Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Για να πετύχω το look εμφανισιακά θέλω μόνο αναρτηση - ελατήρια ? Με καμιά ανάρτηση ρυθμιζόμενη ίσως?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Aν βάλεις μόνο ελατήρια, π.χ. eibach που προτείνει η ford, θα χαμηλώσει το fiesta σου περίπου 2cm (γιατί είναι ήδη -1cm λόγω sport ελατηρίων). Αν βάλεις ρυθμιζόμενη, θα πάρεις πακέτο ελατήρια - αμορτισέρ ταιριασμένα εκ κατασκευής και θα χαμηλώσει το αυτοκίνητο κατά 2cm μέχρι 6-8cm αναλόγως της ανάρτησης και της ρύθμισης.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Αυτό που με νοιάζει είναι να πετύχω το look περισσότερο γιατί από ανάρτηση δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα το πετύχω μόνο με ελατήρια γιατί το ελατήριο θα δώσει -2cm σε όλο το αμάξι οπότε δεν θα τονίσει τη διαφορά μπρος - πίσω. Οπτικά τουλάχιστον το ST μου φαίνεται ότι η μούρη είναι αισθητά πιο κάτω από το πίσω μέρος που του δίνει πολύ sport look.  

Το ιδανικό από θέμα look θα ήταν να μπούνε ελατήρια μόνο μπροστά για να πέσει μόνο η μούρη...τέτοιο σενάριο φαντάζομαι δεν παίζει όμως. Θα καταστρέψω τελείως την κατανομή μάζας μεταξύ των αξόνων φαντάζομαι....
 

Vasilis_250r

Member
Jun 2, 2011
166
0
0
καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας. Έχω το Mk7 sport με 16αρες και με 67000 χιλιόμετρα. Πιστεύω πως με τις μαμα αναρτήσεις κοπανάει πολύ το αυτοκίνητο και θα ήθελα να τις αλλάξω μαζί με τα ελατήρια. Πέρα από ποια εταιρία θα επιλέξω αν βάλω ελατήρια και πέσει 2 εκατοστά θα χτυπάει περισσότερο μετά? Επειδή έχω βάλει ζάντες με άλλο offset (μικρότερο) το αυτοκίνητο έχει αλλάξει στο στήσιμο. Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν με ενδιαφέρει να σκληρύνει περισσότερο (ίσως λίγο) αλλά να χαμηλώσει 2 εκατοστά περίπου.
p.s Ανάρτηση θέλω να αλλάξω γιατί πιστεύω πως αυτή φταίει που χτυπάει τόσο.
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
παιδια τι γνωμη εχετε για αυτα http://www.rellasamortiser.gr/el/ford-fiesta-vi-2009-2015/2017-ford-fiesta-vi-kayaba-excel-g-2009-2015-338731-338732-3438002.html?cid=391
Μιλησα με τον ρελλα και μου ειπε οτι συνεργαζονται με τα eibach τα 3ποντα που φοραω και οτι ειναι καλυτερα απο monroe και sachs. ειναι λιγο πιο σκλιρα απο τα μαμα. Βασικα μου ειπε σχετικα με την σκληροτητα οτι αν πχ το bilstein B8 ειναι στο 9 και τα μαμα στο 5, αυτα ειναι στο 6.5.
Οπως και να χει πειτε μου την αποψη σας.
Υ.Σ η αλλαγη γινεται για θεμα κ@@@@ς και οχι επειδη χρειαζομαι αλλαγη.
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
Κωστη αυτο σκεφτομαι. Η αληθεια ειναι οτι εψαχνα για koni πορτοκαλι τα οποια τα χω οδηγησει σε αλλο αυτοκινητο και ειναι πολυ ωραια! Το κακο με τα δικα μας τα φιεστα ειναι οτι δεν υπαρχει μεση λυση. Οι λυσεις μας ειναι ή "φθηνες",που ειναι σε σχετικα μαμα επιπεδα αποδοσης(bilstein b4,που ολοι λενε οτι δεν αξιζουν, sachs που ειναι τα μαμα στην ουσια,monroe που ειναι πιο μαλακα και kyb που ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα μαμα) ή ακριβες που πηγαινουμε σε εντελως(κατα τη γνωμη) σπορ αποδοση(koni sport,bilstein b6,b8 και μετα coilover)
Απο λ7 μιλαμε οτι απο τα 200 πηγαινουμε στα 500+ ευρω.
Απο τα φθηνα λοιπον, αποκλειω τα monroe και τα b4 και ειμαι μεταξυ των sachs(που ειναι τα μαμα αν δεν κανω λαθος) και στα kayaba. Γι αυτο ρωταω κιολας αν καποιος τα γνωριζει! Φιλος που ειχε βαλει τα kyb σε corolla tou '96 δεν ειχε μεινει ευχαριστημενος. Αλλα ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα και αν θυμαμαι καλα εψαχνε καιρο αμορτισερ και τα μονα που βρηκε ηταν τα kyb
 

dimitris!!!

New member
Mar 14, 2011
76
0
6
34
Λάρισα
Παιδια sorry που ειμαι εκτος θεματος αλλα δε κσερω που να το γραψω.Γραψτε λιγο καποιος πως μπορουμε να ανεβασουμε φωτο στο forum.Ευχαριστω.
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
dimitris!!! said:
Παιδια sorry που ειμαι εκτος θεματος αλλα δε κσερω που να το γραψω.Γραψτε λιγο καποιος πως μπορουμε να ανεβασουμε φωτο στο forum.Ευχαριστω.
μιας και θα το σβησει ο admin το ποστ σου....
το καλυτερο ειναι να κανεις ενα λογαριασμο στο https://secure.photobucket.com/register Θα ανεβαζεις εκει τις φωτο σου και μετα θα κανεις copy το link που γραφει img. Μετα το κανεις επικολληση στο post σου και ετσι φαινεται η φωτο. Δεν ειναι καθολου δυσκολο. Πιο δυσκολο ειναι να ανεβασεις φωτο κατ ευθειαν στο site
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Μην μπλεκετε με ακριβες και παραξενες λυσεις.
Τα πραγματα ειναι  δυσκολα με τον τομεα των αναρτησεων.
Σαν να ψαχνεις ΠΛΟΥΣΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑ.
Εαν λοιπον σας τρωει ,για την εμφανηση η λυση της eibach ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ .
Αυτο γιατι οι 2 ποντοι της παραγγελιας της ford  ειναι αρκετοι να δωσουν κατι στην εμφανηση
αλλα και να δουλεψουν πανω στα μαμμισια αμορτισερ χωρις αυτα να καταστραφουν
απο το λαθος διαδρομη που θα επιβαλουν τα πολυ χαμηλα ελατηρια.
Επι πλεον οι libres που εχουν μεταξυ τους ειναι αυτες που πρεπει για το σωστο ζυγισμα
του αυτοκινητου σε δυναμικες καταστασεις.
Τα ιδια ελατηρια της ιδιας εταιρειας αλλα του εμποριου ειναι 3 ποντακια χαμηλοτερα
αλλα μαλλον μειωνουν την ζωη των αμορτισερ οταν αυτα ειναι εργοστασιακα
και τα stop τους πανω και κατω φορτιζονται λαθος ,εξ ου και το κοπανημα.
Οταν λοιπον χρησιμοποιησουμε 5 ποντα τοτε ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΑΛΙΑ.
Μακρια λοιπον απο τους 5 ποντους χαμηλοτερα.
Οσον αφορα με τα αμορτισερ ,πρεπει καποιος να πετυχει τον σωστο συνδιασμο.
Απο τυχη η απο εμπειρια αλλου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ.
Αν παμε σε coil over ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΩΣΤΑ.
Εκτος και εαν νοικιασει την πιστα των Μεγαρων για μια εβδομαδα και κανει πειραματα
με λαστιχα και αφθονη βενζινη.
Θεωρητικα οι ρυθμισεις εκει ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕς.
γΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ.
Αφηστε τους ηρωισμους με την τσεπη σας,και εαν θελετε κατι ελαφρυ και καπως
ΚΑΚΟ τα ελατηρια των 2 ποντων ειναι οτι πρεπει.
Οσο για αμορτισερ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ KAYAMBA ειναι πολυ καλα αμορτισερ σε καποιες σειρες
ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ.
Η MONROE ΠΑΝΤΑ ειναι καλη εταιρεια αλλα για εργοστασιακες εφαρμογες
οπως και η koni αλλα εκει καποιος ΜΠΛΕΚΕΙ ΣΤΟ ΓΑΙΤΑΝΑΚΗ ΤΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ
ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΠΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑΒΓΑΖΕΙ.
Η SACHS KAI H BILSTEIN ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΕς λυσεις χωρις ρυθμισεις για καθε μοντελο
ξεχωριστα ,οπου εχουμε το κεφαλι μας ησυχο γιατι κουραστηκε αλλος στο ψαξιμο.
Μην πεσετε στην παγιδα ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Η ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΑΙΝΟ.
Λεφτα θα πεταξετε.
Πιστευω να βοηθησα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: fr3q

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Πράγματι είναι δύσκολο να βρείς την χρυσή τομή μεταξύ άνεσης-κρατήματος-εμφάνισης. Ακόμα και γνώμες η εμπειρίες είναι πολύ υποκειμενικές. Εγώ στο απλό Titanium ἀλλαξα μόνο αμορτισερ ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα και είδα σημαντική βελτίωση στο κράτημα. Το έψαξα γιά κάτι επιπλέον αλλά πελάγωσα. Οπως και να το κάνουμε με το φιέστα δεν βλέπω να πετύχω το κράτημα σε συνδυασμό με ανεση που έχουν τα  Γαλλικά. 
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
ρε παιδια αυτη η sachs τι διαφορα εχει απο τη sachs st που πουλανε οι περισσοτεροι? http://www.antallaktikaonline.gr/sachs/7883236
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ εχει και το ακρο επανω του ετοιμο.
Αυτο εχει γινει προφανως γιατι εχει διαφορετικη γωνια καμπερ απο το εργοστασιακο για το οποιο
απευθυνεται.Θελω να πω οτι ειναι για συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Δεν γραφει αν ειναι για φιεστα.Αν τωρα ειναι για φιεστα τοτε βαζωντας το επανω ,προφανως ο κατασκευαστης του εχει φτιαξει την γωνια καμπερ που θα δωσει στο τροχο ποιο αρνητικα.
Με αρνητικοτερη γωνια στο τροχο πετυχαινουμε βαρυτερο τιμονι ,με λιγοτερη επαναφορα,
αλλα καλυτερο κρατημα στο αυτοκινητο αλλα και μεγαλυτερη εσωτερικη φθορα κατα τη χρηση του ελαστικου.Συνηθως αυτο κανει και το αυτοκινητο ποιο δισχρηστο.
Το αντιστοιχο με κωδικο st φανταζομαι οτι ειναι τα αρχικα της λεξης standard που σημαινει οτι
η δεν εχει γονατο επανω του η απλα εχει εργοστασιακη γωνια καμπερ.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Το st σημαινει super turing. Είναι η standard σειρά της sachs.
Στο site μαλλον λάθος έχει γίνει. Δε νομίζω να βγαίνει σειρά performance στο απλό fiesta.
Προσωπική μου άποψη: Στο mk6 έχω βάλει sachs super touring με εργοστασιακά ελατήρια (S). Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Με 210 ευρώ έκανα δουλειά. Το μόνο πρόβλημα που είχα ότι άλλαξα και πίσω bump stop γιατί το sachs έχει πιο χοντρό καλάμι κατά 2 χιλιοστα και το εργοστασιακό bump stop σφήνωνε και έτριζε.
Στο mk7 (st) μόλις αλλάξω θα προτιμήσω πάλι κάτι αντίστοιχο με sachs. Μου έχει σπάσει τα νεύρα η μαμά ανάρτηση. Πολύ ταρακούνημα, το στομάχι μου... Ή kw variant 2 εφόσον το επιτρέψουν τα οικονομικά μου.
 

George_Mk7

Rookie
Dec 29, 2016
16
0
1
Καλησπερα σε ολους και Χρονια Πολλα.

Εχω ενα mk7 sport του 2009. Εχω 85000χλμ περιπου και σκεφτομαι να αλλαξω αμορτισερ.
Θελω κατι μαλακο αλλα να μην χαλασει ο χαρακτηρας του αυτοκινητου.

Διαβασα στο topic αυτο για τα Sachs Super touring οτι ειναι ιδανικα για φθηνα και καλα.
Πιστευετε πρεπει να αλλαξω και τα ελατηρια ;

Παντως το αμαξι εχει γινει πολυ κουτσουρο και τριζει μεσα. Θελω να ειναι μαλακο το αμαξι
γιατι εχει αρχισει και με κουραζει.

Εαν μπορειτε προτεινετε μου και μαγαζια εστω και με pm .

Eυχαριστω για τον χρονο σας.

Γιωργος
 

VaggPore

Member
Aug 29, 2016
145
0
16
Καλησπερα και Χρονια Πολλα! Εαν βλεπεις οτι πατας φρενο και λειτουργουν κατευθειαν τα abs σου τοτε πιθανοτατα εχουν φθαρει τα αμορτισερ σου και κανεις κακο στα ελατηρια σου! Αυτο εαν συνεχιστει για μεγαλο χρονικο διαστημα ναι θα χρειαστεις και ελατηρια! Για εμενα βαλε eibach προ κιτ χαμηλωματος! Αξιζουν ;)
 

George_Mk7

Rookie
Dec 29, 2016
16
0
1
Καλησπέρα και Καλη Χρονια!

VaggPore σε ευχαριστώ. Για τα Sachs βρηκα αυτά που ειναι τα Super Touring http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/37685/315241-315150#.WGpF2lV9602

Με τα Eibach pro kit θα χαμηλώσει το αμάξι ; Δεν θελω να το χαμηλώσω. Θελω μονο να τα αλλαξω για να ειναι το αμαξι
και παλι σωστα στημενο μιας και θα αλλαξω αμορτισερ. Μπορεις να μου δωσεις link για ελατηρια ;

Ευχαριστώ
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Με τα Eibach pro kit χαμηλώνει το sport κατά 2 επιπλέον εκατοστά. Καλό είναι να μην αλλάξεις τα εργοστασιακά, αφού δε θέλεις να χαμηλώσει. Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις ελατήρια στις 85.000χλμ. Αν θέλεις οπωσδήποτε επειδή το έχεις ταλαιπωρήσει, φορτώσει βαριά κλπ, τότε τα εργοστασιακά αντικατάστασης θα τα βρεις στην αντιπροσωπία ή σε μαγαζί με ανταλλακτικά Ford.
 

nikos drift

Pro Member
Apr 24, 2011
348
0
0
καλησπερα στην ομαδα!! γραφω επειτα απο πολυ χρονικο διαστημα ειναι η αληθεια!! εχω τποθετησει εδω και 3 μηνες περιπου την αναρτηση της ap και ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιο αλλο μελος που να εχει βαλει τις ιδιες ή αλλες coilover αν ακουγεται ενας ενοχλητικος ηχος καθως στριβει το τιμονι οταν το αυτοκινητο ειναι σταματημενο.. ειναι σαν ενα συνεχομενο κλανκ κλανκ κλανκ ..
 

thodoris

Pro Member
Jun 18, 2010
616
0
0
36
ΚΑΒΑΛΑ
Καλησπέρα μανιακοί..Έχει δοκιμάσει κάποιος σε fiesta  τα παρακάτω ελατήρια?
http://www.rellasamortiser.gr/el/ford-fiesta-vi-2009-2015/2016-ford-fiesta-vi-bilstein-b4-2009-2015-22-188649-22-188632-24-188654.html?cid=391
Και σε σχέση με τα sachs super turing πιο από τα δύο προτείνεται για να μην κοπανάει πολύ το αμάξι?Βέβαια σε συνδυασμό με τα ελατήρια eibach pro kit που έχω τοποθετήση παλαιότερα?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread