το πρόβλημα. Επίσης ούτε είναι απαραίτητα η PCV το πρόβλημα που κάνει την επιστροφή των αναθυμιάσεων, γιατί σε αυτή την περίπτωση το OCC θα είχε λύσει οριστικά το πρόβλημα.
Είχα βρει ένα ενδιαφέρον άρθρο εδώ : http://www.oilem.com/turbo-fuel-stratified-injection-tfsi-direct-port-injection-carbon-build-up-problem/ το οποίο καταλήγει στην υπόθεση ότι : "the materials used to manufacture and harden the valves are reacting with the lubricating oil and creating an aggressive bond between the lube and the valves" το οποίο θα μπορούσε να είναι μια αιτία για το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Το θέμα μας βέβαια δεν είναι το γιατί δημιουργείται το συγκεκριμένο φαινόμενο, αλλά το τι έχουν κάνει οι αυτοκινητοβιομηχανίες για αυτό και επίσης τι μπορούμε να κάνουμε εμείς, επαναλαμβάνω για να ελαττώσουμε το πρόβλημα και όχι να το εξαλείψουμε.
Η ίδια η Ford, έχοντας μπει στο παιχνίδι του DI, αργότερα σε σχέση με τις άλλες εταιρείες, έχει προσπαθήσει να το αντιμετωπίσει παίζοντας με τον χρόνο ψεκασμού. Εδώ φαίνεται και μια πατέντα που είχε καταχωρήσει: http://www.google.com/patents/US6178944#v=onepage&q&f=false
Προς αυτήν την κατεύθυνση, είναι και αυτά τα άρθρα
http://www.enginebuildermag.com/2015/01/direct-injection-engines-carbon-deposits/
http://www.autoguide.com/auto-news/2015/01/is-carbon-buildup-a-problem-with-direct-injection-engines-.html
Ένας άλλος τρόπος να ελαττωθεί το πρόβλημα είναι με την επίστρωση των βαλβίδων από κάποιο υλικό το οποίο αποτρέπει τον άνθρακα από το κολλήσει στην επιφάνεια. Κάτι τέτοιο υποτίθεται ότι έχει ήδη εφαρμόσει και η Ford.
Ο τρίτος τρόπος που πλέον έχει αρχίσει και υλοποιείται είναι ο συνδυασμός DI/PI ψεκασμού, αλλά αυτό δεν μας αφορά.
Κρίνοντας το πως η Ford έχει προσπαθήσει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα σε σχέση με την εμπειρία που έχω από το audi, μπορώ να πω ότι έχει κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά. Ακόμα και η φώτο του fiesta77, στα 60Κ χλμ δείχνουν μια πολύ καλή εικόνα τηρουμένων των αναλογιών.
Προσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα προς το παρόν, και θα συνεχίσω το τρίπτυχο 100αρα βενζίνη/καλό low saps λάδι/γρήγορη οδήγηση σε τακτά χρονικά διαστήματα. Θα ασχοληθώ με το θέμα αυτό, μόνο όταν αρχίσω να έχω πραγματικά προβλήματα όπως σημαντική πτώση της απόδοσης/αύξησης της κατανάλωσης/misfires. Όταν θα έρθει αυτή η στιγμή, η μόνη πραγματικά αποδοτική λύση είναι ο καθαρισμός με blasting η λύσιμο εισαγωγής και καθάρισμα με το χέρι.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
nexus said:
Είχα σκοπό να δοκιμάσω, έναν καθαρισμό σε αυτούς εδώ https://www.carbonoff.gr/index.php/engine-carbon-cleaning-2/2013-05-24-10-56-46 , αλλά δεν είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα. Δεν ξέρω αν έχει κάποιος εμπειρία από τους συγκεκριμένους.

Τώρα το είδα αυτό, λόγω του ότι κάποιος το ανέβασε στο FB και το είδα στη ροή. Το έκανα και αυτό, με μηδαμινά ή ανεπαίσθητα αποτελέσματα. Ήταν ο περσινός "καθαρισμός" που έκανα με την ελπίδα να δω διαφορά. Όπως φάνηκε εκ των υστέρων, αυτού του είδους οι καθαρισμοί είναι -στην καλύτερη- ημίμετρα, και για πολύ light καταστάσεις.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread