Συμφωνώ με τον mpokwsth και το Στελλάρα όσον αφορά το μέρος απλά του να χαμηλώσεις με το μαμά αμορτισέρ. Αυτό είναι αρκετά χειρότερο από το μαμά σετάπ, αφού αναγκάζεις να δουλέψεις μια ανάρτηση σε άλλο εύρος φάσματος, με διαφορετική σταθερά συσπείρωσης ελατηρίου. Συχνά πυκνά σε κάθε λακούβα μεγαλων διαστάσεων τερματίζεις τις αναρτήσεις με όποιο κόστος στο chassis, top mount, ζάντες και ό,τι εμπλέκεται και το αμάξι δεν είναι στημένο σωστά.
Κάποτε ήμουν κ εγώ καγκουρίτσας και το εν λόγω σετάπ το έχω (ακόμα είναι στην αποθήκη μου για εξτρα καταστάσεις, 4 μαμα "αμοντεσερ" (που τα έλεγε ενας φίλος μου) και 4 ελατήρια H&R. Άντεξα μονο 3-4 χιλιάδες χιλιόμετρα, έκλαψα τα 120 ευρώ που έδωσα για να παραγγείλω τα ελατήρια και σκέφτηκα σε μια πιο ολοκληρωμένη λύση.
Όσον αφορά το χαμήλωμα, ναι δε μπορούσα να βλέπω το αμάξι μου τόσο ψηλό. Επίσης, χαμήλωσα και έσφιξα γιατί στο οδηγικό μου στυλ δεν "ανέχομαι" κλίσεις του σασί. Ναι ξέρω, μπορεί στο "μαμά" σετάπ να είναι πιο προοδευτικά τα πράγματα, πιο ρυθμίσιμα και λιγότερο απότομα, αλλά προτιμώ το τωρινό μου σετάπ οδηγικά. Και λίγο πολύ το ίδιο ίσχυε με το 1.25 όσο και τώρα με το ST