Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Καλά θυμάσαι με 100 είναι και πανάκριβος. Παρεμπιπτόντως πολύ καλό αποτέλεσμα σου έβγαλε. ok234

Στον δρόμο πως το βλέπεις? Φαντάζομαι έχει γεμίσει τρελά από χαμηλά. Θα κουμπώνεις δευτέρα και θα νιώθεις τον κλοτσο για τα καλά! giggle
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Κοιτα η αλήθεια είναι οτι η διαφορά είναι αρκετά αισθητή σε ολο το φασμα αλλα πιο πολυ απο τις 4000σαλ μεχρι τις 7000σαλ αλλα δεν μπορώ να πω ότι αυτό που βλεπω στις καμπύλες ειναι τοσο αντιπροσωπευτικο!!!
Εαν παρατηρήσεις απο στις 6250σαλ το κέρδος μου δείχνει οτι είναι 10 άλογα! Γιαυτό ρωτάω πιο πανω για την κλιμάκωση! Εκείνος μου ειπε οτι έχει αλλάξει την κλίμακα και οτι πατάει σωστά η μία καμπύλη με την άλλη!
Θελω τα φώτα σου!  :)
 

PanosWhite

Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Sorry για το off topic αλλα δεν μπορώ να μην το πω....

ΜΠΡΑΒΟ ρε πάνo !!! το γουστάρω πολύ το τέρας σου :)  AR15firing AR15firing
Δώσε πόνο !!!  AR15firing AR15firing
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω και πολύ πάνω σε αυτό. redface

Από την στιγμή που άλλαξες το βήμα αλλά και αυτός το gear ratio κάτι δεν θα παταει ολόσωστα γενικά αλλάζοντας αυτές τις τιμές διαφοροποιούν και τα άλογα όπως και η ροπή… μέχρι και ο κόφτης και φυσικά και η μέγιστη ιπποδύναμη δεν ξέρεις εάν αντιστοιχεί πραγματικά σε αυτές τις σαλ που αναγράφονται τώρα.


Εάν σου είπε ότι είναι εντάξει τι να σου πω… μάλλον θα είναι ;)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Απορία: Από την στιγμή που η μέγιστη σου ιπποδύναμη είναι στις 6650 περίπου πως το βλέπεις να τραβαει μέχρι τις 7000. Καταρχήν ο κόφτης σου που είναι ? Για να φορτώνεις μέχρι και τις 7000 τότε πρέπει να είναι 7000+ :eek:
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Νίκο και Πανο ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.!
Αν και γενικά εχω γίνει λίγο δύσπιστος στα νούμερα το αποτέλεσμα στο δρόμο σαν σύνολο είναι λίγο ακόμα καλύτερο σε σχέση με πριν!

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1402430973[/time]
Η αλήθεια είναι ότι το σχολίασα κατα την διάρκεια της δυναμομετρησης.Το στροφόμετρο φτάνει μέχρι τις 7000σαλ αλλα στο χαρτί μου βγάζει την μέγιστη ιπποδύναμη στις 6650σαλ.Δεν πήρα κάποια σαφή απάντηση! Μετα ήθελα να το συζητήσω μαζί του αλλα ξεχάστηκε το πράγμα!
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
To μόνο που μένει είναι να κάνεις καμιά δοκιμή λοιπόν να σιγουρευτείς 100%
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
StuparArt said:
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω και πολύ πάνω σε αυτό. redface

Από την στιγμή που άλλαξες το βήμα αλλά και αυτός το gear ratio κάτι δεν θα παταει ολόσωστα γενικά αλλάζοντας αυτές τις τιμές διαφοροποιούν και τα άλογα όπως και η ροπή… μέχρι και ο κόφτης και φυσικά και η μέγιστη ιπποδύναμη δεν ξέρεις εάν αντιστοιχεί πραγματικά σε αυτές τις σαλ που αναγράφονται τώρα.


Εάν σου είπε ότι είναι εντάξει τι να σου πω… μάλλον θα είναι ;)
Ας αφήσουμε στην άκρη το νούμερο σαν νούμερο....Τουλάχιστον ήθελα να δω μηπως ηταν ιδέα μου αν το κέρδος είναι λίγο πολύ εμφανή και στο χαρτί.
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και εύχομαι να τα χαιρόμαστε ολοι στο έπακρο!

Riordian said:
To μόνο που μένει είναι να κάνεις καμιά δοκιμή λοιπόν να σιγουρευτείς 100%

Κάποια στιγμή πρεπει να ξελασκαρουμε για γίνει και αυτό! Πρέπει να ανοίξω το τεφτερι και να κανω μερικά τηλέφωνα με αυτούς που εχω κάνει δοκιμές! :D
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Μπραβο για το νουμερο.....στο ιδιο δυναμομετρο ειναι που ειχες μετρησει κ το προηγ.?

σοφα σκεφτεσαι ετσι με τα νουμερα..κ γω δεν τα υπολογιζω πολυ..μονο καμπυλες...αλλα οπως κ να χει ειναι ενα θετικο βημα...

Αλλο ο κοφτης παιδια κ αλλο που βγαζει μεγιστη ιπποδυναμη...ξαναπρογραμματισες η μονο την εξατμιση-σωληνα ξανασεταρες?

Παντα τετοια κ στον δρομο..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
τοσο μεγαλη διαφορα απο το στενεμα δεν δικαιολογείται.

δεν αμφισβητώ την δυναμομέτρηση απλα πιστευω οτι η νεα εξατμιση είναι πολύ καλύτερη ροικά απο την παλια (δεν εχει υπολοίματα εσωτερικά απο κολήσεις, πιο ομαλές καμπύλες, καλύτερα ροϊκά καζάνια, κλπ)

καζάνια κράτησες τα 60αρια ή εβαλες καινούγια?
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
DarthFiesta said:
Μπραβο για το νουμερο.....στο ιδιο δυναμομετρο ειναι που ειχες μετρησει κ το προηγ.?

σοφα σκεφτεσαι ετσι με τα νουμερα..κ γω δεν τα υπολογιζω πολυ..μονο καμπυλες...αλλα οπως κ να χει ειναι ενα θετικο βημα...

Αλλο ο κοφτης παιδια κ αλλο που βγαζει μεγιστη ιπποδυναμη...ξαναπρογραμματισες η μονο την εξατμιση-σωληνα ξανασεταρες?

Παντα τετοια κ στον δρομο..
Πηγαίνω σε αυτο το δυναμομετρο γιατι το θεωρώ λίγο πιο σωστό απο αλλα και λιγότερο αισιόδοξο απο κάποια αλλα μονο και μονο για να συγκρίνω τις καμπύλες σε κάθε αλλαγή που κάνω!
Οχι δεν εχω πειράξει κάτι στον προγραμματισμο.

pitbull said:
Ωραια πραματα βλεπω...εδω ειμαι εγω για καμια δοκιμη αν θες.
Η αλήθεια είναι οτι αν δεν εχεις κανει καποια αλλαγη θα με βόλευε πολυ να κάνω καποιες δοκιμές μαζί μιας και έχουμε μικρες διαφορές στο δρόμο! Θα βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα έτσι! Οταν έρθει η κατάλληλη στιγμη θα σου πω.Ευχαριστω.. ;)

turbomaniac said:
τοσο μεγαλη διαφορα απο το στενεμα δεν δικαιολογείται.

δεν αμφισβητώ την δυναμομέτρηση απλα πιστευω οτι η νεα εξατμιση είναι πολύ καλύτερη ροικά απο την παλια (δεν εχει υπολοίματα εσωτερικά απο κολήσεις, πιο ομαλές καμπύλες, καλύτερα ροϊκά καζάνια, κλπ)

καζάνια κράτησες τα 60αρια ή εβαλες καινούγια?

Χταπόδι και σπιραλ milltek
Kαταλύτης hjs motorsport 100
Τελικό με 2 φλογερες φ54
Σωλήνα φ54

Η αλήθεια είναι οτι Σκριβανος έχει πολύ καλό όνομα στις εξατμίσεις! Σαν επαγγελματιας ομως και σαν εξυπηρέτηση θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση!
 

Focusman

Pro Member
May 26, 2010
577
0
16
32
Περιστερι
Αν και ο κινητηρας 1,6 ti-vct οδευει προς το χρονοντουλαπο της ιστοριας, αλλο ενας στοχος που χα βαλει, επετευχθη.
Επιτελους εκανα δυναμομετρηση!!
Το αυτοκινητο ειναι εργοστασιακο μεχρι αηδιας με μονη αλλαγη πριν κανα τριμηνο ενα πανελ της bmc.
2ileyc8.jpg


Κανοντας μετατροπη το 124,1 bhp σε Hp, βλεπω 125,8. Οχι κι ασχημα!  :)
 

PanosWhite

Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
άμα θέλεις δοκιμάζουμε μιας και είμαι μαμά πλέον για να δεις :)
μονο το "πανελακι" έχω σαν extra....
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Focusman said:
Το αυτοκινητο ειναι εργοστασιακο μεχρι αηδιας με μονη αλλαγη πριν κανα τριμηνο ενα πανελ της bmc.
2ileyc8.jpg


Κανοντας μετατροπη το 124,1 bhp σε Hp, βλεπω 125,8. Οχι κι ασχημα!  :)


τώρα το ξανά πρόσεξα αυτό

94 άλογα τροχό και 125 στρόφαλο?  31 άλογα απώλειες? είναι λογικό αυτό?
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Το 25% πολύ δεν είναι? Από στρόφαλο μέχρι τροχό χάνει το 1/4 της υποδύναμης σε απώλειες?

Ακόμα θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. (Ας συγχωρεθεί η ασχετοσύνη μου).

Αν και η ιπποδύναμη είναι πιο δημοφιλές νούμερο, αυτό που ενδιαφέρει κάποιον που κάνει βελτιώσεις δεν είναι οι ροπή ? (η δύναμη δηλαδή με την οποία επιταχύνει το αυτοκίνητο). Η υποδύναμη θα σε βοηθήσει να φτάσεις μεγαλύτερη τελική...αλλά το πόσο γρήγορα θα επιταχύνεις εξαρτάται από τη ροπή...σωστά?

Ακόμη, τι παίζει με τη ροπή και τα κυβικά? Είναι ανάλογα μεγέθη ή αντιστρόφως ανάλογα?

Μπορεί δηλαδή ένα 1400 να έχει μεγαλύτερες ροπές από ένα 1600 ή 2λιτρο?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread