Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
O ecoboost δεν θα εχει αναναθυμιασεις όπως οι σαβουρες του VAG γιατι η λειτουργια του βασιζεται πανω στον πετρελαιοκινητηρα!!!
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Οι "σαβούρες" του βαγκ βέβαια, έχουν 1.8, 2λιτρα και 2.5λιτρα μοτέρ, που τα αντίστοιχα της Φορντ είναι για τα μαύρα σκυλιά.

Να τα λέμε κι αυτά.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
pinkfloyd said:
O ecoboost δεν θα εχει αναναθυμιασεις όπως οι σαβουρες του VAG γιατι η λειτουργια του βασιζεται πανω στον πετρελαιοκινητηρα!!!
Θες να το εξηγήσεις λίγο αυτό?
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
POWERFORD said:
παιδια να ρωτήσω το ίδιο ισχυεί και για το diesel 1,6 ?
Δεν έχω ακούσει κάτι , μετά από κάποια χιλιομετρα θα μας πεις εσύ. Τα diesel σε ΙΧ είναι φρέσκο πράγμα στην Ελλάδα. Βέβαια τα επαγγελματικά diesel κυκλοφορούν κάποιες δεκαετίες ,  μην περιμένεις όμως κάποιος επαγγελματίας να έχει προβληματιστεί.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
AN7 said:
Θες να το εξηγήσεις λίγο αυτό?
Τα μοτερ που δουλευουν στις χαμηλες και μεσαιες στροφες εχουν λιγοτερες αναθυμιάσεις από τα μοτερ που δουλεουν στις μεσαιες και υψηλες στροφες.
Στο ρελαντί εχουν τις ιδιες αναυθυμιασεις
ο Ecoboost και τα πετρελαια που σηκωνουν πιεση από τις 1500 στροφες περιπου... εχουν πολύ λιγες αναθυμιάσεις.
Αυτος είναι και ενας από τους λογους που τα πετρελαια βγαζουν και 1.000.000 χλμ .
Οι συγκριση του Ecoboost με TFSI και ΤSI είναι το λιγοτερο ατυχης... wall...οι αναθυμιάσεις περναν πρωτα απο το ιντερκουλερ,εκει θα υπαρχει πρωτα πρόβλημα και μετα στις βαλβιδες.
Η καλυτερη λυση είναι τα μοτερ να δουλευουν συνεχεια στο ωφελιμο ευρος στροφων...και μετα το δοχειο αναθυμιάσεων και για οσους δεν θελουν να μολυνουν το περιβαλλον...και το μοτερ τους:
http://www.dieselpowerproducts.com/p-11142-ppe-crankcase-breather-filter-kit-045-10-66l-gm-duramax.aspx
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
pinkfloyd said:
Τα μοτερ που δουλευουν στις χαμηλες και μεσαιες στροφες εχουν λιγοτερες αναθυμιάσεις από τα μοτερ που δουλεουν στις μεσαιες και υψηλες στροφες.
Στο ρελαντί εχουν τις ιδιες αναυθυμιασεις
ο Ecoboost και τα πετρελαια που σηκωνουν πιεση από τις 1500 στροφες περιπου... εχουν πολύ λιγες αναθυμιάσεις.
Αυτος είναι και ενας από τους λογους που τα πετρελαια βγαζουν και 1.000.000 χλμ .
Οι συγκριση του Ecoboost με TFSI και ΤSI είναι το λιγοτερο ατυχης... wall...οι αναθυμιάσεις περναν πρωτα απο το ιντερκουλερ,εκει θα υπαρχει πρωτα πρόβλημα και μετα στις βαλβιδες.
Η καλυτερη λυση είναι τα μοτερ να δουλευουν συνεχεια στο ωφελιμο ευρος στροφων...και μετα το δοχειο αναθυμιάσεων και για οσους δεν θελουν να μολυνουν το περιβαλλον...και το μοτερ τους:
http://www.dieselpowerproducts.com/p-11142-ppe-crankcase-breather-filter-kit-045-10-66l-gm-duramax.aspx
Τα έχεις λίγο μπερδεμένα στο μυαλό σου.
O λόγος που το diesel βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα έχει να κάνει με την αρχή λειτουργίας του και όχι το ότι τουρμπίζει στις χαμηλές στροφές.
Τα vag έχουν πολύ σοφιστικέ σύστημα για τον εξαερισμό του block αλλά δυστυχώς ότι είναι πολύπλοκο την παθαίνει και εύκολα.

Για το πως,που,γιατί και τι είναι οι αναθυμιάσεις τσεκαρε εδώ:

http://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ventilation_system
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Αυτά που εγραψα δεν τα διαβασα στο διαδικτυο...είναι η δουλεια μου οι Μ.Ε.Κ.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εβγαλα μία φωτογραφία στην εισαγωγή με κάμερα -ενδοσκόπιο. Η ανάλυση δεν είναι καλή αλλά φαίνονται ήδη οι επικαθίσεις στην βαλβίδα κυρίως στο στέλεχος . Επιβεβαιώνεται ότι αυτές που βλέπουμε από άλλα αυτοκίνητα είναι πραγματικές και όχι μονταζ. Εχω κάνει μόνο 12.500 χλμ. , φανταστείτε τι θα έχει γίνει στα 30-40.000 χλμ. Αν η φωτογραφία δεν έχει φορτωθεί θα ξαναπροσπαθήσω.
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
fiesta77 said:
Εβγαλα μία φωτογραφία στην εισαγωγή με κάμερα -ενδοσκόπιο. Η ανάλυση δεν είναι καλή αλλά φαίνονται ήδη οι επικαθίσεις στην βαλβίδα κυρίως στο στέλεχος . Επιβεβαιώνεται ότι αυτές που βλέπουμε από άλλα αυτοκίνητα είναι πραγματικές και όχι μονταζ. Εχω κάνει μόνο 12.500 χλμ. , φανταστείτε τι θα έχει γίνει στα 30-40.000 χλμ. Αν η φωτογραφία δεν έχει φορτωθεί θα ξαναπροσπαθήσω.
Δεν νομίζω να φορτώθηκε φίλε μου. Μπορείς να προσπαθήσεις πάλι?
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Ξαναπροσπάθησα, μου δείχνει οκ  αλλά κάτι γίνεται και δεν εμφανίζονται. Αν κάποιος το έχει δοκιμάσει ασ μου στείλει με μήνυμα το mail του να του τις  στείλω και να τις  κάνει upload.
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
http://imageshack.com/a/img745/8415/tTzGhH.png
http://imageshack.com/a/img674/7671/jCXTgM.png
http://imageshack.com/a/img540/3356/HKGK83.png

τις βλέπετε?

Είναι οι φωτό του μέλους fiesta77


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1414328272[/time]
Δηλαδή, αν δεν είχες δοχείο αναθυμιάσεων τι θα είχε γίνει?????????  :eek:
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Σε άλλα τόσα χλμ δεν θα ξανακοιτάξω, θα τις καθαρίσω κατἐυθείαν με οποιοδήποτε τρόπο δω ότι βολεύει. Αν δεν είχα δοχείο αναθυμιάσεων μάλλον θα ήταν χειρότερα. Σε άλλους κινητήρες με έμμεσο ψεκασμό αυτη η κατάσταση θα είχε δημιουργηθεί στα με 150.000 χλμ και βάλε.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Φίλε fiesta77 νομίζω πρέπει να πάρεις μια δραστική απόφαση δηλαδή να αλλάξεις μάρκα λαδιών για αρχή και να περάσεις σε αναγνωρισμένες μάρκες συνθετικού λαδιού.
Και κατά δεύτερο βενζίνη με πρόσθετα κατά των εναποθέσεων "λένε, διαφήμιζουν" πχ οι ΕΚΟ πχ λέω εγώ τώρα μια μάρκα εντελώς τυχαία που διαφημίζει τέτοια λειτουργία γνωρίζοντας το αξίωμα της μουφας παραπλάνησης κλπ.
Οι βενζίνες EKO Kinitron διαφοροποιούνται από τις κοινές, τουλάχιστον λόγω της χρήσης πακέτου προσθετών υψηλής τεχνολογίας και συνδυαστικής δράσης, δηλ.: Απορρυπαντικό Μείωσης τριβών Αντιδιαβρωτικό
Βαλβίδες
Βενζίνη χωρίς πρόσθετο            
xwris%20%20prostheto.jpg


Βενζίνη με πρόσθετο
me%20%20prostheto.jpg


antidiavrotiko.jpg

       

δείτε και αυτό: http://discsmil.edgesuite.net/digmed/hdnet/10/dc/14207600101197_ep2_improving_old_car_performance-1500k.mp4

       
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Τα προσθετα βενζινης ειναι αχριστα για τις βαλβιδες σε αμαξια αμεσου ψεκασμου.
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
AN7 said:
Τα προσθετα βενζινης ειναι αχριστα για τις βαλβιδες σε αμαξια αμεσου ψεκασμου.
Εντελώς άχρηστα!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread