Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Ανοίγω αυτό το θέμα για να ανταλλάξουμε απόψεις  για το πρόβλημα που μπορεί να έχουμε στον κινητήρα ecoboost.
Στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, όπως είναι ο ecoboost,  παρατηρείται μετά από κάποια χιλιόμετρα ότι οι αναθυμιάσεις του κάρτερ που περνάνε στην εισαγωγή συσσωρεύονται γύρω από την έδρα της και το στέλεχος της ίδιας της βαλβίδας και με τον καιρό φράζουν την εισαγωγἠ . Το φαινόμενο αυτό έχει παρατηρηθεί εδώ και καιρό σε κινητήρες που έχουν ήδη κυκλοφορήσει από χρόνια όπως είναι του γκρουπ VW , PSA, BMW και άλλους.
Ο λόγος που παρατηρείται αυτό  είναι ο εξής:
Στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού ο ψεκασμός γίνεται κατ΄ευθείαν στους κυλίνδρους και έτσι οι βαλβίδες εισαγωγής δέχονται αέρα εισαγωγής και τις αναθυμιάσεις από το κάρτερ υπό μορφήν νέφους. Αυτές οι αναθυμιάσεις γεμίζουν την πολλαπλή με λαδίλα η οποία όταν φθάνει στην περιοχή που προανέφερα λόγω υψηλής θερμοκρασίας  σχηματίζουν καρβουνίλα που με τον καιρό αυξάνει σταδιακά το πάχος της και φράζει την εισαγωγή.
Στους κινητήρες έμμεσου  ψεκασμού , όπως ήταν μέχρι πρόσφατα, αυτό δεν συμβαίνει γιάτί τα μπέκ ψεκάζονυ μέσα στην πολλαπλή και με κατευθυνση προς τις βαλβίδες και έτσι ξεπλένουν την λαδίλα αυτή η οποία μπαίνει στον θάλαμο καύση ανακατεύεται  με την βενζίνη και καίγεται. Στις βαλβίδες εξαγωγής οι επικαθίσεις είναι αμελητέες τόσον στους κινητήρες  άμεσου όσο και έμμεσου ψεκασμού.
Πρόληψη για το πρόβλημα δεν  υπάρχει. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν στην αγορά κάποια spray που ψεκάζεις με ζεστό κινητήρα και αυξημένες στροφές την εισαγωγή και αυτό υποτίθεται ότι λιώνει τις επικαθίσεις και μέσω του θαλάμου καύσης τις οδηγεί στην εξάτμιση. Μετά πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξεις λάδια και φίλτρο. Τώρα τι ζημιά κάνει στους κυλίνδρους, αισθητήρα λαμδα, καταλύτη κανείς δεν ξέρει. Στο εξωτερικό οι ιδιοκτήτες τέτοιων κινητήρων υποχρέωσαν τους αντιπροσώπους να κάνουν τον καθαρισμό με την ενδεδειγμένη μέθοδο δηλ. κατέβασμα καπάκι και αμμοβολή.
Στην Ελλάδα όσους εξουσιοδοτημένους FORD ρώτησα αγνοούν το πρόβλημα και μου είπαν ότι στα Ford δεν έχει αναφερθεί  τέτοιο πρόβλημα θαρρείς και ξέρει ο κάθε ιδιοκτήτης τι γίνεται μέσα στον κινητήρα του. Σε πιο ψαγμένους ανεξάρτητους επισκευαστές που ρώτησα (αλλων εταιρειών) εφαρμόζουν την λύση του spray η βγάζουν την πολλαπλή εισαγωγή και με κάποια συρματινα εξαρτήματα (π.χ. dremmel) η και αμμοβολή κάνουν τον καθαρισμό. Πιο απλό από το να κατεβάσεις καπάκι αλλά όχι 100% σίγουρο αποτέλεσμα.
Παρελειψα να αναφέρω ότι  από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο εγκατέστησα δοχείο αναθυμιάσεων για να κραταει ότι είναι δυνατόν. Επίσης έκανα ένα έλεγχο με ενδοσκοπική κάμερα στο δικό μου στα 1800 χλμ περίπου και το επανέλαβα στα  10.000 χλμ..  Η επικάθιση έχει ήδη αρχίσει χωρίς όμως να δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα ακόμη. Μία σύγκριση με άλλο κινητήρα που θα έχει τα ίδια η περισσότερα χλμ χωρίς δοχείο  αναθυμιάσεω πιθανόν να μας διαφωτίσει.
Αν ψάξετε στο internet  στο carbon deposits on intake valves η κάτι παρόμοιο θα δείτε φωτογραφίες που θα εκπλαγείτε.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
συμφωνω οτι ενδεχεται οι αμεσου ψεκασμου να εχουν περισσοτερο προβλημα απο επικαθησεις στις βαλβιδες εισαγωγης, αλλα δεν πιστευω οτι ειναι πραγματικά προβλημα. Ισως μετα απο 150000 χλμ.. το κυριοτερο προβλημα σε αμεσου ή εμμεσου ψεκασμου ειναι η "καρβουνιλα" στις βαλβιδες εξαγωγής και πιστευω οτι ειναι πολυ σημανικότερο απο τις όποιες επικαθισεις των αναθυμιασεων στις βαλβιδες εισαγωγής... Γιαυτο πρεπει να βαζουμε συχνα καλή κατοσταρα ή καποιο καθαριστικό βαλβιδων (παντα με την ενδεδειγμενη αναλογια), ωστε να καθαριζουν όλα όσο είναι δυνατο...

ουτως η άλλως ποτε δεν μου αρεσε η επιστροφη των αναθυμιασεων στο μοτερ, οποτε το καλυτερο (ειδικά σε μοτερ επιδοσεων) είναι να υπαρχει παντα καθαρο φιλτρο αερα και δοχειο αναθυμιασεων...
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
Επειδή πιστεύω ακράδαντα στη ρήση οτι καλύτερο το "προλαμβάνειν" απο το "θεραπεύειν", εκτιμώ ότι η τοποθέτηση δοχείου αναθυμιάσεων είναι εκ των ουκ άνευ!! Θα είναι η πρώτη δουλειά που θα κάνω μόλις παραλάβω το πανθηράκι μου :). Επηρεάζει την εγγύηση η τοποθέτησή του?
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
Δηλαδή ρε συμπατριώτη turbomaniac (Τριπολιτσιώτης κι εγώ :) ), υπάρχει περίπτωση να μου την τοποθετήσουν στην αντιπροσωπεία και να μη χάσω την εγγύηση?
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Πολύ καλά θα κάνεις να βάλεις δοχείο αναθυμιάσεων ώστε  να κρατάει αρκετό ποσοστό λαδίλας. Σε αντιπροσωπεία δεν νομίζω να θέλουν να ασχοληθούν, ότι κάνεις μόνος σου . Δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα στην εγγύηση η τουλάχιστον κάνε σερβις σε κάποιον "βολικό".
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
Φίλε fiesta 77, το πρόβλημα δεν είναι τα σέρβις ρουτίνας, εκεί δε θα σου πουν τίποτα γιατί θέλουν να σου τα πάρουν! Το θέμα είναι, σε κάτι σοβαρότερο που θα χρειαστεί το αυτοκίνητό μας, θα μας καλύψουν ή θα μας αρχίσουν τις γνωστές βλακείες, κι ας μην έχει καμμία σχέση η βλάβη με το δοχείο αναθυμιάσεων....
Και είναι 5 χρόνια αυτά! Δεν είναι και λίγα!! ;)
 
Το πόσες αναθυμιάσεις βγάζει ένα αμάξι έχει να κάνει καθαρά με τον τρόπο λειτουργείας , το πόσο συχνά αλλάζεις λάδια και το πόσο καλό είναι το λάδι.
Ότι και να πειράξεις χάνεις από την εγγύηση, εκτος αν εχει βγει καποιο κιτακι εγκεκριμένο απο την μαμα φορντ και παει λέγοντας....
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Η Ford δεν ξέρω αν θα βγάλει κιτακι. Από όλες τις άλλες εταιρείες που έχουν πλέον αυτοκίνητα με αμεσο ψεκασμό και αρα  πάσχουν από το πρόβλημα αυτό καμμία δεν έβγαλε.
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
mk1 Stelios said:
Καμια σχεση η φωτογραφία με την πραγματικότητα....
Δηλαδή Στέλιο? Απο τι μπορεί να έγινε αυτό? Γιατί δε μου φαίνεται για....φωτομοντάζ!!!

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1412353095[/time]
Μόνο μια φορά έχω δεί τέτοιο χάλι σε βαλβίδες εισαγωγής. Σε ένα αμάξι που είχα πάρει απο ένα γέρο και σε κάποια αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου, είχαν φύγει απο το μαστόρι μάλλον κάποια δόντια και άφηνε τις βαλβίδες ανοικτές. Και αυτόε ήταν και ο λόγος που μου το πούλησε :).
Οταν βρήκα το πρόβλημα, το αμάξι είχε πιάσει τόση κάπνα στις βαλβίδες και το καπάκι, που αναγκαστηκά το λύσαμε για τρίψιμο. Απο τότε δεν έχω δεί άλλο μοτέρ σε τέτοιο χάλι...
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
σε καμια περιπτωση περιφερειακα δεν επειρεαζουν την εγγυηση του κινητηρα αλλα και του αμαξωματος(αν δινεται).
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Αυτος ο κινητήρας δεν θα εχει πρόβλημα στο να βουλωνουν οι βαλβιδες εισαγωγης από τις αναθυμιάσεις γιατι δουλευει όπως  πετρελαιοκινητήρας!!!
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Για το θέμα αυτό μπορείτε να διαβάσετε και εδώ http://www.more-bhp.com/20tfsi_42fsi_rs4_carbon_valve_cleaning.html
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Στα βαγκ να βλέπατε τι γινόταν... Και γίνεται... Και εδώ με τα Σέατ και έξω (Άουντι ΡΣ4), που και λόγω χαμηλότερης ποιότητας λαδιών, δεν ξεχώριζες ποιες είναι καν οι βαλβίδες.

Τώρα τα φκιάχνουν 8μπεκα, για να περιορίσουν το πρόβλημα. Τους πήρε 6-7 χρόνια, για να ασχοληθούν μαζί του. Όπως κάνουν σε κάθε θέμα. Μέχρι να το λύσουν, αρνούνται την ύπαρξή του. Κλασικά.

Οι Φορνταίοι είναι σχετικά καινούργιοι σε δαύτο. Υποθέτω πως θα κωφεύουν κι αυτοί για κάποια χρόνια, μέχρι να εξελίξουν κάποια λύση.

Τα δοχεία παρακράτησης επικαθίσεων δεν έχουν ως τώρα δικαιολογήσει την τιμή τους με τα αποτελέσματά τους.
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
Nordvinden said:
Οι Φορνταίοι είναι σχετικά καινούργιοι σε δαύτο. Υποθέτω πως θα κωφεύουν κι αυτοί για κάποια χρόνια, μέχρι να εξελίξουν κάποια λύση.

Τα δοχεία παρακράτησης επικαθίσεων δεν έχουν ως τώρα δικαιολογήσει την τιμή τους με τα αποτελέσματά τους.
Τέτοια λέγε μας Nordvinden.....
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Τελικά όπως αναφέρει και πιό πάνω ο norviden η πιό σίγουρη λύση στο πρόβλημα είναι τα επι πλέον μπέκ (4 άμεσου ψεκασμού και 4 έμμεσου, στην περίπτωσή μας 3 και 3 αντίστοιχα). Είχα διαβάσει ότι καποιες εταιρείες το έχουν εφαρμόσει ήδη. Μία από αυτές μπορεί να είναι και αυτή που προαναφέρθηκε.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread