Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Πράγματι τα πρόσθετα της βενζίνης δεν κάνουν τίποτα στο πρόβλημα που συζητάμε. Οσο γιά τα λάδια βάζω αυτά τα ειδικά που συνιστά η FORD γιά το ecoboost τα Castrol 5-20. Αν ήξερα κάποιο λάδι που αποδεδειγμένα δεν δημιουργεί το συγκεκριμένο πρόβλημα θα το έβαζα και ας έχανα και την εγγύηση, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο. Αν υπήρχε πιστεύω ότι η εταιρεία που το πλασάρει στην αγορά θα το διαφήμιζε ότι έχει αυτό το πλεονέκτημα.
 

CK1

New member
Feb 6, 2015
64
1
8
Καλησπέρα. Το τακτικό "ξεκνάπνισμα" είναι 1 λύση ειδικά σε εκείνους που κινούνται συνεχώς στην πόλη. Και όταν λέω ξεκάπνισμα δεν εννοώ απαραίτητα κόφτες. Βγές εθνική βάλε 4η και πήγαινε με 4000στροφές για κάνα 20. Ανεπίσημα αυτό συστήνει το VAG group για τους TSi που έχω. Τώρα αν έχει πιάσει 2 δάχτυλα καρβουνίλα μόνο με λύσιμο της εισαγωγής γίνεται δουλεία. Και για όσους έχουν όρεξη... https://www.youtube.com/watch?v=Ugh9vPz2Zd8
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Ωραία δουλειά. Αν στον ecoboost οι εισαγωγή ήταν προς την μάσκα του αυτοκινήτου όπως στον κινητήρα του video τα πράγματα θα ήταν πολύ πιό εύκολα. Τώρα που η εισαγωγή είναι στην αντίθετη πλευρά και με περιωρισμένο χώρο είναι πολύ δύσκολο να επέμβεις.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Καλημερα .Επειδη ειμαι και κατοχος ενος SEAT LEON CUPRA και το ξερω αυτο το προβλημα εδω και πολυ καιρο,εχω να παρατηρησω το εξης.
Οι ατμοι του ελαιου και η δημιουργια καρβουνιλας στις εδρες των βαλβιδων εχουν να κανουν κατα πολυ μεγαλο ποσοστο με την ποιοτητα του λαδιου και την χρηση.
Το VW CROUP συστηνει 5-30 για λαδια και η ford 5-20 η 5-30 η γνωμη μου σαν μηχανολογος ειναι η εξης.Οι ατμοι του ελαιου εχουν να κανουν αποκλειστικα με το ιξωδες  του λαδιου προς το σημειο ζεσης.Αν ενα λαδι βρισκεται να δουλευει σε εξωτερικη θερμοκρασια 4ο βαθμους τοτε καταλαβαινετε τι γινεται μεσα στο μοτερ ,αν ειναι τουρμπο η ακομα αν ζοριζεται σε υψηλες στροφες.Οταν λοιπον το λαδι τηγανιζεται ειναι φυσικο και επομενο να εχει πολλους ατμους αλλα και καταλοιπα.Για εμενα λοιπον οσοι εχουν τετοιους κινητηρες θα πρεπει πρωτα να χρησιμοποιουν ενα νουμερο ιξωδους επανω δηλ. vw 5-40 και ford  5-30 τουλαχιστον το λαδι να εχει καποια μεγαλη ανθεκτικοτητα στη ζεση.Περα απο αυτο καλα θα ηταν να ειμαστε λιγο προσεχτικοι οταν κανει πολυ ζεστη να μην πιεζουμε τα μοτερ πανω απο καποιες στροφες.
Για εμενα προσωπικα η συχνη αλλαγη λαδιων και η επιλογη ενος πληρους συνθετικου και καλου λαδιου ,αναβαλει κατα πολυ το προβλημα.Στο cupra εχω κανει 70000 χιλ χωρις να το χαιδευω καθολου,αλλα προσεχω το ζεσταμα ,δεν πιεζω οταν σκαει το τζιτζικι ,και φυσικα αλλαζω λαδια καθε 7500 οχι οπως λενε οι κατασκευαστες κατι περιργα νουμερα καθε 15000 η 20000 ακομη.
Παντα αυτη ειναι η γνωμη μου.Το catch can ειναι μια αγωνιστικη λυση,αλλα πρεπει να ειναι ακριβη κατασκευη για να δουλευει σωστα  ,ομως ας μην ξεχναμε οτι βγαζοντας τους ατμους προς τα εκει ΔΕΝ ΛΥΠΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ αφηστε που δημιουργει και γενικοτερες αριθμιες του κινητητρα στο ριλαντι.
Και κλεινωντας με κατι σημαντικο,οσοι εχουν βαλει catch can παρατηρησαν μια σημαντικη μειωση στη πιεση που συνηθως πιανει η τουρμπινα ,πριν αυτο τοποθετηθει,και αυτο ειναι σημαντικο.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Oι αναθυμιάσεις είναι βλαβερες και για το κινητηρα και για το περιβαλλον.

Οι εδρες δεν χρειαζονται λιπανση αλλα ψυξη και ψυχονται με τον εισερχομενο αερα

Η πιεση του σωστου τούρμπο δεν εχει σχεσει με τις αναθυμιάσεις.

http://www.dieselpowerproducts.com/p-11142-ppe-crankcase-breather-filter-kit-045-10-66l-gm-duramax.aspx


Τα πιο πολλα Γερμανικα προιοντα είναι μονο για ανακυκλωση!!!


Ασχετο αλλα το διαβασα καπου:

Οσο υπαρχει η Γερμανια θα υπαρχει απατη
Οσο υπαρχει η Ρουμανια  θα υπαρχει κλεψια
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
pinkfloyd said:
Ασχετο αλλα το διαβασα καπου:

Οσο υπαρχει η Γερμανια θα υπαρχει απατη
Οσο υπαρχει η Ρουμανια  θα υπαρχει κλεψια

Επομένως μας λες έμμεσα ότι υπάρχει ελπίδα από Japan μεριά... :p
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Σε συνέχεια του θέματος έβγαλα φωτογραφίες πάλι από τις βαλβίδες εισαγωγής. Συνολικά χλμ 20.500. Η κατάσταση έχει αρχίσει να γίνεται τραγική. Δέστε την συνημμένη φωτο και θα καταλάβετε. Πρώτη μου προτεραιότητα είναι πλέον η αντιμετώπιση του θέματος και ύστερα έρχονται τα άλλα (αναβαθμίσεις, προγράμματα κ.τλ).
http://imageshack.com/a/img661/3820/6x5hUb.png
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Να σε ρωτήσω κάτι χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω, κάθε πότε αλλάζεις λάδια και τι λάδια βάζεις?
Επίσης ο Στέλιος προτείνει 4000 στροφές με 4η για κανένα 20λεπτο.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Λαδια ότι λέει η FORD Castrol 5-20 Profesional (ειδικο γιά ecoboost). Αλλαγες έκανα στα 2000 χλμ. , στα 10.000 και πρόσφατα στα 19500 χλμ. Τα περισσότερα χλμ από αυτά τα έχω κάνει σε εθνική οδό , άρα το θέμα των στροφών δεν διορθώνει το πρόβλημα.
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Απλά μου φαίνονται πολύ λίγα τα χλμ για να είναι έτσι οι βαλβίδες.
Εγώ σε τουρμπάτο αμάξι θα άλλαζα πιο νωρίς λάδια, το πολύ κάθε 7000 και τώρα έτσι κάνω. Επίσης μεγάλο ρόλο παίζει ο τρόπος χρήσης. Δηλαδή το πρωί που βάζεις μπροστά να το αφήνεις να ζεσταθεί και μετά να ξεκινήσεις.
Το ότι βγαίνεις στην εθνική δεν λέει κάτι, αν για παράδειγμα πας με 5η και 120. Οι αναθυμιάσεις πάλι κάθονται στις βαλβίδες, σε μικρότερο βαθμό βέβαια από ότι σε εμάς που οδηγάμε ως επί το πλείστον μέσα στην πόλη.
Όλα αυτά δεν στα γράφω όχι γιατί δεν τα ξέρεις, αλλά για σου προτείνω κάτι που εμένα με βοήθησε και πάντα σε φιλικό επίπεδο.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Μην συγκρινεις το δικό σου (αν είναι με έμμεσο ψεκασμό) με τον ecoboost, εσύ δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα. Από παρόμοιες περιπτώσεις που έχω διαβάσει η μου έχουν πει μηχανικοί που επισκευάζουν VW h Peugeot με άμεσο ψεκασμό, οι επικαθίσεις είναι αναμενόμενες σε αυτά τα χλμ. . Στα 70-80.000 η κατάσταση είναι τραγική και αν θέλεις το αμάξι να αποδίδει σωστά , πρέπει να γίνει καθαρισμός με μηχανικά μέσα. Νωρίτερα όπως στην περίπτωση μου μπορεί κάτι να γίνει με ειδικά σπρευ. Αλλος από το forum με ecoboost έχει φθάσει αυτά τα χλμ. ;
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Είχαμε κάποιο αλλο νέο απο μέλος που εχει παρατηρήσει κατι τέτοιο;
 

CK1

New member
Feb 6, 2015
64
1
8
By the way μιας και κάποιος παραπάνω ανέφερε τους Ιάπωνες η Toyota ήδη χρησιμοποιεί στην GT86 διπλό ψεκασμό (άμεσο και έμμεσο) που λύνει ουσιαστικά το πρόβλημα μιας και το καύσιμο που ψεκάζεται πρίν τον θάλαμο καύσης καθαρίζει τις βαλβίδες. 

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1430896877[/time]
fiesta77 said:
Μην συγκρινεις το δικό σου (αν είναι με έμμεσο ψεκασμό) με τον ecoboost, εσύ δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα. Από παρόμοιες περιπτώσεις που έχω διαβάσει η μου έχουν πει μηχανικοί που επισκευάζουν VW h Peugeot με άμεσο ψεκασμό, οι επικαθίσεις είναι αναμενόμενες σε αυτά τα χλμ. . Στα 70-80.000 η κατάσταση είναι τραγική και αν θέλεις το αμάξι να αποδίδει σωστά , πρέπει να γίνει καθαρισμός με μηχανικά μέσα. Νωρίτερα όπως στην περίπτωση μου μπορεί κάτι να γίνει με ειδικά σπρευ. Αλλος από το forum με ecoboost έχει φθάσει αυτά τα χλμ. ;



Έχω ακούσει πολύ κάλες κριτικές για αυτό σαν 1η λύση: http://www.amsoil.com/shop/by-product/other-products/cleaners-and-protectants/power-foam/
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Κάτι παρόμοιο έχει κάνει και το βαγκ με το 8ο μπεκ. Κάποια στιγμή θα πρέπει να το κάνει και η Φορντ.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Συμφωνώ ότι η λύση είναι τα διπλά μπέκ και ήδη κάποιες εταιρείες το εφαρμόζουν. Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς. Πάντως σε λίγες μέρες θα κάνω κάποιες ενέργειες και θα έχω νέα, καλά η άσχημα.
Το σπρευ της amsoil είναι γενικό καθαριστικό του θαλάμου καύσης. Από τις οδηγίες χρήσης του συμπεραίνω ότι δεν κάνει γιά τον σκοπό αυτό μάλλον.Τα σπρευ που προορίζονται για τον σκοπό αυτο προσδιορίζονται συνήθως ως "intake valve cleaner for GDI engines" .
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ψεκαζετε  μια φορα το μηνα την πεταλουδα με καποιο καθαριστικό φρένων, οταν ο κινητηρας είναι στο ρελαντι για 10 δευτερολεπτα. Δεν νομιζω να υπαρχει κατι καλύτερο να κάνετε. 
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
CK1 said:
Καλησπέρα. Το τακτικό "ξεκνάπνισμα" είναι 1 λύση ειδικά σε εκείνους που κινούνται συνεχώς στην πόλη. Και όταν λέω ξεκάπνισμα δεν εννοώ απαραίτητα κόφτες. Βγές εθνική βάλε 4η και πήγαινε με 4000στροφές για κάνα 20. Ανεπίσημα αυτό συστήνει το VAG group για τους TSi που έχω. Τώρα αν έχει πιάσει 2 δάχτυλα καρβουνίλα μόνο με λύσιμο της εισαγωγής γίνεται δουλεία. Και για όσους έχουν όρεξη... https://www.youtube.com/watch?v=Ugh9vPz2Zd8
ακριβως το ιδιο μου ειπαν κι εμενα στην karenta προχτες θελει που και που σκισιμο για τον προαναφερθεντα λογο
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread