Pa_Nos_1400cc
Pro Member
pinkfloyd said:Ασχετο αλλα το διαβασα καπου:
Οσο υπαρχει η Γερμανια θα υπαρχει απατη
Οσο υπαρχει η Ρουμανια θα υπαρχει κλεψια
fiesta77 said:Μην συγκρινεις το δικό σου (αν είναι με έμμεσο ψεκασμό) με τον ecoboost, εσύ δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα. Από παρόμοιες περιπτώσεις που έχω διαβάσει η μου έχουν πει μηχανικοί που επισκευάζουν VW h Peugeot με άμεσο ψεκασμό, οι επικαθίσεις είναι αναμενόμενες σε αυτά τα χλμ. . Στα 70-80.000 η κατάσταση είναι τραγική και αν θέλεις το αμάξι να αποδίδει σωστά , πρέπει να γίνει καθαρισμός με μηχανικά μέσα. Νωρίτερα όπως στην περίπτωση μου μπορεί κάτι να γίνει με ειδικά σπρευ. Αλλος από το forum με ecoboost έχει φθάσει αυτά τα χλμ. ;
ακριβως το ιδιο μου ειπαν κι εμενα στην karenta προχτες θελει που και που σκισιμο για τον προαναφερθεντα λογοCK1 said:Καλησπέρα. Το τακτικό "ξεκνάπνισμα" είναι 1 λύση ειδικά σε εκείνους που κινούνται συνεχώς στην πόλη. Και όταν λέω ξεκάπνισμα δεν εννοώ απαραίτητα κόφτες. Βγές εθνική βάλε 4η και πήγαινε με 4000στροφές για κάνα 20. Ανεπίσημα αυτό συστήνει το VAG group για τους TSi που έχω. Τώρα αν έχει πιάσει 2 δάχτυλα καρβουνίλα μόνο με λύσιμο της εισαγωγής γίνεται δουλεία. Και για όσους έχουν όρεξη... https://www.youtube.com/watch?v=Ugh9vPz2Zd8