Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
τπ ριχνεις απο καποια τρυπα κοντα στην πεταλουδα και οι αμερικανοι λενε οτι κανει δουλεια (σπρει )
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
KARBY said:
Και κλεινωντας με κατι σημαντικο,οσοι εχουν βαλει catch can παρατηρησαν μια σημαντικη μειωση στη πιεση που συνηθως πιανει η τουρμπινα ,πριν αυτο τοποθετηθει,και αυτο ειναι σημαντικο.

αν και νομίζω απάντησε ο pinkfloyd από κάτω, πως ακριβώς το αιτιολογείς αυτό που έγραψες, και τι εννοείς? ότι μειώθηκε η πίεση που σηκώνει το turbo εξατίας του catch tank? μήπως εννοείς ότι μειώθηκε η πίεση που προκαλεί το turbo στα σωθικά του κινητήρα?
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Το φιλτρακι που ειχα επισυναψει το εβαλα στο 3008 HDI και κραταει αρκετο λαδακι πλεον στον κινητηρα καταληγουν μονο αναθυμιασεις
 

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
υπαρχει και μια μεριδα που λεει οτι κακως  οσοι βαζουν κατσ τανκ γιατι με τις αναθυμιασεις λυπαινοντε και οι βαλβιδες  απο την αλλη αλλοι λενε οτι φτωχαινει το μιγμα αλλοι που το χουν μετα απο καθαρισμα παλι βρηκαν τις βαλβιδες γεματες μουργα .......βε βγαζει ακρη κανεις ευκολα ....σιγουρα θελει καλη βενζινη και πατημα συχνα πανω απο 4000 στροφες .....στην αμερικη που εχουν μαπα βενζινες και δεν τα πατανε και λογου αυστηρων μετρων ( στους δρομους οι μπατσοι πρωτα πυροβολαν και μετα ρωταν )  εχουν βγει τα περισσοτερα προβληματα σε αμεσο ψεκασμο απο  οπουδηποτε αλλου
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Οι επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής δεν έχουν σχέση με την ποιότητα της βενζίνης στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού γιατί δεν έρχονται σε επαφή με αυτές (στο πάνω μέρος). Στην Αμερική υπάρχει το πρόβλημα όπως και παντού αλλά εκεί το κράτος προστατεύει τον καταναλωτή. Γιά την αντιμετώπιση του θέματος έχουν βγάλει spray οι liqui-molly, CRC, TUNAP, Seafoam και άλλοι. Κάποιοι τα έχουν δοκιμάσει με επιτυχία και κάποιοι άλλοι χωρίς αποτέλεσμα. Θεωρώ ότι η σύσταση του κάθε καθαριστικού θα μπορεί να καθαρίσει κατάλοιπα λαδιού συγκεκριμένης εταιρείας γιαυτό υπάρχουν διαφορετικές γνώμες. Η Peugeot που έχει μελετήσει το πρόβλημα πουλά δικό της spray που κάνει 87 euro και το έχει δοκιμάσει να καθαρίζει τα κατάλοιπα των λαδιών που συνιστά γιά τα αυτοκινητά της. Το θέμα είναι να κάνει το ίδιο και η FORD και να προτείνει η να πουλά κάτι αντίστοιχο που να καθαρίζει τα κατάλοιπα του castrol 5-20 που χρησιμοποιούν οι ecoboost. Eπειδή δεν περιμένω κάτι από την ford κάνω τις δικές μου δοκιμές και όταν θα καταλήξω κάπου θα ενημερώσω το forum.
 

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
μπραβο φιλε πολυ σωστος ......αναμενουμε τα αποτελεσματα της μελετης :) .....
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Ισχύει αυτό, Γιάννη σε ευχαριστούμε για την έρευνα.

Νομίζω πως αυτό είναι το σημαντικότερο θέμα των κινητήρων μας αυτή τη στιγμή και προτίθεμαι να στείλω ένα mail στα κεντρικά τους στη Γερμανία, μήπως φιλοτιμηθούν και το τρέξουν μαζί με την Castrol.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Χρήστο δοκίμασε να στείλεις κάποιο mail αλλά μην περιμένεις απάντηση. Εγώ δοκίμασα πρόσφατα ένα από τα προιόντα που ανέφερα αλλά χωρίς αποτέλεσμα . Σε κανα-δυο μήνες θα δοκιμάσω κάποιο άλλο spray και αν δώ αποτέλεσμα θα ενημερώσω. Στα PEUGEOT από ότι μου έχουν πεί έχει βρεθεί η κατάλληλη φόρμουλα και βλέπουν αποτελέσματα , εφόσον όμως αυτό γίνεται στην αρχή του προβλήματος. Αν ο κινητήρας έχει π.χ. 80000 χλμ η καρβουνίλα έχει γίνει πέτρα και δεν φεύγει.
 

CK1

New member
Feb 6, 2015
64
1
8
Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω άμα έχουν συσσωρευτεί καμένα κατάλοιπα για πολλά χλμ και θελεί κομπρεσέρ για να σπάσει τί να σου κάνει το σπρευ. Πεταμένα λεφτα... Η μόνη και σωστή λύση είναι λύσιμο πολλάπλης εισαγωγής και καθαρισμός. Υπάρχουν συνεργεία που το κάνουν (δεν ξέρω πόσο καλά). Το θέμα είναι στα fiesta εκεί πίσω που είναι πρέπει να λύσεις το μισό μοτερ... 
 

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
διαβασα καλα οι γερμανοι τα καθαριζουν  με καρυδοτσουφλα χαχαχαχα  αλλοι παλι με βουρτσα και χημικα οσοι πουλαν κατσ κανς λενε οτι δεν εξαφανιζουν το προβλημα απλα το καοηστερουν λιγο ...τι  ηλιθιο προβλημα να εχουμε στο μυαλομας απο το τιποτα
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Αν με τα spray δεν γίνει τίποτα και τα κατάλοιπα έχουν συσσωρευθεί γιά πολλά χλμ. τότε η λύση είναι λύσιμο το καπάκι και καθαρισμός με αμμοβολή. Ο καθαρισμός με τρίματα από καρυδότσουφλα ισχύει αλλά αν θέλουμε να μην ξεμονταριστεί το καπάκι. Στον ecobοost και οι δύο λύσεις είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοσθούν. Αντε να βρεις συνεργείο να σου λύσει το καπάκι, δηλ τον μισό κινητήρα, και να το ξαναμοντάρει με επιτυχία. Η δεύτερη λύση (τρίματα από καρυδότσουφλα ) με το καπάκι στην θέση του είναι δύσκολο γιατί δεν υπάρχει χώρος να δουλέψει κάποιος. 
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τα καρθδοτσουφλα δεν τα συνιστω γιατι μπορει να "κατσει" κανένα μεγαλο κομάτι μεταξύ εδρας και βαλβίδας και να χαλάσει (έστω και λίγο) την εδρα (ή την βαλβίδα) με αποτέλεσμα να μην στεγανοποιεί καλά ο θάλαμος καύσης. Πρακτικά δεν θα αντιληφθείς τίποτα αμα γινει αυτο εκτός απο πτωση της κομπρεσιόν με αποτέλεσμα πτωση απόδοσης.

Τακτικό καθάρισμα με τα ειδικά σπρει κάθε 10.000 χλμ και τακτική συντήρηση του φίλτρου αέρα και πιστευω το πρόβλημα ελαχιστοποιείται
 

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
φιλος με αλλης μαρκας αμεςου ψεκασμου (εισαγωγη απο μπροστα) ελυσε την πολλαπλη εριξε σπρει καθαρισμου καρμπυρατερ και μετα απο κανα 10 λεπτο ετριψε με βουρτσακι σε μπλακεντεκερ ...σα καινουριες ......αυτα ειναι τα κακα του να ειναι η πολλαπλη απο πισω στο φιεστα
 

Renos

Newbie
Σεπτ. 24, 2015
1
0
0
https://www.youtube.com/watch?v=PS8riAae_bM
Ενα βιντεο στα αγγλικα που μιλαει για τις επικαθισεις στα μοτερ αμεσου ψεκασμου και τι μπορουμε να κανουμε ωστε να επιβραδυνουμε την διαδικασια
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Συνεχίζω αυτό το θέμα επειδή με έχει απασχολήσει αρκετά όλο αυτό το διάστημα. Εχω βγάλει αρκετές φωτογραφίες κατά διαστήματα με ενδοσκοπική κάμερα στις βαλβίδες και κάνω μία προσπάθεια να στείλω τις πιό πρόσφατες :στα 50, 57 και 60.000 χλμ.  Αν ανέβουν οι φωτογραφίες συζητάμε το θέμα,  αν όχι θα ξαναπροσπαθήσω.




Nα επισημάνω ότι έχω βάλει δοχείο αναθυμιάσεων από τα πρώτα χλμ του αυτοκινήτου και επίσης έχω ψεκάσει τρείς φορές την εισαγωγή (σε διαφορετικές περιόδους ) με επώνυμα spray που τα συνιστούν και εταιρείες αυτοκινήτων π.χ. PEUGEOT. Η βελτίωση είναι ασήμαντη. Βέβαια δεν έχω μέτρο σύγκρισης  με άλλο κινητήρα που να μην ἐκανε αυτά  που ανέφερα.  Τελικά η λύση είναι βγάλσιμο πολλαπλής εισαγωγής και "αμμοβολή" των βαλβίδων με σοδα. Είναι η πιό πρόσφατη τεχνική που εφαρμόζεται και μάλιστα και στην Ελλάδα (ακόμα δεν έχω μάθει αν το έχουν κάνει σε ecoboost) . Κάποιες πληροφορίες μου έδωσε γιά CITROEN ο φίλος Αντώνης (The Ace) και τον ευχαριστώ. Το θέμα το ψάχνω και το θεωρώ σοβαρό.
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
βγάλσιμο πολλαπλής εισαγωγής ειναι αυτη τη στιγμη ο μονος τροπος για ενα αξιοπιστο αποτελεσμα, αν σχηματιστει κρουστα ολα τα υπολοιπα ειναι ημιμετρα, το εχω δει το εργο σε vw tiguan tsi φιλου
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread