Θες να το εξηγήσεις λίγο αυτό?pinkfloyd said:O ecoboost δεν θα εχει αναναθυμιασεις όπως οι σαβουρες του VAG γιατι η λειτουργια του βασιζεται πανω στον πετρελαιοκινητηρα!!!
Δεν έχω ακούσει κάτι , μετά από κάποια χιλιομετρα θα μας πεις εσύ. Τα diesel σε ΙΧ είναι φρέσκο πράγμα στην Ελλάδα. Βέβαια τα επαγγελματικά diesel κυκλοφορούν κάποιες δεκαετίες , μην περιμένεις όμως κάποιος επαγγελματίας να έχει προβληματιστεί.POWERFORD said:παιδια να ρωτήσω το ίδιο ισχυεί και για το diesel 1,6 ?
Τα μοτερ που δουλευουν στις χαμηλες και μεσαιες στροφες εχουν λιγοτερες αναθυμιάσεις από τα μοτερ που δουλεουν στις μεσαιες και υψηλες στροφες.AN7 said:Θες να το εξηγήσεις λίγο αυτό?
Τα έχεις λίγο μπερδεμένα στο μυαλό σου.pinkfloyd said:Τα μοτερ που δουλευουν στις χαμηλες και μεσαιες στροφες εχουν λιγοτερες αναθυμιάσεις από τα μοτερ που δουλεουν στις μεσαιες και υψηλες στροφες.
Στο ρελαντί εχουν τις ιδιες αναυθυμιασεις
ο Ecoboost και τα πετρελαια που σηκωνουν πιεση από τις 1500 στροφες περιπου... εχουν πολύ λιγες αναθυμιάσεις.
Αυτος είναι και ενας από τους λογους που τα πετρελαια βγαζουν και 1.000.000 χλμ .
Οι συγκριση του Ecoboost με TFSI και ΤSI είναι το λιγοτερο ατυχης... wall...οι αναθυμιάσεις περναν πρωτα απο το ιντερκουλερ,εκει θα υπαρχει πρωτα πρόβλημα και μετα στις βαλβιδες.
Η καλυτερη λυση είναι τα μοτερ να δουλευουν συνεχεια στο ωφελιμο ευρος στροφων...και μετα το δοχειο αναθυμιάσεων και για οσους δεν θελουν να μολυνουν το περιβαλλον...και το μοτερ τους:
http://www.dieselpowerproducts.com/p-11142-ppe-crankcase-breather-filter-kit-045-10-66l-gm-duramax.aspx
Δεν νομίζω να φορτώθηκε φίλε μου. Μπορείς να προσπαθήσεις πάλι?fiesta77 said:Εβγαλα μία φωτογραφία στην εισαγωγή με κάμερα -ενδοσκόπιο. Η ανάλυση δεν είναι καλή αλλά φαίνονται ήδη οι επικαθίσεις στην βαλβίδα κυρίως στο στέλεχος . Επιβεβαιώνεται ότι αυτές που βλέπουμε από άλλα αυτοκίνητα είναι πραγματικές και όχι μονταζ. Εχω κάνει μόνο 12.500 χλμ. , φανταστείτε τι θα έχει γίνει στα 30-40.000 χλμ. Αν η φωτογραφία δεν έχει φορτωθεί θα ξαναπροσπαθήσω.
Οι βενζίνες EKO Kinitron διαφοροποιούνται από τις κοινές, τουλάχιστον λόγω της χρήσης πακέτου προσθετών υψηλής τεχνολογίας και συνδυαστικής δράσης, δηλ.: Απορρυπαντικό Μείωσης τριβών Αντιδιαβρωτικό
Βαλβίδες
Βενζίνη χωρίς πρόσθετο
Βενζίνη με πρόσθετο
Εντελώς άχρηστα!!AN7 said:Τα προσθετα βενζινης ειναι αχριστα για τις βαλβιδες σε αμαξια αμεσου ψεκασμου.