Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
scorpion said:
Αυτό το πακέτο που λες δεν έχει έκκεντρα.Φίλτρο πρόγραμμα και ολόσωμη εξάτμιση βγάζει 140hp

Ναι, ακριβως, αυτο εννοω

μονο φπε παει 140 και του παιδιου με extra ροικη και εκκεντρα πηρε 7 αλογα ΜΟΝΟ?  οταν σκετα τα εκκεντρα "υποσχονται" το λιγοτερο 6-7 πανω
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Τα 147.7 bhp μετατρέπονται σε 149.74 PS. Το αμάξι ουσιαστικά έβγαλε 150 άλογα. Αν λάβουμε υπόψιν ότι είναι χωρίς 100αρα, με αρκετά υψηλές θερμοκρασίες και χωρίς να έχει κάνει πλήρες adaptation ο εγκέφαλος, εμένα μου φαίνεται πολύ καλό το αποτέλεσμα για αυτά που φοράει.
Αν κιόλας δεν είναι τόσο τσιτωμένο και σε βάθος χρόνου δεν βγάλει προβλήματα, καθώς για να είμαι ειλικρινής δεν είχα ακούσει και τα καλύτερα για την συγκεκριμένη εταιρεία, μια χαρά μου φαίνεται.
Να το χαίρεσαι φίλε smoof, και εύχομαι απροβλημάτιστα χλμ. Είμαι σίγουρος ότι στην δεύτερη δυναμομέτρηση, θα δείξει ακόμα καλύτερα νούμερα, αν και αυτό που μετράει είναι να είσαι εσύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και να μην βγάζει ζημιές το αμάξι.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Τα ιστορικα Honda ESI ΚΑΙ VTI απο 1,6 κυβικα εβγαζαν 160 αλογακια το δευτερο και 130 το πρωτο
γιατι χρησιμοποιουσε 1 εκκεντροφορο για 16 βαλβιδες,ενω το δευτερο ως γνωστο 2 εκκεντροφορους με το ιστορικικο v-tec συστημα που το κραταει ακομη και σημερα.
Με τετοια τεχνολογια εβγαζαν 100/λιτρο.
Τωρα μιλαμε για  150 στο φορταδικο κινητηρα που δεν ειναι και οτι καλλιτερο απο σχεδιασμο και ποιοτητα κατασκευης.
Οσοι εχουν προσπαθησει να ρυθμισουν το λουρι των εκκεντρων με ρυθμιζομενο γραναζι,γιατι
ηθελαν τον εισαγωγης λιγο καννιβαλο ,ΤΟΤΕ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.
Γιαυτο μην τρελενεστε γιατι ο φιλος ο nexus εχει δικιο σε αυτα που λεει.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Aυτό θυμάμαι κι εγώ Karby για τα Honda. Τότε μάλιστα ήμουν πιτσιρικάς και είχα ξετρελλαθεί όταν όλα τα 16άρια της εποχής απέδιδαν από 75 μέχρι 115 άλογα και το vti πήγαινε στα 160. Αλλά που μαρούλι. Και μεταγενέστερα τα 2λιτρα ford (όπως το fiesta ST) που με βαρβάτη μετατροπή έφταναν το 100/λίτρο, 200 άλογα ατμόσφαιρα δηλαδή από 2000cc. Kαι λίγο παραπάνω με τετραπετάλουδο.
Tα περισσότερα άλογα, μόνο με σαλιγκάρι.
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
dimwhoo said:
Ναι, ακριβως, αυτο εννοω

μονο φπε παει 140 και του παιδιου με extra ροικη και εκκεντρα πηρε 7 αλογα ΜΟΝΟ?  οταν σκετα τα εκκεντρα "υποσχονται" το λιγοτερο 6-7 πανω

Εχει μετρησει κανεις ΜΑΗΑ φωτεινελη πρωτο σταδιο 140 αλογα?

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1501048706[/time]
nexus said:
Τα 147.7 bhp μετατρέπονται σε 149.74 PS. Το αμάξι ουσιαστικά έβγαλε 150 άλογα. Αν λάβουμε υπόψιν ότι είναι χωρίς 100αρα, με αρκετά υψηλές θερμοκρασίες και χωρίς να έχει κάνει πλήρες adaptation ο εγκέφαλος, εμένα μου φαίνεται πολύ καλό το αποτέλεσμα για αυτά που φοράει.
Αν κιόλας δεν είναι τόσο τσιτωμένο και σε βάθος χρόνου δεν βγάλει προβλήματα, καθώς για να είμαι ειλικρινής δεν είχα ακούσει και τα καλύτερα για την συγκεκριμένη εταιρεία, μια χαρά μου φαίνεται.
Να το χαίρεσαι φίλε smoof, και εύχομαι απροβλημάτιστα χλμ. Είμαι σίγουρος ότι στην δεύτερη δυναμομέτρηση, θα δείξει ακόμα καλύτερα νούμερα, αν και αυτό που μετράει είναι να είσαι εσύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και να μην βγάζει ζημιές το αμάξι.

Σε ευχαριστω πολυ! Εμενα με ευχαριστει πολυ και στο δρομο δειχνει αρκετα δυνατο.. και 150 αλογα στο συγκεκριμένο dyno με απροετοιμαστο αμαξι για εμενα προσωπικα ειναι καλο αποτελεσμα.. Την επομενη φορα οταν θα εχω χρονο θα ειναι ετοιμο για μετρηση.. ;)
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
KARBY said:
Yannis_s
Αγαπητε αν δεν ξερετε κατι καλα μην προσπαθειτε να απλοποιησετε τα πραγματα με τραγικη
γνωση και αφελεια.
Ο παλλαπλασιασμος που κανατε δινει αυτο που δινει αλλα ειναι εμβαδον.
Εδω μιλαμε για ογκο και κυβικα εκατοστα.
Αν λοιπον δεν το γνωριζετε σας το λεω ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ μιλαμε για λιτρα
οπως ενα μικρο μπουκαλακι coca-cola που σιγουρα καποια στιγμη εχετε πιει.
Γιαυτο λοιπον μην αμφισβητειτε κατι που σας λεω ,γιατι απλα κανουμε μια χαζη κουβεντα χωρις νοημα.
Τα 500 κυβικα εκατοστα(sic) ειναι η ιδανικη χωριτικοτητα για ενα κυλινδρο.
Ολα τα αλλα ειναι ,σε κουβεντα να βρισκομαστε.
Επιμενω δε ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.
Γιατι οπως φαινεται ,παλι δεν ξερετε οτι ο τουρμπατος κινητηρας ειναι ενας ατμοσφαιρικος
πολλαπλασιαζομενος επι 1,6 αποδωση.
Για να βρουμε σε ποσα ατμοσφαιρικα κυβικα αντιστοιχει.
Ευχομαι να μην το μπερδεψετε με την αποδωση στο στοιχημα και αρχισουμε αλλες
κουβεντες ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.

αγαπητε karby
ζουμε στην δεκαετια του 2010-2020
προσωπικα πιστευω οτι εισαι στα χαρτια και τα βιβλια της δεκαετιας 1980
καμια εταιρια δεν ασχολειται με τετραγωνους κινητηρες
καμια εταιρια δεν ασχολειται με τα 500 κυβικα στο κυλινδρο
δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισοτεροι κατασκευαστες δινουν βαση στην μεγαλυτερη διαδρομη στροφαλου απο οτι στην διαμετρο εμβολου.
δεν ειναι τυχαιο οτι δινουν βαση στο μηκος τον μπιελων και σε εμβολα ασσυμετρα
δεν ειναι τυχαιο οτι τα 500 κυβικα στο κυλινδρο δεν μπορουν να στροφαρουν σε ατμοσφαιρικη μορφη κινητηρα

ειναι σχετικο οτι τα 500 κυβικα στο κυλινδρο που αναφερεις αλλα και παλι χωρις τετραγωνο σχεδιασμο εχουν πολυ καλη αποδοση σε κινητηρες diesel και ιδιαιτερος σε κινητηρες τραχτερ.
φιλε karby ζησε στην εποχη μας η moto guzzi ειναι παρελθον
φιλε karby κανενα 2λιτρο ατμοσφαιρικο δεν εχει ξεπερασει τα 100 hp στο λιτρο
οταν τα honda b16 αρχες του 1990 εβγαζαν 160 hp στα 1.6cc
η στροφη στα τρικυλυνδρα αυτοκινητα απο τις εταιριες εχει γινει απλα για λογους κοστος και ρυπους και βαρους και για τπτ αλλο.

θες να στο εξηγησω και σε κινητηρες μοτοσυκλετας?
που ειναι 99% ατμοσφαιρα. τα 500 κυβικα στο κυλινδρο ειναι απαγορευτικα. τετραγωνοι κινητηρες εχουν εξαφανιστει.  

φιλε karby συγνωμη αλλα εισαι σκετη παραπληροφορηση

Αγαπητε αν δεν ξερετε κατι καλα μην προσπαθειτε να απλοποιησετε τα πραγματα με τραγικη
γνωση και αφελεια.
Ο παλλαπλασιασμος που κανατε δινει αυτο που δινει αλλα ειναι εμβαδον.
με εμβαδον μετρα κανα κοματι γης και καντο στρεμμα και αν βαλεις και καμια καλλιεργειας μετρα και στρεματικη αποδοση

αν δεν μπορεις να καταλαβεις ποσα κυβικα εκατοστα μας κανουν 54mm διαδρομης επι 54mm διαμετρο εμβολου και μου μιλας για εμβαδον παρε μια γκλιτσα και τραβα στο βουνο.

οσο για τα bda 1.6 του escort mk1 ειχαν αποδοση 260hp απο 1.6 lt και στροφαραν 10.000rmp την 10ετια 1970.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
yannis_S
Αγαπητέ  δεν θα συνιστούσα σε εσάς μια τέτοια αντιπαράθεση μαζί μου, γιατί  απλά δεν έχετε τα προσόντα.
Εκείνο που θα συνιστούσα χωρίς καμία επιφύλαξη θα ήταν μια άμεση
επιστροφή στις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
Εκεί δεν ξέρω σε πια τάξη ακριβώς γιατί ίσως πέσω έξω.
Αν θυμάμαι καλώς ο γιος μου στην έκτη δημοτικού έμαθε ότι ο  όγκος
Είναι χ*ψ*υ=λ  όπου  χ= φάρδος  ψ= πλάτος και υ= ύψος
Και αποτέλεσμα  λ= λίτρα =όγκος.
Τώρα αν εσείς  με φάρδος και πλάτος  βγάζετε  όγκο  τι να πω.
Αμέσως με τον κηδεμόνα σας.
Και αν το πάμε ποιο μακριά  ο όγκος του κυλίνδρου είναι
Το εμβαδόν του κύκλου του κυλίνδρου επί το ύψος του.
Τώρα σίγουρα δεν ξέρετε πως βρίσκουν το εμβαδόν του κύκλου.
Και τέλος γιατί τα εργοστάσια  διαλέγουν  πολλαπλάσια του 500 για κυλίνδρους
Εντάξει σίγουρα δεν ρώτησαν εσάς.
Παρακαλώ όμως θερμά να το σταματήσουμε εδώ σεβόμενοι τους υπολοίπους.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Παρακαλώ κι εγώ με τη σειρά μου να σταματήσει εδώ η συγκεκριμένη συζήτηση. Έχουμε βγει off-topic.

Ευχαριστώ.
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Επαναφερω το θεμα για τη version2 δυναμομετρηση.
Στο αμαξι μπηκε καταλυτης,μεγαλωσαμε λιγο την πεταλουδα και ξαναρυθμισαμε με τον Βασιλη με γνωμονα τη διαρκεια στη ροπη αλλα και στη δυναμη αφου εχω το μαμα κορωνοπηνιο.

Μετατρεποντας τα σε αλογα ειναι 155 στις 7010στρ, με 16kg ροπη απο 4300 εως τις 6900.

Η διαφορα απο πριν +5 μοτερ, +9 τροχο και ακομη καλυτερη διαρκεια στη ροπη..ολα αυτα στο δρομο το εχουν κανει αλλο αμαξι!  ok234

 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Από τι Μοντέλο είναι η πεταλούδα ? Η ροπή σου είναι λίγο θέμα θα έπρεπε να έχεις πάνω από 17 σαν άλογα πολύ καλά μπράβο
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Η πεταλουδα ειναι η δικη του ανοιγμενη στα 56χιλιοστα στο μηχανουργειο.

Απο εργοστασιακο σε maha δεν εχει ουτε 13 κιλα ροπη. Θεωρω πως αν το "πνιξω" απο εξατμιση ωστε να βγαλει το πολυ 0,5 θα χασει την διαρκεια που εχει. Το μονο που ισως βοηθησει σε ολα ειναι μια καλυτερη πολλαπλη εισαγωγης.
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Οκ άρα είναι θέμα μαχαίρι αυτό ωραία . Η πολλαπλή είναι μια χαρά
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
13 μαμά δεν παίζει να είχες
Το mk6 s 1600cc με 100hp έχει 14κιλά ροπής
Το 16 που έχεις τώρα είναι λίγο.Καλύτερα να είχες 150hp με 17+ ροπή παρά 155hp με 16 ροπή
Άποψη είναι
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Καλυτερα θα ηταν να ειχα 17 για 500 στροφες ή 16 για 3000? Ειναι ευκολο με ενα χταποδι 4-2-1 να του δωσω 1 κιλο μεσαιες αλλα μετα τις 5000 θα χανει πολυ..

Λιγες σελίδες πιο πισω εχει μετρησει καποιος mk7 1.6 με φιλτρο μονο και εβγαλε ουτε 13 κιλα σε Maha, εγω δεν ειχα μετρησει μαμα.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Η δικη μου αποψη φιλε  Smoof ειναι οτι τα νουμερα που μας δείχνεις ειναι εντυπωσιακά!!! ok234
Η πολυ μεγαλη διάρκεια στροφών μέγιστης ροπης ειναι πραγματικά το πιο must απο το γράφημα που βλέπω!

Θα συμφωνήσω Smoof απόλυτα με τις αποψεις σου και βλεπω να γίνεται εξαιρετική δουλειά απo τον Βασίλη!!!

Σταματήστε να σας ξεγελανε τα νούμερα σαν αριθμοί!!!
Ενα honda b16 vti βγαζει 16 κιλα ροπη και παίζουν περίπου στα 165 αλογα μεσο όρο.....! AR15firing

Υγ.Θεωρώ  οτι προχωράς αρκετα μεθοδικά την βελτίωση του fiesta σου!Κρατα μας ενήμερους γιατι εχει ενδιαφέρον....
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Σε ευχαριστω πολυ Panos..
Πραγματικα η καμπυλη της ροπης δειχνει ποσο καλη δουλεια εχει κανει ο Βασιλης που ρυθμιζει.  ok234

Και σε αυτο που λες να συμπληρωσω οτι οι δυναμομετρησεις δεν ειναι 2 αριθμοι! Ειναι διαγραμματα που αν καταλαβεις τι αποτυπωνουν μπορεις να κρινεις πιο σωστα.. Φαντασου οτι με μαμα μεταδοση που ειναι σχετικα μακρυ εχουμε πετυχει απο αλλαγη σε αλλαγη να εχουμε τα 16 κιλα ροπης!

Υγ. Παμε πειραματικα λογο μη πληροφορισης και βημα βημα ωστε αν κατι δεν αποδωσει να μπορουμε να κανουμε βημα πισω..
Υγ2. Το ονομα μου ειναι Κωνσταντινος
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
turbomaniac said:
ωραιο διαγραμμα. O κόφτης δεν ανεβαίνει άλλο?

Ευχαριστω!
Δεν το ρισκαρω για παραπανω απο 7200 γιατι ολο το valvetrain ειναι εργοστασιακο και με ηδη πολλα χλμ.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread