Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
scorpion said:
Smoof τι φοράει το αμάξι σου?
Από τι βλέπω έβγαλες 147hp με 16 κιλά ροπής

Φοραει φιλτρο ΚΝ,μια ολοσωμη decat,εκκεντρα Piper και προγραμμα tuning on road..
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
15.8 κιλα ροπη οταν το μαμα εχει 15.5?

λιγα δεν ειναι? και μαλιστα στις 4900? αλλα τουλαχιστον κρατιεται τραπεζι

τον κοφτη πως τον πηγε στις 7000+ ?
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
dimwhoo said:
15.8 κιλα ροπη οταν το μαμα εχει 15.5?

λιγα δεν ειναι? και μαλιστα στις 4900? αλλα τουλαχιστον κρατιεται τραπεζι

τον κοφτη πως τον πηγε στις 7000+ ?

Ισως εχεις δικιο οτι σαν νουμερο ειναι λιγο αλλα 1ον αυτο που με ενδιεφερε ηταν η διαρκεια και 2ον χωρις να γνωριζω αλλα δεν νομιζω οτι Μaha ενα μαμα θα βγαλει 15.5

Ο κοφτης 4η ειναι 7200 οπως ζητησα απ τον Βασιλη. Το πως το καταφερε το ξερει εκεινος..

Υγ. Χρωσταω μια ακομη με καλυτερες συνθηκες που θα γινει στην πρωτη ευκαιρια
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά για μένα με αυτά που έχω δει δεν με συγκινούν τα νούμερα.Στο δρόμο μπορεί να πηγαίνει τάπα.

Υπήρχε ένα fiesta του panosd όπου ήταν 149hp με 18 κιλά ροπής με τραπέζι την ροπή του και πήγαινε και πολύ καλά στον δρόμο.
Εγώ με αυτά που φοράει το αμάξι έπρεπε να είναι τουλάχιστον 160hp και πάνω από 18 κιλά ροπής αλλά στα δικά σου δεδομένα τώρα καλύτερα να είχα πχ 140hp και περισσότερη ροπή
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Σαν νουμερα δεν με συγκινουν ουτε εμενα αλλα στο δρομο οπου και ρυθμιστηκε μου δειχνει πολυ καλο. Βεβαια αυτο ειναι σχετικο για τον καθενα.

2 πραγματα που ειπες θελω να σχολιασω πολυ φιλικα
1ον 160 αλογα εχει καταφερει κανεις με 1ο σταδιο+εκκεντρα? Νομιζω οχι γι αυτο δεν το περιμενα ουτε εγω..αν οντως το καταφερε καποιος τοτε αλλαζει το πραγμα και μακαρι να μας πει πως να το κανω κι εγω :p

Και 2ον αν και δεν ειναι σωστο να μιλαμε για 3ο ανθρωπο ο Πανος που ολοι τον εχουμε σαν παραδειγμα (και πολυ λογικο!) εγραψε μονος του οταν στενεψε την εξατμιση οτι ειδε στο χαρτι +10 που δεν τα ενιωθε στον δρομο. Αυτο το λεω για να καταλαιβαινουμε ολοι πως τα δυναμομετρα μετρανε λιγο περιεργα. Και εννοω ολα οχι για να δικαιολογησω τα δικα μου νουμερα ή dyno.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1500657392[/time]
Επισης θεωρω πως η ελλειψη καταλυτη δεν κανει καλο στο θεμα της ροπης ειδικα στις μεσαιες. Αν καποιος ειχε και εβγαλε ή το αντιθετο ας μας βοηθησει..
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Η κουβέντα μας όμως απαιτεί την αναφορά σε άλλα μέλη και η τοποθέτησή μας είναι πάντα με φιλικό κλίμα.Με τον Πάνο προσωπικά έχω κάποια πιο ιδιαίτερη σχέση ώστε να σχολιάσει αρνητικά

Είχαμε κάποιο παιδί που έβαλε κάποιο πακέτο βελτιωτή που του έλεγε 155 με lite έκκεντρα και πάνω από 150 δεν είδε
Σαν πρωτοσταδιάτα έχουμε δει γύρω στα 145 με 150 άλογα.Γιατί να μην πάει πάνω από 160 αν υπάρχει ένας σωστός άνρθωπος ώστε να το προγραμματίσει σωστά

Τα ατμοσφαιρικά θέλουν καταλύτη
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
Smoof said:
Ηρθε και η δικη μου ωρα να δω τι βγαζει το Μκ7..

Η μετρηση εγινε στο Maha του Φωτεινελη με οχι τις καλυτερες δυνατες συνθηκες..
Η μετρηση εγινε με 33.6 εξωτερικη θερμ ,46 στην εισαγωγη,με 95ρα βενζινη (με μια υποψια "πυρακιων") και με μολις 100χλμ μετα το προγραμμα χωρις πληρες adapt στον εγκεφαλο.
Ολο αυτο εγινε για 2 λογους..ο πρωτος ειναι οτι το αμαξι ηθελα να δω τι κανει σε καθημερινη οχι τελεια κατασταση και ο 2ος για να δω αν αυτα που μου υποσχεθηκε ο προγραμματιστης ειναι αληθεια.

http://imageshack.com/a/img922/829/nwEe62.jpg
ωραιος ο παιχτης.  με θερμοκρασια πολλαπλης εισαγωγης 46 βαθμους εχεις παρα πολυ καλα νουμερα.
θα εχεις μεγαλες διαφορες οταν πεσει η θερμοκρασια
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Να πω κατι το οποιο δεν αναφερεται απο κανενα σας.
Η ροπη στρεψης που θα βγαλει ενας ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ κινητηρας εξαρταται αποκλειστικα απο τον σχεδιασμο των κυλινδρων.
Με δεδομενο οτι ο ιδανικος κυλινδρος ειναι ΠΑΝΤΑ 500 κυβικα και ΤΕΤΡΑΓΩΝΟς.
Που σημαινει οτι η σχεση διατομης του κινητηρα με την διαδρομη του δινει στο εμβολο μια γραμμικη ταχυτητα εμβολου που αν θυμαμαι καλα ειναι το 15.4/?
Ξεκινωντας λοιπον απο αυτο το δεδομενο,συνχωρειστε με δεν θυμαμαι ακριβως την θεωρια,
Απο αυτο τον κιλυνδρο παιρνουμε το max σε ροπη και υποδυναμη.
Οταν λοιπον ενας κινητηρας εχει κιλυνδρα ΥΠΟΤΕΤΡΑΓΩΝΑ Η ΥΠΕΡΤΕΤΡΑΓΩΝΑ
ΕΧΕΙ περισσοτερες ροπες για την πρωτη περιπτωση και περισσοτερα αλογα για την δευτερη.
Στην πρωτη περιπτωση ειναι ποιο ησυχος και οικονομικος και στην δευτερη ποιο
στροφατος και λυσσασμενος.
Θελω λοιπον να πω οτι.
Στην ατμοσφαιρα Η ΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟς ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΗΣ ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗς.
Δεν μπορειται να αυξησετε στην ατμοσφαιρα ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΜΑΖΙ .
ειναι αδυνατο αυτο και στην πραξη ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΟ να το πετυχει κανεις εστω και λιγο.
Γιαυτο λοιπον ξεκιναμε απο το ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Συνηθως ολοι μας ψαχνουμε τα αλογα.
Οκ.Βγαινουν σε βαρος της ροπης και με θυσια την ευστροφια χαμηλα ,την οικονομια,
και την ευκολια οδηγησης.
Καποιος φιλος εγραψε ΟΤΙ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
Στο φιεστακι λοιπον ο 1,6 ειναι ο καθε κιλυνδρος σκαρτα 400 κυβικα αρα ειναι υποτετραγωνος.
Ειναι λοιπον κινητηρας ροπατος.Αυτο δεν αλλαζει.
Οταν θελουμε αλογακια ,κανουμε τις οποιες αλχημιες μας και τα παιρνουμε.
Βγαζωντας λοιπον ιπποδυναμη απο μια εξατμιση αλλαζουμε τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του κινητητρα.Τα αλογα τα παιρνουμε αλλα σε αλλες στροφες σε αλλη οικονομια και σε αλλη
καμπυλη ροπης.Ειναι μεγαλη περιπετεια ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕς ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ ΤΙΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕς.
Παραλληλα ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕς ΙΔΑΝΙΚΟΥΣ.
ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ST.
ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΑΙ 1500  ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 3*500=1500
ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
θα σε στεναχωρησω αν σ πω οτι υποτετραγωνος ή υπερτρετραγωνος θεωρειται οταν εχεις ειτε μεγαλυτερη διαδρομη εμβολου απο οτι διαμετρο εμβολου ειτε αναποδα? οτι αυτο τον 500 κυβικων απλα δεν ισχυει?
οτι η ροπη βγαινει αποκλειστικα απο τους εκκεντροφορους και την συμπιεση στον χωρο καυσης σε ενα ατμοσφαιρικο κινητηρα?
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
scorpion said:
Η κουβέντα μας όμως απαιτεί την αναφορά σε άλλα μέλη και η τοποθέτησή μας είναι πάντα με φιλικό κλίμα.Με τον Πάνο προσωπικά έχω κάποια πιο ιδιαίτερη σχέση ώστε να σχολιάσει αρνητικά

Είχαμε κάποιο παιδί που έβαλε κάποιο πακέτο βελτιωτή που του έλεγε 155 με lite έκκεντρα και πάνω από 150 δεν είδε
Σαν πρωτοσταδιάτα έχουμε δει γύρω στα 145 με 150 άλογα.Γιατί να μην πάει πάνω από 160 αν υπάρχει ένας σωστός άνρθωπος ώστε να το προγραμματίσει σωστά

Τα ατμοσφαιρικά θέλουν καταλύτη

Υπαρχει καποιος που εβγαλε 1ο σταδιο 150hp? Ενδιαφερον..
Αν ειναι ευκολο ας ανεβασει μια δυναμομετρηση να δουμε καμπυλες και σε ποιο dyno
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Smoof αν δεις σε πιο παλιές σελίδες θα το δεις
Εγώ μιλάω για το αμάξι του panosd
Τελευταία δυναμομέυρηση που κάναμε έβγαλε 149 με 18 ροπή
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Yannis_s
Γιατι να στεναχωρηθω αγαπητε?
Το υπερτετραγωνος και υποτετραγωνος ακριβως αυτο λεω και εγω με αλλα λογια.
Οσο για τα 500 κυβικα ανα κυλινδρο ειναι πολυ γνωστο στο ευρυτερο κυκλο των μηχανολογων για την απολυτη αποδοση αυτων των κιλυνδρων.
ΚΑΙ ΑΝ ΘΕς ΝΑ ΞΕΡΕΙς αυτο ξεκιναει απο πολυ παλιοτερα οταν το ειχε αποδειξει
η motto guzzi STA TOTE MHXANKIA THS.
Αλλωστε αποδεικνυεται και απο την μοδα των τελευταιων καιρων οι κατασκευαστες να κατασκευαζουν ΠΟΛΛΑ 1,5 τρικιλυνδρα βενζινη και πετρελαιο.
Οσο για την ροπη στρεψης οτι βγαινει απο τους εκκεντροφορους και την συμπιεση ,εγω απλα ειπα για τα χαρακτηριστικα ενος κυλινδρου και κατα συνεπεια ενος κινητηρα ,το ποσο μπορει να φθασει οχι απο που μπορει να βγει η ροπη.
Μαλλον εσυ καταλαβες λαθος τι ειπα.
Οσο για να στεναχωρηθω?μαλλον δυσκολο μετα απο 35 χρονια ενεργης μηχανολογιας.
Δεν νομιζεις?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ενας μονοκυλινδρος κινητηρας με διαδρομη 54mm στροφαλου και διαμετρο 54mm εμβολου θεωρειται τετραγωνος κινητηρας. αν δεν κανω λαθος 54χ54 μας κανουν 125 κυβικα. τα 500 κυβικα που μου περιγραφεις που κολλανε?
και αν ειναι ετσι οπως μας τα λες βαδιζουμε κοντρα στους νομους.
παραδειγμα ford escort bda 1.6 δεκαετιας 1970. 240ιπποι απο 400 κυβικα στο κυλινδρο.
προσφατο μεν δειγμα το evo που εχει σπασει τα χρονομετρα απο extreme tuning υποκιβισμενο στα 1.8 lt
ας παρουμε και τα saxoralla που τα υπερκιβυσμενα 1.8 αδυνατουν να στροφαρουν.
bmw megatron 1.5 τετρακυλιδρο 1500 hp.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Οχι οτι τους πιστευω απολυτα αλλα η mountune εβγαλε με μαμα εγκεφαλο και μοτερ και εκκεντρα 138 αλογα με 16,9 κιλα ροπη

https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/fiesta/first-drives/ford-fiesta-zetec-s-mountune-140


μηπως το προγραμμα σου ειναι λιιιιιγο συντηρητικο?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
dimwhoo said:
Οχι οτι τους πιστευω απολυτα αλλα η mountune εβγαλε με μαμα εγκεφαλο και μοτερ και εκκεντρα 138 αλογα με 16,9 κιλα ροπη

https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/fiesta/first-drives/ford-fiesta-zetec-s-mountune-140


μηπως το προγραμμα σου ειναι λιιιιιγο συντηρητικο?
Αυτό το πακέτο που λες δεν έχει έκκεντρα.Φίλτρο πρόγραμμα και ολόσωμη εξάτμιση βγάζει 140hp
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Yannis_s
Αγαπητε αν δεν ξερετε κατι καλα μην προσπαθειτε να απλοποιησετε τα πραγματα με τραγικη
γνωση και αφελεια.
Ο παλλαπλασιασμος που κανατε δινει αυτο που δινει αλλα ειναι εμβαδον.
Εδω μιλαμε για ογκο και κυβικα εκατοστα.
Αν λοιπον δεν το γνωριζετε σας το λεω ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ μιλαμε για λιτρα
οπως ενα μικρο μπουκαλακι coca-cola που σιγουρα καποια στιγμη εχετε πιει.
Γιαυτο λοιπον μην αμφισβητειτε κατι που σας λεω ,γιατι απλα κανουμε μια χαζη κουβεντα χωρις νοημα.
Τα 500 κυβικα εκατοστα(sic) ειναι η ιδανικη χωριτικοτητα για ενα κυλινδρο.
Ολα τα αλλα ειναι ,σε κουβεντα να βρισκομαστε.
Επιμενω δε ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.
Γιατι οπως φαινεται ,παλι δεν ξερετε οτι ο τουρμπατος κινητηρας ειναι ενας ατμοσφαιρικος
πολλαπλασιαζομενος επι 1,6 αποδωση.
Για να βρουμε σε ποσα ατμοσφαιρικα κυβικα αντιστοιχει.
Ευχομαι να μην το μπερδεψετε με την αποδωση στο στοιχημα και αρχισουμε αλλες
κουβεντες ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
yannis_s said:
μιλαω και για ατμοσφαιρικα φιλε μου

yannis_s said:
ενας μονοκυλινδρος κινητηρας με διαδρομη 54mm στροφαλου και διαμετρο 54mm εμβολου θεωρειται τετραγωνος κινητηρας. αν δεν κανω λαθος 54χ54 μας κανουν 125 κυβικα. τα 500 κυβικα που μου περιγραφεις που κολλανε?
και αν ειναι ετσι οπως μας τα λες βαδιζουμε κοντρα στους νομους.
ας παρουμε και τα saxoralla που τα υπερκιβυσμενα 1.8 αδυνατουν να στροφαρουν.

Από saxoralla δεν ξέρω, δυστυχώς...

yannis_s said:
bmw megatron 1.5 τετρακυλιδρο 1500 hp.

Ο κινητήρας της BMW που αναφέρεις και που έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην F1 είναι turbo.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M12
https://youtu.be/t5Dbp_SuMHE

yannis_s said:
παραδειγμα ford escort bda 1.6 δεκαετιας 1970. 240ιπποι απο 400 κυβικα στο κυλινδρο.

Kάτι διαβάζω για την εξέλιξη των bda σχετικό με 120bhp από 1600cc και 130bhp από 1700cc
https://en.wikipedia.org/wiki/Cosworth#The_BDA_series

yannis_s said:
προσφατο μεν δειγμα το evo που εχει σπασει τα χρονομετρα απο extreme tuning υποκιβισμενο στα 1.8 lt

Ναι Γιάννη, έχω διαβάσει σχετικά με αυτό το evo, αλλά κι αυτό τουρμπάτο είναι...
https://youtu.be/Oy0eQh8TYgk
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Κυλινδρικός θάλαμος 54x54χλ όντως έχει όγκο 125κε. Η σχέση turbo με NA εξαρτάται από το βαθμό συμπίεσης και το επίπεδο υπερπίεσης (συν το χάρτη της τουρμπίνας), δεν είναι κάποια παγκόσμια σταθερά. Ο βαθμός απόδοσης ενός ΝΑ κινητήρα εξαρτάται από το volumetric efficiency και έχει κάποια όρια, όσον αφορά τη ροπή, αλλά εφόσον αυξάνουμε τις σαλ, η ιπποδύναμη μπορεί να αυξηθεί σημαντικά. Τέλος, ο θεωρητικά ιδανικός όγκος θαλάμου σε ΜΕΚ, αλλά με διαδρομή μεγαλύτερη από το εμβαδό του εμβόλου, είναι όντως τα 500κε.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread