Το λευκο χρωμα ,οπως και το πλεδιζον των xenon δεν κανουν για συνθηκες ομιχλης η χιονιου.
οταν τα εχει καποιος αναμμενα τυφλωνεται περισσοτερο μεσα στην ομιχλη αλλα και την νυχτα μεσα στο χιονι.
Γιαυτο το σκοπο τα φωτα ομιχλης μεχρι προσφατα,ηταν πολυ χαμηλα στον προφυλαχτηρα ,αλλα λειτουργουσαν και ανεξαρτητα απο την σκαλα των μεσαιων.
Η καλυτερη λυση για ομιχλη αλλα και νυχτερινη οδηγηση μεσα στο χιονι ειναι το κιτρινο
φως εξ ου και τα κιτρινα φαναρια σε πολλα αυτοκινητα της προηγουμενης δεκαετιας.
Τωρα πλεον ,ολοι οι κατασκευαστες αν δεν χρησιμοποιουν τα κατω προβολακια χρησιμοποιουν ειδικα κατοπτρα που μεσα απο πολυεδρικα ττριγωνικα κατοπτρα αναλυουν το φως το λευκο
σε μια μονο χρωματικη αποδωση με την μεθοδο της ιριδικης διασπασης.
Αυτο σημαινει οτι εμεις βλεπουμε λευκο χρωμα αλλα το χρωμα των ανακλαστηρων που βρισκονται στο ιδιο υψος με τα υπολοιπα αποδιδει συχνοτητες φωτος καπου στο κιτρινοκοκκινο.
Ετσι χωρις να μπορουμε με γυμνο ματι να το καταλαβουμε βλεπουμε μεσα στην ομιχλη αλλα
και το βραδυ μεσα στο χιονι,.
Αυτο γινεται περιπου με τα τα τελευταιας γενιας led φωτα που φορουν πολυ ακριβα αυτοκινητα.
Τα after market XENON ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ.
ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘ ΥΨΟς ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ.
Τα εργοστασιακα ξενον ειναι αυτορυθμιζομενα ανα 30 δευτερολεπτα ,αναλογα με το υψος και την κλιση του αυτοκινητου.
Αυτο γιατι οι φακοι τους εχουν εστιακη ιδιοτητα και τυφλωνουν τους απεναντη.
Ετσι το εργοστασιο βαζει αισθητηρες κλησης πανω στις ζαμφορ του αυτοκινητου και αντιστοιχα
ρυθμιζονται τα φωτα περνωντας πληροφοριες απο εκει.
Τελος εντελως πληροφοριακα ,τα ξενον αλλα και τα led που πουλιουνται στο εμποριο
για τοποθετηση εκτος εργοστασιου και μετα δεν ειναι πιστοποιημενα απο κανενα οργανισμο
ασφαλειας για φωτια η προκληση αλλων βλαβων στο αυτοκινητο,οπως λιωσιμο απο θερμοκρασια της ασφαλειοθηκης του κατασκευαστη.
Επι πλεον ολες αυτες οι λαμπες τροπον τινα ΜΠΑΙΝΟΥΝ μονο μετα απο κοψιμο του πισω στεγανοποιητικου λαστιχου η καπακιου που εχει το φαναρι.
Γιαυτο λοιπον ειναι μονιμο το προβλημα της υγρασιας η και του νερου ακομα αφου μετα τις τοποθετησουμε.
οταν τα εχει καποιος αναμμενα τυφλωνεται περισσοτερο μεσα στην ομιχλη αλλα και την νυχτα μεσα στο χιονι.
Γιαυτο το σκοπο τα φωτα ομιχλης μεχρι προσφατα,ηταν πολυ χαμηλα στον προφυλαχτηρα ,αλλα λειτουργουσαν και ανεξαρτητα απο την σκαλα των μεσαιων.
Η καλυτερη λυση για ομιχλη αλλα και νυχτερινη οδηγηση μεσα στο χιονι ειναι το κιτρινο
φως εξ ου και τα κιτρινα φαναρια σε πολλα αυτοκινητα της προηγουμενης δεκαετιας.
Τωρα πλεον ,ολοι οι κατασκευαστες αν δεν χρησιμοποιουν τα κατω προβολακια χρησιμοποιουν ειδικα κατοπτρα που μεσα απο πολυεδρικα ττριγωνικα κατοπτρα αναλυουν το φως το λευκο
σε μια μονο χρωματικη αποδωση με την μεθοδο της ιριδικης διασπασης.
Αυτο σημαινει οτι εμεις βλεπουμε λευκο χρωμα αλλα το χρωμα των ανακλαστηρων που βρισκονται στο ιδιο υψος με τα υπολοιπα αποδιδει συχνοτητες φωτος καπου στο κιτρινοκοκκινο.
Ετσι χωρις να μπορουμε με γυμνο ματι να το καταλαβουμε βλεπουμε μεσα στην ομιχλη αλλα
και το βραδυ μεσα στο χιονι,.
Αυτο γινεται περιπου με τα τα τελευταιας γενιας led φωτα που φορουν πολυ ακριβα αυτοκινητα.
Τα after market XENON ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ.
ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘ ΥΨΟς ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ.
Τα εργοστασιακα ξενον ειναι αυτορυθμιζομενα ανα 30 δευτερολεπτα ,αναλογα με το υψος και την κλιση του αυτοκινητου.
Αυτο γιατι οι φακοι τους εχουν εστιακη ιδιοτητα και τυφλωνουν τους απεναντη.
Ετσι το εργοστασιο βαζει αισθητηρες κλησης πανω στις ζαμφορ του αυτοκινητου και αντιστοιχα
ρυθμιζονται τα φωτα περνωντας πληροφοριες απο εκει.
Τελος εντελως πληροφοριακα ,τα ξενον αλλα και τα led που πουλιουνται στο εμποριο
για τοποθετηση εκτος εργοστασιου και μετα δεν ειναι πιστοποιημενα απο κανενα οργανισμο
ασφαλειας για φωτια η προκληση αλλων βλαβων στο αυτοκινητο,οπως λιωσιμο απο θερμοκρασια της ασφαλειοθηκης του κατασκευαστη.
Επι πλεον ολες αυτες οι λαμπες τροπον τινα ΜΠΑΙΝΟΥΝ μονο μετα απο κοψιμο του πισω στεγανοποιητικου λαστιχου η καπακιου που εχει το φαναρι.
Γιαυτο λοιπον ειναι μονιμο το προβλημα της υγρασιας η και του νερου ακομα αφου μετα τις τοποθετησουμε.