Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

afant0nis

Rookie
Apr 3, 2011
22
0
0
αυτα ειναι το μονο σιγουρο!δεν μπορει κανεις να επιβαλει την γνωμη του απλως το επισημαινω απο την προσωπικη μου εμπειρια με το αμαξι!καποιοσ μπορει να ειναι τελειομανεις και να θελει  παντα το καλυτερο!παντως πιστευω οτι δεν αξιζει να αλλαξει καποιος  τα φρενα αν δεν ειναι διατεθιμενος να το πειραξει μηχανικα σε αλογα και ροπες!
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
Αν μπουν μπροστά πολύ μεγάλα φρένα και πίσω είναι μαμά στην τελική μπορεί να φρενάρει χειρότερα γιατί θα είναι ασταθές αλλά και γιατί θα χάνουν επαφή τα μπροστινά λάστιχα και τα πίσω θα μένουν αναξιοποίητα κατά κάποιον τρόπο οπότε συνολικά χειρότερη πρόσφυση. όπως διάβασα και σε ένα σάιτ : "τα λάστιχα σταματούν το αυτοκίνητο και όχι τα φρένα "!. από τη στιγμή που μπαίνει το abs τα λάστιχα αρχίζουν και χάνουν επαφή με τον δρόμο οπότε τα φρένα είναι επαρκή (σε δύναμη τουλάχιστον,άλλο η αντοχή κτλ) και έτσι το πρώτο πράγμα για βελτίωση του φρεναρίσματος είναι καλύτερα λάστιχα !
Υ.Γ ρύθμισα πρις λίγες μέρα τα πίσω φρένα και αμέσως το αμάξι έγινε πιο σταθερό και το abs μπαίνει δυσκολότερα ! φανταστείτε πόσο πιο ασταθές θα είναι με κανένα 4πίστονο μπροστά και πίσω μαμά....
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
fiestaki 1.6 εισαι πολυ σωστος σε αυτο που λες και ειδικα σε αυτο για τα λαστιχα!!!Δεν νομιζω ομως καποιος απο εμας να εχει πειραξει τα μπρωστινα και να εχει βαλει τετραπιστωνα χωρις να εχει βαλει ηδη πισω δισκοφρενα ;) επεισης στο μελλος οποιος σκεφτει την λυση του τετραπιστονου μπρωστα με 300αρι δισκο δεν νομιζω να αρκεστει μονο σε αυτο,αλλα θα το ''χτισει'' σωστα και θα βαλει και τα πισω ;)
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
και εγώ δεν το νομίζω αλλά το κάνουν πολλοί σε άλλα αυτοκίνητα που έχουν ήδη δισκόφρενα πίσω,βλέπεις κάτι θηρία μπροστά και ένα δισκάκι μια σταλιά πίσω ! για το φιεστα εκτος από το κόστος πιστέυω δεν έβαλαν δίσκους πίσω γιατί είναι πολύ εμπροστοβαρές και όλο το ζόρι πέφτει μπροστά,,γι`αυτό άλλωστε σου λέει βάλε 26 psi πίσω!!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
fiestaki 1.6 said:
Αν μπουν μπροστά πολύ μεγάλα φρένα και πίσω είναι μαμά στην τελική μπορεί να φρενάρει χειρότερα γιατί θα είναι ασταθές αλλά και γιατί θα χάνουν επαφή τα μπροστινά λάστιχα και τα πίσω θα μένουν αναξιοποίητα κατά κάποιον τρόπο οπότε συνολικά χειρότερη πρόσφυση. όπως διάβασα και σε ένα σάιτ : "τα λάστιχα σταματούν το αυτοκίνητο και όχι τα φρένα "!. από τη στιγμή που μπαίνει το abs τα λάστιχα αρχίζουν και χάνουν επαφή με τον δρόμο οπότε τα φρένα είναι επαρκή (σε δύναμη τουλάχιστον,άλλο η αντοχή κτλ) και έτσι το πρώτο πράγμα για βελτίωση του φρεναρίσματος είναι καλύτερα λάστιχα !
Υ.Γ ρύθμισα πρις λίγες μέρα τα πίσω φρένα και αμέσως το αμάξι έγινε πιο σταθερό και το abs μπαίνει δυσκολότερα ! φανταστείτε πόσο πιο ασταθές θα είναι με κανένα 4πίστονο μπροστά και πίσω μαμά....
nos7 said:
fiestaki 1.6 εισαι πολυ σωστος σε αυτο που λες και ειδικα σε αυτο για τα λαστιχα!!!Δεν νομιζω ομως καποιος απο εμας να εχει πειραξει τα μπρωστινα και να εχει βαλει τετραπιστωνα χωρις να εχει βαλει ηδη πισω δισκοφρενα ;) επεισης στο μελλος οποιος σκεφτει την λυση του τετραπιστονου μπρωστα με 300αρι δισκο δεν νομιζω να αρκεστει μονο σε αυτο,αλλα θα το ''χτισει'' σωστα και θα βαλει και τα πισω ;)
δεν ισχύει ότι αν θα αλλάξεις τα μπροστινά φρένα με μεγαλύτερα και αφήσεις πίσω τα ταμπούρα δεν θα έχει σωστό φρενάρισμα το αμάξι
από την στιγμή που δεν πειράζεις την αντλία φρένων δεν αλλάζει η κατανομή

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1328557103[/time]
fiestaki 1.6 said:
δεν έβαλαν δίσκους πίσω γιατί είναι πολύ εμπροστοβαρές και όλο το ζόρι πέφτει μπροστά,,γι`αυτό άλλωστε σου λέει βάλε 26 psi πίσω!!
δεν έβαλαν για λόγους οικονομίας στην συντήρηση του αυτοκινήτου
όλα τα αυτοκίνητα είναι εμπροστοβαρή,όχι μόνο το fiesta
 

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
afant0nis said:
το κορσα τι φρενα εχει;
To 1.3 diesel εχει 280 μπροστα κ ταμπουρα πισω, απο εκει κ πανω (1.6 gsi, 1.6 opc, 1.7 diesel) εχουν μπρος πισω δισκοφρενα... Για τα υπολοιπα που αναφερεις σε γενικες γραμμες συμφωνω!!!
@ fiestaki ολα τα αμαξια ειναι μπροστοβαρα εκτος αν εχεις βαυαρο... Το ποσοστο στο sport ειναι 60-40 και ειναι ΠΟΛΥ καλο ;)
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
νομίζω scorpion ότι αλλάζει,το έχω διαβάσει σε πολλές πηγές και αυτό γιατί με την ίδια πίεση στο πεντάλ ασκείτε περισσότερη ροπή στους δίσκους,μήπως η κατανομή δεν είναι η σωστή λέξη ? μπροστόβαρα είναι λογικό να είναι εφόσον είναι και το μοτέρ μπροστά αλλά δεν νομίζω να το ίδιο με έναν σεντάν πχ ή ας πούμε με ένα τζιπ που έχει 5μέτρα καρότσα ! δεν έχω δει και άλλο αμάξι να λέει 26 psi πίσω ,6 psi διαφορα από μπροστά!

παραθέτω και αυτό : (δεν στέλνω το όλο λινκ γιατί είναι 3+ σελίδες)
The net result of the calculations of our theoretical setup shows that we start with a stock system designed to have a 64% front and 36% rear distribution of force. By changing only the front pads to a high friction racing pad, this braking distribution changes to 71% front and 29% rear distribution. If the front rotors are upgraded in size and the racing pads are used, the distribution changes to 74% front and 26% rear. This is a dramatic change from the intended balance of the stock setup. One very noticable effect is that the car will be less stable under hard braking -- the back end will wiggle around requiring the driver to control it. With an out-of-balance setup like this, stopping your car with huge front brake upgrades would be like stopping a bicycle or motorcycle using only the front brake. It's very unstable (and nerve racking).
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Ιακωβε εγω θα διαφωνησω μαζι σου....με απλη λογικη εαν βαλεις μπρωστα τετραπιστονα με 300αρι δισκο εχεις μεγαλητερη επιφανεια τριβης και στην δισκοπλακα εφοσον ειναι μεγαλυτερη και στα τακακια εφοσον ειναι και αυτα μεγαλυτερα απο τα μαμα...το αποτελεσμα ειναι με την ιδια πιεση να εχεις μεγαλυτερη επιφανεια αρα και καλυτερο+πιο αποτομο φρεναρισμα!!!εκτος και εαν υπαρχει κατι αλλο που δεν εχω σκεφτει,και ειμαι λαθος,διορθωστε με...
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
scorpion said:
δεν ισχύει ότι αν θα αλλάξεις τα μπροστινά φρένα με μεγαλύτερα και αφήσεις πίσω τα ταμπούρα δεν θα έχει σωστό φρενάρισμα το αμάξι
Και ώμος δεν θα έχει!  
από την στιγμή που δεν πειράζεις την αντλία φρένων δεν αλλάζει η κατανομή
Εδω είσαι λάθος!

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]06, Φεβρουάριος, 2012, 21:38:23[/time]
δεν έβαλαν για λόγους οικονομίας στην συντήρηση του αυτοκινήτου
όλα τα αυτοκίνητα είναι εμπροστοβαρή,όχι μόνο το fiesta

Όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι μπροστοβαρή, απλά τα περισσότερα είναι. Ότι αφορά το Μκ7 τουλάχιστον είναι αρκετά πιο βαρύ μπροστά απ ότι πίσω. Για αυτό και τέτοιες πιέσεις στα ελαστικά. Και να σκεφτείς ότι ο κινητήρας του είναι αρκετά πιο ελαφρύς σε σχέση με άλλες μάρκες αυτοκίνητων που έχουν καλύτερο ζύγισμα. Στο ζύγισμα του αυτοκίνητου παίζουν πολλά ρόλο.
Ένα από τα τελειότερα ζυγίσματα για αμάξι παραγωγής έχει το RX-8 το Suzuki grand vitara new (και άλλα φυσικά δεν είναι μόνο αυτά τα δυο) τα οποία έχουν ζύγισμα 50-50.
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
επίσης κάποια αυτοκίνητα έχουν πίσω μεγαλύτερα φρένα από ότι μπροστά που δείχνει πάλι ότι εξαρτάται κυρίως από την κατανομή του βάρους και ότι δεν είναι όλα εμπροστοβαρή.
 
καλά μην πολυπιστευεις τα οσα λενε οι πηγες...στην πραξη ειναι πολυ διαφορετικα. Βασικα πρεπει να μην οδηγουμε ατσαλα το αυτοκίνητο μας...το ABS που έχει το αυτοκίνητο για παράδειγμα αν οδηγουμε σωστα δεν πρεπει να λειτουργει ουτε μια φορα (!) Το αν δουλευει συνέχεια σίγουρα εχει να κανει με το οτι δεν εχουμε την αισθηση του αυτοκινητου μας . Τα μεγαλύτερα  φρένα μπροστά δεν χαλανε το ζυγισμα πισω. Το ζυγισμα πίσω και η ασταθεια που αναφερει έχει να κάνει με το πόδι μας κ τους χειρισμους μας. Ειναι θεμα τροπου οδηγησης για το αν θα ειναι καλυτερα να εχουμε μεγαλυτερα φρενα πισω! Εμενα προσωπικά περισοτερο με δυσκολευουν τα καλα φρενα πισω...τα καλα φρενα πισω ειναι που δημιουργουν για εμενα ασταθεια του αυτοκινητου(πραγμα αντιθετο με το ποστ που ελεγαν τα παλικαρια απο το εξωτερικο.  
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
εσύ εννοείς μάλλον ότι χάνεις την ουρά με τα πολύ δυνατά φρένα πίσω,αλλά το θέμα πιστεύω είναι να είναι σωστή η κατανομή με μικρές αποκλίσεις από το εργοστάσιο. πριν ρυθμίσω τα ταμπούρα σε δυνατό φρενάρισμα η μούρη με πήγαινε λίγο δεξιά αριστερά ,τώρα βελτιώθηκε αισθητά αυτό δηλ δεν κάνει κουνήματα! όσοι έχετε οδηγήσει μηχανή θα ξέρετε ότι αν και το πίσω φρένο δεν σταματάει σχεδόν καθόλου (παρομοίως με το αμάξι) βοηθάει πολύ στην σταθερότητα στο φρενάρισμα ! πιστεύω είναι το ίδιο και στο αυτοκίνητο.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
mk1 Stelios said:
Τα μεγαλύτερα  φρένα μπροστά δεν χαλανε το ζυγισμα πισω.
Αυτό πρώτη φορά το ακούω αλλά και πάει αντίθετα σε αυτά που έχω δει μέχρι τώρα με τα μάτια μου.



Σε φυσιολογικές συνθήκες και με πολύ στρωτή οδήγηση όντος η κατανομή τον φρένων δεν επηρεάζετε και τόσο στο ζύγισμα του αυτοκινήτου το ελέγχουμε και εμείς με το πόδι μας).
Σε συνθήκες πανικού και με καθημερινούς οδηγούς (όχι οδηγούς αγόνων) οι οποίοι δεν μπορούν να ελέγξουν το πόδι τους αλλά πέφτουν ολόκληροι πάνω στο πεντάλ ….. τι γίνετε? Εάν δεν ήταν τόσο σημαντική αυτή η λειτουργία δεν θα έβγαιναν αυτοκίνητα με κατανεμητές πίσω αλλά ακόμα και τα ταμπούρα δεν θα χρειαζόταν να αυτό κουρδίζονται. Όλα αυτά με τους κατανεμητές γίνονται ώστε να υπάρχει μια ισορροπία στο φρενάρισμα ακόμα και κατά την διάρκεια φορτώματος ενός αυτοκινήτου το φρενάρισμα του αλλάζει.

Έχω δει αυτοκίνητα να φεύγουν και να χάνουν την ουρά (και στην ευθεία σε φρενάρισμα πανικού όπου εκεί είναι όλο το ζητούμενο)  επειδή έπιαναν περισσότερο η μπροστινή τροχοί. Το έχω ζήσει και με ένα rallye που είχα όπου πίσω είχα αφήσει τα ταμπούρα ενώ μπροστά φόραγα μεγαλύτερους δίσκους με όλα τα παρελκόμενα. Εδώ βλέπεις διαφορά εάν ξυλώσεις όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και ας έχεις παραμείνει με τα εργοστασιακά φρένα.

Σίγουρα δεν είναι και καλό το να πιάνει περισσότερο πίσω γιατί πράγματι το αυτοκίνητο θα χάσει ποιο εύκολα την ουρά του αλλά και η απόσταση ακινητοποιήσεις θα μεγαλώσει.(αυτό θα έλεγα ότι είναι πιο επικίνδυνο από το να πιάνει περισσότερο μπροστά)

Όλο το ζητούμενο είναι να υπάρχει ισορροπία κατά την διάρκεια ενός δυνατού φρεναρίσματος και σίγουρα όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα οι απαιτήσεις στην ακρίβεια και στο ζύγισμα κατά το φρενάρισμα μεγαλώνει ακόμα περισσότερο μιας και λόγο της βαρύτητας κατά το φρενάρισμα τα μούτρα μας κατεβαίνουν περισσότερο κάτω απ ότι ο κάλος εάν του βάλουμε και εμείς κάτι μόνο μπροστά που θα ασκεί περισσότερη δύναμη θα χειροτερέψουμε την κατάσταση.
Ένα αυτοκίνητο που μου έκανε τρομερή εντύπωση κατά την διάρκεια δυνατού φρεναρίσματος ήταν μια bmw e46 η οποία στην κυριολεξία καθόταν όλοι κάτω. Δούλευαν οι κατανεμητές με τέτοιον τρόπο που δεν άφηναν πολλά περιθώρια ώστε να σηκωθεί ο κωλος αλλά ούτε τα μούτρα να χαθούν στην άσφαλτο. Χαμήλωνε όλο ομοιόμορφα και κραταγε μια ισορροπία κατά το φρενάρισμα.
 
StuparArt said:
Αυτό πρώτη φορά το ακούω αλλά και πάει αντίθετα σε αυτά που έχω δει μέχρι τώρα με τα μάτια μου.

...το ξέρω αφου τα rallye είναι σε άλλο κόσμο κ φιλοσοφια κ θέλουν τα δικά τους ψαξίματα!!  ;D

Εγω προσωπικά με μεγαλύτερους δίσκους μπροστά και με ημιαγωνιστικο τακακι αυτό που κάνω στο αμάξι μου είναι να μην (!) ρεγουλάρω τα πίσω φρένα για να μπορέσω να οδηγήσω γρηγορότερα!!
Το ίδιο στυλ έχει και το μκ2-4-6-7 που έχω οδηγησει. Ξερεγουλάριστα τα οδηγάω πολύ καλύτερα...πράγμα που πάει να πει οτι έχουν πολύ δυνατά φρένα πίσω απο μόνα τους! Φυσικα τα δισκοφρενα τα εχουν βάλει για εκδόσεις σε φοκους ,μοντεο κτλ που εχουν πορτπαγκαζ...φορτώνεται ..κ φυσικά θέλει πιο δυνατα φρενα! Τωρα αν σε ενα μκ7 το κάνεις αυτό σίγουρα θα έχεις φτιάξει ένα αυτοκίνητο πολύ παιχνιδιάρικο στη στροφή που αναπασα στιγμη και πολύ ευκολα θα μπορεις να πηγαινεις με το πλαι!
 

takis fiesta

New member
Apr 17, 2011
60
0
0
θα συμφωνισω με το στελιο εχει δικιο για το μκ7 ετσι ακριβως ειναι..
 

banned member

Hero Member
Jan 31, 2011
1,892
0
0
2020
Εδώ και μία εβδομάδα ο κροκόδειλος και το φίδι φοράνε μπροστά μεγαλύτερους δίσκους!! Τα πράγματα που χρειάστηκαν ήταν 2 αντάπτορες για το κάθε αυτοκίνητο ώστε να βγει η δαγκάνα πιο έξω, 2 δισκόπλακες 312mm και 1 ώρα δουλίτσας. Ο Αντρέας τις είχε από πριν χαρακτές ενώ εγώ δεν τις χάραξα λόγω "βαβούρας". Έτσι έχουμε τα ακόλουθα αποτελέσματα.


Επίσης, εγώ άλλαξα και τακάκια, μιας και τα δικά μου δεν είχαν πολύ ψωμί ακόμα! έβαλα της trw με κόστος 48 ευρώ...εντυπώσεις μόλις στρωθούν!!
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
32
Αν και στα ειπα κι απο κοντα,εγινε τουμπανο  AR15firing AR15firing
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Μπράβο παιδιά
Κόστος Μάριε της δουλειάς? και τι δισκόπλακα βάλατε?
είδατε διαφορά στο φρενάρισμα?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread