Φιλε KARBY ,για αρχη θα διορθωσω μια λαθος διατύπωση που εκανα σε προηγούμενο ποστ μου που μπορει να σε μπέρδεψε (και με το δικιο σου)!
Το πισω μερος ειναι λιγο πιο χαμηλό σε σχεση με πριν που ηταν μεγαλη η διαφορα μπροστα με πισω!Ίσως αυτη η διαφορα να οφείλεται στο οτι το αυτοκίνητο εχει παρει παρα πολυ λιγες φορες πισω συνεπιβάτες με τα εργοστασιακα αμορτισέρ σε συνδυασμό με τα eibach ελατήρια!
Με αλλα mk7 που εχω κανει σύγκριση (εργοστασιακα αμορτισέρ με eibach ελατήρια) εμενα ηταν αρκετα μπρουμουτιασμενο το αυτοκίνητο μπροστα σε σχεση με τα υπόλοιπα!
Τωρα οσο για τα koni οταν "πρεσαρα" τα αμορτισέρ πριν τα βαλω πανω στο αυτοκίνητο τα εβαλα διπλα διπλα με το εργοστασιακο και ηταν ακριβως ιδια στο ύψος!!!
Απο κει και περα μπροστα παραμένει να ειναι πιο κατω απ οτι πισω (οσο πρέπει να ναι)αλλα οχι τοσο μεγαλη διαφορα που ειχε πριν!
Ελπιζω να εγινα λιγο πιο κατατοπιστικός!Συγνωμη που δεν εχω ανεβάσει ακομα φωτογραφίες αλλα εχει καποιο προβλημα το pc μου και δεν μπορω να ανεβασω φωτο απο το κινητό μεσω photobucket!
Το αυτοκίνητο εχει ελεγχθεί απο θεμα ανάρτησης και ειναι σε ολους τους τομείς αριστο!
Και να προσθέσω τις εντυπώσεις .......
Έπειτα απο ενα ταξιδι που εκανα την Κυριακή στον Αγιο Ιωαννη Ρωσο στη βόρεια Εύβοια(γνωριμη διαδρομή για εμενα καθως την κανω 5φορες τον χρόνο)μπορώ να πω οτι ξανα ερωτευθηκα το αυτοκίνητο!
Υποστροφη μηδέν!Προκαλουσα το αυτοκίνητο σε κλειστα πεταλα και δεν ειχα αυτα τα χαζομουτρα που ειχα πρίν!
Πολυ πιο απόλυτο!Δεν ειχα τα χαζομπασιματα που ειχα πριν,σε καθε έξοδο στροφής η κλίση του αυτοκινητου επανερχοταν πιο άμεσα με αποτέλεσμα να μην εχω την"βαρκαδα" που ειχα και επισης σε ανωμαλίες του δρόμου (κακή ασφαλτοστρωση) πανω στη στροφη ειχα καλύτερη προσφυση σε σχέση με το "χοροπηδητο" ή "μπασκετιασμα" που ειχα!
Αν δεν εβαζα τα koni δεν θα καταλαβαινα ποτε τα ελαττωματα των εργοστασιακων!
Πραγματικά απολαυστικο...Σου εμπνεει σιγουριά! ok234
Υγ.Να προσθέσω οτι η ρύθμιση ειναι στο τερμα μαλακο και μαλλον εκει θα μείνει!
Το πισω μερος ειναι λιγο πιο χαμηλό σε σχεση με πριν που ηταν μεγαλη η διαφορα μπροστα με πισω!Ίσως αυτη η διαφορα να οφείλεται στο οτι το αυτοκίνητο εχει παρει παρα πολυ λιγες φορες πισω συνεπιβάτες με τα εργοστασιακα αμορτισέρ σε συνδυασμό με τα eibach ελατήρια!
Με αλλα mk7 που εχω κανει σύγκριση (εργοστασιακα αμορτισέρ με eibach ελατήρια) εμενα ηταν αρκετα μπρουμουτιασμενο το αυτοκίνητο μπροστα σε σχεση με τα υπόλοιπα!
Τωρα οσο για τα koni οταν "πρεσαρα" τα αμορτισέρ πριν τα βαλω πανω στο αυτοκίνητο τα εβαλα διπλα διπλα με το εργοστασιακο και ηταν ακριβως ιδια στο ύψος!!!
Απο κει και περα μπροστα παραμένει να ειναι πιο κατω απ οτι πισω (οσο πρέπει να ναι)αλλα οχι τοσο μεγαλη διαφορα που ειχε πριν!
Ελπιζω να εγινα λιγο πιο κατατοπιστικός!Συγνωμη που δεν εχω ανεβάσει ακομα φωτογραφίες αλλα εχει καποιο προβλημα το pc μου και δεν μπορω να ανεβασω φωτο απο το κινητό μεσω photobucket!
Το αυτοκίνητο εχει ελεγχθεί απο θεμα ανάρτησης και ειναι σε ολους τους τομείς αριστο!
Και να προσθέσω τις εντυπώσεις .......
Έπειτα απο ενα ταξιδι που εκανα την Κυριακή στον Αγιο Ιωαννη Ρωσο στη βόρεια Εύβοια(γνωριμη διαδρομή για εμενα καθως την κανω 5φορες τον χρόνο)μπορώ να πω οτι ξανα ερωτευθηκα το αυτοκίνητο!
Υποστροφη μηδέν!Προκαλουσα το αυτοκίνητο σε κλειστα πεταλα και δεν ειχα αυτα τα χαζομουτρα που ειχα πρίν!
Πολυ πιο απόλυτο!Δεν ειχα τα χαζομπασιματα που ειχα πριν,σε καθε έξοδο στροφής η κλίση του αυτοκινητου επανερχοταν πιο άμεσα με αποτέλεσμα να μην εχω την"βαρκαδα" που ειχα και επισης σε ανωμαλίες του δρόμου (κακή ασφαλτοστρωση) πανω στη στροφη ειχα καλύτερη προσφυση σε σχέση με το "χοροπηδητο" ή "μπασκετιασμα" που ειχα!
Αν δεν εβαζα τα koni δεν θα καταλαβαινα ποτε τα ελαττωματα των εργοστασιακων!
Πραγματικά απολαυστικο...Σου εμπνεει σιγουριά! ok234
Υγ.Να προσθέσω οτι η ρύθμιση ειναι στο τερμα μαλακο και μαλλον εκει θα μείνει!