Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
πολυ κατατοπιστικη η απαντηση του GrahamHill

τα bιlstein οντως απο προσωπικη εμπειρια ειναι πολυ σκληρα και μετα απο καποιο καιρο σε κουραζουν αφανταστα....
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Εγώ δε θα σου απαντήσω, ξέρεις, 70000 χιλιόμετρα και είναι μια χαρά, το ΚΤΕΟ τη μέτρησε 81% εμπρός και 79% πίσω. Τώρα για το θέμα χαμηλώματος, χαμηλώνεις όσο θέλεις (σε φυσιολογικά επίπεδα), για κρατήματα είναι επίσης μια χαρά. Τέλος στο θέμα άνεση, θα κοπανάει λίγο παραπάνω από αυτή την ανάρτηση που έχεις τώρα.
Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με τον GrahamHill  ;)
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Έχετε έτοιμες λύσεις που δουλεύουν καλά στους κακούς Ελληνικούς δρόμους και πάτε και βάζετε αναρτήσεις χαμηλώματος ρε. Έχοντας οδηγήσει πολλά Fiesta με διάφορα setup, από ελατήρια χαμηλώματος μέχρι custom coilover BiMors... έχω καταλήξει στο ότι δεν υπάρχει (για χρήση δρόμου) καλύτερο setup από τα σπορ setup της μαμάς Ford: Αμορτισέρ S ή ST με ελατήρια από S.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
πιστευω ειναι καθαρα υποκειμενικη αποψη η επιλογη του αναλογου setup αναρτησης- ελατηριων

αλλος θελει ανεση αλλος θελει να χτυπαει φραπε καθε φορα που βγαινει βολτα
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Δεν είναι μόνο η άνεση και το χτύπημα φραπέ. Είναι και η ομοιογένεια, η προοδευτικότητα, η ρυθμισιμότητα, και η φιλικότητα στο όριο και μετά από αυτό. Οι μαμά αναρτήσεις της Ford τα έχουν όλα αυτά. Τα aftermarket setup που εγώ έχω δοκιμάσει ήταν όλα χειρότερα στους παραπάνω τομείς. Μόνο μικρότερες κλίσεις είχαν (δηλ. αέρας κοπανιστός) ...
 

Nick

Member
May 17, 2011
107
0
0
scorpion said:
ας κανω την αρχη : εγω εχω αλλαξει τα ελατηρια και εχω βαλει τα eibach 3,5 ποντους,εδειξε το αμαξι και αναβαθμιστηκε και το κρατημα του

κοστος 150 : αγορα και τοποθετηση μαζι

ακουω και εσας...

Τα ιδια ακριβως 160 ευρω αγορα τοποθετηση+ ευθηγραμιση,στα 150 ειχες ευθηγραμιση Ιακωβε?
 
mpokwsths said:
Έχετε έτοιμες λύσεις που δουλεύουν καλά στους κακούς Ελληνικούς δρόμους και πάτε και βάζετε αναρτήσεις χαμηλώματος ρε. Έχοντας οδηγήσει πολλά Fiesta με διάφορα setup, από ελατήρια χαμηλώματος μέχρι custom coilover BiMors... έχω καταλήξει στο ότι δεν υπάρχει (για χρήση δρόμου) καλύτερο setup από τα σπορ setup της μαμάς Ford: Αμορτισέρ S ή ST με ελατήρια από S.

απλα + 1000

όλα τα άλλα ειναι φρου φρου κ αρωματα που το εχω πει αρκετες φορες εδω μεσα όσο αναφοα τα ελατηρια!
Το χαμηλωμα στους ελληνικους δρόμους είναι μόνο για ομορφια.. αφου χειροτερευει την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου!
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Συμφωνώ με τον mpokwsth και το Στελλάρα όσον αφορά το μέρος απλά του να χαμηλώσεις με το μαμά αμορτισέρ. Αυτό είναι αρκετά χειρότερο από το μαμά σετάπ, αφού αναγκάζεις να δουλέψεις μια ανάρτηση σε άλλο εύρος φάσματος, με διαφορετική σταθερά συσπείρωσης ελατηρίου. Συχνά πυκνά σε κάθε λακούβα μεγαλων διαστάσεων τερματίζεις τις αναρτήσεις με όποιο κόστος στο chassis, top mount, ζάντες και ό,τι εμπλέκεται και το αμάξι δεν είναι στημένο σωστά.

Κάποτε ήμουν κ εγώ καγκουρίτσας και το εν λόγω σετάπ το έχω (ακόμα είναι στην αποθήκη μου για εξτρα καταστάσεις, 4 μαμα "αμοντεσερ" (που τα έλεγε ενας φίλος μου) και 4 ελατήρια H&R. Άντεξα μονο 3-4 χιλιάδες χιλιόμετρα, έκλαψα τα 120 ευρώ που έδωσα για να παραγγείλω τα ελατήρια και σκέφτηκα σε μια πιο ολοκληρωμένη λύση.

Όσον αφορά το χαμήλωμα, ναι δε μπορούσα να βλέπω το αμάξι μου τόσο ψηλό. Επίσης, χαμήλωσα και έσφιξα γιατί στο οδηγικό μου στυλ δεν "ανέχομαι" κλίσεις του σασί. Ναι ξέρω, μπορεί στο "μαμά" σετάπ να είναι πιο προοδευτικά τα πράγματα, πιο ρυθμίσιμα και λιγότερο απότομα, αλλά προτιμώ το τωρινό μου σετάπ οδηγικά. Και λίγο πολύ το ίδιο ίσχυε με το 1.25 όσο και τώρα με το ST
 

xr

Member
Dec 5, 2010
113
0
16
Νοτια προαστια
Aμα αλαξω τα μαμα αμορτισερ (mk6 f/l 1600),με τα ιδια ελατηρια,με αμορτισερ απο st, το βλεπετε σαν καλη επιλογη; Στοχος ποιο δεμενο αυτοκινητο χωρις να χασω ιδιαιτερα σε ανεση.
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
xr said:
Aμα αλαξω τα μαμα αμορτισερ (mk6 f/l 1600),με τα ιδια ελατηρια,με αμορτισερ απο st, το βλεπετε σαν καλη επιλογη; Στοχος ποιο δεμενο αυτοκινητο χωρις να χασω ιδιαιτερα σε ανεση.
εγώ που το έχω τα έχω συνδιάσει τα αμορτισερ του st με τα ελατήρια χαμηλώματος δεν μπορώ να πω ότι έχω ενδουσιασθεί πολύ
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Simeonidhs RT said:
Το ST ψαλίδια δεν έχει πίσω?

Όχι, έχει ημιάκαμπτο περίπου σαν τα απλά fiesta, που τον συνδυάζει με δισκοφρενάτα άκρα.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Ημιάκαμπτο άξονα σαν τα υπόλοιπα Fiesta περίπου 40% πιο άκαμπτο.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
υπαρχει περιπτωση τα ελατηρια χαμηλωματος να εχουν χασει την επανατατικοτιτα τους μετα απο πολλα χμ?
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
yannis_s said:
υπαρχει περιπτωση τα ελατηρια χαμηλωματος να εχουν χασει την επανατατικοτιτα τους μετα απο πολλα χμ?
φυσικά και υπάρχει αυτή η περίπτωση
περίπου μετά από 150.000χιλ θα πρέπει σιγά σιγά να το σκεφτόμαστε όλοι μας
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
απ'οτι ξερω τοσα χρονια τα ελατηρια δεν καταλαβαινουν τπτ!! τα αμορτισερ ειναι που την ακουνε!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread