Πολύ καλά είναι τα ξένον, απλώς δεν με ικανοποίησαν πολύ στα φώτα πορείας (μεγάλη σκάλα).thabibikas said:Καλησπέρα σας,
έχει βάλει κάποιος xenon και στις 2 σκάλες σε angel eyes φανάρια?
Πολύ καλά είναι τα ξένον, απλώς δεν με ικανοποίησαν πολύ στα φώτα πορείας (μεγάλη σκάλα).thabibikas said:Καλησπέρα σας,
έχει βάλει κάποιος xenon και στις 2 σκάλες σε angel eyes φανάρια?
thabibikas said:Καλησπέρα σας,
έχει βάλει κάποιος xenon και στις 2 σκάλες σε angel eyes φανάρια?
Κεραυνός said:Ένα ερώτημα, γνωρίζει στα σίγουρα κανείς αν γίνεται να αντικατασταθούν μόνο οι λάμπες στα ξένον φέρ' ειπείν για αλλαγή χρωματισμού από 6000Κ σε 5000Κ δίχως να αλλαχθούν και τα μπάλλαστ και το υπόλοιπο σύστημα;
Δηλαδή το να πάρω 5000Κ λάμπες και αν ταιριάζουν στην συνδεσμολογία απλώς να τις αντικαταστήσω δεν γίνεται;JimClark said:Ναι. ο Χρωματισμός σε κάθε λαμπτήρα υψηλής εκκένωσης είναι αποκλειστικά και μόνο θέμα της χημικής σύστασης των αερίων (σκάνδιο, ίνδιο, ατμοί υδραργύρου (είμαστε πολύ μπροστά σε αυτό το φόρουμ)) που βρίσκονται στο θάλαμο καύσης.
Το δύσκολο κομμάτι είναι να βρεις συμβατότητα στα θέματα ρευμάτων έναυσης, συνδεσμολογίας, κάτι που μπορεί καμιά φορά να σε δυσκολέψει γιατί κιτ με κιτ έχει τη δική του υλοποίηση. Όχι όμως ακατόρθωτο.
Από όσο ερεύνησα τα 4300Κ με 4800Κ παράγουν τα περισσότερα lumens (άρα φωτισμό). Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία ή κανονισμός για Ελλάδα; Για λοιπή Ευρώπη από όσο ερεύνησα μέχρι 4800Κ επιτρέπεται ως φωτισμός (γι' αυτό ίσως τα εργοστασιακά κατασκευάζονται περίπου τόσο), αλλά, επίσης και πρέπει να τηρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές οι φανοί και όλο το σύστημα (π.χ. να είναι ρυθμιζόμενα και να διαθέτουν ψεκαστήρες-πιτσιλίθρες στους εμπρόσθιους φανούς).kostg said:Ναι. εννοείται ίδια watts.
Xenon σε απλά φανάρια είναι παράνομα έτσι κι αλλιώς. Mε τα 5000Κ βλέπεις λίγο καλύτερα, αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά.
Του μκ5 (facelift) οι φανοί τί τύπου είναι; Προβολικοί (projector) ή Ανακλάσεως (reflector) διότι απ' ό,τι γνωρίζω οι προβολικού τύπου (projecor) είναι πιο κατάλληλοι για σύστημα HID (ξένον).kostg said:Οι τελευταίες προδιαγραφές που γράφεις, τα κάνει παράνομα για τοποθέτηση εκ των υστέρων. Ευτυχώς που δεν τα ψάχνουν ακόμα στην Ελλάδα. Μέχρι και ΚΤΕΟ, περνάς αέρα.
Απ' όσο ενθυμάμαι πρέπει να βγούν και με προσοχή (ούτως ή άλλως) για να μην σπάσει κανένα πλαστικό ιδίως κλιψάκι της μάσκας και ίσως να χρειαστεί να μετακινηθεί και το δοχείο αντιψυκτικού βγάζοντας την μία εμφανή βίδα που στερεώνεται στο αμάξι.eveles said:Εχω αγορασει ενα σετ κινεζικα xenon για να τα τοποθετησω μονος μου. Ριχνοντας χτες μια ματια κατω απ το καπο να δω τι παιζει, ειδα οτι δεν χωραει χερι για να αλλαξω τις λαμπες σε κανενα απο το 2 φαναρια. Πρεπει να βγεί ολοκληρα τα φαναρια για να γινει αυτη η δουλεια?
υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να προσεξω?