Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

soultakis

New member
May 10, 2016
63
1
0
Σε ρωτάω γιατί πριν λίγο καιρό είχα πάρει τηλέφωνο σε διάφορες αντιπροσωπείες γιατί ήθελα να αλλάξω και εγώ και να συγκρίνω τιμές. Όλοι ήταν 110-130 ευρώ. Αυτός στον Κηφισό όμως ήταν σε άλλο επίπεδο. Μου είπε κλασσικά οτι δεν αλλάζουν οι βαλβολίνες και αφού εγώ επέμεινα οτι θέλω να τις αλλάξω προληπτικά μου είπε στο τηλέφωνο οτι κοστίζουν 420 ευρώ. Χωρίς πλάκα... Γιατί λέει πρέπει να κατέβει το κιβώτιο για να αλλάξουν... Δεν ασχολήθηκα καθόλου να του πω οτι λέει βλακείες....
 

BillMk7

Pro Member
Feb 2, 2011
600
4
18
36
Πειραιάς (Καλλίπολη)
Εμένα δε μπορώ να πω πως δε με εξυπηρετεί σε ότι του ζητήσω. Απλά έχει αρκετα τσιμπημένες τιμές. Όμως μου έκανε εντύπωση πως μετά την αλλαγή στις βαλβολίνες οι ταχύτητες δεν μπαίνουν με την άνεση που είχαν πριν...
 

BillMk7

Pro Member
Feb 2, 2011
600
4
18
36
Πειραιάς (Καλλίπολη)
Μετά από έλεγχο λοιπόν, με διαβεβαίωσαν πως δεν υπάρχει πρόβλημα και πως λόγω κρύων ημερών ίσως να μου φαίνεται λίγο δυσκολότερο το κούμπωμα, και πως δουλεύοντας λίγο τις ταχύτητες κάνοντας λιγα χιλιόμετρα θα μαλακώσει.

Μετά από ταξίδι λοιπόν εκτός Αθηνών συνολικών χιλιομέτρων γύρω στα 380 είδα όντως αλλαγή στο κούμπωμα των ταχυτήτων! Τώρα είναι μαλακές και ομαλές! 
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ναι, αργουν λίγο μεχρι να καταλαβεις διαφορα. Μεγαλη διαφορά καταλαβαίνεις με τιποτα gear 300 motul, κλπ. Αλλα είναι και πανάκριβες.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Λοιπον για να φωτισω λιγο την κατασταση.
Με αλλαγη βαλβολινες πρεπει το αυτοκινητο να γινοταν πολυ καλλιτερο.
Αμα λοιπον εγινε χειροτερο αυτοι εκει κατω στον Παζαροπουλο και το λεω επωνυμα και να με συχωρεση η διαχειρηση,ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ.
Εαν χρειαστει στη διαθεση του μπλοκ το ονοματεπωνυμο μου.
Για να συνεχισω ,εχω πλακωθει πολλες φορες μαζι τους γιατι ενω ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ το παιζουν
επιστημονες.
Ο τεχνικος διευθυντης ειναι πολυ παπατρεχας και ενιοτε λεει κοτσανες του τυπου θελει κατεβασμα το σασμαν για να αλλαχθουν βαλβολινες.
Ο αλλος που εχει αναλαβει εργολαβια το συνεργειο κανει οτι γουσταρει ,και δεν αποκλειεται
να εβαλε κατι αλλο απο βαλβολινες η να εβαλε πολυ περισσοτερες αν και δεν ειναι ευκολο αυτο,η στην τελικη να μην εβαλε βαλβολινη με σωστο ιξωδες.
Τελος τα λεφτα που πηραν ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΟΛΛΑ.
Οι ακριβοτερες βαλβολινες για αγωνες(L.E)ΚΑΝΟΥΝ 23 EYRO ΤΟ ΛΙΤΡΟ.
με δυο λιτρα χωρητικοτητα ποσο παιρνει για εργασια?
Τελος εκει κατω ,και τους το ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕς ,βλεπουν τον πελατη σαν 50 ευρω.
Δεν γινεται ετσι δουλιτσα ,σε κανενα μερος της Ευρωπης και ειδικα τωρα με την κριση στην Ελλαδα.
Κρατανε τους πελατες με εβιασμους λογω εγγυησης ,οπως εμενα.
Φιλε μου καλε ,αν θελουν ζεσταμα για να αλλαζεις σωστα ταχυτητα τοτε σιγουρα εβαλαν
βλακειες.Οι βαλβολινες γιαυτο ειναι πολλαπλου ιξωδους 75-90 sae για να ειναι πΑντος καιρου
και θερμοκρασιων.
Κραχτε τους και μην τους χαριζετε ΤΙΠΟΤΑ .
πΛΕΟΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑς.
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΟΝΤΑΙ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: LOS338

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δε μπορω, παρα να συμφωνησω σε όλα...
Αλλα δε φταίνε αυτοί. Βρίκουν και τα κάνουν γιατι ο Έλληνας βαριέται να κανει ερευνα αγοράς, όχι μόνο στα αμάξια, σε όλα τα θέματα.

Πηγαίνει με κλειστά ματια στο μάστορα που είναι "φίλος του φίλου" και δεν επεξεργάζεται καμία πληροφορία, ούτε διασταυρώνει αυτό που ακούει γιατι... βαριέται.

Τόσο χρόνο χαζεύουμε στο fb ή στις καφετέριες για να μαθουμε τι έκανε το τάδε κοριτσάκι ή αγοράκι και δε σπαταλάμε λίγη ώρα στον υπολογιστή για να κανουμε μια έρευνα αγοράς.

και δυστυχώς η αγορά είναι γεμάτη με ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ μηχανικούς που το μόνο κριτήριο για να γίνουν μηχανικοί είναι ένα πτυχίο με 10 στα 20 απο επαγγελματικό λύκειο.

Αλλα, ας το αφήσω εδω γιατι ο φιλος kostg θα μου βάλει χέρι, έτσι για να θυμηθούμε τα παλια  :D
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Επειδή την αλλαγή βαλβολινων την καλύπτει μυστήριο και άγνοια από τους εξουσιοδοτημένους έκανα μιά έρευνα και διαπίστωσα τα εξής:
Οι βαλβολίνες αδειάζουν από μία μεγάλη τάπα που υπάρχει στο μπροστά μέρος του σαζμάν χαμηλά. Πιθανώς να μην είναι το πιό χαμηλό σημείο γιαυτό ίσως χρειασθεί και λίγο "ρούφηγμα " με την συσκευή που αδειάζουν τα λάδια σε κάρτερ (π.χ. smart).
Ξαναγεμίζουν από την βαλβίδα της όπισθεν , από όπου ελέγχεται και η στάθμη.
Η ποσότητα που απαιτείται είναι 2.3 λ. αλλά επειδή δεν αποστραγγίζονται πλήρως ίσως τα 2 λ. φτάνουν.
Η βαλβολίνη που πρἐπει να μπεί είναι οπωσδήποτε GL-4. Oi GL-5 δεν τα πάνε καλά με τα συγχρονιζέ του ΜΚ7 διότι τα πρόσθετα που έχουν δεν είναι συμβατά με τα μέταλά τους.
Εγώ μετά από αυτἀ αγόρασα τις CASTROL 75W90 Syntrans που πληρούν και την προδιαγραφή της Ford.
T o κόστος είναι 23 euro τα 2 λίτρα και 15 euro η αλλάγή.
Eντός των ημερών θα τις αλλάξω και θα σας ενημερώσω
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
FIESTA 77
Απολυτως σωστα εκανες και οικονομικα.
Μονο να στις αλλαξουν με βαλβολινιερα χειρος.
Γιατι αν τις βαλουν στο μεγαλο καζανι που εχει και καλα πιεση αερα ,τοτε χαιρετα μου τον πλατανο.
Στις ανακατεψαν με τις προηγουμενες που δεν ξερεις τι ηταν και απο που.
Ενω με του χεριου τη συρριγγα βαζει μονο τις δικες σου και εισαι σιγουρος οτι δεν εκανε
βλακεια.Θελει λιγο προσοχη ,αλλα φαινεται οτι εισαι γνωστης.
Συνηθως τα 2 λιτρα φτανουν ακριβως,μονο αν τις αλλαξεις μονος με αλλες διαδικασιες και πολυ ταλαιπορια παιρνει παραπανω.
 

tsambion

Member
Jul 26, 2017
117
3
18
39
Αθηνα
Παλικάρια είπαμε όλοι είναι απατεώνες,  το έγραψα και Πριν ομως  ίσως δεν το είδατε,  πριν από Περίπου ένα μήνα πήγα και άλλαξα και εγώ τις βαλβολίνες σε έναν μάστορα όπου βρίσκεται κατεβαίνοντας στην Θηβών με το που περνάμε το μέτρο της ανθούπολης στα 100 μέτρα δεξιά,  πάω και του λέω καλημέρα Θέλω να αλλάξω βαλβολίνες πόσο κοστίζουν και ο μάστορας μου κάνει την εξής ερώτηση, απλές ή συνθετικές συνθετικές,  του απαντάω και μου λέει 17 ευρώ το λίτρο η φουλ συνθετικές της Castrol 75-90, χρησιμοποίησε 3 λίτρα για να μου βάλει δύο  και κάτι. έχω κρατήσει το περίσσευμα για τυχόν επόμενη αλλαγή. Μου πήρε 50 ευρώ τον ευχαρίστησα και έφυγα. τώρα τα δεν αλλάζουνε οι θα αλλάξουμε μαζί με το σασμάν είναι παπαριές. Είχα πάει για service στον κακλαμάνο του ζήτησα να μου αλλάξει και βαλβολίνες και μου είπε το κλασικό ότι οι βαλβολίνες αλλάξουμε μαζί με το σασμάν και Φεύγοντας από εκεί πήγα κατευθείαν στον άλλο μάστορα και τις άλλαξα. αν με ξαναδεί να μου τρυπήσετε τη μύτη για να μην πω κάτι άλλο. Πείτε μου ρε παιδιά έναν μάστορα στην Αττική οποίος είναι τίμιος και εργατικός. πείτε μου για να τον κάνω και εγώ δικό μου
 

Fiesta maniac

Rookie
Nov 20, 2015
25
0
0
30
Αθήνα
Ο καλύτερος μάστορας είναι τα χέρια και το μυαλό σου, αν μπορείς να το κάνεις μόνος σου.Δυστυχώς όπως λένε οι περισσότεροι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιον τίμιο αυτές τις μέρες.Τουλάχιστον να είναι ειλικρινής με εσένα και να μην πάει να σε δουλέψει και να σου πει τι κάθε παπαριά του μόνο και μόνο για να σου πάρει πιο πολλά επειδή θεωρεί ότι δεν θα το ξαναπάς το αυτοκίνητο εκεί.Δυστυχώς έχω αλλάξει πολλά συνεργεία (πάνω από 7) και σε έναν που έχω καταλήξει στη Νέα Ιωνία που είναι πολύ καλώς αλλά πάω μόνο για εξιδεικευμένα service,ιμάντα χρονισμού και τέτοια.Οι περισσότεροι πατάνε στο γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε πράγματα για το αυτοκίνητο και βαράνε στο ψαχνό. Δυστυχώς με αναγκάσανε να επενδύσω (και τους ευχαριστώ) πάνω από 1200 ευρώ για εργαλεία και 700 ευρώ για διαγνωστικό για να κάνω service το όχημά μου και με λίγο ψάξιμο αγόρασα και το repair manual για το Ford Fiesta Μk7.Σχετικά με τις βαλβολίνες τώρα.Εγώ έβαλα της G-ENERGY GL-4 75w-90 που είναι της Gazprom.Το όχημα έπαιρνε 2,5 λίτρα σύμφωνα με το repair manual της Ford.Τα άλλαξα στα 100.000 χιλιόμετρα και τώρα στα 132.000 που έχει πάει το όχημα μπορεί να θέλουν ξανά αλλαγή.Προσπαθώ να παρατείνω το χρόνο γιατί δεν έχω αλλάξει ακόμα δίσκο-πλατό.Πάντως πληροφοριακά.Το όχημα και εμένα στην αρχή μόλις άλλαξα τις βαλβολίνες ζοριζόταν να αλλάξει ταχύτητες.Μετά από 50 χιλιόμετρα όμως ταξίδι οι ταχύτητες <<μαλάκωσαν>> πολύ και τις άλλαζα  με πολλή άνεση.
To συμπέρασμα είναι ότι αν μπορείς να το κάνεις μόνος σου,κάντο και μην αφήσεις κανέναν να σε δουλέψει.Και στο λέω από εμπειρία γιατί και εγώ ήμουν ένας από αυτούς που πλήρωσα κάποτε σε μία μεγάλη αντιπροσωπεία (όνομα δεν λέω) 280 ευρώ για λάδι και φίλτρο το 2012 που δεν ήξερα.Αλλά έτσι είναι,την εμπειρία την πληρώνεις πρώτα και μετά την μαθαίνεις.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Με την συσκευή ¨ρουφήγματος¨ τις αφαιρούν μόνο. Η προσθήκη νέων γίνεται με άλλο εργαλέιο χειρός (σαν σύριγγα). Η Ford συνιστά GL4.
Θα ήθελα να συμπληρώσω στο προηγούμενὀ μου ποστ ότι αν κάποιος επιχειρήσει να τις αλλάξει μόνος του η πάει σε μάστορα άσχετο να προσέξει πολύ καλά μην επιχειρήσει να λιπάνει τις ντίζες η να τις ρυθμίσει όσο το αμάξι είναι στην ράμπα και έχουν βγει οι τάπες που προανέφερα. Υπάρχει κίνδυνος να κουνηθούν τα δίχαλ α που αλλάζουν ταχύτητες και τα γρανάζια και μετά το σαζμάν θέλει σίγουρα κατέβασμα και λύσιμο.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Εχετε απολυτο δικιο αυτα που γραφετε.
Γιαυτο το λογο πολλες φορες εχω τσακωθει εδω μεσα οταν προσπαθω να διαφωτισω ορισμενα παιδια που θελουν να μαθουν τι ακριβως γινεται χωρις να πληρωσουν του ντ@β@τζηδες γιατι ετσι το καταντησαν το ολο θεμα.
Θα μου πειτε και ποιος ειμαι εγω που κανω τον εξυπνο.
Απλα ειμαι μηχανολογος στο επαγγελμα και εχω μεγαλη εμπλοκη με το χωρο του αυτοκινητου μεσα απο αγωνες.
Δεν μπορω να δεχθω ομως τη μαστορατζα να δουλευει ολους μας ψιλο γαζι και να μας τα παιρνει τετοια εποχη.
Και γιαυτο ειναι πολυ καλο οποιος εχει την οποια εμπειρια η γνωση να μας λεει για να βοηθαει
τους υπολοιπους οπως ο fiesta77 προηγουμενως.
ΒΟΗΘΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ γιαυτο υπαρχει και αυτο εδω το forum.
Να ειστε ολοι καλα.
Οσον αφορα τον κυριο στην Θηβων ξερω οτι κανει καλα και τιμια την δουλεια του και γιαυτο τον αναφερω.
Αν δεν κανω λαθος αναφερεσαι σε castrol point μαγαζι.
Ειναι παρα πολλα χρονια εκει.
Τα καλα πρεπει να λεγονται.
 

tsambion

Member
Jul 26, 2017
117
3
18
39
Αθηνα
Ναι σε αυτο αναφερομαι, κ μενα τιμιος μου φανηκε,  ουτε που τον ηξερα και ουτε μου τον προτεινε κανεις, (δεν ειμαι καν απο αθηνα) ομως τον εκοψα  συμπαθητικο και τιμιο
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Επαναφερω αυτό το θέμα γιατί είναι ο καιρός να ξαναλλάξω βαλβολίνες και μάλλον μόνος μου . Στέλνω και μία φωτογραφία από την μπροστινή όψη του σασμάν. Στα περισσότερα συνεργεία αδειάζουν τις παλιές από την βαλβίδα της όπισθεν με αναρρόφηση, αυτήν που υπάρχει και το φισ. Η κάτω τάπα η μεγαλύτερη δεν ξέρω τι κάνει και φοβηθήκαμε να την πειράξουμε. Αν είναι ασφαλές να ξεβιδωθεί η κάτω μεγάλη τάπα τότε γλυτώνουμε αρκετό χρόνο άντλησης σε σχέση με την πάνω. Πάντως η τάπα πλήρωσης είναι πίσω από το πλαστικό κάλυμα στην θέση που δείχνει το βέλος και από αυτήν ελέγχεται και η στάθμη. Αυτή ξεβιδωνει με άλλεν 8 χιλστ. Δεν ξέρω αν η βαλβίδα της όπισθεν είναι στην σωστή στάθμη να γίνει από εκεί και η προσθήκη της νέας βαλβολίνης. Κάθε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.


 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Συνηθως η τάπα για να φύγουν οι παλιές βαλβονίνες ειναι απο κάτω και αφού την ανοίξεις, ανοίγεις και αυτήν που έχεις σημειώσει εσύ με το βελάκι ώστε να υπάρχει ροή και να φύγουν όλες. Υστερα κλείνεις την απο κάτω και συμπληρώνεις απο την πάνω τις νέες.

Εχω δει διαδικασία σε συνεργείο και ηταν οπως την αναφέρω. Δεν εχω δει με αναρρόφηση που λες. Ωστόσο δεν ηταν σε φιεστα οπότε δεν βάζω το χέρι μου την φωτιά.
Θα πήγαινα σε μηχανικό για πιο σίγουρα.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Oι εξουσιοδοτημένοι δεν αναλαμβάνουν όπως προαναφέρθηκε λόγω του ότι δεν απαιτείται κ.τ.λ. Οι μη εξουσιοδοτημένοι αναλαμβάνουν αλλά το γεγονός ότι την αφαίρεση της παλιάς βαλβολίνης και η προσθήκη της νέας την κάνουν από την ίδια τάπα της βαλβίδας όπισθεν σημαίνει ότι μάλλον πάνε ψάχνοντας. Σίγουρα δεν γνωρίζουν από ότι κατάλαβα ότι πίσω από το πλαστικό υπάρχει τάπα πλήρωσης/ελέγχου στάθμης. Θα το ψάξω περαιτέρω και θα ενημερώσω.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Από ότι είδα στο Haynes αλλά και από φώτος από το επίσημο Ford Repair manual, η αλλαγή γίνεται από την τάπα πλήρωσης/ελέγχου. Από εδώ δηλαδή:
plug-zpsf09b2370.jpg
.
Δεν υπάρχει ξεχωριστή τάπα πλήρωσης/αποστράγγισης, αλλά μόνο μία, και ουσιαστικά αφού αδειάσουμε το λάδι, μετά προσθέτουμε το νέο από την ίδια τάπα. Η στάθμη θα πρέπει να είναι 5-10μμ κάτω από την κάτω άκρη της οπής πλήρωσης:
level-zpsef7793ce.jpg

Σφίγγουμε την τάπα στα 35 Nm.
Η Ford προτείνει αυτή η αλλαγή να γίνει στα 240,000 km.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread