Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
GRF said:
ποια ποιοτητα ειναι πιο καλη απο την αλλη στα τακακια ford;
Η ακριβή πάντα είναι καλύτερη.Βέβαια η  ford μέσα στα κουτιά της δεν ξέρουμε τι ποιότητα βάζει πλέον..Παλία ήταν ΑΤΕ...τώρα άγνωστο
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Το ότι το μεγαλύτερο μειονέκτημα/σφάλμα του Fiesta είναι ότι έχει πίσω ταμπούρα το ξέραμε όλοι κατά την αγορά του, αλλά λες "τα βάζει ο κατασκευαστής τόσα χρόνια σε όχημα με τόσα άλογα, κάτι θα ξέρει". Και όμως τελικά αποδεικνύεται ότι ο κατασκευαστής το κάνει μόνο και μόνο για λόγους μείωσης κόστους, τα φρένα του Fiesta είναι ανεπαρκή για οτιδήποτε άλλο πλην απλής και ήρεμης αστικής/περιαστικής μετακίνησης. Εφόσον λοιπόν ταυτόχρονα βάζεις μοτέρ με 100/125/140 άλογα, και άρα εσύ ο ίδιος το προμοτάρεις ως σβέλτο/γρήγορο, αυτοαναιρείσαι ως κατασκευαστής, αλλά και δημιουργείς ένα άκρως επικίνδυνο μείγμα (γρήγορο αυτοκίνητο με ανεπαρκή φρένα).

Θα ρωτήσω για τα τακάκια σε λίγες μέρες που θα πάω Βελμάρ, αλλά θα τους ρωτήσω και αν οι ίδιοι -ως εξουσιοδοτημένοι- προτείνουν κάτι όσον αφορά την βελτίωση των φρένων. Βέβαια λύσεις υπάρχουν (από μπροστινά ST μέχρι πίσω δισκόφρενα), αλλά προφανώς τόσα λεφτά και μάλιστα εντός εγγύησης δεν παίζουν....
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Σίγουρα το ξέραμε όλοι οτι έχει ταμπούρο. Αυτό που δεν ήξερα προσωπικά ήταν η ανεπάρκειά τους όπως και κακή ρύθμιση του ABS (έχω κράξει πολλές φορές το ABS τους αλλά πέραν του ότι ήταν εκνευριστικό, ξάφνιαζε και τον οδηγό...δεν γίνετε να πατάς φρένο και να φοβάσαι κάθε φορά μην μπει το ABS).
Ταμπούρα έχει και το επαγγελματικό μου Corsa το οποίο το έχω 3 χρόνια ενώ το fiesta 2. Ευτυχώς και στα 2 αυτοκίνητα δεν έχω κάνει τέτοιο σταμάτημα που να απαιτεί ABS. Στα 3 χρόνια το Corsa (με χειρότερα λάστιχα) δεν έχει ανοίξει ABS ούτε για πλάκα και το οδηγώ ακριβώς όπως το Fiesta το οποίο συχνά πυκνά έβαζε ABS χωρίς λόγο. Επίσης το corsa έχει πολύ ομαλό σταμάτημα με ταμπούρο. Θα μου πείτε το corsa είναι και 80 άλογα και το Fiesta 125...αλλά ακόμα και σε fiesta με λιγότερα άλογα, φίλοι μου που τα έχουν μου έχουν εκφράσει παράπονα για τα φρένα. Το να έβαζαν λίγο καλύτερα φρένα σίγουρα θα ανέβαζε την τιμή αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα τους έβγαζε εκτός αγοράς. Είναι θέμα ασφάλειας δεν είναι για μόστρα.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Ελπίζω η Ford στο νέο fiesta που θα κυκλοφορήσει το 2017 να βάλει  πίσω δισκόφρενα. Οχι ότι ενδιαφέρει εμάς αλλά γιά λόγους γοήτρου. Δεν επιτρέπεται να έχουν δισκόφρενα πίσω ακόμη και τα Hyundai i10.
 

Garbakos

Member
Aug 8, 2012
133
0
0
34
Αθήνα
aleks said:
ποσο πηγε η μετατροπη αδερφε;

Σαν συνολο ολα μαζι μου πήγαν πάνω απο 700 ευρώ γιατι έβαλα ακριβά πραγματα πάνω.Μονο οι δίσκοι Brembo έκαναν 200+ ευρώ..Σκεφτομαι να τα αλλάξω όμως με αυτα του Καινούργιου St.
 

Garbakos

Member
Aug 8, 2012
133
0
0
34
Αθήνα
laDAKIAS said:
Γιατί θες να βγάλεις τα 300αρια και να βάλεις τα 280 του st;

Γιατι θελω να βάλω  ολο το πακέτο απο Fiesta ST του 2016 μπροστά και πίσω δισκόφρενα χωρις μετατροπές κτλ.Θελω να ειναι τα γνήσια οπως τα βγάζει η Ford.
 

greyfiesta

New member
Jun 15, 2013
64
0
0
Σχετικα με την ερωτηση στο θεμα με την αναβαθμηση στα πισω φρενα, έχω αλλη μια ερώτηση και για τα μπροστά. Γνωρίζεται αν μπορούμε να βάλουμε σε φιέστα 2009 μπροστά άκρα από focus mk1 rs (brembo 4pot 324mm). Πάντα με 17αρα ζάντα και τον σχετικό αποστάτη.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
δεν νομιζω οτι το εχει κανει κανενας αυτο για να μπορεσει να σου απαντησει καποιος με σιγουρια!!! οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν δαγκανες απο monteo και 300αρι δισκο!
 

greyfiesta

New member
Jun 15, 2013
64
0
0
nos7 said:
δεν νομιζω οτι το εχει κανει κανενας αυτο για να μπορεσει να σου απαντησει καποιος με σιγουρια!!! οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν δαγκανες απο monteo και 300αρι δισκο!
Το ίδιο set up νομίζω πως φοράει και το st170 300mm αλλά πιστευω πως με τετραπιστωνα και 324mm το φρενάρισμα θα είναι πολύ καλύτερο. Το θέμα μου είναι αν μπαίνει ολόκληρο το άκρο από το rs. Γνωρίζει κάποιος να μας πει?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Άλλο αυτοκίνητο το focus RS και άλλο το fiesta. Άλλα άκρα, άλλες αποστάσεις στα ψαλίδια, άλλα ημιαξόνια. Δύσκολο να τα παντρέψεις χωρίς να γίνει βλακεία. Αντάπτορες πρέπει να φτιάξεις (πλακάκια σε μηχανουργείο) που να ταιριάξουν τις δαγκάνες του focus RS με το άκρο του fiesta σου. Και φυσικά άλλες ζάντες με μικρότερο offset ή αποστάτες τροχών για να χωρέσουν οι τετραπίστονες. Οι δίκοι χωράνε στις 17άρες, δε χωράνε όμως οι τετραπίστονες.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Οπως τα λέει ο Κωστας. Αν είναι καλός ο μάστορας και το έχει ξανακάνει θα παρει καλά μέτρα και θα επιλέξει καλούς αποστατες και ανταπτορες.  Μπορουν να βρεθουν και μεταχειρισμένες δαγκάνες στις οποίες να γινει ανακατασκευή στα κυλινδράκια, αν δεν είναι σε καλή κατάσταση.
Γενικά, πάντως αν δεν έχεις μεγάλη άυξηση σε δύναμη (πάνω απο +100%), ενας καλός τρυπητός δίσκος (πχ tarox, brembo, ebc) και ένα καλό τακάκι (ferodo permier, ebc red, κλπ), ΟΤΑΝ έρθει η ώρα για αλλαγή,  βελτιώνουν ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ το φρενάρισμα χωρις να βάλεις 4πιστονες.

όπως επίσης διατηρούν καλό φρενάρισμα να αλλάζεται το υγρό φρένων τακτικά κάθε 2 χρόνια, να αλλάζονται τα αμορτισερ όταν πέσουν κάτω απο 50% και να έχουμε πάντα καλά λάστιχα.

Και φυσικά πάνω απ' ολα όταν οδηγάμε να έχουμε επίγνωση οτι οδηγάμε σε δημόσιο δρόμο και ανα πασα στιγμή ελοχεύει ο κίνδυνος να μείνουμε σε αναπηρικό καροτσάκι για την υπολοιπη ζωή μας. Είναι και αυτός ένας παραγοντας που βελτιώνει θεαματικά το φρενάρισμα.
 

greyfiesta

New member
Jun 15, 2013
64
0
0
kostg said:
Άλλο αυτοκίνητο το focus RS και άλλο το fiesta. Άλλα άκρα, άλλες αποστάσεις στα ψαλίδια, άλλα ημιαξόνια. Δύσκολο να τα παντρέψεις χωρίς να γίνει βλακεία. Αντάπτορες πρέπει να φτιάξεις (πλακάκια σε μηχανουργείο) που να ταιριάξουν τις δαγκάνες του focus RS με το άκρο του fiesta σου. Και φυσικά άλλες ζάντες με μικρότερο offset ή αποστάτες τροχών για να χωρέσουν οι τετραπίστονες. Οι δίκοι χωράνε στις 17άρες, δε χωράνε όμως οι τετραπίστονες.
Όποτε η λύση δαγκανες st170 και 300mm δισκοι ειναι η πιο ευκολη λυση. Αλλα ψαχνωντας σχετικα με αυτη την μετατροπή στο νετ εχω μπερδευτη παρα πολύ. Τι ακριβώς χρειαζόμαστε, μπορεί κάποιος που το έχει κάνει να μου πει. Και μετά τα πάντα δουλεύουν κανονικά (abs)?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ο αισθητήρας του ABS είναι στα μουαγιέ, δεν επηρεάζεται από τις δαγκάνες.
Αντάπτορες θέλεις. Προτείνω όμως να πάρεις δαγκάνες από mondeo mk3. Ταιριάζουν καλύτερα στο fiesta mk7. Kαι δισκόπλακες από focus ST mk1 που είναι τετραμπούλονο.
 

greyfiesta

New member
Jun 15, 2013
64
0
0
Έχει βάλει κανείς φρενα μπροστά από st180? Θα εχει διαφορά στο φρενάρισμα ή τσάμπα κόπος και χρήμα?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Καταρχήν τα φρένα των st (νέο και παλιό) είναι ίδια
Αν μπεις σε αυτή την διαδικασία μπορεί να βάλεις πιο μεγάλα με τα ίδια λεφτά
Αλλά και του st να βάλεις πάλι θα δεις διαφορά
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
The Ace said:
Το ότι το μεγαλύτερο μειονέκτημα/σφάλμα του Fiesta είναι ότι έχει πίσω ταμπούρα το ξέραμε όλοι κατά την αγορά του, αλλά λες "τα βάζει ο κατασκευαστής τόσα χρόνια σε όχημα με τόσα άλογα, κάτι θα ξέρει". Και όμως τελικά αποδεικνύεται ότι ο κατασκευαστής το κάνει μόνο και μόνο για λόγους μείωσης κόστους, τα φρένα του Fiesta είναι ανεπαρκή για οτιδήποτε άλλο πλην απλής και ήρεμης αστικής/περιαστικής μετακίνησης. Εφόσον λοιπόν ταυτόχρονα βάζεις μοτέρ με 100/125/140 άλογα, και άρα εσύ ο ίδιος το προμοτάρεις ως σβέλτο/γρήγορο, αυτοαναιρείσαι ως κατασκευαστής, αλλά και δημιουργείς ένα άκρως επικίνδυνο μείγμα (γρήγορο αυτοκίνητο με ανεπαρκή φρένα).

Θα ρωτήσω για τα τακάκια σε λίγες μέρες που θα πάω Βελμάρ, αλλά θα τους ρωτήσω και αν οι ίδιοι -ως εξουσιοδοτημένοι- προτείνουν κάτι όσον αφορά την βελτίωση των φρένων. Βέβαια λύσεις υπάρχουν (από μπροστινά ST μέχρι πίσω δισκόφρενα), αλλά προφανώς τόσα λεφτά και μάλιστα εντός εγγύησης δεν παίζουν....

Σε συνέχεια του σχετικού post μου, να ενημερώσω ότι πλέον στα 20Κ χλμ ο θόρυβος, η αυξημένη διαδρομή και η μειωμένη ικανότητα φρεναρίσματος κατέστησαν απαραίτητη την αλλαγή τακακίων, παρόλο που μου είχαν πει από Βελμάρ ότι έχουν ψωμί και ότι να τα ξαναδούμε στο επόμενο service, δηλαδή Σεπ-Οκτώβρη. Τελικά όχι ψωμί δεν είχαν, ούτε φλούδα, τα τακάκια βγήκαν εξαϋλωμένα, σε ένα είχε μείνει μόνο το πλακάκι και φαινόταν η σφραγίδα του κατασκευαστή

Συμπέρασμα: το Fiesta εφόσον φοράει ταμπούρα πίσω ζορίζει υπερβολικά τα μπροστινά δισκόφρενα, με αποτέλεσμα (α) να χάνει σε αποδοτικότητα όσο το πιέζεις, και (β) τα τακάκια δεν αντέχουν πάνω από 25Κ-30Κ χλμ (κατά δήλωση των μηχανικών της Βελμάρ). Μην κοιτάτε εμένα, εγώ ως καύτης τα έλιωσα από τα 15Κ χλμ αλλά το γενικό συμπέρασμα παραμένει το ίδιο.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Παρόλο που δεν πάω σιγά με κανένα αυτοκίνητό μου, το συγκεκριμένο ούτε το έλιωσα, ούτε το έβαλα σε πίστα, ούτε νυχτερινές ταρζανιές έκανα, τίποτα το τρελό δηλαδή, παρά σβέλτη καθημερινή οδήγηση. Ε από τα 15Κ χλμ σφύριζαν και μούγκριζαν, και στα 20Κ χλμ ένιωθα ότι γρατζούναγε σίδερο με σίδερο.

Ομολογώ ότι τα 15Κ χλμ είναι προσωπικό μου ρεκόρ, το περίεργο όμως είναι ότι το έκανα με την προαναφερθείσα "λογική" (για μένα) χρήση, όχι με καγκουριές, κόντρες και λοιπά τεντυμποϊκα.....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread