Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Μιας και μπηκαν τα ελατηρια eibach μαζι με τα αμορτισερ koni και συνεχεια ακουγα ποσο σκληρο ελατηριο ειναι, θελω να πω τα εξης.
Προσωπικα δεν εχω διαπιστωσει να εχει γινει πιο σκληρη η αναρτηση απο την μαμα,αντιθετα θα ελεγα οτι αφηνει μια πιο γλυκια αισθηση.Με ενα πιο μαλακο ελατηριο,οπως ειναι το hr πιστευω το αποτελεσμα θα ηταν προς το χειροτερο.Επισης θελω να πω οτι τα πισω ελατηρια εχουν ακριβως το ιδιο μεγεθος με τα μαμα αλλα εχουν πιο πολλες σπειρες και ειναι πιο μαλακά στο πατημα με το χερι.Τα μπροστα ειναι σαφως πιο μικρα στο μεγεθος.Αυτος ο συνδιασμος πιστευω οτι ειναι η χρυση τομη για τα fiesta μας σε αυτα τα χρηματα.
 

WOLF

Hero Member
May 10, 2010
1,561
0
0
49
Κορυδαλλος
Εγώ θεωρώ ότι τα hr είναι πιο σκληρά απο τα eibach και θα κοπάναγε αρκετά πιο πολύ!Τα eibach είναι πολυ πιο προοδευτικά ;)Καλορίζικα και πάλι :)
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
WOLF said:
Εγώ θεωρώ ότι τα hr είναι πιο σκληρά απο τα eibach και θα κοπάναγε αρκετά πιο πολύ!Τα eibach είναι πολυ πιο προοδευτικά ;)Καλορίζικα και πάλι :)

+100000
 

chris40

New member
May 15, 2010
89
0
6
35
παιδιά μιάς κ θέλω κ εγώ να χαμηλώσω καμιά 3-3.5 πόντους λέω προς το παρόν θα μπούνε μόνο ελατήρια κ γι ανάρτηση βλέπουμε,σκέφτομαι να βάλω eibach,πόσο πάνε σκέτα τα ελατήρια?
 

chris40

New member
May 15, 2010
89
0
6
35
τα Η&R πόσο πάνε?τι διαφορές έχουν ως προς την σκληρότητα?
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
δεν ξερψ τι λετε εσεις εμενα τα eibach μου φαινονται παρα πολυ σκληρα σε εντιθεση με τα h&r
που ειναι ενα τικ πιο μαλακα
 
Southern said:
δεν ξερψ τι λετε εσεις εμενα τα eibach μου φαινονται παρα πολυ σκληρα σε εντιθεση με τα h&r
που ειναι ενα τικ πιο Μπιιιιπ
σιγουρα ειναι πολυ πιο μαλακά απο τα ειμπαχ ..αλλα τα ειμπαχ ειναι σαν τα μαμα κ τιποτα παραπάνω απλα χαμηλώνουν το αμαξι!
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
pitbull said:
Η τιμη ειναι απο 140(εαν εχεις ακρες) μεχρι και 170€.Θελει αρκετο ψαξιμο και παζαρι οσο μπορεις.

τα 170ε να υποθεσω τα εχουν εξω τα μαγαζια του εμποριου? αν ειναι ετσι,πηγαινε στην ford και παρτα
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
http://streetandcircuit.gr/fiesta-fiesta-jhjd-c-14223_14308_15016_15020.html
http://www.tpauto.gr/store/comersus_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=43&curPage=8
http://www.siriocenter.gr/products8.php?wh=1&lang=1&the1id=34&the2id=36&the3id=986&the4id=1031&theid=1031&open1=34&open2=36&open3=986
 

chris40

New member
May 15, 2010
89
0
6
35
mk1 Stelios said:
μην μπεις καν στον κοπο

Τα ειμπαχ ειναι σαν τα μαμα κ τα HR χειρότερα

και τι να βάλω?το θέμα είναι να χαμηλώσουμε και να κερδίσουμε κ να μπαίνει κ λίγο με παραπάνω χιλίομετρα στις στροφές όχι βέβαια τίποτα σπουδαίο
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Με τα μαμα αμορτισερ και τα eibach πιστευω οτι θα κοπαναει λιγο,τωρα για h&r δεν εχω γνωμη.Αν εχεις σκοπο στο κοντινο μελλον να αλλαξεις και αμορτισερ προχωρα το,βαλε eibach και αργοτερα αλλαξε και τα αμορτισερ.
 
chris40 said:
και τι να βάλω?το θέμα είναι να χαμηλώσουμε και να κερδίσουμε κ να μπαίνει κ λίγο με παραπάνω χιλίομετρα στις στροφές όχι βέβαια τίποτα σπουδαίο
σε καμία περίπτωση  μια χαμηλωμένη ανάρτηση να σε κάνει να κερδίσεις κάτι σε στήσιμο για χρήση δρόμου αφου χειροτερεύει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου!
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
ειμαι σχεδον ετοιμος να βαλω τα KW VARIANT 1. η τιμη πουτα αγοραζω ειναι 850 ευρω και θελω αλλα 25 ευρω για ευθυγραμμιση!! τι λετε ειναι καλη επιλογη σαν ρυθμιζομενη αναρτηση???
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Τα φοράω εδώ και 130.000 χμ κοντά και να φανταστείς πλην ενός χτυπήματος δεν έχουν χάσει κιχ. Είναι και καλή τιμή. Μια που χτύπησε αποστάλθηκε από Θεσ/νίκη - Αθήνα και πίσω και ανακατασκευάστικε με μόνο 50 € κόστος. Κατά τα άλλα μέχρι τώρα μου δίνει απο 80 - 85 % ποιότητα απόσβεσης σε αμορτισερόμετρα.

Τρομερή ποιότητα, πολύ ομαλό φήλινγκ στις μεγάλες άνω των 140 χμ/ω ταχύτητα και διαφορετική αίσθηση από τα τραπέζια Bilstein - HR τα οποία σε κάποιο σημείο γίνονται ενοχλητικά. Ελαφρώς Σκληρότερο bump, και ελαφρώς χαλαρότερο rebound σε σχέση με τα Bilstein - HR (τα συγκρίνω γιατί είναι από τις κλασσικότερες επιλογές).

Περίμενε στα πρώτα 3 ως 5.000 να "κάτσουν" άλλο μισό εκατοστό περίπου από την αρχική ρύθμιση.

Είναι και ρυθμίσιμες σε ύψος απλά από όσα έχω διαβάσει σε ξένα φόρουμς η ωφέλιμη περιοχή είναι η περιοχή σαυρίσματος στην Ελλάδα, δηλ. από 3.5 ως 4.5 πόντους κάτω. Μετά τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης είναι κάπως ανορθόδοξα και πάει στράφι η όλη επένδυση (άσε που στην Ελλαδίτσα θα έχεις πρόβλημα με 5 πόντους κ χαμηλότερα, εκτός αν οδηγείς... μέσα σε σπίτι  giggle )
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread