Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
και γιατι απλα δεν σου διορθωσε το αβανς??

τοσες πολλες μοιρες ειχε σηκωσει ??

απο μειγματα πως εισαι τωρα??
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
ο προγραμματιστης ισα ισα που με παρακαλαγε για παω να μου το ρυθμιση αλλα εγω λογο υποχρεωσεων δεν ειχα παει..και ετσι αποφασισα να βαλω το μαμα γιατι μπορω να βαλω και 95 χωρις πυρακια!
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Να πω κάτι; Οταν κανεις προγραμμα θεωρητικά δεν καίει λιγότερο το αμάξι;
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Απο οτι εχουμε δει απο μαμα MK7 δουλευει απο το εργοστασιο αρκετα πλουσιο,οποτε εαν φτιαξεις ενα καλο προγραμμα,θα καις λιγοτερο!!!
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
dimwhoo said:
Να πω κάτι; Οταν κανεις προγραμμα θεωρητικά δεν καίει λιγότερο το αμάξι;

Ναι, για τον λόγο που λέει ο μιχάλης και γιατί δεν καταπονείται το αμάξι στο γκάζι το ίδιο με πριν. Θέλει δηλαδή λίγοτερο πάτημα για να φτάσει στα επιθυμητά χλμ. Αλλά δεν νομίζω να το βάλει κανείς για την οικονομια tease
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το μαμα δουλευει AFR γυρω στο 11, με προγραμμα παει στο 13, αρα αμεση μειωση καταναλωσης καυσιμου.

επισις περισσοτερο αβανς στα μισα γκαζια που έχει με το προγραμμα, βοηθουν στην πιο εύκολη καυση και αρα σε μειωση της καταναλωσης.

εγω το χω ξαναπει, το ξαναλεω αλλη μια φορα, αν δεν σας ανεβασουν τον κοφτη και έχετε ολώσωμη φίλτρο, μην βαζετε προγραμμα είναι πεταμενα λεφτα.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
nos7 said:
Απο οτι εχουμε δει απο μαμα MK7 δουλευει απο το εργοστασιο αρκετα πλουσιο,οποτε εαν φτιαξεις ενα καλο προγραμμα,θα καις λιγοτερο!!!
Ρε φίλε πως έβγαλες συμπέρασμα ότι το mk7 είναι πλούσιο? που έχει γραφτεί αυτό και βγήκαν αυτά τα συμπεράσματα?


turbomaniac said:
το μαμα δουλευει AFR γυρω στο 11, με προγραμμα παει στο 13, αρα αμεση μειωση καταναλωσης καυσιμου.

επισις περισσοτερο αβανς στα μισα γκαζια που έχει με το προγραμμα, βοηθουν στην πιο εύκολη καυση και αρα σε μειωση της καταναλωσης.

εγω το χω ξαναπει, το ξαναλεω αλλη μια φορα, αν δεν σας ανεβασουν τον κοφτη και έχετε ολώσωμη φίλτρο, μην βαζετε προγραμμα είναι πεταμενα λεφτα.
ρε Αλέξη που είδες και πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι το 7αρι δουλεύει 11 μείγματα??

Μετ από τόσα χρόνια και μετά από τόσα που έχουμε γράψει κατά καιρούς πως βγάλατε και οι δυο αυτά τα συμπεράσματα??

φιλικα... ;)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Ρε φίλε πως έβγαλες συμπέρασμα ότι το mk7 είναι πλούσιο? που έχει γραφτεί αυτό και βγήκαν αυτά τα συμπεράσματα?

ρε Αλέξη που είδες και πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι το 7αρι δουλεύει 11 μείγματα??

Μετ από τόσα χρόνια και μετά από τόσα που έχουμε γράψει κατά καιρούς πως βγάλατε και οι δυο αυτά τα συμπεράσματα??

φιλικα... ;)
νικολα σε εσενα δουλευε 12.5 γιατι είχες φιλτρο-ολοσωμη. σε τελειως μαμα τοσο είναι γυρω στο 11:1
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
StuparArt said:
Ρε φίλε πως έβγαλες συμπέρασμα ότι το mk7 είναι πλούσιο? που έχει γραφτεί αυτό και βγήκαν αυτά τα συμπεράσματα?

Εαν θυμαμαι καλα,μαζι δεν συζητουσαμε καποια στιγμη οτι το ΜΚ7 στο δυναμομετρο κλειδωνει 13,1:1  ; εαν θυμαμαι κατι λαθος διωρθωσε μ σε παρακαλω!!!
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
::) Eχει δικιο ο Νικολας σε αυτα που λεει...

Καταρχην τα περισσοτερα μειγματα που εχουμε δει μεχρι τωρα,ειναι με μετρηση με το τσουτσουνι απο πισω και πανω στο δυναμομετρο.Αυτη η μετρηση να ξερετε οτι δεν ειναι ειναι η πιο αντικειμενικη και ισως στον δρομο με κανονικα φορτια να υπαρχουν μεγαλες διαφορες....

Μιχαλη το 13.1:1 που αναφερεις δεν θεωρειται πλουσιο αλλα φτωχο και γενικα αυτο που γνωριζουμε μεχρι τωρα για τα Mk7,ειναι οτι μεχρι τις 5.000+ δουλευουν σχετικα φτωχα και απο το φασμα αυτο και μετα το ριχνουν στο 12.4:1(πανω κατω) και 11.7:1 στον κοφτη.

Ο λογος που εχουμε αναφερει αρκετες φορες,οτι καλο ειναι οσοι εχουν σκοπο να πειραξουν το αμαξι τους να βαλουν ενα wideband πρωτα,ειναι για να δουν τι γινετε με τα μειγματα και μετα να προχωρησουν.
Μεχρι τωρα οσοι εβαλαν το εκαναν αφου τα ειχαν πειραξει.Το wideband ειναι το πιο σημαντικο εργαλειο που πρεπει να εχει καποιος στο αμαξι.

Ο Νικολας που το εβαλε μαζι με την τοποθετηση της εξατμισης,χαμηλα επαιζε αρκετα στεγνος αν θυμαμαι καλα και περιπου απο 4000-5000 κλειδωνε 12.9-13.1:1 και μετα καπου στο 12.4:1-11.9:1 στον κοφτη.

Ολα αυτα υπαρχουν εντος του φορουμ,οποτε το mk7 σιγουρα παιρνει βελτιωσεις απο σωστο ρυθμισμα
του μειγματος και σιγουρα δεν δουλευει πλουσιο.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Αν και θα συμφωνήσω με το Μπάμπη σε αρκετά από αυτά που έγραψε έχω να κάνω κάποιες επισημάνσεις διορθώσεις.


Το Mk7 Sport σε μαμά μορφή στον κόφτη είναι γύρο στο 12,4 -12,6. Από το εργοστάσιο ο εγκέφαλος έχει οριστεί για AFR 12,7:1 και επειδή ο λ βγαίνει εκτός προσπαθεί ο εγκέφαλος να πιάσει αυτό το 12,7.

Στο μεγαλύτερο φάσμα το sport με φ-ε παίζει μέχρι τις 5000-5500 13,2 – 13:1 μετά αρχίζει και γίνεται όλο και πιο πλούσιο για να καταλήξει στον κόφτη το πολύ 12,4:1 συνήθως είναι στο 12,7 – 12,6:1 !!!!

Εγώ στο δικό μου μόνο στην αρχή όταν έβαλα εξάτμιση αλλά με ενημέρωση εγκεφάλου από 1.4 (μετά από δική μου παρότρυνση στην αντιπροσωπία) είχα δει 11,7. Υπάρχουν και βιντεακια! Από την στιγμή που είδα αυτά το μείγμα άρχισα να ψάχνομαι και κατέληξα ότι έφταιγαν η εξάτμιση που ήταν καινούργια (ούτε 300km δεν είχα κάνει) όπως επίσης έφταιγε και η ενημέρωση που είχα κάνει. όταν ξανά ενημέρωσα την ecu τα μείγματα διορθώθηκαν και τελειοποιηθήκαν κάνοντας και άλλα χιλιόμετρα με την ολόσωμη.

Έχω πάρα πολλά βιντεακια για αυτά που γράφω τώρα.. τα έχουμε ξανά πει πριν από κάποια χρονάκια. ;)



@Μιχάλη όσο πλησιάζεις στο στοιχειομετρικο τόσο πιο φτωχό θεωρείτε ένα μείγμα (δεν το συζητάμε για να το ξεπερνά κιόλας) και όσο απομακρύνετε προς τα κάτω τότε γίνεται όλο και πιο πλούσιο.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το 13 δεν είναι φτωχό, είναι το τελειο για ατμοσφαιρική βελτίωση. Του νικόλα που δούλευε 13 και στον κοφτη 12.5 χωρις προγραμμα (όπως και όλα τα μκ7 με ολόσωμη και φίλτρο) θα το ζηλευαν και οι προγραμματιστες που προσπαθούν να το φταξουν 13 και κόφτη 12.5.

όσο κόβεις κάτω απο 13, τόσο πέφτουν τ' αλογα, να φανταστεις 12 είναι το καλύτερο για τουρμπο. (φυσικά 13 είναι το καλύτερο, αλλα οι θερμοκρασίες αναγκάζουν τους προγραμματιστες να το πάνε στο 12). Οπότε όπως καταλαβαίνεις το 12 και κόφτη 11.5 θεωρείται παραπάνω πλούσιο απ' οσο πρεπει για ατμοσφαιρικό.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Νίκο!
Σε δικές μου δυναμομετρησεις  οταν ήμουν μαμα δουλευα 12.6 στον κόφτη και σε ολο το υπόλοιπο φάσμα στροφών κειμενομουνα στο 12, 9 με 13, 1
Μετα με φίλτρο ημουν στο 12, 9 στον κόφτη και 12, 9 με 13, 3 στο υπόλοιπο φασμα.
Δεν θα το έλεγα και πλουσιο  απο την μάνα του!
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35



Αυτή ειναι η δυναμομετρηση πριν και μετα την αλλαγή της σωλήνας απο φ60 σε φ54.

Να συμπληρώσω κατι που ξέχασα.μπορειτε να διακρίνεται εσείς αν οι καμπύλες είναι προσομοιωμενες σωστα γιατι η μια είναι πριν την αλλαγή του κωρονοπηνιου και η άλλη μετά?
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ωπα… τι μαγικό ήταν αυτό :eek: :eek: ok234

Την στένεψες όλοι από σπιράλ και πισω?καταλητη έχεις αφήσει πάνω? Φ54 εξωτερική έτσι??
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Ειναι απο σπιράλ και πισω με φ54 εξωτερική.Ναι ο καταλύτης εχει μείνει πάνω!  Νικολα θυμάσαι αν ο καταλύτης ηταν με 100 κυψέλες ή 200?Εγω θυμάμαι 100!
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
πιο ειναι το πριν και πιο το μετα κ ποσα αλογα εβγαλε γιατιδε το βλεπω καλα
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Μεσα στο photobucket έχει να μεγενθυνεις την εικόνα για να διακρίνεις τις καμπύλες!
Σαν τελικό νούμερο είχα βγάλει 139, 8 και τωρα 145,8
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread