Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
όταν μπροστά μπουν 300ρια και πισω υπάρχουν ακόμη τα ταμπούρα,δεν αλλάζει η ποιότητα του φρεναρίσματος;εννοώ οτι με βάσει τα μαμά δεδομένα υπάρχει μια κατανομή πέδησης χ ωστε το φρενάρισμα να είναι ομαλό,αποτελεσμάτικο και το ΑΒS να δουλεύει ανάλογα!Με μεγαλύτερους δίσκους,αυτη η κατανομή αλλάζει ή απλά μεγαλύτεροι δίσκοι= πιο γρήγορο ξεπάγωμα του φρένου οπότε καλύτερη απόδοση?
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
ποιο μεγαλη διαδρομη του φρενου και σιγουρα πιο γρηγορο ξεπαγωμα!!
 

GiannisZetec

Pro Member
Jun 4, 2011
571
0
16
moican said:
όταν μπροστά μπουν 300ρια και πισω υπάρχουν ακόμη τα ταμπούρα,δεν αλλάζει η ποιότητα του φρεναρίσματος;εννοώ οτι με βάσει τα μαμά δεδομένα υπάρχει μια κατανομή πέδησης χ ωστε το φρενάρισμα να είναι ομαλό,αποτελεσμάτικο και το ΑΒS να δουλεύει ανάλογα!Με μεγαλύτερους δίσκους,αυτη η κατανομή αλλάζει ή απλά μεγαλύτεροι δίσκοι=με πιο γρήγορο ξεπάγωμα του φρένου οπότε καλύτερη απόδοση?
χωρις να μαι σιγουρος νομιζω οτι εχεις δικιο...στο οτι αλλαζει η κατανομη..
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Ισως καταφυγω στην λυση για τα φρενα του Focus μου αρεσε η ιδεα. Σας ευχαριστω για τις συμβουλες και το ψαξιμο συνεχιζεται
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
θα σου προτεινα να βαλεις και σωληνακια υψηλης!
 

walkman7

New member
Jul 22, 2011
84
0
0
Ψάχνοντας βρήκα και αυτό,είναι κιτ της wiilwood για το fiesta



τιμή χωρίς μεταφορικά, τοποθέτηση και παρελκόμενα υγρά,σωληνάκια αν κατάλαβα καλά 1000$
Ακριβά αλλά.....
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
moican said:
θα σου προτεινα να βαλεις και σωληνακια υψηλης!
αν βάλει μόνο μπροστά τώρα,δεν χρειάζονται,δεν θα δει κάποια διαφορά
αν βάλει και πίσω δισκόφρενα τότε βάλε σε όλα,όχι μόνο μπροστά και πίσω τα απλά μαρκούτσια
 

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
walkman7 said:
Ψάχνοντας βρήκα και αυτό,είναι κιτ της wiilwood για το fiesta



τιμή χωρίς μεταφορικά, τοποθέτηση και παρελκόμενα υγρά,σωληνάκια αν κατάλαβα καλά 1000$
Ακριβά αλλά.....
Μηπως ειναι λιγο υπερβολικο το 6πιστονο??
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
ανταπτορες για τη δαγκανα που μπορουμε να βρουμε;σε περιπτωση που αλλαχτει η δισκοπλακα σε 300αρα;
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
ετοιμα δεν υπαρχουν πουθενα δηλαδη; τι παχος πρεπει να χει;50-60mm?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
moican said:
ανταπτορες για τη δαγκανα που μπορουμε να βρουμε;σε περιπτωση που αλλαχτει η δισκοπλακα σε 300αρα;
υπάρχει περίπτωση να μην χρειαστείς αντάπτορα,αυτό εξαρτάται από τι δαγκάνα θα αγοράσεις
αν πάρεις από st focus ή fiesta λογικά θα ανοίξεις λίγο τις τρύπες του άκρου (πίστεύω ότι το άκρο του μκ7 με το μκ6 είναι ίδιο αλλά δεν είμαι σίγουρος για αυτό)
αν πάρεις από Mondeo θα χρειαστείς σίγουρα
όπως υπάρχει και μία περίπτωση ανάλογα πια εργοστασιακή ζάντα φοράτε να χρειαστείτε και πλακάκι για να βγει η ζάντα πιο έξω για να μην βρίσκει με την δαγκάνα

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1327440262[/time]
moican said:
ετοιμα δεν υπαρχουν πουθενα δηλαδη; τι παχος πρεπει να χει;50-60mm?
στις δαγκάνες τις ford δεν δίνει καμία εταιρία αντάπτορες,μόνο οι επώνυμες εταιρίες
 
Βλέπω αρκετά ποστ για την βελτίωση των φρένων...που κάποια από αυτά ξεπερνάνε κάποια ποσά χωρίς λόγο (τσάμπα τα λεφτά δηλαδή) ! Μιλάτε για τερταπίστονες δαγκάνες-πλακάκια ,300ριδες δίσκους κτλ.. με λίγα λόγια ακριβές μόντες .
Δεν έχει βρεθεί ούτε ένας να βάλει έστω ds2500 (με μαμά δίσκους) ,με άλλα υγρά φρένων (rbf600) για να δει μέρα με την νύχτα την διαφορά στα ικανοποιητικά κατά την γνώμη μου μαμά φρένα.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Στελιο προσωπικα εγω εκτος απο την βελτιωση σαν πεδηση θα ηθελα και βελτιωση οπτικη...δλδ μια δισκοπλακα που να ΓΕΜΙΖΕΙ την 17αρα ;)
 

Vasilis_250r

Member
Jun 2, 2011
166
0
0
Τα τακακια ds2500 ferodo πρεπει να ειναι παρα πολυ καλα...δεν ξερω ομως αν μπορω να πω το ιδιο και για τα υγρά φρένων (rbf600).Ποσο πανε αυτα τα δυο μαζι?Αν η τιμη δεν ειναι πολυ υψηλη στο πρωτο μου service να κανω μια αλλαγη..
p.s και τα σολινακια υψηλης ειναι καλη μετατρωπη αλλα κοστιζουν περιπου 100+ νομιζω..
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
παίδες καλά αυτά τα φρένα αλλά πιστεύω πολλά τα λεφτά για ένα 1.4 1.6  μαμά.
αυτά είναι για extreme καταστάσεις....
 

Vasilis_250r

Member
Jun 2, 2011
166
0
0
Για τακακια και υγρα που λεει ο Στελιος ειναι 130 με 140 ευχο χωρις τοποθετηση..δεν ειναι και τοσο πολλα..Αντι να βαλει καποιος τα μαμα δινεις κατι απραπανω και βαζει αυτα..Αν οντος αξιζει.
 

afant0nis

Rookie
Apr 3, 2011
22
0
0
ρε παιδες  ηρεμηστε!ο αδερφος μου εχει το οψταωια 5 1.8 τσι!δηλαδη 160 εργοστασιακα(180 δυναμομετρο)αλογα!και μπροστα εχει 288 μμ δισκοπλακες και 250 πισω με τελικη στο κοντερ 240 και επιταχυνσεις που εμεις στο φιεστα το μκ7 θα τις δουμε οταν βγει το στ και σταματαει απιστευτα ικανοποιητικα!και εσεις θελετε να βαλετε 300 μμ δισκοπλακες στο φιεστα μπροστα?δηλαδη με συγχωρειτε ανεβοκατεβασματα ταχυτητας και επιταχυνσεις κανετε συνεχεια και δεν προλαβενουν να παγωσουν οι πλακες?με το φιεστα μου το εχω 11 μηνες σχεδον και εχω κανει κοντα στις 14 χιλιαδες χιλιομετρα!και οχι πολης εχω παει πολλα ταξιδια!αθηνα εδεσσα τρικαλα!ανηφορες κατηφορες ισωμα τα παντα!τωρα η εγω δεν μπορω να καταλαβω διαφορα στο φρεναρισμα η εχει τυχει και εχω παρει το καλυτερο φιεστα που εχει ερθει στην ελλαδα απο αποψη φρενων!ο αντρας της αδερφης μου εχει το μοντεο 2006 μοντελο!αισθανομαι πιο ασφαλεις με το φιεστα παρα με το μοντεο οταν οδηγαω που εχει και τεσσερα δισκοφρενα!το κορσα τι φρενα εχει;σαν του φιεστα!πραγματι η φορντ κανει οικονομια στην τσεπη μας γιατι θα ηταν ανωφελο να θες τεσσερα ζευγη τακακια σε ενα αυτοκινητο μαμα που δεν χρειαζονται καν!καλο θα ηταν να υπηρχαν αλλα δεν νομιζω οτι ειναι απαρετητα να αλλαχτουν!η καλυτερη λυση αφου θελει καποιος να αλλαξει δισκοφρενα να του λιωσουν οι πλακες οι μαμα και μετα να της πειραξει!εκτως αν καποιος σκεφτεται να το κανει να πεταει τοτε ναι!αλλα για λογους εντυπωσιασμου εγω προσωπικα δεν θα το  εκανα!θα προτιμουσα να κανω μια αλλαγη στο εσωτερικο/εξωτερικο με τα χρηματα παρα να αλλαξω σε μαμα αυτικηνητο με 96 αλογα κατι που η μαμα φορντ το θεωρει σωστο με αυτον τον τροπο!στο σπορτ θα μπορουσε να εχει βαλει πισω δισκοφρενα λιγο μεγαλυτερα μπροστα και μικροτερη διασταση πισω οπως το γολφ το gti το 4 αν θυμαμαι καλα με τα 136 αλογα  αλλα και παλι θα ηταν προαιρετικο με τον ογκο και τα κιλα που εχει το φιεστα!φιλικα παντα απλως την γνωμη μου λεω!
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Δν έχεις άδικο κατα την άποψη μου,το αυτοκίνητο σταματάει μια χαρα απλα σίγουρα αυτο μπορεί να βελτιωθεί και ειναι προς όφελος των επιβατών διότι αυξάνεται η ασφάλεια ...ο καθένας όμως εχει την τρέλα του με καλη έννοια πάντα και επενδύει τα χρήματα του όπου νομίζει
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread