Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Το λευκο χρωμα ,οπως και το πλεδιζον των xenon δεν κανουν για συνθηκες ομιχλης η χιονιου.
οταν τα εχει καποιος αναμμενα τυφλωνεται περισσοτερο μεσα στην ομιχλη αλλα και την νυχτα μεσα στο χιονι.
Γιαυτο το σκοπο τα φωτα ομιχλης μεχρι προσφατα,ηταν πολυ χαμηλα στον προφυλαχτηρα ,αλλα λειτουργουσαν και ανεξαρτητα απο την σκαλα των μεσαιων.
Η καλυτερη λυση για ομιχλη αλλα και νυχτερινη οδηγηση μεσα στο χιονι ειναι το κιτρινο
φως εξ ου και τα κιτρινα φαναρια σε πολλα αυτοκινητα της προηγουμενης δεκαετιας.
Τωρα πλεον ,ολοι οι κατασκευαστες αν δεν χρησιμοποιουν τα κατω προβολακια χρησιμοποιουν ειδικα κατοπτρα που μεσα απο πολυεδρικα ττριγωνικα κατοπτρα αναλυουν το φως το λευκο
σε μια μονο χρωματικη αποδωση με την μεθοδο της ιριδικης διασπασης.
Αυτο σημαινει οτι εμεις βλεπουμε λευκο χρωμα αλλα το χρωμα των ανακλαστηρων που βρισκονται στο ιδιο υψος με τα υπολοιπα αποδιδει συχνοτητες φωτος καπου στο κιτρινοκοκκινο.
Ετσι χωρις να μπορουμε με γυμνο ματι να το καταλαβουμε βλεπουμε μεσα στην ομιχλη αλλα
και το βραδυ μεσα στο χιονι,.
Αυτο γινεται περιπου με τα τα τελευταιας γενιας led φωτα που φορουν πολυ ακριβα αυτοκινητα.
Τα after market XENON ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ.
ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘ ΥΨΟς ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ.
Τα εργοστασιακα ξενον ειναι αυτορυθμιζομενα ανα 30 δευτερολεπτα ,αναλογα με το υψος και την κλιση του αυτοκινητου.
Αυτο γιατι οι φακοι τους εχουν εστιακη ιδιοτητα και τυφλωνουν τους απεναντη.
Ετσι το εργοστασιο βαζει αισθητηρες κλησης πανω στις ζαμφορ του αυτοκινητου και αντιστοιχα
ρυθμιζονται τα φωτα περνωντας πληροφοριες απο εκει.
Τελος εντελως πληροφοριακα ,τα ξενον αλλα και τα led που πουλιουνται στο εμποριο
για  τοποθετηση εκτος εργοστασιου και μετα δεν ειναι πιστοποιημενα απο κανενα οργανισμο
ασφαλειας για φωτια η προκληση αλλων βλαβων στο αυτοκινητο,οπως λιωσιμο απο θερμοκρασια της ασφαλειοθηκης του κατασκευαστη.
Επι πλεον ολες αυτες οι λαμπες τροπον τινα ΜΠΑΙΝΟΥΝ μονο μετα απο κοψιμο του πισω στεγανοποιητικου λαστιχου η καπακιου που εχει το φαναρι.
Γιαυτο λοιπον ειναι μονιμο το προβλημα της υγρασιας η και του νερου ακομα αφου μετα τις τοποθετησουμε.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,044
156
63
Μοντέλο
MK6
Οπότε για κάποιον-κάποιους οι οποίοι αναζητούν να βελτιωθεί η απόδοση φωτισμού του οχήματος, τί θα μπορούσαν και τί θα έπρεπε να κάνουν;
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Αγαπητε ,η ποιο συμβατη λυση ειναι οι καινουριας γενιας λαμπες που εχουν ολοι οι κατασκευαστες λαμπτηρων,οπως η philips -osram-trifa και πολυ αλλοι.Παρδειγμα η γενια blue vision thw philips βελτιωνει τα φωτα σε ογκο φωτισμου,αλλα  και σε συχνοτητα χρωματος,διατηρωντας την σωστη τοποθετηση της εργοστασιακης αλλα και την
ηλεκτρικη καταναλωση οπως και την Ωμικη αντισταση στο ηλεκτρικο κυκλωμα.
Γιαυτο και δεν εχουμε λαμπακι αναμενο για ενδειξη σφαλματος.
Υπαρχουν παρα πολλες εφαρμογες που προσφερουν καλλιτερο φωτισμο ,με πιστοποιημενες λαμπες και δεν κοστιζουν ενα σκασμο λευτα και ειναι ΟΛΕς PLUG AND PLAY.
Αλλες λυσεις δεν υπαρχουν,το ξαναλεω ΤΑ ΞΕΝΟΝ ΚΑΙ ΤΑ LED ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
EINAI ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΟς.
ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Για το μέσο έλληνα οδηγό, Καρμπυ, αυτά που λές περνάνε απαρατήρητα. Και έχεις απόλυτο δίκαιο. Προσωπικά περιμένω να πετάξω τα μουφοξένον μου κ να βάλω τα PIAA  ok234
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,044
156
63
Μοντέλο
MK6
Επειδή έχω δοκιμάσει αυτές τις ενισχυμένες, απ' όσο διαπίστωσα πράγματι προσφέρουν πιο υψηλή και καλή απόδοση σε σύγκριση με τις κοινότυπες αλογόνου, αλλά όχι με πολύ μεγάλη διαφορά και εξ όσων γνωρίζω έχουν χαμηλή διάρκεια.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Τα PIAA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ αλλα και πολυ ακριβα.
Η αληθεια ειναι οτι οταν μου ειπαν τιμη με επιασε ενα σοκ,δεν νομιζω οτι αξιζει καποιος να εχει την τολμη να δωσει τοσα λεφτα.
Οντως φιλε μου εχουν μικρη διαρκεια ζωης,στο δικο μου cupra τις εβαλα μολις το πηρα και μετα
απο 3 χρονια οι μυτες μπροστα που εχουν απο νικελιο ειχαν αλλοιωθει και ψιλολιωσει,στο ασπρο
τοιχο πλεον ηταν πιο κιτρινες απο τις εργοστασιακες μαμμισεις.
Γιαυτο κανεις οταν παραγγελνει αυτοκινητο πρεπει να σκεπτεται απο πριν τι θελει απο αυτο.
Μετα ολα ειναι ημιμετρα και καποιες φορες και επικινδυνα.
 

eveles

New member
May 15, 2011
79
0
6
41
Αθήνα
Εβαλα τα xenon και ήθελα να δείτε τι εκανα στα waterproof covers και που τοποθετησα τα balasts ωστε να μου πείτε γνώμες...
Τα τρυπησα με ποτηροτρύπανο 20mm ωστε να αποσυνδέσω την φυσα και να περασω τα καλωδια απο μέσα και να ξανασυνδέσω την φυσα. εψαξα στα πραγματα μου αλλα δεν βρήκα καποια ταπα λαστιχιένια για να το στεγανοποιησω, ισως στο μέλλον παρω πλαστικό στυπιοθλίπτη ηλεκτρολοφικού κουτιού να κάνω την δουλειά μου...
Το αλλο φανάρι στην βιασύνη μου να το τρυπησω με το ποτηροτρυπανο το πιεσα πολυ και εσπασε μια μεγαλη τρυπα-μεγαλυτερη απο 20mm και ανομοιωμορφη αλλα βρηκα ενα λαστιχιένιο καπακι στεγανοποιητικο απο ενα μοτερ γκαραζοπορτας και εβαλα αυτο...

σχετικά με τα balasts, απο την κατω πλευρα τους ειναι μεταλικά, το ενα το εβαλα να ακουμπάει σε μέταλλο στο σασί για να κάνει καλύτερη αποβολη της θερμότητας αλλα το αλλο που ειναι στην πλευρα του οδηγου το κολλησα με διπλης πανω στο κουτι της μπαταρίας σε πλαστικό δλδ, λετε να εχει πρόβλημα?
γενικα δυσκολευτηκα να βρώ σημεία ειδικά μεταλικα σημεία ωστε να τα τοποθετήσω και τωρα που σκέφτομαι να βαλω και στα προβολακια xenon εκει δεν ξέρω τι θα συναντήσω... εσείς που εχετε βαλει τα balasts των xenon των προβολακίων??




 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν νομίζω ότι έχουν πρόβλημα απαγωγής της θερμότητας. Πάντως προσωπικά κοιτάζω πάντα τη δυνατότητα να τοποθετήσω τα ballasts κάτω από τα φανάρια στα μεταλλικά ράμφη του αυτοκινήτου. Ωραία θέση και για τα ballasts των προβολέων ομίχλης. Εκεί εξαφανίζονται κιόλας και δε φαίνονται από την πάνω μεριά του χώρου της μηχανής.
Βγάλε τα φανάρια σου και διερεύνησε τη δυνατότητα αυτή. Στα mk6 γίνεται, χωράνε.
 

eveles

New member
May 15, 2011
79
0
6
41
Αθήνα
το θεμα μου ειναι οτι επειδη αποφασισα να κρυψω ολες τις φυσες των xenon μεσα στο καπακι του φαναριου, τα καλωδια που καταληγουν στο balast εχουν κοντυνει οποτε δεν ξερω αν θα φτανει να γυρισει προς τα εκει κατω που λες.

βεβααι μπορω να το προσπαθησω μιας κ σκοπευνα να τα ξαναβγαλω για να αντικαταστησω τα T10 με 6000k για να ταιριαζουν με τα συγκεκριμενα xenon. (αυτα που εβαλα προχτες ηταν 5000 ή και λιγοτερο και φαινεται πολυ διαφορα)

αληθεια εκανα καλά που στριμωξα τις φυσες του xenon για ναναι πιο ασφαλης απο υγρασίες μεσα στο φαναρι ή περιττο?

εσεις που τις βαλατε?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Είναι αδιάβροχες οι φύσες συνήθως, έχουν λαστιχάκια στις συνδέσεις αν δεις. Έτσι όπως το έκανες, έχασες τη φλάτζα που έχουν ήδη οι λάμπες για τα πίσω καπάκια των φαναριών και βοηθούν στη στεγανοποίηση. Επίσης κόντυνες τα καλώδια και αν χρειαστεί να βγάλεις ποτέ το φανάρι, θα πρέπει να βγάζεις και το καπάκι για να αποσυνδέεις τις φύσες. 
 

eveles

New member
May 15, 2011
79
0
6
41
Αθήνα
υπαρχει καποιος τροπος να μην κοψεις το πλαστικο καπακι στεγανοποιησης των φαναριών?

απο τις 4 φυσες των xenon που πηρα μονο οι 2 ειναι αδιαβροχες δυστυχως
 

eveles

New member
May 15, 2011
79
0
6
41
Αθήνα
Λοιπόν χτες που πηρα το φιεστακι βράδυ παρατήρησα 2 πράγματα
1) τα αριστερό φανάρι δεν ρυθμίζει καθ υψος απο την ρύθμιση του ταμπλό
δεν θυμάμαι όμως αν μέχρι προχτές δλδ πρίν απο την τοποθέτηση των xenon ρυθμιζε ή οχι...
2) το δεξί φανάρι δεν εχει μαγάλη σκάλα.
λέτε να φτάιει η κινεζιά λάμπα xenon ή παίζει να έχω κάνει κάτι λάθος εγω κατα την συνδεση των φυσών?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Μήπως είναι πολύ κινεζιά το κιτ που προμηθεύτηκες;  ::)  Η προσωπική μου άποψη σε αυτά που ρωτάς είναι:
* Αναγκαστικά κάνεις τρύπες με ποτηροτρύπανο στα πίσω καπάκια των φαναριών, εκτός κι αν καταφέρεις να χωρέσεις όλη την πλεξούδα και τα balasts μέσα στο φανάρι (χλωμό)
* Από όσα set xenon έχουν πέσει στα χέρια μου, όλα είχαν αδιάβροχες φύσες/συνδέσεις
* Μήπως στο αριστερό φανάρι έχεις στριμώξει πολλά καλώδια μέσα και δε μπορεί να κινηθεί η ρύθμιση της δέσμης;
* Στο δεξί φανάρι έχεις συνδέσει την καλωδίωση που έρχεται από το αριστερό και ρυθμίζει τη μεσαία/μεγάλη σκάλα;
 

eveles

New member
May 15, 2011
79
0
6
41
Αθήνα
Μήπως είναι πολύ κινεζιά το κιτ που προμηθεύτηκες;  Roll Eyes  Η προσωπική μου άποψη σε αυτά που ρωτάς είναι:
* Αναγκαστικά κάνεις τρύπες με ποτηροτρύπανο στα πίσω καπάκια των φαναριών, εκτός κι αν καταφέρεις να χωρέσεις όλη την πλεξούδα και τα balasts μέσα στο φανάρι (χλωμό)
* Από όσα set xenon έχουν πέσει στα χέρια μου, όλα είχαν αδιάβροχες φύσες/συνδέσεις
* Μήπως στο αριστερό φανάρι έχεις στριμώξει πολλά καλώδια μέσα και δε μπορεί να κινηθεί η ρύθμιση της δέσμης;
* Στο δεξί φανάρι έχεις συνδέσει την καλωδίωση που έρχεται από το αριστερό και ρυθμίζει τη μεσαία/μεγάλη σκάλα;

ναι ειναι πολύ κινεζιά, ειχε ολο το κιτ 14€ φαντασου κ το πηρα με το σκεπτικό οτι ολα τα ιδια σκ@τ@ ποιότητα θα ήταν στο φασμα τιμων 14-30€οποτε ειπα να γλυτωσω κανα €.
*τρύπες με ποτηροτρύπανο εχω κάνει ήδη δές κ τις φωτό που έχω βάλει παραπάνω και έχω στριμώξει μέσα τα πάντα εκτ'ώς απο τα balasts που δεν χωρούσαν βέβαια.
* υπήρχαν 2 μικρές στρογγυλες φυσες που ηταν στεγανες αλλα υπήρχε και η Η4 socket plug αρσενική που συνδέσα με την Η4 plug θυληκή του αυτοκινήτου η οποία σύνσεση δεν ηταν στεγανή(εχεις δεί xenon kit με αυτη τη συγκεκριμένη συνδεση να είναι στεγανή?) Ακόμα υπήρχε και μία μικρή τετράγωνη φύσα 5 χιλιοστα περίπου με 2 pins που όυτε αυτή ειναι αδιαβροχη.
*ισως λοιπόν στο αριστερό να τα ξαστριμώξω λίγο για να δώ αν παιζει η ρύθμιση. ευχαριστώ
* αυτό το καλώδιο που ερχεται απο το αριστερό δεν το πρόσεξα, καταλήγει σε φύσα πάνω στο δεξί φανάρι να υποθέσω??
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Το κιτ που προμηθεύτηκες, παίρνει ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία με ένα κουτάκι (ρελέ); Έχεις κάποιο link να δούμε;
 

eveles

New member
May 15, 2011
79
0
6
41
Αθήνα
οχι δεν εχει κατι τέτοιο, αποτι ειχα διαβάσει δεν είναι και απαραίτητο βεβαια οι απόψεις διίστανται.
λίνκ δεν εχω να σου στείλω γιατί το προιόν δεν έιναι πια διαθέσιμο στο ebay και δεν το ανοιγει
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Είναι απαραίτητο, διότι αυτό αναλαμβάνει να πάρει το σήμα που θα αλλάξει τις σκάλες και να το στείλει στα πηνία από τις λάμπες.
Αν δεν έχει, τότε θα πρέπει σε κάθε φύσα να έχει διόδους που κάνουν την ίδια δουλειά (σε κάθε φανάρι ξεχωριστά).
Αν είναι με διόδους (που λειτουργούν), τότε μπορεί να είναι χαλασμένη η λάμπα και πιο συγκεκριμένα το πηνίο που αλλάζει τη σκάλα.
Μπορείς να το δοκιμάσεις αυτό αλλάζοντας τις λάμπες μεταξύ τους (δεξιά-αριστερή) και να δεις αν το πρόβλημα μεταφέρθηκε από το δεξί στο αριστερό φανάρι.
 

eveles

New member
May 15, 2011
79
0
6
41
Αθήνα
poPkwtxip

Τελικά το πρόβλημα με τη μεγάλη σκάλα είναι στην λάμπα γιατί μεταφέρθηκε στην άλλη μεριά όταν τα δοκιμασα. Αλλά μετά είδα αυτή τη φώτο απο άλλον πωλητή που επισυνάπτω. Μήπως εκανα μ@λ@κι@ και αυτο το καλύμματακι που λέει στο 1. Stainless steel cup protector safe transportation... επρέπε να βγει κ να πεταχτεί πρώτα...
Κ γιαυτο να μην δουλεύει τυχαία η μία από τις 2 λάμπες η μεγάλη σκάλα?? Μήπως με την κίνηση που κάνει το γυαλί όταν παίρνει εντολή από το πηνίο"βρισκει" πάνω στο προστατευτικό καλύμματακι???

Σχετικά με τη ρύθμιση του αριστερού Φαναρίου από το ταμπλό, δεν έβγαλα συμπερασμα. Δοκίμασα χωρίς λάμπες μέσα στα φαναρια και το δεξί πάλι κάνει την κίνηση ενώ το αριστερό όχι. Οι φυσες ήταν κανονικά συνδεδεμένες...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Αν βγάλεις το stainless steel cap που λες, τότε οι απέναντί σου στο δρόμο θα τυφλώνονται χειρότερα απ' ότι τους τυφλώνεις τώρα. Άσ' το εκεί που είναι, δε βρίσκει η λάμπα. Μάλλον χαλασμένη είναι όπως τα λες.
Το μικρό φυσάκι με το κόκκινο-μαύρο καλώδιο είναι αυτό που αλλάζει τις σκάλες. Δοκίμασε να του δώσεις 12V απ' ευθείας για να δεις αν θα μετακινήσει τη λάμπα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread