Λοιπον για να φωτισω λιγο την κατασταση.
Με αλλαγη βαλβολινες πρεπει το αυτοκινητο να γινοταν πολυ καλλιτερο.
Αμα λοιπον εγινε χειροτερο αυτοι εκει κατω στον Παζαροπουλο και το λεω επωνυμα και να με συχωρεση η διαχειρηση,ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ.
Εαν χρειαστει στη διαθεση του μπλοκ το ονοματεπωνυμο μου.
Για να συνεχισω ,εχω πλακωθει πολλες φορες μαζι τους γιατι ενω ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ το παιζουν
επιστημονες.
Ο τεχνικος διευθυντης ειναι πολυ παπατρεχας και ενιοτε λεει κοτσανες του τυπου θελει κατεβασμα το σασμαν για να αλλαχθουν βαλβολινες.
Ο αλλος που εχει αναλαβει εργολαβια το συνεργειο κανει οτι γουσταρει ,και δεν αποκλειεται
να εβαλε κατι αλλο απο βαλβολινες η να εβαλε πολυ περισσοτερες αν και δεν ειναι ευκολο αυτο,η στην τελικη να μην εβαλε βαλβολινη με σωστο ιξωδες.
Τελος τα λεφτα που πηραν ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΟΛΛΑ.
Οι ακριβοτερες βαλβολινες για αγωνες(L.E)ΚΑΝΟΥΝ 23 EYRO ΤΟ ΛΙΤΡΟ.
με δυο λιτρα χωρητικοτητα ποσο παιρνει για εργασια?
Τελος εκει κατω ,και τους το ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕς ,βλεπουν τον πελατη σαν 50 ευρω.
Δεν γινεται ετσι δουλιτσα ,σε κανενα μερος της Ευρωπης και ειδικα τωρα με την κριση στην Ελλαδα.
Κρατανε τους πελατες με εβιασμους λογω εγγυησης ,οπως εμενα.
Φιλε μου καλε ,αν θελουν ζεσταμα για να αλλαζεις σωστα ταχυτητα τοτε σιγουρα εβαλαν
βλακειες.Οι βαλβολινες γιαυτο ειναι πολλαπλου ιξωδους 75-90 sae για να ειναι πΑντος καιρου
και θερμοκρασιων.
Κραχτε τους και μην τους χαριζετε ΤΙΠΟΤΑ .
πΛΕΟΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑς.
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΟΝΤΑΙ.